Tomaszów Mazowiecki: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Nowa Szansa współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 235544 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 725 14 60, faks 44 725 14 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PCPR.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Nowa Szansa współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów zawodowych dla beneficjentów projektu Nowa Szansa współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch odrębnych zadań: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie kursów od nr 1 do 9. Zadanie nr 2: Przeprowadzenie kursu nr 10. Przedmiotem zadania nr 1 - jest przeprowadzenie następujących kursów: Kurs nr 1: obsługa kas fiskalnych - 14 osób(2 grupy - po 7 osób); Kurs nr 2: Pracownik administracyjno-biurowy - 10 osób (1 grupa) Kurs nr 3: Stylizacja i wizaż - 5 osób ( 1 grupa) Kurs nr 4: Bukieciarstwo i florystyka - 20 osób (2 grupy po 10 ) Kurs nr 5: Kosmetyka - 8 osób (1 grupa) Kurs nr 6: Operator koparko-ładowarki - 7 osób (1 grupa) Kurs nr 7: Prawo jazdy kat. B - 20 osoby (2 grupy po 10 osób) Kurs nr 8: Magazynier z obsługą wózków widłowych - 8 osób (1 grupa) Kurs nr 9: Grafika komputerowa - 10 osób (1 grupa) Przedmiotem zadania nr 2 - jest przeprowadzenie kursu nr 10: Kurs nr 10: podstawowy kurs języka angielskiego - 6 osób 3. Uwaga! 1) Kurs nr 6: Operator koparko-ładowarki 7 osób (1 grupa). Wykonawca w kalkulacji ceny doliczy koszty badań lekarskich (7 osób) stwierdzających brak przeciwwskazań do pracy jako operat koparko-ładowarki w tym badania psychotechniczne. Przy realizacji kursu Operator koparko-ładowarki należy wycenić kurs wg następujących kryteriów: 172 godziny - w tym 116 godzin teorii na każdą grupę i 60 godzin praktyki na każdego uczestnika kursu . Kurs ma się zakończyć egzaminem państwowym. 2) Kurs nr 7: Prawo jazdy kat. B - 20 osoby (2 grupy po 10 osób). Wykonawca w kalkulacji ceny doliczy koszt badań lekarskich stwierdzających zdolność uczestników (20 osób) do prowadzenia pojazdów kat. B .Kurs ma się zakończyć egzaminem państwowym. 3) Kurs nr 9: magazynier z obsługą wózków widłowych - 8 osób (1 grupa). Przy realizacji kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych należy wycenić kurs wg następujących kryteriów: 125 godzin - w tym 60 godzin am obejmować szkolenie w zakresie magazyniera, 65 obsługa wózka widłowego ( w tym zajęcia praktyczne 15 godz. teoretyczne 50 godz. ) ( tj. 15 godzin indywidualnej jazdy [nie obserwacji] na wózku widłowym na każdego uczestnika kursu). Wycena kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych obejmuje egzamin UDT. Kurs ma zakończyć się egzaminem państwowym przed komisją Urzędu Dozoru Technicznego. Wykonawca powinien doliczyć koszt egzaminu dla każdej z osób, które będą brały udział w w/w. kursie. Wykonawca w kalkulacji ceny doliczy koszty badań lekarskich (8 osób) stwierdzających brak przeciwwskazań do uczestnictwa w kursie. Kurs obejmuje również wymianę butli gazowej. 4.Tydzień po rozpoczęciu kursu Jednostka Szkoleniowa - Wykonawca, zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie zaświadczeń o przeprowadzeniu badań lekarskich w przypadku kursów, w których warunkiem uczestnictwa jest pozytywny wynik badań. 5. Po zakończeniu kursu Jednostka Szkoleniowa - Wykonawca, zobowiązana jest dostarczyć do Zamawiającego potwierdzone -za zgodność z oryginałem: a. kserokopię dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć edukacyjnych i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu (mogą stanowić one załącznik do dziennika zajęć), b. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, c. kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, np. kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, min. certyfikat potwierdzający odbycie szkolenia z logo Europejskiego Funduszu Społecznego i logo Unii Europejskiej. d. kserokopię rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, e. imienny wykaz osób, które nie ukończyły kursu, f. kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, g. kopie ankiet służących do oceny kursu. 