eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2013-11-11

Olsztyn: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 237251 - 2013; data zamieszczenia: 11.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki , Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, 10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5232779, faks 89 5232779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń na potrzeby Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i urządzeń w ramach poszczególnych CZĘŚCI zamówienia: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: - głośniki - 3 szt., - słuchawki - 1 szt., - myszka - 14 szt., - klawiatura - 10 szt., - nagrywarka DVD -4 szt., - pendrive 8 GB - 18 szt., - przełącznik KVM - 2 szt., - prezenter multimedialny - 3 szt., - drukarka laserowa A4 - 10 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 9 szt., - drukarka atramentowa A4 - 1 szt., - drukarka etykiet adresowych - 3 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 szt., - drukarka atramentowa A3 - 1 szt., - monitor 21,5 cala -17 szt., - monitor 24 cale - 4 szt., - skaner A4 - 1 szt., - skaner A3 - 1 szt., - NAS dysk sieciowy - 1 szt., - obudowa 3U do szafy rack 19 cali - 2 szt., - aparat fotograficzny z nośnikiem danych - 1 szt., - przełącznik sieciowy - 1 szt., - oprogramowanie biurowe z licencją - 16 szt., - oprogramowanie do masowego skanowania z licencją - 1 szt., b) CZĘŚĆ II - dostawa skanerów - 2 szt., c) CZĘŚĆ III - dostawa drukarki liniowej - 1 szt., d) CZĘŚĆ IV - dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem, e) CZĘŚĆ V - dostawa czytników informacji zakodowanych - 2 szt., f) CZĘŚĆ VI - dostawa kserokopiarek: - kserokopiarka monochromatyczna - 2 szt., - kserokopiarka kolorowa z finisherem - 1 szt., - kserokopiarka kolorowa - 1 szt., 2) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) szczegółowy opis skanerów stanowiących CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4) szczegółowy opis drukarki liniowej stanowiącej CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5) szczegółowy opis urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem stanowiących CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6) szczegółowy opis czytników informacji zakodowanych stanowiących CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 7) szczegółowy opis kserokopiarek stanowiących CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 8) opisy znajdujące się w załącznikach nr 6 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia zawierają minimalne wymagania odnośnie produktów objętych przedmiotem zamówienia, co oznacza, że wykonawca może oferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi, 9) wykonawca dostarczy produkty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego - Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego, 10) dostawa produktów objętych przedmiotem zamówienia nastąpi transportem wykonawcy i na koszt wykonawcy, w opakowaniu fabrycznym bezzwrotnym, 11) zamawiający podpisze na wykonanie każdej z CZĘŚCI zamówienia odrębną umowę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 48.42.20.00-2, 30.12.13.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) w przypadku CZĘŚCI I zamówienia - co najmniej dwóch zamówień o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych brutto każde, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego i/lub oprogramowania, b) w przypadku CZĘŚCI II zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, c) w przypadku CZĘŚCI III zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, d) w przypadku CZĘŚCI IV zamówienia - co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 złotych brutto, którego przedmiotem była dostawa i instalacja klastra urządzeń UTM, e) w przypadku CZĘŚCI V zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, f) w przypadku CZĘŚCI VI zamówienia - zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) wypełnione szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiadającym CZĘŚCIOM zamówienia, na które wykonawca składa ofertę - załączniki nr 6 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym ustanowionego wykonawcę - pełnomocnika; do pełnomocnictwa należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu danego wykonawcy, d) formularz oferty i załączniki do oferty muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, upoważnienie powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z dokumentów do niej załączonych, pełnomocnictwa (upoważnienia) muszą być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszącego znamiona siły wyższej - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, 2) pojawienia się nowych, korzystnych dla zamawiającego rozwiązań technologicznych, możliwych do wdrożenia zamiennie w stosunku do przewidzianych umową; w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie może zostać zwiększone, 3) wycofania z produkcji lub dystrybucji produktów wymienionych w ofercie Wykonawcy - Zamawiający dopuszcza wówczas dostawę innego asortymentu, o parametrach nie gorszych niż minimalne wymogi postawione w załączniku nr 1 do umowy, po uprzednim udokumentowaniu przez Wykonawcę braku możliwości dostawy (pisemna informacja od producenta lub dystrybutora); w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, 4) wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem - uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy, 5) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie wykonawcy nie zostanie zwiększone. 2. Podstawą do dokonania zmian, o których mowa w pkt 1, jest złożenie wniosku przez jedną ze Stron i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 316.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2013 godzina 10:00, miejsce: 10-575 Olsztyn, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 7/9, pokój 354.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ I - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: - głośniki - 3 szt., - słuchawki - 1 szt., - myszka - 14 szt., - klawiatura - 10 szt., - nagrywarka DVD -4 szt., - pendrive 8 GB - 18 szt., - przełącznik KVM - 2 szt., - prezenter multimedialny - 3 szt., - drukarka laserowa A4 - 10 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 9 szt., - drukarka atramentowa A4 - 1 szt., - drukarka etykiet adresowych - 3 szt., - czytnik kodów kreskowych - 1 szt., - urządzenie wielofunkcyjne A4 - 2 szt., - drukarka atramentowa A3 - 1 szt., - monitor 21,5 cala -17 szt., - monitor 24 cale - 4 szt., - skaner A4 - 1 szt., - skaner A3 - 1 szt., - NAS dysk sieciowy - 1 szt., - obudowa 3U do szafy rack 19 cali - 2 szt., - aparat fotograficzny z nośnikiem danych - 1 szt., - przełącznik sieciowy - 1 szt., - oprogramowanie biurowe z licencją - 16 szt., - oprogramowanie do masowego skanowania z licencją - 1 szt., b) szczegółowy opis sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowiących CZĘŚĆ I zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1, 30.23.72.00-1, 48.42.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ II - dostawa skanerów - 2 szt., b) szczegółowy opis skanerów stanowiących CZĘŚĆ II zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa drukarki liniowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ III - dostawa drukarki liniowej - 1 szt., b) szczegółowy opis drukarki liniowej stanowiącej CZĘŚĆ III zamówienia znajduje się w załączniku nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ IV - dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem, b) szczegółowy opis urządzeń klasy UTM z oprogramowaniem stanowiących CZĘŚĆ IV zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa czytników informacji zakodowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ V - dostawa czytników informacji zakodowanych - 2 szt., b) szczegółowy opis czytników informacji zakodowanych stanowiących CZĘŚĆ V zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) CZĘŚĆ VI - dostawa kserokopiarek: - kserokopiarka monochromatyczna - 2 szt., - kserokopiarka kolorowa z finisherem - 1 szt., - kserokopiarka kolorowa - 1 szt., b) szczegółowy opis kserokopiarek stanowiących CZĘŚĆ VI zamówienia znajduje się w załączniku nr 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.