eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu Nr sprawy 4 . 4 PN . 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Bytom: Przetarg na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu Nr sprawy : 4 . 4 PN . 2015
Numer ogłoszenia: 23655 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na wykonaniu prac wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu Nr sprawy : 4 . 4 PN . 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu prac budowlanych i instalacyjnych w tym wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego - 10 przystankowego, przelotowego, elektrycznego zlokalizowanego w łączniku. Wykonanie podłączenia rozdzielni głównej bloku Va i stacji transformatorowej Wykonanie obejmuje również : 1. Wykonanie wraz z projektem wykonawczym wentylacji pomieszczeń wentylacji w pomieszczeniach sprężarkowi zlokalizowanej w przyziemiu bloku VI. 2. Wykonie drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW. 3. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika. 4. Wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P Wszystkie podłączenia i wpięcia instalacji, badania, próby i sprawdzenie należy uzgodnić z GW wykonującym obecnie prace, tak, aby nie utracić gwarancji. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: 4.1.1. Dostosowane I piętra budynku szpitalnego Bloku VA na - Oddział Noworodków ze stanowiskami intensywnej opieki; 4.1.2 Dostawę i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym. 4.1.3 Realizacja gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym w obrębie I piętra 4.1.4 Roboty wykończeniowe w obrębię łącznika komunikacyjnego łącznie z instalacją elektryczną, niskoprądową w tym przeciwpożarową i sygnalizacji pożaru 4.1.5 Wykonanie podłączenia rozdzielni głównej bloku Va i stacji transformatorowej. 4.1.6. Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in: wykonanie instalacji oświetlenia zewnętrznego przy budynku Va, VI i łącznika wykonanie nowych ścianek działowych z dodatkowym wzmocnieniem - uzbrojeniem celem montażu specjalistycznych ciężkich urządzeń i aparatury medycznej. wykonanie nowych instalacji wewnętrznych: wod-kan, co, gazowej, gazów medycznych, wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej, niskoprądowej, przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, wykonanie nowych posadzek (posadzki z materiałów gładkich, trwałych, zmywalnych, nienasiąkliwych i odpornych na działanie środków dezynfekcyjnych) wykonanie tynków, malowanie ścian i sufitów, ułożenie płytek gresowych, okładzin montaż odbojnic i zabezpieczeń narożników montaż stolarki drzwiowej i stolarki aluminiowej wewnętrznej wykonanie sufitów podwieszanych wykonanie innych niezbędnych prac wymienionych w zadaniach poniżej pozwalających na uzyskanie pozwolenia na użytkowanie całego obiektu Va przez Firmę wykonującą roboty w branży budowlanej w ramach niniejszego przetargu ( w tym wykonanie brakujących opracowań projektowych dla realizacji w/w zakresu prac i efektu jako całości) 3.2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót i stanowiąca część D niniejszej SIWZ, w zakresie I piętra i łącznika komunikacyjnego. Zakres prac budowlanych został podzielony na 6 zadań tj: Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i montażem dźwigu szpitalnego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych, prac instalacyjnych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej na placu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowopowstałego i przebudowanego zespołu budynków tj: łącznika , przewiązki, bloku Va łacznie z dobudowaną klatką schodową w uzgodnieniu z dotychczasowym Kierownikiem Robót GW i Koordynatorem ds. Inwestycji i Remontów Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu w zakresie : robót, prób , badań i sprawdzeń. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym. Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcze realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany Zamawiającemu. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 1 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 1 niniejszej SIWZ ,. Zadanie nr 2 Instalacje elektryczne Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Zamawiający wymaga aby oferowane oświetlenie zostało wykonane w technologii LED energooszczędnej. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł/wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 2 niniejszej SIWZ ,. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5. Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o, obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c, 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,. Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej łącznie z projektem wykonawczym wraz z uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż. Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW. Zadanie nr 4 Wentylacja mechaniczna Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej obejmujących w bloku 5a 1 piętro budynku z uwzględnieniem zakupionych i zamontowanych na dachu budynku central wentylacyjnych w Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,. Należy dostosować wentylację nawiewną i wywiewną w pomieszczeniach sprężarkowi zlokalizowanej w bloku VI Szpitala Specjalistycznego nr tak, aby uzyskać wymagane warunki normowe. Należy uwzględnić dostosowanie centrali wentylacyjnej w układ schładzania powietrza na I piętrze. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający dopuszcza wyłączenie części klap ppoż. Z poz. od 14-21 przechodzących przez przegrody pionowe po wcześniejszym uzgodnieniu z rzeczoznawcą ppoż. a ponadto zamienia izolacji z kauczuku na izolację z wełny mineralnej w płaszczu z aluminium. Zadanie nr 5 Ułożenie kabli niskiego napięcia Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest : 1. ułożenie dwóch kabli niskiego napięcia zasilających Rozdzielnię Główną bloku 5a szpitala ( wraz z jednym kablem sterowniczym ) z projektowanej stacji transformatorowej odbiorczej szpitala , 2. podpięcie tych kabli w Rozdzielni Głównej bloku 5a i przeprogramowanie automatyki SZR w.w Rozdzielni Głównej wraz z połączeniem z istniejącymi kablami zasilającymi pozostałe budynki szpitala . Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BUDOMONT - 7 sp. z o.o. ,41-704 Ruda Śląska, ul. Kardynała Augusta Hlonda 50 stanowiąca część D Pakiet nr 5 niniejszej SIWZ . Zadanie nr 6 Instalacje gazów medycznych Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P w nawiązaniu do opracowań projektowych i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika. W zakres zamówienia włącza się również dostawę i montaż 5 szt. paneli ściennych dla noworodków zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zadania 6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 6 niniejszej SIWZ Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0, 45.21.51.41-0, 45.31.10.00-0, 45.33.11.00-0, 45.33.12.00-0, 45.33.20.00-0, 45.33.30.00-0, 45.21.51.40-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: Zadanie nr 1 - 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych i 00.100). Zadanie nr 2 - 23 000,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych i 00.100). Zadanie nr 3 - 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych i 00.100). Zadanie nr 4 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00.100). Zadanie nr 5 - 1800,00 zł (słownie: tysiąc osiemset złotych i 00.100). Zadanie nr 6 - 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset złotych i 00.100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.2. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.2. Jako robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych pakietami w obiektach szpitalnych w ramach zadań nr 1,4 i 6 wraz z robotami towarzyszącymi. W ramach zadania nr 2,3,5 Zamawiający rozumie realizację dotyczącą wykonania robót objętych zadaniem wraz z robotami towarzyszącymi i wartości nie niższej jak: w zamach zadania nr 1 - 500 000 PLN brutto w ramach zadania nr 2 - 350 000 PLN brutto w ramach zadania nr 3 - 100 000 PLN brutto w ramach zadania nr 4 - 300 000 PLN brutto w ramach zadania nr 5 - 50 000 PLN brutto w ramach zadania nr 6 - 300 000 PLN brutto przy czym przez wartość roboty należy rozumieć kwotę umowną. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu kursów walutowych po przeliczeniu średnim kursem NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). Jako referencje (inne dokumenty) dotyczące realizacji z ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający uzna takie, które dotyczą realizacji zadań, których zakończenie miało miejsce nie wcześniej jak 5 lat przed upływem terminu składania ofert 10.1.2. wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał 10.1.2.1. Dowodami są: a. poświadczenie, b. inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, 10.1.2.2. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów, o których mowa powyżej. 10.1.2.3. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedłożyć dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.(wymagane doświadczenie w wykonywaniu prac w Obiektach Ochrony Zdrowia) Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( dla zadania 6 wymagane doświadczenie w wykonywaniu gazów medycznych w obiektach szpitalnych) Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych) Oferent dla zadania nr 6 winien posiadać system zarządzania jakością ISO 13485 w zakresie projektowania, produkcji, montażu, certyfikacji i serwisów systemów instalacji gazów medycznych i próżni 10.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW, 10.1.4. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach dla obsadzenia stanowisk: Kierownika Budowy posiadającego wykształcenie wyższe i co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub kierownika robót, gdzie był odpowiedzialny w szczególności za wykonywanie robót budowlanych dotyczących obiektów szpitalnych oraz posiadającego uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju.(wymagane doświadczenie w wykonywaniu prac w Obiektach Ochrony Zdrowia) Kierownika robót instalacyjnych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy sieci i instalacji c.o., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, kierownika budowy i robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych), wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( dla zadania 6 wymagane doświadczenie w wykonywaniu gazów medycznych w obiektach szpitalnych) Kierownika robót elektrycznych - posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku odpowiedzialnym za wykonywanie robót z zakresu budowy robót elektrycznych tym sieci i instalacji elektroenergetycznych i niskoprądowych., w tym doświadczenie w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie (kierownika budowy lub robót, oraz posiadającego uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami elektrycznymi, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w danym kraju co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.3. i 10.1.4.( wymagane doświadczenie w wykonywaniu instalacji niskoprądowych) Oferent dla zadania nr 6 winien posiadać system zarządzania jakością ISO 13485 w zakresie projektowania, produkcji, montażu, certyfikacji i serwisów systemów instalacji gazów medycznych i próżni 10.1.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór druku wykazu stanowi załącznik nr 4 do IDW, 10.1.4. Zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 9.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na wykonanie zamówienia przy założeniu iż płatnośc nastąpi w II etapach po odbiorze częściowym i końcowym, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1). dysponują, lub będą dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia, określonymi na sumę co najmniej: dla zadania nr 1 300 000,00 zł, dla zadania nr 2 250 000,00 zł dla zadania nr 3 50 00,00 zł dla zadania nr 4 200 000,00 zł dla zadania nr 5 50 000,00 zł dla zadania nr 6 100 000,00 zł co winno wynikać z dokumentów określonych w pkt. 10.1.6. 2). są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej: 500 000,00 zł co powinno wynikać z dokumentu określonego w pkt. 10.1.5. 10.1.5. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- wzór druku stanowi załącznik nr 4a do IDW, 10.1.6. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu, wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    10.1.2. wykazu wykonanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych robót budowlanych (na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie należy ująć roboty wykonane (tj. zakończone) w zakresie niezbędnym do wykazania w sposób bezsporny spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt. 9.1.2 oraz wszelkie roboty tego typu niewykonane lub wykonane nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy co najmniej jedna robota będzie nienależycie wykonana lub niewykonana spośród robót , które Wykonawca winien ująć w wykazie, Wykonawca ten zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, również jedna robota nienależycie wykonana, lub nie wykonana będzie liczona łącznie dla wszystkich robót ujętych w wykazie niezależnie od podmiotu, który ją wykonał;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    10.12. W celu potwierdzenia, że oferowane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia dostawy spełniają wymagania zamawiającego, wykonawca wraz z oferta składa wypełnione i podpisane: Specyfikacja techniczna wyposażenia - technologia medyczna załącznik nr 1 do Zadania nr 6oraz Wymagane i oferowane parametry techniczne dźwigu szpitalnego załącznik nr 1 do zadania nr 1 - stanowiący element załącznika Części D do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Długość udzielonej gwarancji - 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i montażem dźwigu szpitalnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe wraz dostawą i montażem dźwigu szpitalnego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane polegające na wykonaniu prac budowlanych, prac instalacyjnych oraz wszelkich wykończeniowych obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz na przebudowie 1 piętra budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. W ramach niniejszego zadania należy również wykonać wszelkie czynności związane z koordynacją wszystkich, poszczególnych branż i pakietów jak niżej na placu budowy i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie nowopowstałego i przebudowanego zespołu budynków tj: łącznika , przewiązki, bloku Va łacznie z dobudowaną klatką schodową w uzgodnieniu z dotychczasowym Kierownikiem Robót GW i Koordynatorem ds. Inwestycji i Remontów Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu w zakresie : robót, prób , badań i sprawdzeń. Instalacje niskoprądowe należy wykonać w nawiązaniu do opracowań i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika wraz z projektem wykonawczym. Zbiorczy całościowy HARMONOGRAM realizacji rzeczowo-finansowy winien być opracowany przez Wykonawcze realizującego Zadanie nr 1 na bazie i w uzgodnieniu z wykonawcami wykonującymi pozostałe zadania i przekazany Zamawiającemu. Dostawa i montaż dźwigu szpitalnego. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 dźwigu szpitalnego 10 przystankowego elektrycznego zlokalizowanego w łączniku komunikacyjnym pomiędzy blokiem nr 5 i 5a Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy wymagane dane techniczne dźwigu będące opisem stanowi Załącznik nr 1 do Zadania nr 1 będący stanowiąca część D niniejszej SIWZ. W ramach dostawy dźwigu należy uzyskać odbiór UDT, a także wykonać roboty w branży budowlanej i elektrycznej. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 1 niniejszej SIWZ ,.45000000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Instalacje elektryczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Instalacje elektryczne Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji elektrycznej, niskoprądowej w tym instalacji przeciwpożarowej i sygnalizacji pożaru, obejmujących łącznik pomiędzy blokiem nr 5 i 5a oraz 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Zamawiający wymaga aby oferowane oświetlenie zostało wykonane w technologii LED energooszczędnej. Dodatkowo na łączniku należy zastosować czujniki ruchu umożliwiające wł/wył oświetlenia w zależności od ruchu pieszego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 2 niniejszej SIWZ ,. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający wyłącza z wyceny i wykonania Dział 6 Instalacja detekcji gazów poz 79-91 oraz z Działy 7 poz 97 - Roboty dodatkowe. W Dziale 1 należy uwzględnić dodatkowe rozdzielnice w przedmiarze są 4 komplety prawidłowa wartość 5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.37.11.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Instalacje wod-kan, c.o. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wod-kan, c.o, obejmującej 1 piętro budynku bloku VA Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c. 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i stanowiąca część D Pakiet nr 3 niniejszej SIWZ ,. Należy w obiekcie stosować grzejniki higieniczne wg PN. oraz wykonać drugi hydrant na klatce schodowej w systemie łącznie z projektem wykonawczym wraz z uzyskaniem akceptacji rzeczoznawcy ppoż. Lokalizacja drugiego pionu hydrantowego w przy klatce schodowej w bloku VA wraz z uzgodnieniem z rzeczoznawca ppoż. i wykonanie niezbędnych robót budowlanych i wykończeniowych w tym zakresie w sposób nie powodujący utratę gwarancji dotychczasowego GW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Wentylacja mechaniczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej obejmujących w bloku 5a 1 piętro budynku z uwzględnieniem zakupionych i zamontowanych na dachu budynku central wentylacyjnych w Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu na potrzeby Oddziału Noworodków w związku z organizacją Śląskiego Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu na bazie Katedry i Oddziału Klinicznego Ginekologii, Położnictwa i Ginekologii Onkologicznej przy uwzględnieniu aktualnie obowiązujących wymogów technicznych i funkcjonalnych, przystosowaniu dla osób niepełnosprawnych i dostosowaniu do przepisów p.poż. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 4 niniejszej SIWZ ,. Należy dostosować wentylację nawiewną i wywiewną w pomieszczeniach sprężarkowi zlokalizowanej w bloku VI Szpitala Specjalistycznego nr tak, aby uzyskać wymagane warunki normowe. Należy uwzględnić dostosowanie centrali wentylacyjnej w układ schładzania powietrza na I piętrze. UWAGA: W załączonych przedmiarach Zamawiający dopuszcza wyłączenie części klap ppoż. Z poz. od 14-21 przechodzących przez przegrody pionowe po wcześniejszym uzgodnieniu z rzeczoznawcą ppoż. a ponadto zamienia izolacji z kauczuku na izolację z wełny mineralnej w płaszczu z aluminium..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Ułożenie kabli niskiego napięcia 4531100.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 Ułożenie kabli niskiego napięcia Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest : 1. ułożenie dwóch kabli niskiego napięcia zasilających Rozdzielnię Główną bloku 5a szpitala ( wraz z jednym kablem sterowniczym ) z projektowanej stacji transformatorowej odbiorczej szpitala , 2. podpięcie tych kabli w Rozdzielni Głównej bloku 5a i przeprogramowanie automatyki SZR w.w Rozdzielni Głównej wraz z połączeniem z istniejącymi kablami zasilającymi pozostałe budynki szpitala . Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe BUDOMONT - 7 sp. z o.o. ,41-704 Ruda Śląska, ul. Kardynała Augusta Hlonda 50 stanowiąca część D Pakiet nr 5 niniejszej SIWZ ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Instalacje gazów medycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 Instalacje gazów medycznych Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych wraz z projektem wykonawczym z uwzględnieniem wymogów normowych i Dyrektywą wyroby medyczne 93.43.EWG.P w nawiązaniu do opracowań projektowych i robót wykonywanych przez GW wykonującego prace w przedmiotowym zadaniu z wyłączeniem I piętra i łącznika. W zakres zamówienia włącza się również dostawę i montaż 5 szt. paneli ściennych dla noworodków zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do Zadania 6. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa opracowana przez Wielobranżowe Towarzystwo Projektowo - Produkcyjne MARWIT s.c., 44-100 Gliwice, ul. Częstochowska 16, zawierająca specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót w zakresie I piętra i łącznika pomiędzy blokiem nr 5 i 5a i stanowiąca część D Pakiet nr 6 niniejszej SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Długość udzielonej gwarancji - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.