eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Olkusz: Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół
Numer ogłoszenia: 236227 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica , ul. Górnicza 12, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 643 04 50, faks 32 643 04 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć doskonalących i warsztatów dla nauczycieli w ramach projektu Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Działanie 3.5. Kompleksowe Wspomaganie szkół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć doskonalących - warsztatów oraz konsultacji grupowych dla nauczycieli w ramach projektu :Wsparcie rozwoju szkół z powiatu olkuskiego - wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli. Definicje: Warsztat - każda aktywna metoda szkoleniowa angażująca uczestników w różnego rodzaju ćwiczenia, gry, symulacje lub inne działania mające na celu nabywanie wiedzy, doskonalenie umiejętności oraz kształtowanie postaw uczestników. Ilość godzin: 5 modułów x 3 godziny dydaktyczne = łącznie 15 godzin dydaktycznych Konsultacje grupowe - spotkania grupowe nauczycieli z ekspertem, dotyczące tematyki objętej wspomaganiem w szkole; w trakcie konsultacji nauczyciele mogą podzielić się swoimi wątpliwościami, wymienić się doświadczeniami i spostrzeżeniami, poszukiwać wspólnie nowych rozwiązań, omówić bieżące problemy związane z wdrażaniem do rzeczywistości szkolnej umiejętności nabytych w formach doskonalenia prowadzonego w ramach realizowanego RPW Ilość godzin: 6 modułów x 2 godziny dydaktyczne = łącznie 12 godzin dydaktycznych W ramach zadania Wykonawca: a) Przygotuje scenariusz zajęć, b) Przygotuje materiały szkoleniowe, c) Przeprowadzi zajęcia, d) Przeprowadzi ankietę ewaluacyjną po realizacji szkolenia oraz przygotuje sprawozdanie na jej podstawie e) Zapewni serwis kawowy dla uczestników doskonalenia Warunki realizacji (dotyczy wszystkich części): 1. W ramach umowy Wykonawca odpowiedzialny jest za: zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia zgodnie ze scenariuszem, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej, wydania zaświadczeń oraz zapewnienie usługi cateringowej. 2. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia harmonogramu przygotowanego przez siebie i zaakceptowanego przez SORE i Dyrektora Placówki, co najmniej na 14 dni przed rozpoczęciem zajęć. 3. Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie scenariusza danej formy doskonalenia, dotyczącego tematyki wskazanej w odpowiedniej części zamówienia; Zamawiający wymaga, by na 7 dni przed planowanym terminem realizacji poszczególnych form doskonalenia Wykonawca dostarczył scenariusz form doskonalenia wraz z materiałami dla uczestników do zaopiniowania przez Zamawiającego. W celu ustalenia zgodności scenariusza z potrzebami placówki Zamawiający wyznaczy osobę odpowiedzialną merytorycznie za realizację projektu na terenie danej placówki, tj. Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (SORE) 4. Wykonawca prowadzi zajęcia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. We własnym zakresie Wykonawca zapewnia sprzęt multimedialny do prowadzenia zajęć: projektor, rzutnik, laptop. Ponadto Wykonawca zapewnia pomoce naukowe służące do przeprowadzenia zajęć za pomocą aktywnych metod nauczania. Wykonawca może korzystać ze sprzętu multimedialnego będącego na wyposażeniu placówki, jeśli Dyrektor placówki wyrazi na to zgodę. W takiej sytuacji ponosi on całkowitą odpowiedzialność za wykorzystywany sprzęt. 5. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie materiałów szkoleniowych oraz powielenie ich w liczbie niezbędnej do przekazania dla wszystkich uczestników (odpowiednio dla danej części). Na wszystkich materiałach, które otrzymają uczestnicy szkolenia, należy zamieścić odpowiednie logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Logo Unii Europejskiej, wraz z informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład materiałów szkoleniowych wchodzą co najmniej: teczka/segregator, wydrukowana prezentacja, konspekt i/lub inne materiały szkoleniowe, długopis. 6. Wykonawca zapewnia trenerów, szkoleniowców, wykładowców, konsultantów, ekspertów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z Wymaganiami zawartymi w SIWZ oraz Załącznikiem nr 1. 7. Podczas szkolenia Wykonawca sporządza listę obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, dziennik zajęć, dokumentację zdjęciową (obejmującą min. 10 różnych zdjęć, z co najmniej 3 różnych spotkań). 8. Wzory dokumentów przekaże Zamawiający. 9. Po zakończeniu doskonalenia, w terminie nie dłuższym niż 7 dni kalendarzowych, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu dokumentację zdjęciową oraz oryginały: a) list obecności, b) listy odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników, c) ankiet ewaluacyjnych, d) dzienników warsztatów i wykładów, e) kopie wydanych zaświadczeń wraz z potwierdzeniem ich odbioru, f) oryginały ankiet ewaluacyjnych oraz sprawozdań. 10. Wykonawca ma obowiązek zachować w tajemnicy wszelkie dane, do których będzie miał dostęp podczas szkolenia. Dane niezbędne do przygotowania zaświadczeń dla uczestników Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. 11. Wykonawca przygotuje zaświadczenia dla uczestników doskonalenia zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. 12. Wykonawca w ramach umowy zapewni serwis kawowy lub obiad: a) Serwis kawowy - do 6 godz. (6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Kanapka (bułka, wędlina, ser żółty) 1 szt. Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna b) Obiad -powyżej 6 godz. (6 godzin włącznie) 6 x 45 min) Ilość na każdego uczestnika danie główne mięsne* Min. 200 g na osobę dodatki do dań głównych: - ziemniaki gotowane/pieczone, ryż, makaron, kasza - zestaw surówek, bukiet warzyw gotowanych Min. po 300 g na osobę Kawa 200 ml Herbata 200 ml Woda niegazowana 200 ml Dodatki: mleko do kawy, cukier, cytryna Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy w danej grupie znajdują się osoby ze specjalnymi wymaganiami żywieniowymi (wegetarianie, osoby ze skazą białkową itp.) i w takim wypadku zobowiązany jest do zapewnienia dania głównego zgodnego z tymi wymaganiami. 13. Wykonawca umożliwi Zamawiającemu w każdej chwili hospitację kursów w celu sprawdzenia poziomu prowadzenia zajęć oraz wyposażenia uczestników w sprzęt niezbędny do nauki. 14. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia za pomocą różnych metod: wykłady, ćwiczenia, praca w grupach, dyskusje, gry, symulacje, inscenizacje. 15. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć realizację usługi w ciągu 45 dni od dnia podpisania umowy Termin realizacji: dla gimnazjów od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 dla szkół podstawowych: od dnia podpisania umowy do 30.05.2015 dla przedszkoli: od dnia podpisania umowy od dnia podpisania umowy do 30.05.2015.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 48.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził minimum 2 szkolenia dla grupy co najmniej 10 osobowej Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymagania dotyczące osób, które będą realizowały zamówienie znajdują się w opisach poszczególnych części zamówienia (zał. 1 do SIWZ) ; Zamawiający wymaga aby jeden trener występował w maksymalnie trzech częściach zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.75
