eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących wraz z artykułami eksploatacyjnymi i usługą serwisu gwarancyjnego dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-15

Poznań: Dostawa wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących wraz z artykułami eksploatacyjnymi i usługą serwisu gwarancyjnego dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 236544 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, faks 061 8400693.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielofunkcyjnych monochromatycznych urządzeń drukujących wraz z artykułami eksploatacyjnymi i usługą serwisu gwarancyjnego dla potrzeb Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Na przedmiot zamówienia składa się: 1.1. Dostawa dwóch fabrycznie nowych wielofunkcyjnych, monochromatycznych urządzeń drukujących (dalej: urządzenia) przez ich sprzedaż na rzecz zamawiającego wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz Strzeszyńskiej 36. Urządzenia powinny spełniać następujące wymogi/parametry/funkcje: a) Metoda drukowania: monochromatyczny druk techniką laserową; b) Szybkość drukowania: minimum 75 str. / min. Przy formacie A4; c) Rozdzielczość drukowania: przynajmniej 1200 x 1200 dpi; d) Tryb druku dwustronnego; e) Skanowanie: mono / kolor; dwustronne; szybkość dwustronnego skanowania mono/kolor dla formatu A4: 75 / 75 obrazów/min.; rozdzielczość skanowania: minimum 300 dpi; miejsce docelowe skanowania: przynajmniej: e-mail, folder sieciowy, USB; f) szybkość kopiowania: 75 stron/min.; g) kopiowanie wielokrotne: pojemność licznika przynajmniej 999 kopii; h) pomniejszanie / powiększanie - przynajmniej: co 1% w zakresie 25% - 400%; i) podajnik papieru: pojemność sumaryczna wszystkich zasobników min. 6600 arkuszy o gramaturze 75g / m2; j) formaty obsługiwanych nośników minimum: A3, A4, A5, B4, B5; k) gramatura papieru: minimum w zakresie 75 - 209 g/m2; l) obsługiwane systemy operacyjne - przynajmniej: win serwer 2000 / 2008R2 / 2012R2, win xp, win 7 / 8; m) język opisu stron - przynajmniej: PCL5e, PCL6 i PS level 3; n) czas rozgrzewania: nie więcej niż 40 sekund; o) czas wykonania pierwszej kopii: nie więcej niż 3,5 sekundy; p) interface: ethernet: 1000Base-TX / 100Base-TX / 10Base-TX, USB 2.0 lub lepszy; q) protokoły sieciowe: TCP / IP, obsługa protokołu IPv4 i IPv6; r) pamięć RAM: minimum 1,5 GB; s) dysk twardy: minimum 80 GB, szyfrowanie danych; t) dziurkacz: 2 otworowy; u) finiszer broszurujący: minimalna liczba tac: 3; minimalna pojemność tac biorczych: 3 500 szt.; v) minimalna wydajność zasobnika (cartridge a) z tonerem: 42 000 stron; w) dopuszczalne obciążenie miesięcznie urządzenia: nie mniej niż 200 000 stron; x) gwarancja: nie krótsza niż 36 miesięcy liczone od dnia podpisania protokołu odbioru. 1.2. Dostawa nowych materiałów eksploatacyjnych - tonerów do urządzeń przez ich sprzedaż na rzecz zamawiającego wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem przez Wykonawcę do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego w siedzibie Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Poznaniu przy ulicy Strzeszyńskiej 29 oraz odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych. Materiały eksploatacyjne - tonery, będące przedmiotem dostawy muszą: a) być dostarczone w ilości zapewniającej wydruk na każdym z urządzeń w ilości minimum 1 000 000 stron A4 przy zaczernieniu 5%, czyli łącznie minimum 2 000 000 stron wydruku; b) być fabrycznie nowe, dostarczone do zamawiającego w oryginalnych opakowaniach producenta, muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy, w przypadku zamiennych materiałów eksploatacyjnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy zamienny materiał eksploatacyjny i numer katalogowy; c) Posiadać datę ważności nie krótszą niż 18 miesięcy od daty dostarczenia Zamawiającemu; d) Za materiał eksploatacyjny równoważny (toner) rozumie się produkt o parametrach nie gorszych (pojemność tonera, wydajność, jakość wydruku) niż wskazane oraz: Fabrycznie nowy, czyli przy ich produkcji musi być wykorzystane 100% nowych części. Żadna z części, np. kaseta, bęben światłoczuły, obudowa, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, głowica drukująca, toner, tusz oraz pozostałe części, nie