eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Wykonywanie publicznego transportu zbiorowego osób taborem autobusowym w granicach administracyjnych gminy Bieruń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Bieruń: Wykonywanie publicznego transportu zbiorowego osób taborem autobusowym w granicach administracyjnych gminy Bieruń
Numer ogłoszenia: 235973 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie publicznego transportu zbiorowego osób taborem autobusowym w granicach administracyjnych gminy Bieruń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zadań przewozowych objętych przedmiotem postępowania sprowadza się do obsługi linii komunikacyjnych wykazanych w niżej zamieszczonej tabeli, zapewniających osobom dojazdy z dzielnic peryferyjnych do głównych ciągów komunikacyjnych w mieście. Wykaz linii komunikacyjnych podlegających postępowaniu przetargowemu Symbol linii Trasa przebiegu A Czarnuchowice - Ściernie - Bijasowice A - 1 Czarnuchowice - Bieruń Szkoła Podstawowa nr 3 B Jajosty - Danone C Czarnuchowice - Bijasowice - Jajosty - Danone 2. Wykonawca musi dysponować następującym taborem autobusowym: a) autobusy o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących - 3 szt., b) autobusy o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących - 2 szt. 3. Autobusy mają spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, prawa o ruchu drogowym oraz warunków technicznych pojazdów, w tym wymagania w stosunku do pojazdów używanych do przewozu osób w komunikacji miejskiej. 4. Autobusy mają być w pełni sprawne technicznie i posiadać badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym. 5. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie dostarczenie autobusu do przystanku początkowego i jego powrót po zakończeniu zadania. Koszty te nie będą opłacane w ramach zadania. 6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca musi zapewnić dogodne warunki zakupu biletów jednorazowych i miesięcznych poprzez uruchomienie na terenie gminy Bieruń co najmniej dwóch punktów (znajdujących się w miejscach centralnych Bierunia Starego i Bierunia Nowego) prowadzących ich sprzedaż. Bilety jednorazowe sprzedawać musi również kierowca autobusu. 7. W kierowanym na linię autobusie należy wyeksponować wszelkie informacje mające związek z realizowanymi przewozami, w tym szczególnie przepisy porządkowe dotyczące obowiązującej taryfy, cenniki oraz obowiązki i uprawnienia pasażera wynikające z posiadanego biletu. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia ogólny przebieg autobusów zaangażowanych w wykonawstwo przewozów objętych zamówieniem szacuje się na 134 143,3 km w całym Lp. Liczba miejsc siedzących Szacunkowa wielkość przebiegów w 2015 r. [km] 1. od 25 do 40 miejsc 28 222,3 2. od 14 do 25 miejsc 105 921,0 Przebiegi ogółem 134 143,3 okresie realizacji zadania. 9. Ustala się, że zadania przewozowe realizowane będą: a) na linii A - 1 - autobusami o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących b) na liniach A, B, C - autobusami o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących* Uwaga! *jeden kurs na linii B w dni nauki szkolnej (oznaczony symbolem S) wykonywany będzie autobusem o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących. 10. Autobusy muszą być wyposażone: a) W wyraźne i ujednolicone oznakowanie zawierające symbol linii i trasę przejazdu. Oznakowanie to musi być zainstalowane z przodu, tyłu i prawego boku pojazdu. b) Drzwi wejściowe dla pasażera zdalnie otwierane i zamykane ze stanowiska kierowcy autobusu, zabezpieczone przed możliwością celowego lub przypadkowego ich otwarcia poza wyznaczonym przystankiem, przez osoby przebywające w pojeździe podczas jazdy lub postoju spowodowanego warunkami ruchu. Otwory drzwiowe muszą posiadać gabaryty pozwalające na szybką i bezpieczną wymianę pasażerów. Po otwarciu drzwi muszą być dostępne poręcze ułatwiające zajęcie miejsca w autobusie osobom w podeszłym wieku i niepełnosprawnym. c) Sprawne ogrzewanie uruchamiane w okresie zimowym przez kierowcę pojazdu oraz możliwość klimatyzacji lub skutecznego przewietrzania pojazdu w okresie letnim. d) Bezprzewodową łączność z publicznymi służbami porządkowo - ratunkowymi oraz służbami dyspozytorsko - kontrolnymi Wykonawcy i Zamawiającego. e) W zależności od systemu dystrybucji biletów jednorazowych autobusy muszą być wyposażone w kasowniki o identycznym systemie kasowania, charakteryzujące się niezawodnością pracy, umocowane w miejscach gwarantujących bezpieczeństwo pasażerów i bezproblemowe skasowanie biletu. W przypadku sprzedaży biletów jednorazowych przez kierowcę autobusu pojazd należy wyposażyć w prostą w obsłudze kasę fiskalną, zapewniającą szybką dystrybucję drukowanych biletów. f) Apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt gaśniczy w ilości i wyposażeniu zgodnym z obowiązującymi przepisami, zapewniające skuteczne działanie w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. 11. Autobusy kierowane do przewozu osób muszą być czyste na zewnątrz i wewnątrz. 12. Wszelkie elementy wyposażenia autobusu w przedziale pasażerskim muszą być pewnie umocowane, wszystkie uszkodzenia naprawione a wystające lub ostre elementy konstrukcji bezwarunkowo usunięte. 13. Charakterystyka poszczególnych linii komunikacyjnych zawarta jest w załącznikach do SIWZ. 14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 60112000 - 6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Uwagi końcowe 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 3. Zamawiający wyklucza wykonawców z przyczyn podanych w art.24 ustawy pzp. 4. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ punkcie Terminy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnienia / nie spełnienia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy pzp), - dokumentu: licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia każdy z tych wykonawców.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadają wiedzę i doświadczenie: Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usługi (lub jedną usługę), w zakresie przewozów regularnych w transporcie drogowym (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Dz. U. z 2012 r., poz. 1265) o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł rocznie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp), - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie usług ( lub jednej usługi) w zakresie przewozów regularnych w transporcie drogowym ( zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Dz. U. z 2012 r., poz. 1265), o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł rocznie; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami są: 1) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie wykazać poświadczeń, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W przypadku usług nadal wykonywanych, umów nie zakończonych np. z terminem realizacji w latach 2013-2016, dla spełnienia warunku należy wykazać wartości usług już wykonanych (potwierdzonych dowodami). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym przeznaczonym do wykonania zamówienia tj. minimum 3 autobusami o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących i minimum 2 autobusami o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących, które posiadają: - drzwi wejściowe dla pasażera zdalnie otwierane i zamykane ze stanowiska kierowcy autobusu, zabezpieczone przed możliwością celowego lub przypadkowego ich otwarcia poza wyznaczonym przystankiem, - poręcze ułatwiające zajęcie miejsca w autobusie osobom w podeszłym wieku i niepełnosprawnym, - sprawny system ogrzewania oraz możliwość klimatyzacji lub skutecznego przewietrzania pojazdu, - bezprzewodową łączność z publicznymi służbami porządkowo - ratunkowymi oraz służbami dyspozytorsko - kontrolnymi, - kasowniki lub kasę fiskalną, - apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt gaśniczy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp); wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A. Lista oświadczeń. Wykonawca przystępujący do postępowania złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw), w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. Lista wymaganych oświadczeń oraz w pkt. Lista wymaganych dokumentów. Zamiast dokumentu, o którym mowa w SIWZ w punkcie 4 Listy wymaganych dokumentów wykonawca przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeni, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa wyżej. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego (złożonego w oryginale) powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (wskazanie konkretnych zasobów podmiotu trzeciego, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia), - czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonane przy realizacji zamówienia ( w realizacji której części zamówienia będzie brał udział podmiot trzeci i w jakiej formie np. podwykonawstwo), - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika (lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno zawierać, w szczególności: - nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegający się o realizację zamówienia i udzielających pełnomocnictwa, - nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera, - zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - czas trwania (zawiązania umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. co najmniej okres obejmujący realizację zamówienia), - cel zawarcia (wspólny udział w postępowaniu przetargowym i wspólną realizację zamówienia publicznego), - datę udzielenia pełnomocnictwa, - podpisy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z zasadą ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. V.B ppkt. 2,3 Listy wymaganych dokumentów, powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. d) Dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. V.B ppkt. 1, 4, 5, 6 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. e) Zgodnie z art. 141 ustawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy C. Do oferty należy załączyć informacje w zakresie części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Średni wiek taboru przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia - 20
  • 3 - Funkcjonalność pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) wartości umownej w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką, 2) wystąpienia środków ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3) mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) zmiany podwykonawcy lub powierzenia podwykonawcy części zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania oferty z zachowaniem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu, Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 15, segment A. II piętro, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu, Sekretariat, pokój nr 9, segment A. I piętro, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.