eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-02-10

Ogłoszenie nr 23760 - 2017 z dnia 2017-02-10 r.

Nowy Tomyśl: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, krajowy numer identyfikacyjny 52693700000, ul. ul. Poznańska  33, 64300   Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 4426600, 4426641, e-mail zamowienia@nowytomysl.pl, faks 614 422 754.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.nowytomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.nowytomysl.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.nowytomysl.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Gmina Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018
Numer referencyjny: ZP.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w następujących okresach: wiosennym, letnim, jesiennym oraz zimowym. 2.Zakres zamówienia obejmuje: dla standardu I Okres wiosenny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie o koszenie poboczy ścieżki rowerowej Nowy Tomyśl - Stary Tomyśl - Róża o długości 4,0 km, obustronnie na szerokości 2,0 m licząc od krawędzi ścieżki. Usługa będzie wykonywana 6 razy w okresach od kwietnia do września przy założeniu jeden raz w miesiącu. o mycie ulic 1 raz w miesiącu Okres jesienny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy o bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy śnieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum raz w tygodniu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą " O odpadach" dla standardu II Okres wiosenny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie o mycie ulic 1 raz w miesiącu Okres jesienny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy o bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy snieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum trzy razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą " O odpadach" dla standardu III Okres wiosenny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych po okresie zimowym poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie między innymi piasku pozimowego wraz z wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres letni o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres jesienny o porządkowanie ulic, parkingów, placów i przyległych chodników oraz przystanków autobusowych poprzez zbieranie, zgarnianie i zamiatanie liści i gałęzi wraz z ich wywozem i utylizacją, o bieżące utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum dwa razy w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Okres zimowy o bieżące (w przypadku gdy nie będą występowały opady śniegu i gdy śnieg nie będzie zalegał na tych terenach) utrzymywanie w czystości ulic, parkingów, placów, chodników, przystanków autobusowych poprzez zamiatanie nawierzchni oraz zbieranie odpadów i psich odchodów również z trawników przyległych do placów ulic i parkingów na których odbywa się sprzątanie, o opróżnianie minimum raz w miesiącu koszy ulicznych i pojemników na psie odchody oraz ich sukcesywne czyszczenie Odpady zebrane podczas sprzątania wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą " O odpadach" dla standardu I , II i III o Sprzątanie terenów - miejsc po imprezach masowych, niezależnie od czasu ich organizacji. Sprzątanie powinno być wykonane następnego dnia do godz. 6 00 rano po zakończeniu imprezy. W przypadku imprez trwających dłużej niż jeden dzień, każdego następnego dnia do godz. 7 00 Zabezpieczenie w/w imprez w sprzęt typu: dodatkowe pojemniki na śmieci, kosze, worki itp. wraz z podaniem nazwisk i nr telefonu osób odpowiedzialnych za sprzątanie. o Słupy ogłoszeniowe i tablice - w zakres utrzymania w czystości wchodzą prace związane ze zdzieraniem plakatów i ogłoszeń, myciem daszków lub szyb oraz uporządkowaniem terenów wokół. 1 raz na miesiąc o Sprzątanie terenu przy pomnikach, obeliskach i tablicach wg ustalonych standardów dodatkowo po 10 dniach od daty złożenia wiązanek i zniczy, uporządkowanie terenu wokół (wywóz uschniętych kwiatów i zniczy) wg załączonego wykazu imprez okolicznościowych i kulturalnych o Do utrzymania w czystości placów i parkingów należy również dokonywanie oprysku środkami chwastobójczymi powierzchni utwardzonych dwa razy do roku oraz czyszczenie pomników , tablic i obelisków "Karcherem" na polecenie pracowników Urzędu . o Likwidacja zanieczyszczeń powstałych na skutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr, awarie itp.) wskazanych przez Zleceniodawcę oraz zlokalizowanych samodzielnie na powierzchni wskazanych rejonów. o Zbieranie i wywóz worków z nieczystościami zebranymi w trakcie organizowanych akcji porządkowych ( szacunkowa ilość worków około 300 szt rocznie). o Likwidacja dzikich wysypisk na terenie miasta i gminy Nowy Tomyśl około 20m3 rocznie. o Prowadzenie prac porządkowych również w soboty, niedziele i święta w godzinach wczesno rannych ( obchód, ręczne sprzątanie na terenie centrum miasta tj pl. Niepodległości,Chopina ul. Mickiewicza deptak przy PKO) bez oddzielnego powiadomienia. o Sprzątanie skarp rowów zlokalizowanych przy ul. Kanałowej (rów przy Zieleniaku) i ul. Wypoczynkowej poprzez zbieranie śmieci oraz ich wywóz dodatkowo 2 razy w miesiącu czyszczenie kraty na rowie