eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › 1. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY ul. MICKIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18 2. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POSESJI WOKÓŁ BUDYNKU PRZY ul. MICIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Jelenia Góra: 1. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY ul. MICKIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18 2. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POSESJI WOKÓŁ BUDYNKU PRZY ul. MICIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18
Numer ogłoszenia: 236937 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze , ul. Bankowa 18, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6471745, faks 075 6471745.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W JELENIEJ GÓRZE PRZY ul. MICKIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18 2. KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI POSESJI WOKÓŁ BUDYNKU PRZY ul. MICIEWICZA 21 i ul. BANKOWEJ 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stałe utrzymanie czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze i ich posesji, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy pomieszczeń i ich wystrój, obejmujące: 1.sprzątanie pomieszczeń użytkowych w budynkach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 szczegółowo opisanych w Tabeli nr 1 i 2 obejmuje: a. sprzątanie pomieszczeń użytkowych, o powierzchni: 5830 m2 (pomieszczenia biurowe, 17 sal rozpraw, 46 sanitariaty, pomieszczenia socjalne, klatki schodowe, korytarze, wiatrołapy, pomieszczenia aresztowe z sanitariatem, garaż podziemny, winda), które odbywać się będzie codziennie po godzinach pracy sądu, a pomieszczenia Biur Obsługi Interesantów po godzinach obsługi interesantów, b. sprzątanie pomieszczeń użytkowych o tzw. ograniczonym dostępie o powierzchni 770 m2, z tego: 6,30 m2 - sprzątanie dwa razy w tygodniu (pomieszczenie kasy), 144,50 m2 - sprzątanie raz w tygodniu ( pomieszczenia kancelarii tajnej, pomieszczenie przetwarzania informacji), 385,20 m2 - sprzątanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (pokoje informatyczne, magazyn dowodów rzeczowych, archiwum ul. Mickiewicza, magazyn gospodarczy, pomieszczenia na makulaturę, pomieszczenie konserwatorów, pokój kserograficzny), które odbywać się będzie w czasie godzin urzędowania sądu. 233,80 m2 - sprzątanie wg potrzeb (na ul. Bankowej archiwum, pomieszczenia gospodarcze, boksy), c. serwis dzienny w okresie od 1 listopada do 31 marca, obejmujący utrzymanie w czystości, w czasie urzędowania sądu, schodów wejściowych do budynku, klatek schodowych, holi, korytarzy, windy( odśnieżanie, usuwanie oblodzeń, posypywanie piaskiem lub solą, usuwanie śniegu i błota pośniegowego nanoszonego przez interesantów, wycieranie wody , usuwanie zabrudzeń powierzchni w wyniku zdarzeń lub awarii) d. mycie okien i elewacji szklanej e. mycie naczyń w pomieszczeniach socjalnych oraz sekretariacie Prezesa i Dyrektora - codziennie po godzinach pracy sądu 2. sprzątanie posesji przy ul. Mickiewicza 21 i ul. Bankowej 18 obejmuje: a. utrzymanie porządku na posesji: sprzątanie schodów, czyszczenie balustrad i poręczy, czyszczenie podjazdów dla niepełnosprawnych i lamp ogrodowych, zamiatanie chodników i parkingów, zbieranie śmieci w obrębie działki b. pielęgnacja zieleni (koszenie trawników, nawożenie, podlewanie, odchwaszczanie, pielęgnacja nasadzonych roślin oraz grabienie, zbiór i wywóz suchych liści) dotyczy tylko ul. Mickiewicza 21, c. w okresie zimowym , skuwanie lodu, odśnieżanie z usuwaniem i wywożeniem nadmiaru śniegu , posypywanie piaskiem wejść i schodów do budynku, posypywanie piaskiem i solą chodników, parkingów, oraz podjazdów dla niepełnosprawnych i wjazdu do garażu . Zakres i częstotliwość wykonywania prac zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega możliwość zmiany czasu świadczenia usługi np. w sytuacji ustalenia w sądzie dnia wolnego od pracy w zamian za odpracowanie w innym dniu, na pisemne zawiadomienie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy na co najmniej 7 dni przed zmianą, bądź zmiany godzin urzędowania sądu. 3. przejęcie, na podstawie Art. 231 Kodeksu pracy - dla realizacji czynności wynikających z pkt 1 - 1 (słownie: jednego) pracownika; okres zatrudnienia pracowników minimum 25 miesiące na warunkach nie gorszych, które obowiązują zamawiającego do dnia przekazania pracowników, powyższy zapis nie obejmuje zwolnień wynikających z winy pracownika. Informacja szczegółowa dotycząca przejmowanych pracowników - Załącznik Nr 11 i niezbędne dokumenty do podpisania między zamawiającym o wykonawcą -Załącznik Nr 10, porozumienie pracodawców i Załącznik Nr 13 do SWIZ. Wymagania Zamawiającego: 1. Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia pod własnym nadzorem oraz przy pomocy własnego personelu, w liczbie osób zapewniających wysoki poziom usługi. 2. Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia własnym sprzętem, narzędziami i środkami czystości, dobrymi jakościowo, gwarantującymi wysoki poziom usługi, posiadającymi wymagane prawem normy, atesty bezpieczeństwa i certyfikaty, 3. Wykonawca zakupuje (dostarcza i uzupełnia ) na własny koszt materiały i środki czystości, w szczególności: a. papier toaletowy 2 warstwowy - biały, wielkością dostosowany do pojemników, b. ręczniki papierowe łazienkowe - składane białe , c. mydło w płynie białe o jednakowym zapachu dla wszystkich obiektów, d. płyn do czyszczenia toalet i umywalek e. podkładki na deskę sedesową f. środki myjąco-pielęgnujące do codziennego mycia podłóg o właściwościach antypoślizgowych o przyjemnych zapachu, nadających powierzchniom połysk, g. odpowiednie środki do mycia i konserwacji posadzki kamiennej, h. środki do mycia, nabłyszczania i konserwacji posadzki z płytek ceramicznych, z uwzględnieniem: codziennego mycia posadzki maszyną myjącą - dotyczy ul. Mickiewicza 21, raz na tydzień z zastosowaniem preparatu myjąco-impregnującego zamiast czystej wody, i. środki do mycia i konserwacji wykładziny igłowej i syntetycznej, j. środki do mycia i dezynfekcji sanitariatów, antybakteryjne o przyjemnym zapachu, k. środki do mycia okien, l. środki do mycia, pielęgnacji i konserwacji mebli, m. worki na śmieci Do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past ) o jakości nie gorszej niż charakteryzują się środki typu domestos, ajax cilit, cif. 4. Wykonawca zakupuje na własny koszt, trawę do dosiewania trawników, nawóz do nawożenia trawy oraz środki ochrony roślin itp. 5. Wszystkie czynności porządkowe wewnątrz budynku należy wykonywać poza godzinami pracy sądu, z wyjątkiem: a. sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonane w godzinach urzędowania, pod nadzorem pracowników Zamawiającego, b. sprzątania awaryjnego na skutek nieprzewidzianego zabrudzenia (np. zalanie, silne opady deszczu lub śniegu oraz inne zdarzenie) wymagającego natychmiastowego jego usunięcia, z reakcją nie później niż w ciągu 30 minut od telefonicznego zgłoszenia, c. serwisu dziennego. 6. Wykonawca jest obowiązany do sprzątania po wykonywanych pracach remontowych bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający nie obniży wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku tymczasowego wyłączenia ze sprzątania pomieszczeń w czasie remontu. 7. Utrzymanie czystości i porządku na posesji, chodnika i parkingach sądu powinno odbywać się w godzinach, które pozwolą na sprawne funkcjonowanie sądu. Odśnieżanie z usunięciem śniegu powinno odbyć się najpóźniej do godziny 6.00. A w przypadku ciągłych opadów śniegu stałe ich utrzymanie. 8. Odśnieżanie posesji oraz chodnika wokół posesji wraz z usunięciem śniegu oraz posypaniem piaskiem i solą musi odbywać się w zależności od opadów również w dni wolne od pracy. 9. Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy piasek i sól do usuwania gołoledzi, 10. Wykonawca będzie informował pracownika ochrony budynku lub pracownika Oddziału Gospodarczego, nadzorującego wykonywanie umowy o wszelkich widocznych nieprawidłowościach w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowaniu budynku, 11. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p.poż oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, w tym odszkodowania z tytułu następstw nieszczęśliwych wypadków z na skutek nienależytego wykonania usługi (nieodśnieżenie, nie usunięcie oblodzenia, nie posypanie piaskiem lub solą ) 12. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem ww. usługi. 13. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłaszać Zamawiającemu fakt rozpoczęcia wykonywania czynności okresowych objętych przedmiotem umowy, wyznaczonych do wykonania w miesiącu, półroczu lub roku np. mycie okien itp. oraz przedstawić imienny wykaz osób wyznaczonych do wykonywania tych czynności. 14. W przypadku zgłoszenia do wykonywania czynności opisanych w pkt 13 innych osób, niż wskazane przez wykonawcę do codziennego sprzątania, osoby te mogą wykonywać czynności tylko w obecności osoby nadzorującej wykonanie umowy lub osoby sprzątającej dane pomieszczenia. 15. Wykonawca winien zapewnić ciągłą czystość obiektu i jego wyposażenia, co może wiązać się ze zwiększeniem częstotliwości wykonywanych czynności. Czynności te nie będą uznawane za prace dodatkowe. 16. Przed rozpoczęciem każdego miesiąca Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym opracuje grafik okresowych czynności wynikających z Załącznika nr 1 do SIWZ, w tym również czynności wykonywanych w ramach sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie do bieżącego potwierdzania wykonania tych czynności przez osobę/osoby sprzątające, w celu umożliwienia sprawdzenia faktycznego wykonania tych czynności. 17. Grafik, o którym mowa w pkt 16 po zakończeniu miesiąca wraz z protokołem wykonania usługi Wykonawca przedstawi Zamawiającemu. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy/om z zastrzeżeniem obowiązku osobistego wykonania kluczowej części zamówienia tj. sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i komunikacji w budynku Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze przy ul. Bankowej 18 i ul. Mickiewicza 21. (dotyczy. mycie okien, utrzymanie terenów wokół budynków, mycie elewacji szklanej Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy/om..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.41.00 - 90.91.41.00 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał tj. zrealizował-zakończył co najmniej 3 takie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania budynków biurowych i powierzchni zewnętrznych o powierzchni co najmniej 5000 m2 .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami niekaranymi,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że będzie dysponował osobami niekaranymi,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 600.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oświadczenie Wykonawcy, że przejmuje, na podstawie Art. 231 Kodeksu pracy 1 (jednego)pracownika Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze; okres zatrudnienia pracowników minimum 25 miesiące na warunkach nie gorszych, które obowiązują zamawiającego do dnia przekazania pracowników. Powyższy zapis nie obejmuje zwolnień wynikających z winy pracownika. (Załącznik Nr 10 do SWIZ) 2. oświadczenie Wykonawcy, że odkupi od Zamawiającego narzędzia sprzątające (Załącznik Nr 14 do SWIZ.) 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru - Załącznik nr 4; 4. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Referencje - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT. b) zmiany osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, posiadające odpowiednie wymagania określone w SWIZ, c) zmiany podwykonawcy przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego. d) zmiany terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami technicznymi, e) zmiany terminu realizacji zamówienia, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, f) zaistnienia siły wyższej g) zmiana odbiorcy przedmiotu zamówienia, pod warunkiem wystąpienia zmian organizacyjnych w jednostkach sądownictwa powszechnego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jelenia-gora.so.gov.pl/index.php?id_jednostki=7
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy ul. Bankowa 18 58-500 Jelenia Góra I piętro, pokój 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Sąd Rejonowy ul. Bankowa 18 58-500 Jelenia Góra I piętro, pokój 101.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.