były wykorzystywane w formie pierwotnej w całości lub w części w innym produkcie. Materiały nie mogą mieć śladów poprzedniego używania lub uszkodzenia, nie mogą być regenerowane ani refabrykowane; pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001 lub normami równoważnymi (do oferty wymagane jest dołączenie stosownego zaświadczenia); w przypadku, gdy materiał oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny (chip) przekazujący informacje o stanie zużycia tuszu lub tonera, materiał równoważny musi posiadać układ analogicznie działający; opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych lub używania; którego wydajności, zgodnie z normą ISO / IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu; który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu; który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Po jego zainstalowaniu w sprzęcie na monitorze oraz panelu kontrolnym nie mogą się pojawiać żadne negatywne komunikaty o nieprawidłowej pracy materiału eksploatacyjnego zainstalowanego w urządzeniu; w którym zastosowano toner dopasowany do pracy z danym urządzeniem; który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innych własności intelektualnej. e) Udowodnienie równoważności artykułów leży po stronie Wykonawcy przez odniesienie się do istotnych parametrów oryginalnych materiałów eksploatacyjnych; f) Nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu; g) Jest fabrycznie nowy, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu; h) Posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące produkt; i) Pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów oryginalnych, zgodnie z normą ISO / IEC 19752 (do oferty wymagane jest załączenie stosownych oświadczeń lub dokumentów - testów). j) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zmawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych odbiega na niekorzyść od parametrów oryginalnego materiału eksploatacyjnego lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zmiany oferowanego równoważnego materiału eksploatacyjnego na oryginalny materiał eksploatacyjny. 1.3. Wykonanie serwisu gwarancyjnego urządzeń przez okres 36 miesięcy licząc od dnia dostarczenia, przez co rozumie się wykonywanie przez wykonawcę w tym okresie wymaganych wg producenta urządzeń okresowych przeglądów gwarancyjnych obejmujących wykonywanie w ich ramach czynności serwisowych i wymian elementów eksploatacyjnych urządzeń (z wyłączeniem materiałów dostarczonych w ramach dostawy, o której mowa wyżej w ppkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia), co ma na celu zachowanie parametrów eksploatacyjnych urządzeń i dotrzymanie warunków zachowania gwarancji. Przy planowaniu i tego elementu zamówienia wykonawca weźmie pod uwagę następujące założenia: a) Zakładane średnie miesięczne obciążenie urządzenia: 60 000 stron miesięcznie; b) Wykonywanie serwisu gwarancyjnego do przebiegu 2 200 000 stron dla każdego z urządzeń, ale nie dłużej, niż przez okres 36 miesięcy liczonych od dnia dostarczenia urządzeń; c) Przeglądy okresowe winny być wykonywane w okresach / po przebiegach zalecanych przez producenta; d) Wykonawca w ramach przeglądów okresowych zobowiązany jest wykonać wszystkie czynności oraz dokonać wszelkich zalecanych przez producenta wymian elementów eksploatacyjnych urządzenia. Wycena poszczególnych przeglądów okresowych zawiera wszystkie jej koszty, w szczególności koszty dojazdu, czynności, kosztu elementów z wyłączeniem kosztu dostarczonych w ramach dostawy materiałów eksploatacyjnych, o których mowa w ppkt 1.2. opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca wyceni usługę serwisu gwarancyjnego urządzeń w załączonym do oferty Harmonogramie i wycenie usługi serwisowej zawierającym wyceny poszczególnych (kolejnych) okresowych przeglądów gwarancyjnych, gdzie uwzględni co najmniej: okres lub przebieg urządzenia, w którym wymagany jest przegląd oraz jego cenę. Ceny przeglądów nie mogą ulec zmianie w okresie rwania umowy; e) Serwis gwarancyjny może być wykonywany wyłącznie przez wykonawcę (osoby) posiadającego autoryzację na serwis dostarczonych urządzeń, chyba że warunki gwarancji przewidują inną możliwość wykonywania napraw objętych gwarancją; f) Przeglądy