  • 2 - kryteria pozacenowe - 0.25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu w przypadku rozwiązania grupy, gdy podczas rekrutacji ilość osób chętnych na zajęcia w danej grupie będzie mniejsza niż 5. Dopuszcza się możliwość zmiany wykładowcy na osobę o takich samych bądź wyższych kwalifikacjach jak osoba wskazana w ofercie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cku.zs1olkusz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 4 budynek 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa w art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa SP/1/LAS/SW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania uczniów do nauki. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania oraz poszerzenie warsztatu pracy w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących. 2. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów w zależności od cech ucznia, sytuacji lub kontekstu. 3. Wspólne opracowanie scenariuszy godziny z wychowawcą w kl. IV-VI na temat technik uczenia się. 4. Stosowanie odpowiednio dobranych technik motywujących na różnych zajęciach edukacyjnych osobno dla I oraz II etapu edukacyjnego - warsztaty.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa SP/1/IMB/SW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania uczniów do nauki. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania oraz poszerzenie warsztatu pracy w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących. 2. Stosowanie w praktyce nabytej wiedzy i umiejętności - godzina z wychowawcą w formie warsztatów w zakresie technik uczenia się. 3. Stosowanie odpowiednio dobranych technik motywujących podczas różnych zajęć edukacyjnych - warsztaty. 4. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów w zależności od cech ucznia, sytuacji lub kontekstu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grupa NSP/1/TRZ/SW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Podniesienie poziomu wiedzy i umiejętności nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania uczniów do nauki. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania oraz poszerzenie warsztatu pracy w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących. 2. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów w zależności od cech ucznia, sytuacji lub kontekstu. 3. Stosowanie odpowiednio dobranych, innowacyjnych technik motywujących na różnych zajęciach edukacyjnych na I i II etapie edukacyjnym oraz zastosowanie na nich innowacyjnych technik uczenia się - warsztaty. 4. Stosowanie w praktyce nabytej wiedzy i umiejętności - godzina z wychowawcą w formie warsztatów w zakresie technik uczenia się.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Grupa SP/3/OLK/IW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca maja 2015 r. co najmniej 80% grona pedagogicznego podniesie swoje kompetencje w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywujących uczniów do nauki. Cele szczegółowe: 1. Warsztaty dla nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod aktywizujących uczniów na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych; 2. Wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów; 3. Nabycie/pogłębienie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia, sytuacji, kontekstu; 4. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej nauczycieli i uczniów. 5. Jak poprowadzić lekcje wychowawcze na temat technik uczenia się - opracowanie z ekspertem scenariuszy takich lekcji. Jak zaangażować rodziców we wspieranie i motywowanie dzieci do nauki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Grupa P/13/OLK/IW/2014 Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca maja 2015 r. nauczycielki pogłębią wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach oraz poszerzą umiejętności w zakresie dokumentowania pracy z tymi dziećmi. Cele szczegółowe: 1. wykłady na temat aspektów formalno-prawnych dotyczących opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: - co to jest opinia i co to jest orzeczenie, jaką mają moc sprawczą, - w jakich dokumentach są wytyczne dotyczące zajęć dodatkowych (ich wymiaru) dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, - jak organizować pomoc dla tych dzieci w przedszkolu, w którym nie są zatrudnieni specjaliści: pedagog, logopeda, - jak napisać podanie do organu prowadzącego, aby w przedszkolu byli zatrudnieni potrzebni specjaliści, 2. warsztaty dla nauczycieli na temat tworzenia IPET; rodzaje dokumentacji dotyczącej pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach i sposób jej prowadzenia - aktualne wzory formularzy IPET; zaprezentowanie przez eksperta dokumentacji konkretnego przypadku; 3. jak rozpoznać dziecko o specjalnych potrzebach - poznanie narzędzi służących diagnozowaniu potrzeb i możliwości dziecka ze specjalnymi potrzebami; 4. przykładowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, dziecka z ADHD; 5. przykładowe zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, dziecka z ADHD; 6. jak planować i koordynować pracę zespołu pracującego z tymi dziećmi; 7. jakie dokumenty powinni dostarczyć rodzice starający się o dodatkowe zajęcia dla dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi; 8. jak powinny wyglądać warsztaty dla rodziców tych dzieci: - tematyka, metodyka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Grupa P/10/OLK/IW/2014 Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca maja 2015 r. dzięki warsztatom nauczycielki wzmocnią i nauczą się lepiej dbać o swoją kondycję psychofizyczną. Dzięki temu będą atrakcyjniej i efektywniej prowadzić zajęcia z dziećmi. Cele szczegółowe: 1. opanowanie/zwiększenie przez nauczycielki umiejętności posługiwania się edytorem tekstów, arkuszem kalkulacyjnym