eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Sukcesywna dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Nr postępowania 14/E/P/2014.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Gdańsk: Sukcesywna dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Nr postępowania 14/E/P/2014.
Numer ogłoszenia: 236914 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o. , ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcchz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni. Nr postępowania 14/E/P/2014..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (do siedziby Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Smoluchowskiego 18) preparatów przeznaczonych do dezynfekcji narzędzi i powierzchni (kod CPV: 24455000-8 środki odkażające, 24457000-2 środki grzybobójcze) w asortymencie i ilości określonej w Załączniku nr 1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilość podano także w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będących integralną częścią SIWZ. 3. Termin ważności wymienionych produktów - nie krótszy niż 24 miesiące, od daty poszczególnej dostawy. 4. Okres realizacji całości zamówienia wynosi od chwili podpisania umowy do 19.07.2016r. 5. Przedmiot dostawy obejmuje zarówno sprzedaż jak i dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego. 6. Miejscem wykonania zamówienia jest siedziba Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk), Magazyn Gospodarczy ( parter) w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 14.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8, 24.45.70.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.2.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:2.1.w zakresie warunku (posiadania uprawnień) wskazanego w punkcie II.1.a) - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia wskazanego w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w pkt II.1.a) SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej dwóch dostaw medycznych środków dezynfekcyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:2.2. w zakresie warunku (posiadania wiedzy i doświadczenia) wskazanego w pkt II.1.b) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę dokumenty wskazane w punkcie III.1.2. SIWZ oraz oświadczenie o spełnieniu tego warunku wskazane w pkt. III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w pkt II.1.b) oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw medycznych środków dezynfekcyjnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (minimum 2 dostawy) - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemny dokument wystawiony przez podmiot oddający Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniającym wykonanie zamówienia.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:2.3. w zakresie warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c) - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w pkt II.1.c) SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniającym wykonanie zamówienia.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:2.3. w zakresie warunku (dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia) wskazanego w punkcie II.1.c) - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w punkcie III.1.1. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w pkt II.1.c) SIWZ, Zamawiający uzna warunek za spełniony.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki:posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu:2.4. w zakresie warunku (posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej) wskazanego w punkcie II.1.d) - ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie wskazane w punkcie III.1.1. Jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunku wskazanego w punkcie II.1.d), Zamawiający uzna warunek za spełniony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Oferta winna zawierać: 1.1. wypełniony formularz ofertowo-cenowy dla asortymentu oferowanego przez Wykonawcę - przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. wypełniony formularz ofertowy - oświadczenie ofertowe -- przygotowane zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. dokumenty wskazane w punkcie III i V SIWZ; 1.4. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.4.1.karty charakterystyki substancji chemicznej dla danego oferowanego produktu, o ile są wymagane dla danego produktu wynikające z ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (j.t. Dz.U. z 2011 r. Nr 63 poz.322 z późn. zm.), 1.4.2. pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub pozwolenie na wprowadzenie do obrotu, pozwolenie tymczasowe lub decyzja (zaświadczenie) o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka- wynikające z ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.) - o ile dany produkt jest produktem biobójczym, 1.4.3. pozwolenie na obrót produktem leczniczym wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub pozwolenie Rady Unii Europejskiej lub Komisji Europejskiej, chyba że na podstawie przepisów prawa produkt nie wymaga pozwolenia - o ile dany produkt jest lekiem, 1.4.4.w przypadku kosmetyków - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych o kosmetykach do krajowego systemu informowania o kosmetykach - o ile dany produkt jest kosmetykiem, 1.4.5.