eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu CWTiD MW.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Wejherowo: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu CWTiD MW.
Numer ogłoszenia: 236606 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Wsparcia Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej , ul. Jana III Sobieskiego 277, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 6765 621, faks 58 6765787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cwtid.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu CWTiD MW..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych będących na wyposażeniu CWTiD MW. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego z uwzględnieniem typu sprzętu jakim dysponuje Zamawiający i rodzajem materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta w czasie eksploatacji oraz ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry do opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ. 3.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym oznaczeniem nazwy producenta, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 4.Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, opisanym w poszczególnych pozycjach załącznika nr 2 do SIWZ, którego parametry pojemności tuszu/tonera, wydajności i jakości wydruku są takie same bądź lepsze w stosunku do oryginalnego produktu dedykowanego do danego urządzenia przez jego producenta. 5)Na potwierdzenie, że produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zmawiającego należy załączyć do oferty stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Niezbędne jest potwierdzenie zgodności parametrów technicznych na podstawie norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 w zakresie wyników testów wydajności materiałów eksploatacyjnych. Zgodnie z wytycznymi przywołanych norm, wynik testu powinien być przedstawiony na raporcie zgodnym z aneksem dołączonym do każdej z nich. Dokument taki wystawia producent materiałów, co wynika z ustawy z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138, poz. 935). 6)W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO-02-A080:2008) WYKONAWCA zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem umowy oraz ich opakowań. 7)Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z §4 ust. 1 załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz.11)stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot umowy zakwalifikowany jest do grupy materiałowej 5. 8)Kod kreskowy umieszczony na etykiecie jednostkowej wyrobu oraz na etykiecie zbiorczej powinien mieć wymiary zgodne z globalnym międzynarodowym i międzybranżowym systemem GS1 (ang. Global System One). Specyfikacja generalna GS1 oraz dokumenty pomocnicze dla dostawcy dostępne są na stronach internetowych www.gs1.org i www.gs1pl.org. 9)Szczegółowe zasady znakowania wyrobów i przekazania karty wyrobu określają Wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym sprzętu informatyki i oprogramowania dostarczonego do resortu obrony narodowej w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 10)Oferowane materiały eksploatacyjne muszą spełniać poniższe wymagania: -nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń, -nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, -muszą posiadać na opakowaniu indywidualny kod tonera, oraz nazwę urządzenia do którego jest przeznaczony, -muszą posiadać na produkcie indywidualny kod producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację, -nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń w których będą eksploatowane, -muszą posiadać minimum 12-sto miesięczną gwarancję od dnia dostawy. 11)Wymagania stawiane wykonawcy: -wykonawca zagwarantuje dostawy wysokiej jakości wkładów drukujących zapewniających bezawaryjną pracę urządzeń Zamawiającego i posiadających właściwe opakowanie i oznakowanie, -wykonawca gwarantuje, że eksploatowanie dostarczonych przez niego wkładów drukujących nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, -Jeżeli w trakcie eksploatacji Zamawiający stwierdzi, że jakość wydruku, wydajność tuszu/tonera lub pojemność odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 3 (trzech) dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy. 12)Wykonawca zobowiązuje się do: -udzielenia gwarancji na dostarczone tonery i tusze do wyczerpania się środka barwiącego, -pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy uszkodzenie nastąpiło w wyniku stosowania materiałów równoważnych dostarczonych przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia nastąpi w autoryzowanym serwisie w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Koszty związane z naprawą oraz koszty ekspertyzy w przypadku, gdy potwierdza ona iż przyczyną uszkodzenia jest stosowanie materiałów równoważnych ponosi Wykonawca. 13)Wykonawca dostarczy zamówione wkłady drukujące do siedziby Zamawiającego swoim transportem na własny koszt i ryzyko..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy). Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek nr 84 1010 1140 0182 0713 9120 0000. Brak wadium na w/w koncie do dnia i godziny składania ofert spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium zostanie zatrzymane w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 oraz zwrócone w przypadkach określonych w art. 46 ust 1 ÷ 4 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Certyfikaty/dokumenty (w przypadku oferowanego produktu równoważnego) potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych. Niezbędne jest potwierdzenie zgodności parametrów technicznych na podstawie norm ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711 oraz ISO/IEC 24712 w zakresie wyników testów wydajności materiałów eksploatacyjnych. Zgodnie z wytycznymi przywołanych norm, wynik testu powinien być przedstawiony na raporcie zgodnym z aneksem dołączonym do każdej z nich. Dokument taki wystawia producent materiałów, co wynika z ustawy z dnia 30.08.2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2010 nr 138, poz. 935

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca składa oświadczenie o akceptacji projektu umowy (zawarte w druku Formularz oferty zał. nr 1 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy gdy zmiany te są wywołane przyczynami zewnętrznymi które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tej zmiany, niepowodującej jednocześnie zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy wykonawcą a zamawiającym, która nie prowadzi również do zachwiania pozycji konkurencyjnej wykonawcy w stosunku do innych wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzi do zmiany kręgu wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. Dotyczyć to będzie w szczególności przypadków, gdy przyczyny zmiany umowy odnoszą się w równym stopniu do wszystkich wykonawców biorących udział w postępowaniu lub potencjalnie zainteresowanych udziałem w postępowaniu, tj. wynikają z okoliczności niezależnych od osoby wykonawcy. Z takim przypadkiem mamy do czynienia w sytuacji, gdy zmiana umowy jest obiektywnie uzasadniona w odniesieniu do każdoczesnego wykonawcy, z którym zawarto by umowę. Przy czym zakres i warunki takiej zmiany są niezależne od osoby wykonawcy, tj. zmiana umowy zostałaby dokonana z każdoczesnym wykonawcą w taki samym zakresie i na tych samych zasadach.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cwtid.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW 84-200 WEJHEROWO ul. Sobieskiego 277.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 10:00, miejsce: CENTRUM WSPARCIA TELEINFORMATYCZNEGO I DOWODZENIA MW 84-200 WEJHEROWO ul. Sobieskiego 277 kancelaria jawna pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.