Recz: Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz
Numer ogłoszenia: 235613 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Recz , ul. Ratuszowa 17, 73-210 Recz, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7654461 do 64, faks 95 7654461.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż mebli i wyposażenia do obiektu Środowiskowego Domu Samopomocy w Reczu, przy ul. Staromiejskiej, na działce o nr ewid. 279 obręb Recz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Zestawienie meble i ilości: TECHNOLOGIA ŚDS RECZ L.p. Nazwa mebli /wyposażenia Jedn. Ilość Cena netto Cena brutto 1. Stół kuchenny - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej, wymiary 80 cm x 140 cm, wysokość 80 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 1 2. Meble kuchenne stojące z blatem z płyty meblowej, z uchwytami metalowymi oraz metalowymi nóżkami, wraz z montażem. Wysokość szafek min 85 cm. 1 szafka dwudrzwiowa szer. 90 cm z 1 półką. 1 szafka jednodrzwiowa szer. 60 cm z 1 półką. Szafka pod zlewozmywak szer. 80 cm. Jeden słupek z szufladami o szerokości 60 cm. Szafka nad okap szer 60cm - 1 szt, blat na zmywarkę o wym. 60x60 cm. Blat kuchenny na wszystkie szafki, dopasowany do mebli. Kolorystyka: kolor buk, olcha lub sosna, dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego kpl. 1 3. Zlewozmywak kuchenny dwukomorowy - zabudowany w blat, bez otworu na baterie, szer. 80cm. Kolor biały szt. 1 4. Krzesło - drewniany stelaż krzesła miska siedziska i oparcia tapicerowane gąbka i materiałem. szt. 28 5. Krzesło - Metalowy lub drewniany stelaż krzesła, miska siedziska tapicerowane gąbką i materiałem skóropodobnym Szt. 5 6. Krzesło obrotowe - Regulacja wysokości 450-600 mm. Regulacja wysokości siedziska sprężyną gazową z blokadą , kąt odchylenia oparcia pleców 20 . Przejezdna pięcioramienna podstawa wykonana z tworzywa. Tapicerowane siedzisko i oparcie pleców gąbką i materiałem. Fotel wyposażony w podłokietniki wykonane z tworzywa. szt. 3 7. Stół - blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej. Wymiary 80wys. cm x 80 cm x 140 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 8. Regał -Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne: 80x42, wys. 180 cm, 5 szt. półek na segregatory. szt. 4 9. Szafa na ubrania (kostiumy). Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1. Wymiary: Szafa 80x60 wys. 180. Wyposażona w 1 półkę, drążek o średnicy 25mm na wieszaki. Górna część szafy okleinowana obrzeżem ABS 28 mm x 2 mm. Drzwi i korpus okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Okucia: zamek, uchwyty dostosowane do istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 10. Szafka pod telewizor wymiary użytkowe: min szer. 80cm, gł. 41cm. Szafka wykonana z płyty wiórowej dwustronnie melaminowanej, krawędzie płyt oklejone obrzeżem ABS, w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 11. Lustro na ścianę bez ram wym. Wys.1,8 m x szerokość 2m szt. 2 12. Pufy duże wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: szerokość siedziska - 140 cm, wysokość do siedziska - 70 cm. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 13. Poduchy duże do siedzenia wykonane z ekoskóry, wypełnienie granulatem styropianowym, rozmiar L: wysokość: 40 cm, średnica podstawy: 120 cm. Kolory: żółty 1 szt., czerwony 1 szt., niebieski 1 szt., czarny 1 szt. szt. 4 14. Biurko. Wymiary 120x85. Wysokość 82cm. Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1, oklejonej obrzeżem ABS w kolorze blatu. Z lewej strony szafka dostosowana do jednostki komputerowej z przewidzianym mocowaniem przewodów, z prawej strony cztery szuflady. Biurko wyposażone w półkę do klawiatury komputerowej. Blat biurka wyposażony w przelotkę na kable w kolorze blatu, o średnicy od 5-8 cm. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego szt. 3 15. Szafa na dokumenty. Płyta obustronnie laminowana o klasie higieniczności E1.Korpus wzmocniony wraz z częścią cokołową - dolną. Pod każdą półką listew usztywniająca 10 cm szer., zamontowana w taki sposób, aby przeciwdziałała uginaniu się półek i wypychaniu tylnej ściany przez dokumenty. Całość dostosowana do mebli istniejących. Wymiary orientacyjne, właściwe dostosować do warunków w celu zachowania odkrytych przewodów wentylacyjnych: Szafa 80x42 wys. 194. Wyposażona w 5 szt. półek na segregatory. Drzwi i korpusy okleinowane obrzeżem ABS w kolorze płyt. Kolorystyka: kolor dostosowany do mebli istniejących w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. szt. 1 16. Pojemnik na papier toaletowy - wykonany z tworzywa ABS, wymiary roli: 190 mm - 230 mm. Kolor obudowy: biały. Wymiary: - wysokość: 267 mm, - szerokość: 258 mm, - głębokość: 117 mm. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości papieru. Rodzaj montażu: naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 4 17. Dozowniki mydła w płynie - Pojemność: 1 litr. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 275mm, - szerokość: 100 mm, - głębokość: 112 mm. Sposób uruchamiania: przycisk. Wizjer do kontroli poziomu mydła. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami szt. 5 18. Dozowniki ręczników jednorazowych. Przeznaczony na ręczniki papierowe w listkach ZZ. Materiał obudowy: tworzywo ABS, kolor biały. Wymiary: - wysokość: 259 mm, - szerokość: 305 mm, - głębokość: 132 mm. Sposób dozowania: wyciągnięcie jednej sztuki papieru powoduje wysunięcie się kolejnej. Zamek i klucz: plastik. Okienko kontrolne informujące o ilości ręczników. Montaż naścienny, przykręcany. Opakowanie musi zawierać zestaw wkrętów z kołkami. szt. 5 19. Szafka łazienkowa - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, dwudrzwiowa wys. min. 80cm, szerokość: 60 cm. szt. 1 20. Szafka na środki czystości i środki higieniczne - korpus płyta wiórowa zwykła 16mm w melaminie, fronty płyta wiórowa wilgocioodporna 16mm lakierowana w białym połysku z zewnątrz, Wysokość: 180 cm, Szerokość: 60 cm, dwudrzwiowa. szt. 1 21..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.10.00 - Siedziska 39.11.32.00 - Taborety 39.12.10.00 - Biurka i stoły 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.13.00 - Szafy 39.14.14.00 - Kuchnie do zabudowy 39.14.32.00 - Meble do jadalni 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy, oraz by spełniał warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawą mebli i wyposażenia na kwotę 20 tys. PLN i załączy dokument potwierdzający, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie (tj. referencje, protokoły odbioru, ect.). Dostawy mogą być sumowane z wielu mniejszych dostaw do ww. wartości.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga specjalnych warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.recz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Reczu, ul. Ratuszowa 17, 73 - 210 Recz, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Jabłonnie
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Dostawa fabrycznie nowych krzeseł obrotowych do Oddziału ZUS w Chrzanowie i Inspektoratów ZUS w Olkuszu, Oświęcimiu, Wadowicach i Suchej Beskidzkiej
- Dostawa mebli dla pracowników w podziale na dwa zadania tj. Zadanie 1 - dostawa 11 zestawów mebli biurowych i/lub Zadanie 2 - dostawa 11 szt. krzeseł biurowych.
- Dostawa mebli wraz z montażem dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.