Bieruń: Wykonywanie publicznego transportu zbiorowego osób taborem autobusowym w granicach administracyjnych gminy Bieruń
Numer ogłoszenia: 235973 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń , Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie publicznego transportu zbiorowego osób taborem autobusowym w granicach administracyjnych gminy Bieruń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Realizacja zadań przewozowych objętych przedmiotem postępowania sprowadza się do obsługi linii komunikacyjnych wykazanych w niżej zamieszczonej tabeli, zapewniających osobom dojazdy z dzielnic peryferyjnych do głównych ciągów komunikacyjnych w mieście. Wykaz linii komunikacyjnych podlegających postępowaniu przetargowemu Symbol linii Trasa przebiegu A Czarnuchowice - Ściernie - Bijasowice A - 1 Czarnuchowice - Bieruń Szkoła Podstawowa nr 3 B Jajosty - Danone C Czarnuchowice - Bijasowice - Jajosty - Danone 2. Wykonawca musi dysponować następującym taborem autobusowym: a) autobusy o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących - 3 szt., b) autobusy o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących - 2 szt. 3. Autobusy mają spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa, prawa o ruchu drogowym oraz warunków technicznych pojazdów, w tym wymagania w stosunku do pojazdów używanych do przewozu osób w komunikacji miejskiej. 4. Autobusy mają być w pełni sprawne technicznie i posiadać badania techniczne potwierdzone odpowiednim wpisem w dowodzie rejestracyjnym. 5. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie dostarczenie autobusu do przystanku początkowego i jego powrót po zakończeniu zadania. Koszty te nie będą opłacane w ramach zadania. 6. W zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca musi zapewnić dogodne warunki zakupu biletów jednorazowych i miesięcznych poprzez uruchomienie na terenie gminy Bieruń co najmniej dwóch punktów (znajdujących się w miejscach centralnych Bierunia Starego i Bierunia Nowego) prowadzących ich sprzedaż. Bilety jednorazowe sprzedawać musi również kierowca autobusu. 7. W kierowanym na linię autobusie należy wyeksponować wszelkie informacje mające związek z realizowanymi przewozami, w tym szczególnie przepisy porządkowe dotyczące obowiązującej taryfy, cenniki oraz obowiązki i uprawnienia pasażera wynikające z posiadanego biletu. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia ogólny przebieg autobusów zaangażowanych w wykonawstwo przewozów objętych zamówieniem szacuje się na 134 143,3 km w całym Lp. Liczba miejsc siedzących Szacunkowa wielkość przebiegów w 2015 r. [km] 1. od 25 do 40 miejsc 28 222,3 2. od 14 do 25 miejsc 105 921,0 Przebiegi ogółem 134 143,3 okresie realizacji zadania. 9. Ustala się, że zadania przewozowe realizowane będą: a) na linii A - 1 - autobusami o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących b) na liniach A, B, C - autobusami o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących* Uwaga! *jeden kurs na linii B w dni nauki szkolnej (oznaczony symbolem S) wykonywany będzie autobusem o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących. 10. Autobusy muszą być wyposażone: a) W wyraźne i ujednolicone oznakowanie zawierające symbol linii i trasę przejazdu. Oznakowanie to musi być zainstalowane z przodu, tyłu i prawego boku pojazdu. b) Drzwi wejściowe dla pasażera zdalnie otwierane i zamykane ze stanowiska kierowcy autobusu, zabezpieczone przed możliwością celowego lub przypadkowego ich otwarcia poza wyznaczonym przystankiem, przez osoby przebywające w pojeździe podczas jazdy lub postoju spowodowanego warunkami ruchu. Otwory drzwiowe muszą posiadać gabaryty pozwalające na szybką i bezpieczną wymianę pasażerów. Po otwarciu drzwi muszą być dostępne poręcze ułatwiające zajęcie miejsca w autobusie osobom w podeszłym wieku i niepełnosprawnym. c) Sprawne ogrzewanie uruchamiane w okresie zimowym przez kierowcę pojazdu oraz możliwość klimatyzacji lub skutecznego przewietrzania pojazdu w okresie letnim. d) Bezprzewodową łączność z publicznymi służbami porządkowo - ratunkowymi oraz służbami dyspozytorsko - kontrolnymi Wykonawcy i Zamawiającego. e) W zależności od systemu dystrybucji biletów jednorazowych autobusy muszą być wyposażone w kasowniki o identycznym systemie kasowania, charakteryzujące się niezawodnością pracy, umocowane w miejscach gwarantujących bezpieczeństwo pasażerów i bezproblemowe skasowanie biletu. W przypadku sprzedaży biletów jednorazowych przez kierowcę autobusu pojazd należy wyposażyć w prostą w obsłudze kasę fiskalną, zapewniającą szybką dystrybucję drukowanych biletów. f) Apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt gaśniczy w ilości i wyposażeniu zgodnym z obowiązującymi przepisami, zapewniające skuteczne działanie w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych zdarzeń drogowych. 11. Autobusy kierowane do przewozu osób muszą być czyste na zewnątrz i wewnątrz. 12. Wszelkie elementy wyposażenia autobusu w przedziale pasażerskim muszą być pewnie umocowane, wszystkie uszkodzenia naprawione a wystające lub ostre elementy konstrukcji bezwarunkowo usunięte. 13. Charakterystyka poszczególnych linii komunikacyjnych zawarta jest w załącznikach do SIWZ. 14. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) : 60112000 - 6 Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego Uwagi końcowe 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 3. Zamawiający wyklucza wykonawców z przyczyn podanych w art.24 ustawy pzp. 4. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy, stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) musi być wniesione w terminie, który został podany w SIWZ punkcie Terminy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.: Dz. U. z 2012 r., poz. 1265 z późn. zm.). Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnienia / nie spełnienia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 1 ustawy pzp), - dokumentu: licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia każdy z tych wykonawców.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Posiadają wiedzę i doświadczenie: Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usługi (lub jedną usługę), w zakresie przewozów regularnych w transporcie drogowym (zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Dz. U. z 2012 r., poz. 1265) o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł rocznie. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy pzp), - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie usług ( lub jednej usługi) w zakresie przewozów regularnych w transporcie drogowym ( zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Dz. U. z 2012 r., poz. 1265), o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 300 000,00 zł rocznie; z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane należycie. Dowodami są: 1) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie wykazać poświadczeń, o którym mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane usługi wskazane w wykazie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. W przypadku usług nadal wykonywanych, umów nie zakończonych np. z terminem realizacji w latach 2013-2016, dla spełnienia warunku należy wykazać wartości usług już wykonanych (potwierdzonych dowodami). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym przeznaczonym do wykonania zamówienia tj. minimum 3 autobusami o pojemności od 25 do 40 miejsc siedzących i minimum 2 autobusami o pojemności od 14 do 25 miejsc siedzących, które posiadają: - drzwi wejściowe dla pasażera zdalnie otwierane i zamykane ze stanowiska kierowcy autobusu, zabezpieczone przed możliwością celowego lub przypadkowego ich otwarcia poza wyznaczonym przystankiem, - poręcze ułatwiające zajęcie miejsca w autobusie osobom w podeszłym wieku i niepełnosprawnym, - sprawny system ogrzewania oraz możliwość klimatyzacji lub skutecznego przewietrzania pojazdu, - bezprzewodową łączność z publicznymi służbami porządkowo - ratunkowymi oraz służbami dyspozytorsko - kontrolnymi, - kasowniki lub kasę fiskalną, - apteczkę pierwszej pomocy oraz sprzęt gaśniczy. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp); wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę: - oświadczenia (zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy pzp). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy wykazać, że warunek spełnia przynajmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy spełniają go łącznie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A. Lista oświadczeń. Wykonawca przystępujący do postępowania złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy pzp, że spełnia warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wszystkie oświadczenia muszą być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Jeżeli wykonawca reprezentowany jest w postępowaniu przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (ciąg pełnomocnictw), w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. B. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej dostarcza oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. Lista wymaganych oświadczeń oraz w pkt. Lista wymaganych dokumentów. Zamiast dokumentu, o którym mowa w SIWZ w punkcie 4 Listy wymaganych dokumentów wykonawca przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeni, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Termin ważności oświadczeń jest taki sam, jak dotyczący dokumentu, o którym mowa wyżej. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach, których wykonawca polega na zasadach określonych w art.26 ust. 2b ustawy pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego (złożonego w oryginale) powinna określać: - kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, - zakres zobowiązania podmiotu trzeciego (wskazanie konkretnych zasobów podmiotu trzeciego, którymi wykonawca będzie dysponował przy realizacji zamówienia), - czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie zobowiązanie wykonane przy realizacji zamówienia ( w realizacji której części zamówienia będzie brał udział podmiot trzeci i w jakiej formie np. podwykonawstwo), - jakiego okresu dotyczy zobowiązanie. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) do oferty należy dołączyć: a) Pełnomocnictwo określające zasady reprezentacji ze wskazaniem pełnomocnika (lidera), jego zakresu działania i uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno zawierać, w szczególności: - nazwy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegający się o realizację zamówienia i udzielających pełnomocnictwa, - nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera, - zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, - czas trwania (zawiązania umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. co najmniej okres obejmujący realizację zamówienia), - cel zawarcia (wspólny udział w postępowaniu przetargowym i wspólną realizację zamówienia publicznego), - datę udzielenia pełnomocnictwa, - podpisy wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z zasadą ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem / Liderem. b) Oświadczenia wymienione w pkt. V.A SIWZ powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. c) Dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. V.B ppkt. 2,3 Listy wymaganych dokumentów, powinny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa w pkt. IV SIWZ, wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie. d) Dokumenty wymienione w SIWZ w pkt. V.B ppkt. 1, 4, 5, 6 Listy wymaganych dokumentów składa każdy z wykonawców wchodzących w skład podmiotu występującego wspólnie. e) Zgodnie z art. 141 ustawy pzp, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy C. Do oferty należy załączyć informacje w zakresie części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Średni wiek taboru przeznaczonego do realizacji przedmiotu zamówienia - 20
- 3 - Funkcjonalność pojazdów przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w zakresie: 1) wartości umownej w przypadku wprowadzenia zmian VAT, który będzie naliczany zgodnie z obowiązującą stawką, 2) wystąpienia środków ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3) mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 4) zmiany podwykonawcy lub powierzenia podwykonawcy części zakresu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania oferty z zachowaniem wymagań określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 5) zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SIWZ, a które nie wykraczają poza zakres art. 140 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieruniu, Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 15, segment A. II piętro, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieruniu, Sekretariat, pokój nr 9, segment A. I piętro, 43-150 Bieruń, ul. Rynek 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy drogi powiatowej 8020S, ul. Lokalnej w Bieruniu
- Budowa ul. Powstańców Śląskich (połączenie ul. Bohaterów Westerplatte z ul. Skowronków - ZRID dokumentacja)
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej w ramach funduszu rozwoju przewozów autobusowych
- Świadczenie usługi transportowej dla uczestników projektu pn. "Dziś uczeń-jutro student"- powt.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.