okresowe będą wykonywane u zamawiającego, w miejscach eksploatacji urządzeń; g) Poza serwisem gwarancyjnym wykonawca zobowiązany jest świadczyć/zapewnić na własny koszt naprawy gwarancyjne urządzeń w okresie gwarancji w miejscu użytkowania urządzeń 2. Wykonawca załączy do oferty opis (kartę katalogową) urządzenia wraz z poświadczeniem autentyczności opisu urządzenia; 3. Wykonawca załączy do oferty wycenę serwisu gwarancyjnego w podziale na poszczególne przeglądy gwarancyjne urządzenia uwzględniająca wszystkie koszty poszczególnych przeglądów, w tym dojazdów, czynności i materiałów, z wyszczególnieniem elementów eksploatacyjnych do wymiany przy poszczególnych przeglądach; 4. Dostawa urządzeń wraz z materiałami eksploatacyjnymi nastąpi w terminie 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy, ale nie później niż do 30 listopada 2014 roku; 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i uruchomić urządzenia w następujących lokalizacjach: Poznań, ulica Strzeszyńska 29 oraz Poznań, ulica Strzeszyńska 36. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsc dostarczenia urządzeń w obrębie województwa wielkopolskiego do dnia podpisania umowy. W związku ze zmianą miejsc dostarczenia wykonawcy nie będzie przysługiwać dodatkowe wynagrodzenie. 7. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone urządzenia / materiały eksploatacyjne: a) Są niezgodne ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia lub są niekompletne; b) Posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia; c) Posiadają ślady wcześniejszego użytkowania (np. elementy zabezpieczające opakowania są naruszone); Zamawiający odmówi odbioru części lub całości dostarczonych urządzeń lub materiałów eksploatacyjnych. Sporządzając protokół Zamawiający wskaże przyczyny odmowy odbioru. W takim przypadku zamawiający wyznaczy termin dostarczenia urządzeń lub materiałów eksploatacyjnych wolnych od wad. Procedura czynności odbioru zostanie powtórzona. 8. Pozostałe istotne wymagania co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ 9. Wykonawca oświadcza, że posiada konieczne doświadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania umowy i zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy zachowaniu najwyższej należytej staranności określonej w art. 355 §2 Kodeksu Cywilnego. 10. Wymaga się, aby Wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko oraz na koszt własny wszystkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania ofert..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej dostawę 1 urządzenia o wartości nie niższej niż 30 000,00 zł (minimalna wartość jednego urządzenia) oraz wykonywał lub dla tego urządzenia usługę okresowych przeglądów gwarancyjnych przez okres nie krótszy niż 1 rok. Do oceny spełniania tego warunku zostanie zastosowane kryterium oceny: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnianie ww warunku na podstawie oświadczenia zgodnego ze wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ stosując kryterium: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. Opis (karta katalogowa) urządzeń będących przedmiotem dostawy, której autentyczność musi być potwierdzona przez Wykonawcę; 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia według załącznika nr 6 do SIWZ lub w inny sposób, np. przez przedstawienie stosownej umowy o współpracy, z której wynikać będzie stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego celem udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram i wycena usługi serwisowej dla 1 urządzenia w podziale na poszczególne przeglądy gwarancyjne urządzenia uwzględniający wszystkie koszty poszczególnych przeglądów, w tym dojazdów, czynności i materiałów, z wyszczególnieniem elementów eksploatacyjnych do wymiany przy poszczególnych przeglądach wg warunków określonych w Dziale III Opis przedmiotu zamówienia ppkt. 1.3. Przygotowując harmonogram i wycenę usługi serwisowej Wykonawca wyceni każdy gwarancyjny przegląd okresowy oddzielnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36, pok. nr 415.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, adres: 60-479 Poznań, ul. Strzeszyńska 36, kancelaria na parterze..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.