Gdynia: Wykonanie technicznych środków wspomagających ochronę obiektu koszarowego w Chojnicach - zadanie 13454.
Numer ogłoszenia: 235658 - 2014; data zamieszczenia: 15.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie technicznych środków wspomagających ochronę obiektu koszarowego w Chojnicach - zadanie 13454..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie technicznych środków wspomagających ochronę obiektu koszarowego w Chojnicach - zadanie 13454. Wartość zamówienia poniżej progów unijnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: 28.800,00 zł Słownie: dwadzieścia osiem tysięcy osiemset złotych 00/100.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają koncesje na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA. Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, b) kserokopię ważnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego wydaną przez MSWiA.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowane w zakresie budowy ogrodzeń kompleksów wojskowych lub obiektów użyteczności publicznej z elementami zabezpieczenia technicznego: Systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemu Kontroli Dostępu i Telewizją Przemysłową - łącznie i wartości zamówienia co najmniej 600.000,00 zł brutto ( każda realizacja). Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju tj.: 2 roboty budowane w zakresie budowy ogrodzeń kompleksów wojskowych lub obiektów użyteczności publicznej z elementami zabezpieczenia technicznego: Systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemem Kontroli Dostępu, i Telewizją Przemysłową - łącznie i wartości zamówienia co najmniej 600.000,00 zł brutto (każda realizacja) z określeniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 3 do niniejszej ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) dysponują osobami sprawującymi samodzielne funkcje techniczne w budownictwie: - kierownik budowy w branży konstrukcyjno - budowlanej, - kierownik robót branży drogowej, - kierownik robót branży elektrycznej, posiadającymi uprawnienia budowlane oraz przynależącymi do Izby Inżynierów Budownictwa, b) dysponują specjalistą systemów ochrony technicznej (minimum po jednym): - Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu, - Systemu Kontroli Dostępu, - Telewizji Przemysłowej, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r, o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) posiadającym autoryzację producenta na instalowane systemy, c) dysponują pełnomocnikiem ds. ochrony informacji niejawnych, d) dysponują uprawnionym geodetą, osoby realizujące przedmiot zamówienia w zakresie wiążącym się z dostępem do informacji niejawnych muszą posiadać ważne poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia wydane przez kierownika jednostki organizacyjnej upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone, a także aktualne zaświadczenia stwierdzające odbycie przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych - dotyczy osób wymienionych w pkt a) - d). Ocena spełnienia warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego ogłoszenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający dopuszcza składanie wniosków jedynie w formie pisemnej wg. wzoru formularza wniosku, który stanowi załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki wykonawca spełnił. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający dokonując oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22. ust.1 pkt. 2) PZP, tj. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, uzna iż warunek został spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców samodzielnie wykaże spełnienie tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia. W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 2) PZP, tj. posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, polega na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, zamawiający dokonując oceny uzna, iż warunek został spełniony jeżeli przynajmniej jeden z tych podmiotów samodzielnie wykaże spełnienie w całości tego warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza sumowania doświadczenia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów, które zawiera w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy - wykonywaniu zamówienia; - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 231 z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za - zgodność z oryginałem - przez wykonawcę lub te podmioty. W przypadku składania jednego wniosku przez dwa lub więcej podmiotów (wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) wniosek spełniać musi następujące wymagania: - wniosek musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich - wykonawców występujących wspólnie, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego - stosowny dokument należy dołączyć do wniosku, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa się na zasadach określonych w §4 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów Nr 231 z dn. 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, należy wskazać również nazwę firmy podwykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 (podwykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo, pod rygorem wykluczenia wykonawcy zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 PZP, do uzupełnienia w.w załącznika.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do wniosku wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków. Za każdą poprawną robotę tj.: - powyżej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie budowy ogrodzeń kompleksów wojskowych lub obiektów użyteczności publicznej z elementami zabezpieczenia technicznego: Systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemem Kontroli Dostępu i Telewizją Przemysłową - łącznie i wartości zamówienia co najmniej 600.000,00zł brutto (każda realizacja), wykonaną samodzielnie przez Wykonawcę potwierdzoną dowodem, że robota została wykonana należycie Zamawiający przydzieli 10 pkt. Za każdą poprawną robotę tj.: - powyżej 2 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat w zakresie budowy ogrodzeń kompleksów wojskowych lub obiektów użyteczności publicznej z elementami zabezpieczenia technicznego: Systemem Sygnalizacji Włamania i Napadu, Systemem Kontroli Dostępu i Telewizją Przemysłową - łącznie i wartości zamówienia co najmniej 600.000,00 zł brutto (każda realizacja), wykazaną za pomocą podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, potwierdzoną dowodem, że została wykonana należycie Zamawiający przydzieli 2 pkt. Pięciu Wykonawców z największą liczbą punktów zostanie zaproszonych do składania ofert.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia II piętro, pokój 2013..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Zakup gadżetów konferencyjnych - KKE
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Pomorskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w 2024 roku
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -3
- Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miasta Gdyni na rok 2024
- Budowa zewnętrznych instalacji sanitarnych Gdynia Chrzanowskiego
- Dostawa środków materiałowych do naprawy i produkcji mebli: 1) Część I - dostawa materiałów do naprawy i produkcji mebli; 2) Część II - dostawa materiałów do naprawy krzeseł i foteli.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa odcinków sieci wodociągowej na terenie Gminy Tłuszcz
- Odnowa przestrzeni publicznej w celu stworzenia miejsc do wypoczynku i rekreacji na terenie gminy Kąty Wrocławskie w tym poprzez rewitalizację parku gminnego w Smolcu
- Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
- Zaprojektowanie i wykonanie zjazdu z ul. P. Borowego na posesję IMGW-PIB w Krakowie
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.