eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › USŁUGI NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW OSOBOWYCH I OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I AGREGATÓW

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Giżycko: USŁUGI NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW OSOBOWYCH I OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I AGREGATÓW
Numer ogłoszenia: 23740 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Nowowiejska 20, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 261 335 922, faks 261 335 641.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW OSOBOWYCH I OSOBOWO-TERENOWYCH, CIĘŻAROWYCH, AUTOBUSÓW I AGREGATÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie działalności w zakresie usług napraw bieżących pojazdów - Część nr 1 i część nr 2 oraz sprzętu przeładunkowego - część nr 3 i pojazdów inżynieryjnych -część nr 4, będących na wyposażeniu jednostek z rejonu odpowiedzialności 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Szacunkowa ilość roboczogodzin wynosi odpowiednio: - 2500 rbh w ramach Części nr 1 - 3000 rbh w ramach Części nr 2 - 30 rbh w ramach Części nr 3 - 350 rbh w ramach Części nr 4 Określona liczba roboczogodzin jest ilością szacunkową, wskazującą skalę wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania mniejszej ilości roboczogodzin, zgodnie z realnymi potrzebami Zamawiającego, zaś Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w ramach niniejszego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy ­- zał. nr 1 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne, w oryginale, zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wielkość narzutu w % ceny części - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy w zakresie: zmiany wysokości zobowiązania w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w 2016 r. lub 2017 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, pokój nr 11..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: 24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY Adres: ul. Nowowiejska 20, 11 - 500 GIŻYCKO, budynek nr 5, Kancelaria Jawna pokój nr 108..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 2a Ustawy Pzp, Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. 2.Najpóźniej na dwa dni przed podpisaniem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedłoży Zamawiającemu wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. 3. Wartość ogólna umowy zawierać będzie zarówno wartość wszystkich roboczogodzin, określoną przez Wykonawcę w ofercie przetargowej, oraz wartość materiałów, części zamiennych, użytych do zrealizowania usługi, niezbędnych do jej wykonania - tę wartość ustali Zamawiający, przyjmując współczynnik przeliczenia wartości naprawy z uwzględnieniem wartości części w stosunku do ceny rbh, według wzoru określonego w SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1: NAPRAWA POJAZDÓW OSOBOWYCH I DOSTAWCZYCH..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 30.11.2016 r., usługi napraw bieżących pojazdów i motocykli w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów będących na ewidencji w 24 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Giżycku (24 WOG). 2. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach części nr 1 wynosi 2500 rbh. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2: NAPRAWA SAMOCHODÓW OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA ŚREDNIEJ I DUŻEJ ŁADOWNOŚCI POWIĘKSZONEJ MOBILNOŚCI, SAMOCHODÓW ŚREDNIEJ ŁADOWNOŚCI WYSOKIEJ MOBILNOŚCI, AUTOBUSÓW, PRZYCZEP, AGREGATÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie w terminie do 30.11.2016 r. usługi napraw bieżących pojazdów, w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji w 24 WOG. 2. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach części nr 2 wynosi 3000 rbh. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3: NAPRAWA I KONSERWACJA PODNOŚNIKÓW WIDŁOWYCH I SPALINOWYCH ORAZ WÓZKÓW TRANSPORTOWYCH AKUMULATOROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie, w terminie do 30.11.2016r. usługi napraw bieżących podnośników widłowych spalinowych i akumulatorowych oraz wózków transportowych akumulatorowych w ilościach i czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji sprzętu przeładunkowego będącego na ewidencji w 24 WOG. 2. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach części nr 3 wynosi 30 rbh. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4: NAPRAWA SPRZĘTU INŻYNIERYJNEGO OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, PRZYCZEP I AGREGATÓW SŁUŻBY INŻYNIERYJNO SAPERSKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie w terminie do 30.11.2016 r. usługi napraw bieżących pojazdów, w ilościach i w czasie wynikających z bieżących potrzeb oraz według wskazań pokładowych systemów kontroli sprawności a także przebiegu i czasu eksploatacji pojazdów, będących na ewidencji w 24 WOG. 2. Szacunkowa ilość roboczogodzin w ramach części nr 4 wynosi 350 rbh. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.