eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśna › Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach [powódź lipiec 2013 r.]

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Leśna: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach [powódź lipiec 2013 r.]
Numer ogłoszenia: 236266 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 195430 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśna, Rynek 19, 59-820 Leśna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7211239, faks 075 7242368.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa mostu w ciągu drogi gminnej nr 142 w Stankowicach [powódź lipiec 2013 r.].

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach zadania planuje się wykonanie robót budowlanych w zakresie odbudowy mostu w ciągu dogi gminnej 142 w Stankowicach . Opis zakresu prac przedstawiony został poniżej: 1. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Przedmiotowy obiekt - most drogowy znajduje się na cieku R-K w km 1+350 w miejscowości Stankowice, w gminie Leśna. W miejscu tym znajduje się droga gminna stanowiąca dojazd do szkoły. Droga dojazdowa w obrębie przedmiotowego obiektu jest drogą o nawierzchni asfaltowej zniszczonej na skutek powodzi. Przekrój normalny składa się z jezdni o szerokości ok. 3,0m. Droga, w ciągu której usytuowany jest przedmiotowy obiekt jest drogą gminną klasy D. Most objęty opracowaniem wykonany jest w formie płyty żelbetowej wspartej na belkach stalowych. Belki stalowe zaś posadowione są na przyczółkach z kamienia. Przedmiotowy most posiada elementy zabezpieczenia zarówno dla pojazdów jak i dla pieszych w formie barierek stalowych. Konstrukcja mostu została naruszona w wyniku nawalnych opadów i następujących po nich wysokich przepływów, które znacznie przekroczyły wody o 1% prawdopodobieństwie wystąpienia- powódź lipiec 2013. 2. Opis przyjętego rozwiązania. Opracowanie przewiduje wykonanie prac związanych z odbudowaniem przyczółków z kamienia naturalnego, odbudową wlotów (skrzydełek) z kamienia, odbudowaniem części jezdnej konstrukcyjnej mostu oraz wykonaniem barier energochłonnych o długości 2 x 6,0mb. W projekcie odbudowy mostu przyjęto obliczenia dla konstrukcji o obciążeniach jak dla kl. B. Dokumentacja przewiduje rozebranie uszkodzonej konstrukcji istniejącego mostu (płyta betonowa wsparta na belkach stalowych wys. 18cm). Kolejną czynnością jest wykonanie fundamentów żelbetowych pod przyczółki i skrzydełka z kamienia naturalnego na zaprawie. Ławy fundamentowe pod projektowane przyczółki o wymiarach 1,34x0,5m i długości 6,55m, należy wykonać z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W zgodnie z dokumentacją rysunkową. Pod fundamentami wykonać warstwę wyrównawczą z betonu klasy C12/15 o grubości 10cm. Ławy należy wykonać jako elementy monolitycznie połączone z przyczółkami. Ławy fundamentowe pod projektowane skrzydełka o wymiarach 1,34x0,5m, należy wykonać z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W zgodnie z dokumentacją rysunkową. Pod fundamentami wykonać warstwę wyrównawczą z betonu klasy C12/15 o grubości 10cm. Gdy fundamenty uzyskają swoją nośność należy wykonać przyczółki wraz ze skrzydełkami, murowane z kamienia naturalnego na zaprawie cementowej. Zaprojektowano przyczółki, oraz skrzydełka o grubości równej 50-74cm. Po czym należy wykonać poduszki żelbetowe pod konstrukcję nośną mostu z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W. Na poduszce żelbetowej i podkładkach stalowych z blachy grubości 12mm i wymiarach 15x20cm, ułożyć konstrukcję nośną z belek dwuteowych HEB 220mm w rozstawie co 80cm. Następnie należy wykonać płytę żelbetową o grubości zmiennej 20cm i wymiarach 6,0 x 6,35m z betonu klasy C25/30 W8 F150, zbrojonego stalą żebrowaną RB400W. W trakcie wykonywania zbrojenia płyty pomostowej należy na jej skraju zamontować obustronne kanały technologiczne z rur PVC100 o długości 6,0mb każdy. Zaprojektowano dwa rodzaje izolacji przeciwwilgociowych: wszystkie elementy betonowe i żelbetowe stykające się z gruntem oraz nawierzchnią mineral.