oraz programem do tworzenia prezentacji multimedialnych; 2. poznanie zagadnień i ćwiczeń związanych z prawidłową emisją głosu; 3. warsztaty poświęcone odzyskaniu i pielęgnowaniu siły i odporności psychicznej; 4. warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem - jak rozmawiać z /trudnymi/rodzicami: roszczeniowymi, skupionymi wyłącznie na własnych potrzebach; 5. konkretne informacje nt. uprawnień wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli; 6. jak dbać o swój wygląd i wizerunek, żeby być dobrą i lubianą nauczycielką; zajęcia relaksacyjne (np. taneczne), które mogą być też wykorzystane w pracy z dziećmi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Grupa P/8/OLK/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) o specjalnych potrzebach edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca czerwca 2015 r. 80% nauczycielek pogłębi swoją wiedzę na temat zaburzeń wieku przedszkolnego i poszerzy umiejętności sprawowania właściwej opieki i prowadzenia działań dydaktycznych dostosowanych do potrzeb i możliwości dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cele szczegółowe: 1. warsztaty na temat integracji sensorycznej; 2. warsztaty dla nauczycieli na temat tworzenia IPET: a. analiza orzeczenia, ocena poziomu funkcjonowania dziecka, sformułowanie jego potrzeb, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach; 3. zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb dzieci; 4. warsztaty dla nauczycieli na temat różnych zaburzeń wieku dziecięcego: a. jak rozpoznać dziecko autystyczne, b. jak rozpoznać dziecko z zespołem Aspergera, c. jak odróżnić nadpobudliwość od ADHD, INNE zaburzenia wieku przedszkolnego, z którymi nauczyciele mogą spotkać się w codziennej praktyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Grupa P/7/OLK /IW/2014 Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca czerwca 2015 r. nauczycielki nauczą się lepiej dbać o swoją kondycję psychofizyczną i wzmocnią odporność na stres, aby efektywniej prowadzić zajęcia dydaktyczne. Cele szczegółowe: 1. warsztaty dla nauczycielek z zakresu dbania o głos i poznanie zagadnień i ćwiczeń związanych z prawidłową emisją głosu; 2. warsztaty poświęcone odzyskaniu i pielęgnowaniu siły i odporności psychicznej; 3. warsztaty z zakresu komunikacji interpersonalnej, asertywności, radzenia sobie ze stresem; 4. zajęcia relaksacyjne (np. ruchowo-taneczne), które mogą być też wykorzystane w pracy z dziećmi; 5. profilaktyka wypalenia zawodowego; warsztaty na temat nowych metod pracy z dzieckiem przedszkolnym - wyzwalających kreatywność nauczycielek i dzieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Grupa P/4/OLK/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do czerwca 2015 r. powstanie efektywny system pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych, szczególnie z dziećmi, które są nadpobudliwe, zachowują się agresywnie, wykazują nieprzystosowanie do życia w grupie. Cele szczegółowe: 1. zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb dzieci; 2. warsztaty dla nauczycieli na temat różnych zaburzeń wieku dziecięcego, jak dostosować metody i wymagania zależnie od możliwości psychofizycznych dzieci: - dziecko nadpobudliwe, - dziecko agresywne, - dziecko nieprzystosowane do grupy, - dziecko nieśmiałe, zamknięte w sobie; 3. prawne aspekty prowadzenia zajęć z dzieckiem o specjalnych potrzebach (ile godzin dodatkowych przysługuje dziecku, z jakim specjalistą powinno mieć zajęcia w ramach zajęć przedszkolnych); 4. warsztaty dla nauczycieli na temat tworzenia IPET: -analiza orzeczenia, ocena poziomu funkcjonowania dziecka, sformułowanie jego potrzeb, określenie form, sposobów i metod pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach; wykład eksperta na temat różnic między nauczaniem indywidualnym a nauczaniem specjalnym i wczesnym wspomaganiem rozwoju dziecka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Grupa P/3/OLK/IW/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Po ukończeniu warsztatów i konsultacji w ramach Projektu, w maju 2015 r. wszystkie nauczycielki będą zaangażowane w diagnozowanie potrzeb Przedszkola i planowanie jego rozwoju. Cele szczegółowe: 1. Powiększenie wiedzy nauczycieli na temat ewaluacji i form, w jakich jest realizowana w placówkach edukacyjnych. 2. Funkcje ewaluacji w rozwoju przedszkola - jak ewaluacja może się do tego przyczynić. 3. Jakie są etapy ewaluacji i jak je należy przygotować. 4. Zaznajomienie nauczycieli z metodami, narzędziami i procedurami przydatnymi w tworzeniu projektu ewaluacyjnego. 5. Jak przygotować raport z ewaluacji. 6. Ćwiczenia praktyczne w przeprowadzaniu ewaluacji wewnętrznej w przedszkolu - przy wykorzystaniu danych własnych Przedszkola. Czy i jak można wykorzystać wyniki ewaluacji wewnętrznej do ewaluacji zewnętrznej?.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Grupa P/1A/KLU/IW/2014 Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca czerwca 2015 r. nauczycielki poznają metody dbania o swoją kondycję psychofizyczną i wzbogacą zasób materiałów służących samodoskonaleniu. Cele szczegółowe: 1. Warsztaty na temat radzenia sobie ze stresem, jak wzmocnić soją odporność na stres i poprawić ogólną kondycję psychofizyczną; 2. Warsztaty na temat samokształcenia nauczycieli, z jakich materiałów i źródeł informacji mogą korzystać w tym zakresie; 3. Wykład na temat projektów, które można wykorzystać w przedszkolu - jak i gdzie ich szukać, jak zgłaszać chęć udziału w nich, skąd pozyskiwać fundusze na ich realizację; Wykład na temat spotkań z rodzicami - jak je prowadzić, żeby rodzice czuli się współodpowiedzialni za działania wychowawcze i wspierali nauczycieli w ich działaniach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Grupa P/1B/KLU/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem) zdolnym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca czerwca 2015 r. nauczyciele nabędą nowe umiejętności pracy z dzieckiem zdolnym i zostanie powołany Przedszkolny Zespół Wspierania Talentów oraz zostaną opracowane zasady jego działania. Cele szczegółowe: 1. Warsztaty dla nauczycieli dotyczące rozpoznawania uzdolnień i wspierania ucznia; 2. Warsztaty dla nauczycieli z zakresu motywowania uczniów, różnych stylów uczenia się i wzbogacenia ich warsztatu metodycznego; 3. Pomoc w zaplanowaniu i przygotowaniu różnych form integracji środowiska przedszkolnego - np. jak przygotować rajd z podchodami, aby był ciekawy, atrakcyjny i pouczający dla dzieci; Przygotowanie z wykorzystaniem nowo poznanych metod przedstawienia na zakończenie roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Grupa P/1/KRZ/IW/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki (dla dziecka przedszkolnego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca czerwca 2015 r. co najmniej 80% nauczycieli pozna nowe metody nauczania i sposoby motywowania dzieci przedszkolnych do nauki. Cele szczegółowe: 1. zapoznanie nauczycielek z metodą Batti Strauss; 2. przedstawienie nauczycielkom metody TOC; 3. przedstawienie metody Storyline; 4. zapoznanie grona z metodą Sześciu Kapeluszy; 5. poprowadzenie przez eksperta praktycznych warsztatów dla rodziców dzieci - z wykorzystaniem i zaprezentowaniem wyżej wymienionych metod; jak rodzice mogą wspierać i motywować dzieci do nauki; 6. przedstawienie przykładowych scenariuszy i pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć z wykorzystaniem ww. metod; 7. poznanie ćwiczeń wzmacniających koncentrację u dzieci; 8. proste i ciekawe sposoby nagradzania dzieci; 9. przedstawienie ćwiczeń sprzyjających budowaniu pozytywnej samooceny u dzieci; 10. zapoznanie z ćwiczeniami rozwijającymi zdolność skojarzeń u dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Grupa P/1/JAR/IW/2014 Bezpieczna szkoła - wspieranie pracy wychowawców klas- Bezpieczne przedszkole - wspieranie pracy wychowawców grup.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do końca maja 2015 r. nauczycielki pogłębią swoją wiedzę na temat bezpieczeństwa w przedszkolu, m.in. planowania i dokumentowania działań, oraz na temat budowania strategii przeciwdziałania przemocy z uwzględnieniem działań opartych na /Niebieskiej Karcie/. Cele szczegółowe: 1. Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat swoich praw i obowiązków. 2. Nauczyciel jako funkcjonariusz publiczny. 3. Bezpieczeństwo w przedszkolu - planowanie i dokumentowanie pracy. 4. Działania profilaktyczne (w zakresie bezpieczeństwa) na terenie przedszkola. 5. Warsztaty dla nauczycieli na temat asertywności. 6. Sposoby radzenia sobie ze stresem w pracy nauczyciela. 7. Trudny rodzic - jak sobie z nim radzić? 8. Metody radzenia sobie z agresją dziecka i swoją agresją (nauczyciela). 9. Przemoc w przedszkolu. Budowanie strategii przeciwdziałania przemocy z uwzględnieniem działań w ramach /Niebieskiej Karty/ (współpraca z Policją, OPS). 10. Cyberprzemoc i zagrożenia płynące z mediów. Podstawy zdiagnozowania molestowania seksualnego dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Grupa P/1/BUK/IW/2014 Praca z uczniem (dzieckiem przedszkolnym) o specjalnych potrzebach edukacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel główny: Do końca maja 2015 r. nauczycielki pogłębią wiedzę teoretyczną i praktyczną na temat opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach oraz poszerzą umiejętności w zakresie dokumentowania pracy z tymi dziećmi. Cele szczegółowe: 1. wykłady na temat aspektów formalno-prawnych dotyczących opieki i nauczania dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych: 2. rodzaje dokumentacji dotyczącej pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach i sposób jej prowadzenia - aktualne wzory formularzy IPET; 3. jaki powinien być zakres działań nauczyciela przy realizacji IPET danego dziecka; 4. jak rozpoznać dziecko o specjalnych potrzebach - poznanie narzędzi służących diagnozowaniu potrzeb i możliwości dziecka ze specjalnymi potrzebami - zespół Aspergera, autyzm; 5. przykładowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci niedostosowanych społecznie, z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD; 6. przykładowe zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - scenariusz, pomoce - gdzie ich można szukać - dla dzieci z afazją, niepełnosprawnością ruchową, upośledzeniem w stopniu lekkim, z ADHD; 7. sposoby, metody pracy z dziećmi trudnymi, niedostosowanymi społecznie; jak rozmawiać z ich rodzicami; integracja sensoryczna - jak i w jakich przypadkach ją stosować.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Grupa SP/1A/KLU/EO/2014 Nauczyciel 45+.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: zwiększenie możliwości korzystania w kreowaniu rozwoju szkoły z wiedzy, umiejętności i doświadczeń nauczycieli 45+ poprzez wsparcie ich rozwoju osobistego. Cele szczegółowe: 1. wzmocnienie kondycji psychofizycznej nauczycieli, pomoc w profilaktyce wypalenia zawodowego, 2. pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego, dotyczących odporności psychicznej, komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem, 3. nabycie/ćwiczenie umiejętności związanych z pracą głosem, 4. nabycie informacji na temat uprawnień, wynikających z problemów zdrowotnych nauczycieli, 5. kształtowanie umiejętności wychowawczych w zakresie: komunikacji z uczniami, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, budowania autorytetu, radzenia sobie ze stresem, 6. pomoc w budowaniu programów rozwoju osobistego - poszukiwanie zewnętrznych źródeł dofinansowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Grupa SP/1B/KLU/EO/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć edukacyjny sukces?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: podniesienie kompetencji nauczycieli w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów, a następnie dostosowywania/dobierania odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy. Cele szczegółowe : 1. poszerzenie kompetencji nauczycieli w obszarach: wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci, rozpoznawania indywidualnych strategii uczenia się oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, 2. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów, 3. doskonalenie kompetencji nauczycieli w obszarze komunikacji interpersonalnej: udzielanie informacji zwrotnej uczniom i rodzicom na temat postępów w nabywaniu wiadomości i umiejętności, 4. poznanie sposobów diagnozowania klasy i sposobów pracy wychowawczej, 5. przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania (I III, IV VI), 6. przeprowadzenie warsztatów z zakresu treningu pamięci wzrokowej oraz nauki pracy z tekstem, 7. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Grupa SP/1/JAR/EO/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik uczenia się i metod motywowania do nauki. 1. Zastosowanie w praktyce metod motywujących do nauki poprzez przeprowadzenie lekcji otwartej, 2. Przeprowadzenie warsztatów w celu zapoznania z technikami uczenia się i zapamiętywania, 3. Wspólne wypracowanie sposobów i metod aktywizowania uczniów do nauki, 4. Przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania ( dla klas I III, IV VI), 5. Zastosowanie w praktyce technik pamięciowych, treningu pamięci wzrokowej oraz nauki strategii pracy z tekstem, 6. