eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Remont - przebudowa mostu nr 4 na potoku Dulówka w Woli Filipowskiej w km 3+870 drogi powiatowej nr 2124K

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-10

Kraków: Remont - przebudowa mostu nr 4 na potoku Dulówka w Woli Filipowskiej w km 3+870 drogi powiatowej nr 2124K
Numer ogłoszenia: 235874 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego , ul. Włościańska 4, 30-138 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6221010, faks 012 6371063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont - przebudowa mostu nr 4 na potoku Dulówka w Woli Filipowskiej w km 3+870 drogi powiatowej nr 2124K.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont wraz z przebudową obiektu wg: opracowania wykonanego przez M-Plan Projekty budowlane, 32-040 Rzeszotary, ul. Panciawa 45 pt. Remont mostu nad potokiem Dulówka w Woli Filipowskiej w km 3+870 drogi powiatowej nr 2124K autorstwa mgr inż. Jerzego Bohy. Remont połączony z przebudową ma na celu poprawę stanu technicznego obiektu i zmianę jego parametrów technicznych w tym wzmocnienie konstrukcji do klasy B wg normy PN-85-4-10030 tj. do nośności 40 ton. 2. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. Istniejący most jednoprzęsłowy o schemacie statycznym belki swobodnie podpartej ma nośność nominalną 10 ton (obliczeniową wg ekspertyzy z 2014 roku 15 ton) i posiada przęsło o szerokości całkowitej 9,46 m (użytkowej 8,80 m). Rozpiętość teoretyczna przęsła wynosi 9,40 m. Most nie posiada chodników i krawężników, które zostały zaasfaltowane przy wykonywaniu nakładki bitumicznej, szerokość jezdni wynosi 6,00 m. Konstrukcja przęsła jest monolityczna, płytowa, żelbetowa. Przęsło jest oparte na przyczółkach betonowych, pełnościennych ze skrzydłami wiszącymi. Ukos konstrukcji wynosi 57 gradów. Stan techniczny obiektu został określony jako przed awaryjny, z uwagi na rozległe uszkodzenia przęsła. 3. Zakres przedmiotu zamówienia. Docelowe parametry wiaduktu po odnowie: nośność 40 ton, szerokość jezdni 6,00 m, 2 chodniki po 1,25 m. W ramach zamówienia: przęsło zostanie poddane kompleksowemu remontowi. Wszystkie warstwy nawierzchni wraz z izolacją poziomą zostaną zerwane, gzymsy rozebrane, balustrady zlikwidowane. Skrzydła wiszące i ścianki zaplecze przyczółków zostaną rozebrane do poziomu bloków odciążających. Tylne ściany przyczółków zostaną odkopane a istniejące płyty przejściowe rozebrane. Przyczółki będą na nowo zaizolowane i zasypane, pierwsze warstwy zasypki zostaną uformowane z nieprzepuszczalnego iłu. Na istniejącej płycie przęsła zostanie wykonana nowa dodatkowa płyta żelbetowa zespolona z nią kotwami stalowymi, która będzie kontynuowana jako bloki odciążające na nasypie poza przyczółkami, aż do końców skrzydeł. Nowe belki podporęczowe zostaną wykonane jako monolit wraz z konstrukcją przęsła i bloków. Na tak przebudowanym prześle zostanie wykonana izolacja pozioma, wszystkie warstwy nawierzchni wraz z wraz z krawężnikiem, kapami chodnikowymi, oraz barieroporęczami. Powierzchnie betonu przęsła i podpór będą piaskowane, ubytki betonu wypełnione a otuliny zbrojenia uzupełnione zaprawami naprawczymi pcc, a następnie malowane. Remont obejmuje ponadto krótkie odcinki dojazdów do obiektu o łącznej długości wraz mostem ok. 35 metrów, a także odtworzenie obrukowań skarp i ich fundamentów. Potok Dulówka znajduje się w strefie ochronnej wodociągów krakowskich, dlatego Zleceniobiorca przed przystąpieniem do robót wykona szczelny pomost roboczy zabezpieczający wody przed skażeniem. Ponieważ most leży częściowo na gruntach prywatnych i gminnych Zleceniobiorca uzyska pisemną zgodę właścicieli poszczególnych działek i spisze z nimi stosowną umowę na czasowe zajęcie terenu jak również wniesie na ich rzecz opłatę wynikającą z tych umów. W zakres wykonania przedmiotu zamówienia wchodzą ponadto: - projekt organizacji placu budowy, - projekt organizacji robót uwzględniający wszystkie uwarunkowania terenowe, - projekty zabezpieczeń wykopów, - projekty rusztowań i deskowań elementów betonowych, - projektu szczelnego pomostu roboczego, - projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót łącznie z projektem całkowitego zamknięcia i projektem objazdu, - oznakowanie robót, organizacja ruchu, zamknięcie obiektu, oznakowanie i utrzymanie oznakowania objazdów, - opracowanie harmonogramu robót, - pozyskanie ewentualnych koniecznych uzgodnień oraz decyzji administracyjnych, - inwentaryzacja powykonawcza obiektu, - wykonanie wszystkich innych prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonej realizacji. Uwaga: 1. Zastosowane materiały muszą posiadać Aprobatę Techniczną Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. 4. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania aktualnie obowiązujących przepisów prawnych: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 89, poz. 414 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63 z dnia 3 sierpnia 2000r. poz. 735), - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 z dnia 14 maja 1999r. poz. 430), - Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz.627) - Ustawa z dnia 18 lipca 2001r. Prawo wodne (Dz. U. Nr 115, poz. 1229), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220, poz. 2181), - Specyfikacje Techniczne - Wymagania Ogólne. 5. Termin realizacji. 1) wykonać zakres rzeczowy: do dnia 1-12-2015r. 2) dopełnić wszystkich formalności związanych z odbiorem końcowym zadania do dnia 15-12-2015r. Przekroczenie terminu realizacji remontu będzie podstawą do naliczenia kar umownych. 6. Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. 6.1 Roboty budowlane należy wykonać wg projektu budowlano-wykonawczego opracowanego przez M-Plan Projekty budowlane, 32-040 Rzeszotary, ul. Panciawa 45 pt. Remont mostu nad potokiem Dulówka w Woli Filipowskiej w km 3+870 drogi powiatowej nr 2124K autorstwa mgr inż. Jerzego Boho, 6.2 Wykonawca będzie utrzymywał urządzenia zabezpieczające ruch drogowy związany z budową, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru robót i będzie ponosił pełną odpowiedzialność za skutki ich braku zniszczenia lub niezgodności z przepisami. 6.3 Ruch kołowy na obiekcie należy utrzymać jak długo będzie to możliwe. 6.4 Przed zamknięciem obiektu dla ruchu Wykonawca wyznaczy drogi objazdowe. 6.5 Wykonawcę zobowiązuje się do zapewnienia komunikacji pieszej przez cały czas trwania remontu. Ruch pieszy może się odbywać po istniejącym obiekcie lub kładką tymczasową..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektu mostowego klasy B lub wyższej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży Wykaz robót - załącznik nr 6 SIWZ wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy/ kierownikiem robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiada wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami mostowymi. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca złoży wykaz osób załącznik nr 4 SIWZ oraz oświadczenie o posiadaniu uprawnień załącznik nr 5 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 PLN, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z załączonej polisy nie wynika, że została opłacona, należy dołączyć dokument potwierdzający jej opłacenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie przepisu art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie terminu wykonania umowy, za obopólną zgodą stron, tylko w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej zrealizowanie zamówienia w terminie przewidzianym umową; siłę wyższą należy rozumieć jako zdarzenie zewnętrzne niemożliwe do przewidzenia, o charakterze nagłym, niezależne od woli stron i działalności ludzkiej, w szczególności: działanie żywiołów o skutku katastrofalnym - w postaci powodzi, huraganu, uderzenia pioruna, gradobicia itp., b) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających - ze względu na technologię wykonania niektórych robót - prowadzenie prac budowlanych, c) wystąpienia robót dodatkowych, d) protestów, petycji, listów itp., powodujących konieczność czasowego wstrzymania robót. 2. Dopuszcza się zmiany treści umowy w zakresie przedłużenia terminu wykonania umowy o okres wynikający z czasu trwania siły wyższej, o której mowa w lit a) lub wystąpienia warunków, o których mowa w lit b)-d), jak również o okres konieczny do usunięcia lub ustąpienia ich skutków. 3. Dopuszcza się zmianę treści umowy w zakresie dotyczącym: a) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego/ Wykonawcy, o których mowa w § 11 umowy, b) zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, c) rezygnacji z części robót (tylko z przyczyn niezależnych od Zamawiającego) i w związku z tym obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpk.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego, 30-138 Kraków, ul. Włościańska 4, pok. 23.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.