- bitum. Należy zabezpieczyć poprzez nałożenie warstwy lepiku bitumicznego lub papy termozgrzewalnej, płytę mostową (pod projektowaną nawierzchnię drogi) należy wykonać z dwóch warstw papy termozgrzewalnej. Po zabezpieczeniu przeciwwilgociowym konstrukcji mostu, przyczółki oraz mur oporowy przysypać należy mieszanką gruntowo-piaskową ( w stosunku 50/50%). Dodatkowo przy najazdach mostowych o długości 3,0m wykonać warstwę odcinającą piaskową gr. 10cm, podbudowę z kruszywa łamanego - dolnej (frakcja 0-63mm) o gr. 15cm, oraz górnej (frakcja 0-31,5mm) o gr.10cm. Dokumentacja przewiduje również wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej w rejonie odbudowywanego mostu o łącznej grubości 8 cm: (0/20mm) 4cm - warstwa wiążąca, (0/12,8mm) 4cm - warstwa ścieralna. Po obu stronach odbudowywanego mostu projektuje się montaż mostowych barieroporęczy energochłonnych typu BSB-140C, ze słupkami rozmieszczonymi w rozstawie 1,33m. Każda z barier o długości 6,0mb. Zgodnie z dokumentacją rysunkową na całej długości cieki R-K, należy wybrukować dno cieku kamieniem naturalnym o grubości 20cm na ławie betonowej grubości 15cm. Dylatacje Na styku konstrukcji nośnej mostu ze skrzydełkami należy zastosować dylatacje z wypełnieniem styropianem gr. 10mm. Obwodowo wyłożyć sznur konopny smołowany, a następnie krawędzie zabezpieczyć poliuretanową, tiksotropową masą dylatacyjną. Warstwy konstrukcyjne mostu: - belki stalowe dwuteowe HEB 220mm w rozstawie co 80cm - płyta żelbetowa gr. 20cm, - izolacja przeciwwilgociowa - 2x papa termozgrzewalna, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Warstwy konstrukcyjne drogi przy najazdach: - zasypka gruntowo-piaskowa przyczółków mostu (50/50%), - warstwa odcinająca piaskowa gr. 10cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - dolna (frakcja 0-63mm) gr. 15cm, - podbudowa z kruszywa łamanego - górna (frakcja 0-31,5mm) gr. 10cm, - warstwa wiążąca (0-20mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm, - warstwa ścieralna (0-12,8mm) mineralno-bitumiczna gr. 4cm. Odwodnienie mostu Odwodnienie mostu stanowić będzie odpowiednio wyprofilowany przekrój podłużny niwelety jezdni. Wykopy fundamentowe 1) Zalecenia ogólne. Wykopy i roboty fundamentowe prowadzić przy niskim stanie wód w potoku Bruśnik. Na wypadek wystąpienia podwyższonego stanu wód zachować ciągłość wałów przeciwpowodziowych poprzez np. wykorzystanie grodzi tymczasowej na szerokości wykopów. Należy tak zaplanować harmonogram robót, aby etapy prac związane z wykonywaniem fundamentów i ścian przyczółków prowadzić w maksymalnie krótkim czasie i po wykonaniu ścian przyczółków natychmiast wykonać zasypy, doprowadzić koryto i wały do stanu projektowanego lub przywrócić do stanu przed rozpoczęciem wykopów. W rejonie obiektu nie zidentyfikowano żadnych urządzeń obcych, jednakże przed przystąpieniem do wykonywania wykopów pod fundamenty, Wykonawca jest zobowiązany do zinwentaryzowania urządzeń obcych ewentualnie występujących na terenie przewidzianym pod prace budowlane. W przypadku wystąpienia urządzeń obcych w rejonie obiektów należy je zdemontować, przełożyć lub zabezpieczyć zgodnie z odpowiednimi projektami branżowymi, przed przystąpieniem do wykonywania robot ziemnych. Urządzenia te należy lokalizować wg aktualnych podkładów mapowych i projektów branżowych. 2) Wykonywanie wykopów. Dno wykopów jakie należy wykonać ze względu na betonowanie fundamentów podpór znajduje się poniżej nawierconego w trakcie badań geotechnicznych podłoża zwierciadła wody. Z tego względu zachodzi konieczność wykonania wykopów w osłonach szczelnych. Ponadto ze względu na występowanie w podłożu gruntów spoistych, wykopy należy zabezpieczyć przed napływem wód opadowych. UWAGA!!! Nośność użytkową mostu ustala się na 30 ton ! 3. Zestawienie danych technicznych: - fundamenty żelbetowe przyczółków o wym. 1,34x0,5x6,55m - 8,78 m3, - fundamenty żelbetowe skrzydełek o wym. 0,9x0,5m - 6,25 m3, - konstrukcja nośna żelbetowa mostu (płyta mostowa gr. 20cm z poduszkami) - 9,02 m3, - przyczółki z kamienia naturalnego na zaprawie gr. 0,5-0,74m - 19,52 m3, - skrzydełka z kamienia naturalnego na zaprawie gr. 0,5-74m - 11,20 m3, - belki stalowe dwuteowe HEB220 dł. 3,37mb - 8szt., - podkładki pod belki stalowe z blachy gr. 12mm i wym. 15x20cm - 8szt., - brukowanie dna cieku z kamienia gr. 20cm na betonie gr. 15cm - 38,70 m2, - barieroporęcze mostowe typu BSB-140C - 12,0 mb, - nawierzchnia mineralno-bitumiczna o gr. 8cm - 54,60 m2, - kanały technologiczne z rur PVC100 - 12,0 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja Projektowe Załącznik nr 3 do SIWZ Przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie dofinansowane jest ze środków budżetu państwa przeznaczonych na usuwanie skutków klęsk żywiołowych - powódź lipiec 2013r..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDAGRO Marian Mróz, ul.Mickiewicza 11A, 59-930 Pieńsk, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 118214,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98548,15

  • Oferta z najniższą ceną: 98548,15 / Oferta z najwyższą ceną: 504300,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.