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu - o ile dany produkt jest wyrobem medycznym, 1.4.6.etykiety (teksty etykiet) lub ulotki informacyjne w języku polskim, 1.4.7 o ile w/w dokumenty nie zawierają informacji na temat konkretnych szczepów bakterii, wirusów i grzybów oraz prątków, na które dany preparat oddziaływuje - informację, dotyczącą na jakie konkretne szczepy bakterii, wirusów, grzybów lub prątków preparat oddziaływuje, wydaną przez podmiot sporządzający dokumentację niezbędną do oceny skuteczności produktu biobójczego lub wyciąg z tej dokumentacji, wykonany w krajach Unii Europejskiej lub przez jednostkę notyfikowaną przez UE, badanych w oparciu o metodykę właściwych norm europejskich lub przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów (w ilości określonej w załączniku nr 1 ), tj. 1. poz. nr 1 - 5 litrów roztworu roboczego, 2. poz. nr 2 -1 oferowane opakowanie, 3. poz. nr 3 - 1 oferowane opakowanie, 4. poz. nr 4 -1 oferowane opakowanie, 5. poz. nr 5 - 1 oferowane opakowanie z zaoferowaną 1 szt. spryskiwacza, 6. poz. nr 6 - 5 litrów roztworu roboczego, 7. poz. nr 7 - 5 litrów roztworu roboczego, 8. poz. nr 8 - 1 oferowane opakowanie, 9. poz. nr 9 - 1 oferowane opakowanie, 10. poz. nr 10 - 1 oferowane opakowanie Nie załączenie próbek do oferty powoduje odrzucenie oferty w tym zakresie. 1.6.Protokół z przekazania próbek (zestawienie próbek produktów złożonych z ofertą) - załącznik nr 7 do SIWZ. Wszelkie dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski i potwierdzone przez Wykonawcę. 1.7.Pełnomocnictwo dla osoby, która nie składa osobiście oferty w swoim imieniu lub której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V.1.2. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; wraz z dokumentem (oryginał lub poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopia) uzasadniającym uprawnienie mocodawcy do reprezentowania Wykonawcy, o ile uprawnienie to nie wynika z dokumentów określonych w punkcie V.1.2. SIWZ (odpisu z właściwego rejestru), treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania, których pełnomocnik jest upoważniony. 1.8.Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu; treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.4. dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.4.1.karty charakterystyki substancji chemicznej dla danego oferowanego produktu, o ile są wymagane dla danego produktu wynikające z ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (j.t. Dz.U. z 2011 r. Nr 63 poz.322 z późn. zm.), 1.4.2. pozwolenie na obrót produktem biobójczym lub pozwolenie na wprowadzenie do obrotu, pozwolenie tymczasowe lub decyzja (zaświadczenie) o wpisie do rejestru produktów biobójczych niskiego ryzyka- wynikające z ustawy z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz.U. z 2007 r. Nr 39 poz. 252 z późn. zm.) - o ile dany produkt jest produktem biobójczym, 1.4.3. pozwolenie na obrót produktem leczniczym wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (j.t. Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 ze zm.) lub pozwolenie Rady Unii Europejskiej lub Komisji Europejskiej, chyba że na podstawie przepisów prawa produkt nie wymaga pozwolenia - o ile dany produkt jest lekiem, 1.4.4.w przypadku kosmetyków - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych o kosmetykach do krajowego systemu informowania o kosmetykach - o ile dany produkt jest kosmetykiem, 1.4.5.w przypadku gdy oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.): dla oferowanych produktów stanowiących wyroby medyczne - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu - o ile dany produkt jest wyrobem medycznym, 1.4.6.etykiety (teksty etykiet) lub ulotki informacyjne w języku polskim, 1.4.7 o ile w/w dokumenty nie zawierają informacji na temat konkretnych szczepów bakterii, wirusów i grzybów oraz prątków, na które dany preparat oddziaływuje - informację, dotyczącą na jakie konkretne szczepy bakterii, wirusów, grzybów lub prątków preparat oddziaływuje, wydaną przez podmiot sporządzający dokumentację niezbędną do oceny skuteczności produktu biobójczego lub wyciąg z tej dokumentacji, wykonany w krajach Unii Europejskiej lub przez jednostkę notyfikowaną przez UE, badanych w oparciu o metodykę właściwych norm europejskich lub przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga załączenia do oferty próbek produktów (w ilości określonej w załączniku nr 1 ), tj. 1. poz. nr 1 - 5 litrów roztworu roboczego, 2. poz. nr 2 -1 oferowane opakowanie, 3. poz. nr 3 - 1 oferowane opakowanie, 4. poz. nr 4 -1 oferowane opakowanie, 5. poz. nr 5 - 1 oferowane opakowanie z zaoferowaną 1 szt. spryskiwacza, 6. poz. nr 6 - 5 litrów roztworu roboczego, 7. poz. nr 7 - 5 litrów roztworu roboczego, 8. poz. nr 8 - 1 oferowane opakowanie, 9. poz. nr 9 - 1 oferowane opakowanie, 10. poz. nr 10 - 1 oferowane opakowanie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - jakość - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są takie istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżki) podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, a zmiana cen odbywa się na podstawie Aneksu do umowy. - wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, - zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy, - zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy, - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcchz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy sp.zo.o. ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy sp.zo.o. ul.Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.