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu dostosowania metod uczenia do stylów uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: SP/5A/OLK/AK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: 1. poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących, 2. zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania, 3. sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz nowych technik uczenia się zawartych w katalogu stworzonym na podstawie materiałów szkoleniowych, doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: SP/5B/OLK/AK/2014 Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli w zakresie pracy zespołowej. Cele szczegółowe: 1. wypracowanie zasad powoływania zespołów zadaniowych, 2. wypracowanie efektywnych metod współpracy zespołów nauczycielskich w zakresie podnoszenia jakości nauczania i bezpieczeństwa w szkole oraz opracowanie przydatnych dokumentów (np. katalogu nagród i kar/konsekwencji), 3. podniesienie kompetencji komunikacyjnych nauczycieli oraz ich umiejętności nawiązywania kontaktów na płaszczyznach uczeń-nauczyciel-rodzic, 4. wypracowanie metod rozpoznawania potrzeb wychowawczych uczniów oraz zasad zespołowego planowania i monitorowania oddziaływań wychowawczych, 5. poszerzenie umiejętności praktycznego stosowania wiedzy i metod pracy w zakresie skutecznej organizacji procesów edukacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Grupa SP/1/CHE/EO/ Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: wypracowanie takich narzędzi, które wpłyną na kształtowanie postaw uczniów zgodnych z promowanym w szkole systemem wartości. Cele szczegółowe: 1. aktywizacja uczniów w działaniach edukacyjnych, 2. kształtowanie postaw sprzyjających rozwojowi indywidualnemu, 3. poznanie sposobów diagnozowania klasy i metod pracy wychowawcy z uczniami (ABC wychowawcy), 4. kształtowanie postaw tolerancji, 5. zwiększenie zaangażowania uczniów w życie kulturalne szkoły, 6. metodologia pracy z rodzicami, 7. doskonalenie kompetencji nauczycieli w obszarze komunikacji interpersonalnej (trudny rodzic, trudny uczeń)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Grupa SP/1/ROD/EO/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik uczenia się i metod motywowania do nauki. 1. Zastosowanie w praktyce metod motywujących do nauki poprzez przeprowadzenie lekcji otwartej, 2. Przeprowadzenie warsztatów w celu zapoznania z technikami uczenia się i zapamiętywania, 3. Wspólne wypracowanie sposobów i metod aktywizowania uczniów do nauki, 4. Przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania ( dla klas I III, IV VI), 5. Zastosowanie w praktyce technik pamięciowych, treningu pamięci wzrokowej oraz nauki strategii pracy z tekstem, 6. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu dostosowania metod uczenia do stylów uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Grupa G/1A/KLU/EO/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik uczenia się i metod motywowania do nauki. 1. Zastosowanie w praktyce metod motywujących do nauki poprzez przeprowadzenie lekcji otwartej, 2. Przeprowadzenie warsztatów w celu zapoznania z technikami uczenia się i zapamiętywania, 3. Wspólne wypracowanie sposobów i metod aktywizowania uczniów do nauki, 4. Przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania ( dla klas I III, IV VI), 5. Zastosowanie w praktyce technik pamięciowych, treningu pamięci wzrokowej oraz nauki strategii pracy z tekstem, 6. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu dostosowania metod uczenia do stylów uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Grupa G/1B/KLU/EO/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik uczenia się i metod motywowania do nauki. 1. Zastosowanie w praktyce metod motywujących do nauki poprzez przeprowadzenie lekcji otwartej, 2. Przeprowadzenie warsztatów w celu zapoznania z technikami uczenia się i zapamiętywania, 3. Wspólne wypracowanie sposobów i metod aktywizowania uczniów do nauki, 4. Przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania ( dla klas I III, IV VI), 5. Zastosowanie w praktyce technik pamięciowych, treningu pamięci wzrokowej oraz nauki strategii pracy z tekstem, 6. Przeprowadzenie warsztatów z zakresu dostosowania metod uczenia do stylów uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Grupa SP/1/OSI/AP/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. nauczyciele zwiększą wiedzę na temat form, w jakich realizowana jest ewaluacja zewnętrzna w edukacji, oraz jej funkcji w procesie rozwoju szkoły. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie wiedzy i umiejętności nauczycieli na temat procedur przeprowadzania ewaluacji zewnętrznej. 2. Zwiększenie umiejętności formułowania i interpretowania pytań stosowanych w ewaluacji zewnętrznej, kierowanych do różnych grup badawczych 3. Zaznajomienie się grona pedagogicznego z procedurami przeprowadzania ewaluacji całościowej, a w szczególności odpowiedzi na pytanie: kto decyduje o rodzaju ewaluacji zewnętrznej oraz które szkoły są typowane do danego rodzaju ewaluacji i dlaczego. 4. Pogłębienie umiejętności analizowania wymagań na poziomach od A do E 5. Pozyskanie wiedzy na temat sposobów przygotowania grup badawczych (nauczycieli, rodziców, uczniów, pracowników niepedagogicznych) do udzielania świadomych odpowiedzi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Grupa G/2A/OLK/AP/2014 Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli dotyczące wykorzystania EWD do pogłębionej analizy pracy Szkoły. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie umiejętności nauczycieli z zakresu: -wprowadzania danych do kalkulatora EWD -tworzenia wykresów i tabel. 2. Pogłębienie umiejętności analizowania wyników egzaminów zewnętrznych z pomocą wskaźnika EWD. 3. Zwiększenie umiejętności interpretowania i szczegółowego analizowania każdego wykresu i tabeli..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Grupa G/2B/OLK/AP/2014 Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. 50 % nauczycieli zwiększy umiejętności dotyczące procesu prowadzenia ewaluacji wewnętrznej oraz pogłębi wiedzę na temat ewaluacji zewnętrznej. Cele szczegółowe: 1. Pogłębienie wiedzy na temat stosowania w swojej pracy samoewaluacji a w szczególności: -Sposobów przeprowadzania -Sposobów sporządzania raportu. 