eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Recz › Zakup, dostawa sprzętu RTV i AGD do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-12

Recz: Zakup, dostawa sprzętu RTV i AGD do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz
Numer ogłoszenia: 235665 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa sprzętu RTV i AGD do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zestawienie sprzętu i ilości: TECHNOLOGIA RTV i AGD ŚDS RECZ Lp. Nazwa sprzętu RTV-agd Jednostka Ilość Wartość netto Wartość brutto 1. Kuchenka z piekarnikiem elektrycznym. Kuchenka 4-palnikowa, sterowanie pokręteł z przodu, zabezpieczenie przeciwwypływowe, zapalanie w pokrętłach, kolor biały, piekarnik elektryczny, termoobieg, blokada przycisków, drzwi z pełnego szkła, klasa energetyczna A lub A+, wymiary: 60x60x80 cm. szt. 1 2. Zmywarka do naczyń o szerokości 60 cm, Urządzenie w klasie energetycznej A, mające do wyboru min 5 programów i 4 temperatury zmywania. Klasa efektywności suszenia: A. Zabezpieczenie przeciwwypływowe, wymiary 60x60x80 cm. Kolor biały szt. 1 3. Okap kuchenny podszafkowy. Kolor biały, filtr przeciwtłuszczowy, oświetlenie halogenowe, wymiary - szer. 60. szt. 1 4. Lodówka - Chłodziarka z zamrażalnikiem u dołu, sterowana elektronicznie, w klasie energetycznej A++. Komora chłodząca wewnątrz szklane półki z regulacją wysokości, pojemnik na warzywa i owoce oraz balkoniki na drzwiach. Komora mrożąca - min. 3 szuflady. Kolor: biały wysokość cm: min. 180, szerokość cm: 60cm, A++. szt. 1 5. Sprzęt audio-video. Budowa zestawu: ampli tuner, odtwarzacz. Standardy odtwarzania obazu AVC-HD, standardy odtwarzania dźwięku AAC. Liczba cyfrowych wyjść HDMI szt. 1. Liczba złączy USB 1. Kolor kolumn czarny. Kolor obudowy czarny. zestaw. 1 6. Telewizor LCD: przekątna obrazu 42. Złącze HDMI i USB, zgodność HD FULL HD. Kolor obudowy czarny. szt. 1 7. Zestaw komputerowy, w którego skład wchodzi: Monitor LCD nowy w kartonie z instrukcją oprogramowaniem, kablem video oraz zasilającym - rozmiar matrycy min 17 cali, wbudowane głośniki Jednostka centralna - w skład zestawu wchodzi: Oprogramowanie : (System operacyjny Windows 8 PL, oprogramowanie biurowe MS OFFICE, program antywirusowy) Klawiatura , mysz, kable zasilające, napęd optyczny: DVD-RW Procesor dwurdzeniowy HDD: 500GB SATA RAM: 4GB DDR 3 Zewnętrzna karta graficzna z wyjściem HDMI USB 2.0; 1 wejście audio; 1 wyjście audio; 1 center-sub; 1 wyjście cyfrowe; 1 DVI-D; 1 wejście mikrofonu; Złącze sieciowe RJ-45; 1 port wideo VGA Szt. 1 8. UPS - wolnostojący, moc skuteczna 400 W, czas w podtrzymywaniu 100 % min 7 min. Szt. 1 9. Telefon-fax Faks na papier zwykły z modemem. Telefon z funkcją głośnomówiącą , wyświetlaczem, automatyczną sekretarką, książką telefoniczną. Szt. 1 10. Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka) - Kolorowe laserowe sieciowe urządzenie wielofunkcyjne. Format papieru A4, funkcja duplexu Szt. 1 11. Pralka automatyczna. Pralka ładowana od przodu, o głębokości min.56 cm, Wysokość do 85 cm, szerokość do 60cm pojemności min. 5,5 kg, z programami do prania wełny, bawełny, tkanin delikatnych, sterowana elektronicznie, o prędkości wirowania 1000 obr./min., w klasie energetycznej A+. szt. 1 12..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.71.11.10 - Chłodziarkozamrażarki 39.72.11.00 - Urządzenia do gotowania używane w gospodarstwie domowym 39.71.14.00 - Ruszty, płyty grzewcze (AGD), płytki do podgrzewania potraw i pierścienie do gotowania 39.71.31.00 - Zmywarki do naczyń 39.71.32.10 - Pralki i suszarki 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 31.73.00.00 - Sprzęt elektrotechniczny 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, oraz by spełniał warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawą mebli i wyposażenia na kwotę 10 tys. PLN i załączy dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (tj. referencje, protokoły odbioru, ect.). Dostawy mogą być sumowane z wielu mniejszych dostaw do ww. wartości.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia specjalnych warunków

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia specjalnych warunków

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy nie stawia specjalnych warunków

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu wykonania Umowy jest możliwa w następujących okolicznościach: 1) wystąpienia zdarzenia niezawinionego przez Wykonawcę, którego nie można było przewidzieć ani mu zapobiec; 2) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie Umowy, które to działania nie są konsekwencją winy Wykonawcy. 2. Jeżeli w toku wykonywania Umowy Wykonawca stwierdzi zaistnienie okoliczności, które dają podstawę do oceny, że wystąpiły okoliczności opisane w ust. 1 niniejszego rozdziału, w związku z czym Umowa nie zostanie wykonana w terminie, określonym w rozdziale IX niniejszej siwz, niezwłocznie pisemnie powiadomi Zamawiającego o tym fakcie, podając jednocześnie propozycję terminu, w którym Umowa zostanie wykonana. 3. Zmiana terminu musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego, który albo przyjmie termin zaproponowany przez Wykonawcę, albo wyznaczy Wykonawcy termin wykonania Umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia z uwagi na zmianę stawki podatku VAT. W przypadku jej zmiany do wartości netto, zawartej w ofercie Wykonawcy zostanie doliczony aktualna na dzień zrealizowania Umowy stawka podatku VAT i tak obliczone wynagrodzenie zostanie wypłacone Wykonawcy. 5. Zmiana terminu wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.