przy ul. Tysiąclecia ( Kaufland") z wywozem zebranych śmieci. o Mycie znaków drogowych ( usuwanie graffiti na przystankach - 1 raz w roku - wiosna) o Malowanie barierek i łańcuchów ochronnych ( 1 raz w roku - wiosna) o Naprawa zapadniętych chodników na terenie obsługiwanym wg wskazań zamawiającego. o Koszenie poboczy dróg -rowy - ulice 3 Stycznia, Sienkiewicza, Zbąszyńska,Komunalna oraz przy ścieżkach rowerowych na terenie miasta oraz Nowy Tomyśl - Stary Tomyśl - Róża ( 1 raz w miesiącu - od kwietnia do września). o Mycie szyb i ścian wiat przystankowych na ternie miasta w wyznaczonym rejonie. o Zbieranie i utylizacja martwych zwierząt, padłych w wyniku kolizji drogowych z terenu miasta i gminy Nowy Tomyśl w oparciu o telefoniczne zgłoszenie dokonane przez pracowników Urzędu Miejskiego , Straży Miejskiej lub Policji również w dniach wolnych od pracy. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załącznikach: Załącznik nr 5 Opis Przedmiotu Zamówienia -REJON I ; Załącznik nr 6a Wykaz imprez do obsługi REJON I; Załącznik nr 6b Wykaz koszy ulicznych na śmieci, wiat i tablic REJON I; oraz w warunkach Wzoru umowy- załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502, ze zm.) Wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Wykonawcy. 5.1. Wymagania w zakresie zatrudnienia: a) Zatrudnienie min. 5 osób na podstawie umowy o pracę. b) Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c) Rodzaj czynności: zakres czynności wykonywany przez pracownika fizycznego zgodnie z powierzonym mu zakresem obowiązków przez pracodawcę. 5.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia: a) wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, b) oświadczenie osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a), że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, przez cały okres realizacji zmówienia przedstawiane przez Wykonawcę w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.3. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.1 ppkt a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 5.1. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: zanonimizowanych kopii umów o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. 5.4. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia. (Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w ppkt 5.2 lub 5.3 będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia). a) w przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów, o których mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub ppkt 5.3 Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej liczby osób wskazanej w ppkt. 5.1 pkt a), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu, c) w przypadku nie przedstawienia po wezwaniu przez Zamawiającego oświadczenia, o którym mowa w ppkt 5.2 pkt b) lub po dwukrotnym wezwaniu Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w ppkt 5.3, Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 10 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 5.5. W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w ppkt 5.1. pkt b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 4.

II.5) Główny kod CPV: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
Dodatkowe kody CPV:90513200-8, 90610000-6, 90620000-9, 90630000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/12/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: doświadczenie zawodowe: dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania doświadczenia zamawiający żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 3 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał lub wykonuje, co najmniej 1 usługę (umowę) odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości min. 500.000 zł brutto, w okresie co najmniej 12 miesięcy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 -składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie pkt 3 stosuje się odpowiednio.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1.Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ "Formularz oferty" oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 SIWZ ; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Nowy Tomyśl w obrębie REJONU I w sezonie 2017/2018. 4.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 5.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem - określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena brutto 60
Termin płatności30
Lokalizacja bazy 10


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany osób, o których mowa w § 1 ust. 5 Umowy na inne osoby pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowe osoby spełniają wymagania w tym warunki udziału, określone w Umowie i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a Prawo zamówień publicznych, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - zmiany stawki podatku od towarów i usług, - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,". - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 4) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku, gdy zmiana ta wynika z okoliczności których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20/02/2017, godzina: 15:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.