2. Zwiększenie wiedzy i umiejętności nauczycieli na temat ewaluacji wewnętrznej i zewnętrznej w szczególności: -analizowania wymagań na poziomach od A do E -znajomości poszczególnych obszarów-wymagań (12 wymagań) i jakie są o nich źródła informacji -w zakresie formułowania wniosków. Sposoby przygotowania grup badawczych (nauczycieli, rodziców, uczniów, pracowników niepedagogicznych) do świadomych odpowiedzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Grupa SP/1/BRA/AP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania oraz ich umiejętność posługiwania się metodami motywującymi uczniów do nauki, dzięki czemu zwiększy się efektywność procesów edukacyjnych. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania. 2. Kształcenie umiejętności prezentacji (przełamywanie przez uczniów bariery związanej ze stresem przy odpowiedzi). 3. Dobór metod nauczania w klasie IV SP, po przejściu z I etapu nauczania (stres związany ze zmianą miejsca nauki, nauczycieli itp.). 4. Dostosowanie metod i technik nauczania ze względu na różne potrzeby edukacyjne uczniów. 5. Opracowanie katalogu /technik uczenia się i metod motywujących do nauki/, który będzie wykorzystany przez nauczycieli w pracy z uczniami Szkoły Podstawowej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.

CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Grupa SP/1/GOR/AP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania oraz ich umiejętności w posługiwaniu się metodami motywującymi uczniów do nauki, dzięki czemu zwiększy się efektywność procesów edukacyjnych. Cele szczegółowe: 1. Właściwy dobór metod motywujących uczniów szkoły podstawowej do nauki, uwzględniający zróżnicowanie wiekowe: kl. I - III, kl. IV - V i dla przedszkolaków oraz wypracowanie stosownego katalogu. 2. Sposoby uczenia uczniów kl. IV metod uczenia się. 3. Dobór technik uczenia się z podziałem na uczniów kl. I - III, kl. IV - VI oraz wypracowanie stosownego katalogu metod uczenia się. 4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności kształtowania samodzielności u uczniów. 5. Sposoby motywowania uczniów do angażowania się w życie szkoły, m. in. do aktywnego uczestnictwa w zajęciach pozalekcyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Grupa SP/1/KOS/AP/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów, a następnie dostosowania do nich odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy. Cele szczegółowe: 1. Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie: -diagnozy potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów -diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci, rozpoznawania indywidualnych strategii uczenia się 2. Pogłębienie umiejętności w doborze skutecznych rozwiązań metodycznych m.in. wprowadzenie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy. 3. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania. 4. Wypracowanie katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki oraz do większego zaangażowania w życie szkoły oraz katalogu technik uczenia się i zapamiętywania. 5. Sposoby motywowania rodziców do współpracy z nauczycielami na rzecz rozwoju swoich dzieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Grupa SP/1A/WOL/AP/2014 Nauczyciel 45 +.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. nauczyciele zdobędą stosowną wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania TIK w pracy dydaktyczno-wychowawczej oraz znajdą sposoby minimalizowania stresu związanego z wypaleniem zawodowym. Cele szczegółowe: 1. Poznanie przez nauczycieli technik relaksacyjnych, radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym. 2. Zwiększenie wiedzy na temat chorób zawodowych nauczycieli, m.in. na temat chorób gardła. 3. Nabycie umiejętności z zakresu przeciwdziałania powstawaniu chorób zawodowych m. in. ćwiczenia związane z pracą głosem. 4. Poznanie i właściwe wykorzystanie przepisów prawa dotyczących m. in. chorób zawodowych, możliwości przejścia nauczycieli na emeryturę - świadczenia finansowe w świetle obowiązujących przepisów. 5. Zapoznanie nauczycieli z możliwościami wykorzystania zasobów internetowych oraz materiałów multimedialnych do swojej pracy. 6. Poznanie metod kształtujących u uczniów prawidłowe wykorzystanie Internetu i programów edukacyjnych polecanych przez nauczycieli - bezpieczny Internet. 7. Wykorzystanie multiprojektorów na lekcjach. 8. Nabycie lub aktualizacja kompetencji grona pedagogicznego w zakresie pracy z komputerem, programami użytkowymi i wykorzystaniem nowoczesnych technologii w procesie dydaktyczno - wychowawczym np. tworzenie prezentacji multimedialnych. 9. Zostanie opracowany katalog przydatnych stron internetowych i programów edukacyjnych (stworzenie bazy danych) z poszczególnych przedmiotów w SP.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Grupa SP/1B/WOL/AP/2014 Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. nauczyciele zdobędą stosowną wiedzę i umiejętności w zakresie wykorzystania TIK w pracy dydaktyczno - wychowawczej. Cele szczegółowe: 1. Zapoznanie nauczycieli z możliwościami wykorzystania zasobów internetowych oraz materiałów multimedialnych do swojej pracy. 2. Sposoby wykorzystania zasobów Internetu do przygotowania prezentacji (w jaki sposób materiały z Internetu pokazać na projektorze). 3. Opracowanie katalogu przydatnych stron internetowych i programów edukacyjnych - stworzenie bazy danych z poszczególnych przedmiotów. 4. Kształtowanie u uczniów umiejętności prawidłowego korzystania z Internetu i programów edukacyjnych polecanych przez nauczycieli - bezpieczny Internet. 5. Wykorzystanie multiprojektorów na lekcjach. 6. Nabycie lub aktualizacja kompetencji grona pedagogicznego w zakresie pracy z komputerem, programami użytkowymi i wykorzystaniem nowoczesnych technologii w procesie dydaktyczno - wychowawczym, np. tworzenie prezentacji multimedialnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Grupa SP/1/SIĘ/AP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zwiększą się kompetencje nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i zapamiętywania oraz ich umiejętności w posługiwaniu się metodami motywującymi uczniów do nauki, dzięki czemu zwiększy się efektywność procesów edukacyjnych. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w zakresie nauczania technik uczenia się i szybszego zapamiętywania oraz metod motywujących do nauki. 2. Kształcenie u uczniów umiejętności autoprezentacji (przełamywanie przez uczniów bariery związanej ze stresem przy odpowiedzi). 3. Dobór metod nauczania w klasie IV SP, po przejściu z I etapu nauczania (stres związany ze zmianą miejsca nauki, nauczycieli itp.). 4. Indywidualizacja w stosowaniu metod i technik nauczania w pracy z uczniami o różnych potrzebach edukacyjnych. 5. Znalezienie skutecznych metod współpracy z rodzicami uczniów, w szczególności w zakresie prawidłowego zagospodarowania czasu po lekcjach na utrwalenie wiedzy i umiejętności oraz motywowania dzieci do samodzielnej pracy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Grupa SP/1/ZAW/AP/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego i uczniami zdolnymi), którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej). 2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami: a) zdolnymi b) o niepełnosprawności ruchowej c) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości d) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) e) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne). 3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 4. Współpraca z rodzicami tych dzieci. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w obszarze motywowania uczniów do nauki w celu osiągania lepszych wyników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Grupa SP/1/ZED/AP/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych (uczniami posiadającymi orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego i uczniami zdolnymi), którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej) 2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami: a) zdolnymi; b) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości, a szczególnie z niepełnosprawnością w stopniu lekkim i umiarkowanym; c) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia); d) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne); 3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych; 4. Współpraca z rodzicami tych dzieci; 5. Dokumentacja przebiegu nauczania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym: dziennik lekcyjny, arkusz ocen, świadectwo szkolne..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Grupa SP/1/ZUR/AP/2014 Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Do 30.05.2015 r. zostanie stworzony efektywny system pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, którzy uczą się w szkole ogólnodostępnej. Cele szczegółowe: 1. Zwiększenie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie analizowania indywidualnych potrzeb ucznia (analizowanie opinii i orzeczeń Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej). 2. Nabycie i doskonalenie umiejętności pracy z uczniami: a) z wadami wymowy b) o obniżonych możliwościach intelektualnych, wymagających dostosowania wymagań do ich możliwości c) z deficytami rozwojowymi w zakresie niektórych funkcji poznawczych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia) d) z uczniami sprawiającymi trudności wychowawcze (nadpobudliwość psychoruchowa, zaburzenia zachowania, zaburzenia emocjonalne, niedostosowanie społeczne, zaburzenia psychiczne). 3. Sposoby postępowania i formy pomocy dzieciom o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 4. Współpraca z rodzicami tych dzieci. 5. Dokumentacja przebiegu nauczania indywidualnego. 6. Zwiększenie kompetencji nauczycieli w obszarze motywowania uczniów do nauki w celu osiągania lepszych wyników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Grupa SP/1/RYC/PP/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny?.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. poszerzenie kompetencji nauczycieli i specjalistów w obszarach: wczesnej diagnozy rozwoju i gotowości szkolnej dzieci, rozpoznawania indywidualnych strategii uczenia się oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych, 2. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów, 3. poszerzenie kompetencji pracowników szkoły w obszarze komunikacji interpersonalnej: udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości, 4. realizowanie przez szkołę zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego, 5. przeprowadzenie odrębnych warsztatów dotyczących zróżnicowania technik uczenia się i metod motywujących do nauki na różnych etapach nauczania (klasy I III, IV VI), 6. nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów; przeprowadzenie warsztatów z zakresu treningu pamięci wzrokowej oraz nauki pracy z tekstem,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Grupa G/4A/OLK/PP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: -poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących (dobór najskuteczniejszych metod i technik do poszczególnych przedmiotów w tym zajęć wychowania fizycznego) -zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania dostosowanych dla zespołów o różnych możliwościach intelektualnych, -sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój, -wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia (np. zdolnego ale aroganckiego), sytuacji, kontekstu, -doskonalenie przez nauczycieli umiejętności praktycznego stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych, -doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Grupa G/4B/OLK/PP/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez podniesienie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik nauczania i uczenia się oraz metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe: -poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących (dobór najskuteczniejszych metod i technik do poszczególnych przedmiotów w tym zajęć wychowania fizycznego) -zwiększenie kompetencji nauczycieli i uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania dostosowanych dla zespołów o różnych możliwościach intelektualnych, -sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do pracy oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą za rozwój, -wypracowanie w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów, nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia (np. zdolnego ale aroganckiego), sytuacji, kontekstu, -doskonalenie przez nauczycieli umiejętności praktycznego stosowania aktywizujących metod pracy na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych, -doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Grupa SP/4A/OLK/ETK/2014 Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem ogólnym jest podniesienie kompetencji nauczycieli w obszarze diagnozowania potrzeb oraz możliwości uczniów oraz dobieranie odpowiednich, najbardziej efektywnych metod i form pracy. Cele szczegółowe : 1. Rozpoznawanie indywidualnych strategii uczenia na I i II etapie edukacyjnym oraz dopasowywania metod pracy do indywidualnych potrzeb rozwojowych 2. Nabycie przez nauczycieli wiedzy dotyczącej procesów uczenia się i osiągania sukcesów edukacyjnych przez uczniów opartą o wiedze z dziedziny neurodydaktyki, 3. Doskonalenie i zdobycie nowych kompetencji w obszarze skutecznej komunikacji interpersonalnej w relacjach nauczyciel - nauczyciel, nauczyciel - uczeń, nauczyciel - rodzic, m. in. udzielanie informacji zwrotnej uczniom i ich rodzicom na temat postępów w nabywaniu umiejętności i wiadomości, Realizowanie przez szkołę zadań dotyczących indywidualizacji procesu edukacji i właściwej organizacji środowiska edukacyjnego w praktyce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Grupa SP/4B/OLK/ETK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem ogólnym realizacji oferty jest zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe : 1. Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik nauczania i stosowania metod aktywizujących uczniów uwzględniających pracę z uczniem zdolnym, 2. Doskonalenie kompetencji nauczycieli oraz zwiększenie kompetencji uczniów w zakresie technik uczenia się i zapamiętywania, 3. Zwiększenie przez nauczycieli umiejętności stosowania na lekcjach i zajęciach pozalekcyjnych aktywizujących metod pracy, 4. Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru metod motywujących uzależnionych od ucznia oraz sytuacji, 5. Sukcesywne wprowadzanie do praktyki szkolnej nowych metod motywujących do nauki i technik uczenia się, 6. Doskonalenie umiejętności pracy zespołowej przez nauczycieli i uczniów Wypracowania podczas warsztatów szkoleniowych katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Grupa SP/1/OLK/ETK/2014 Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem ogólnym realizacji oferty jest zwiększenie efektywności procesów edukacyjnych poprzez doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie technik nauczania i metod motywowania do nauki. Cele szczegółowe : 1. Poszerzenie warsztatu pracy nauczycieli w zakresie technik motywujących oraz sposobów motywowania uczniów z uwzględnieniem pracy z uczniem zdolnym, 2. Nabycie przez nauczycieli umiejętności właściwego doboru czynników motywujących w zależności od ucznia ( w tym zdolnego), sytuacji, kontekstu 3. Sukcesywne wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do nauki oraz technik uczenia się zwiększających odpowiedzialność osobistą na rozwój, Wypracowania podczas warsztatów szkoleniowych w zespołach nauczycielskich katalogu sposobów motywowania uczniów do nauki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Grupa G/3/OLK/ETK/2014 Ocenianie kształtujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Wprowadzenie systemu oceniania kształtującego, który zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane osiągnięcia edukacyjne. Cele szczegółowe: 1. nabycie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego, 2. przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów, opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego w klasach I - III gimnazjum na wszystkich lub wybranych przedmiotach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Grupa G/3/OLK/ETK/2014 Ocenianie kształtujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Wprowadzenie systemu oceniania kształtującego, który zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane osiągnięcia edukacyjne. Cele szczegółowe: 1. nabycie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego, 2. przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów, opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego w klasach I - III gimnazjum na wszystkich lub wybranych przedmiotach,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Grupa (SP/10/OLK/JD/2014) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Udoskonalenie systemu organizowania procesów edukacyjnych tak, by maksymalnie sprzyjały uczeniu się uczniów i motywowały ich do aktywnego udziału w działaniach podejmowanych przez szkołę. Cele szczegółowe: 1. Poszerzenie wiedzy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących oraz technik szybkiego zapamiętywania i uczenia się. 2. Wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do nauki. 3. Warsztaty dla nauczycieli prowadzone przez eksperta zewnętrznego w formie godziny z wychowawcą na temat technik uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Grupa (SP/2/WOL/JD/2014) Ocenianie kształtujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Udoskonalenie systemu oceniania kształtującego, z uwzględnieniem motywującej roli oceny oraz eliminowania błędów w ocenianiu, które zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane efekty. Cele szczegółowe: 1. Poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego z uwzględnieniem: a. Eliminowania błędów w ocenianiu, b. Motywującej roli oceny szkolnej, 2. Przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów. 3. Opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego na wszystkich poziomach nauczania, na wszystkich lub wybranych przedmiotach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Grupa (G/2/WOL/JD/2014) Ocenianie kształtujące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Udoskonalenie systemu oceniania kształtującego, z uwzględnieniem motywującej roli oceny oraz eliminowania błędów w ocenianiu, które zwiększy motywację uczniów oraz ich poczucie odpowiedzialności za procesy edukacyjne i uzyskane efekty. Cele szczegółowe: - Poszerzenie przez nauczycieli wiedzy na temat metod oceniana kształtującego z uwzględnieniem: - Eliminowania błędów w ocenianiu - Motywującej roli oceny szkolnej - Przygotowanie szkoły do wdrażania w praktyce oceniania kształtującego lub wybranych jego elementów. - opracowanie i wdrożenie modelu pozwalającego na trwałe stosowanie metod oceniania kształtującego na wszystkich lub wybranych poziomach nauczania, na wszystkich lub wybranych przedmiotach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Grupa (SP/6/OLK/JD/2014) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cel ogólny: Udoskonalenie systemu organizowania procesów edukacyjnych tak, by maksymalnie sprzyjały uczeniu się uczniów i motywowały ich do aktywnego udziału w działaniach podejmowanych przez szkołę. Cele szczegółowe: 1. Poszerzenie wiedzy nauczycieli w zakresie technik nauczania oraz metod aktywizujących oraz technik szybkiego zapamiętywania i uczenia się. 2. Wdrażanie do praktyki szkolnej nowych metod motywowania uczniów do nauki. 3. Warsztaty dla nauczycieli prowadzone przez eksperta zewnętrznego w formie godziny z wychowawcą na temat technik uczenia się..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.75
    • 2. kryteria pozacenowe - 0.25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.