6.Wyłoniony wykonawca (najpóźniej dwa dni licząc od dnia zawarcia umowy) zobowiązany jest do dostarczenia zamawiającemu programów kursów (uzgodnione z Zamawiającym), które powinny zawierać w szczególności: a nazwę kursu, b czas trwania i sposób organizacji kursu (liczba godzin zajęć w każdym dniu odbywania zajęć kursu), c/ wstępne wymagania dla uczestników kursu, d/ plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej treści kursu w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, e wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, f sposób sprawdzenia efektów kursu. g harmonogram zajęć. 7. Wykonawca umożliwi eksponowanie LOGO realizowanego projektu w miejscu i w czasie prowadzenia zajęć teoretycznych. 8. Wykonawca będzie zobowiązany wszelką dokumentację opatrzyć odpowiednimi logotypami, które są dostępne na stronie internetowej www.efs.gov.pl oraz zawrzeć informację o współfinansowaniu szkolenia z EFS. Przestrzegać zasad promocji Projektu zgodnie z wytycznymi zawartymi na stronie www. efs.gov.pl ( Promocja w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013). 9. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentów szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 r. zgodnie z umową zawartą pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Łodzi a Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Mazowieckim, 10. Wykonawca zapewni catering w trakcie szkoleń teoretycznych dla beneficjentów ( kawa, herbata, napoje, ciastka, słodkie bułki oraz obiad składający się z zupy , drugiego dania, soku + zastawa ewentualnie naczynia jednorazowe). 11. Wykonawca zapewni dowóz uczestników (w przypadku gdy sala znajduje się powyżej 4 km. od centrum miasta - ilość km należy liczyć od siedziby Zamawiającego tj. od ul. Św. Antoniego 41). 12. Zajęcia szkoleniowe odbywające się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 8.00 do 20.00, lecz nie mniej niż 30 godzin w tygodniu. Dzienna liczba godzin szkoleniowych - od 6 do 8 godzin. 13. Szkolenia winny być prowadzenie przez wykładowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia zgodne z programem szkolenia, praktyczne prowadzenie zajęć szkoleniowych powinno mieć odzwierciedlenie w dzienniku szkolenia. 14. Wykonawca zapewni sale do zajęć teoretycznych i praktycznych. Pomieszczenia winny być wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne dostosowane do potrzeb szkolenia. Budynek oraz sala dydaktyczna, w której będą odbywać się zajęcia muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. 15. Miejsce realizacji zamówienia: miasto siedziba zamawiającego tj. Tomaszów Mazowiecki..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności będzie spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3a do SIWZ, oraz zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej lub właściwego ze względu na główny obszar działania instytucji - w przypadku braku siedziby instytucji szkoleniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek uznany zostanie za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje a) dla zadania nr 1 - minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków unijnych o wartości nie mniejszej niż min. 70 000 zł brutto b) dla zadania nr 2 - minimum 1 usługę polegającą na przeprowadzeniu kursu języka angielskiego w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków unijnych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia tj. wszystkich kursów dot. zadania 1 i-lub 2, będzie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że dysponuje a) w przypadku kursów: Pracownik administracyjno-biurowy, Grafika komputerowa, Wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników danego kursu, b) w przypadku kursu Kasy fiskalne- Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 kasę fiskalną na 2 uczestników kursu, c) w przypadku kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych- Wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie osób biorących udział w kursie oraz co najmniej 1 sprawny wózek widłowy, d) w przypadku kursu Bukieciarstwo i florystyka- Wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość i rodzaj asortymentu florystycznego, adekwatną do liczby uczestników, tak aby wszyscy uczestnicy kursu mogli jednocześnie samodzielnie wykonywać pracę zgodnie z programem kursu, w szczególności co najmniej: kwiaty żywe, kwiaty sztuczne, kwiaty suszone, zieleń cięta, pistolety plus klej, folie ozdobne, wstążki, taśmy i inne dodatki, naczynia szklane, podkłady do wiązanek sztucznych i żywych, sekatory, noże, nożyczki, cążki do drutu, rękawiczki, drut różne średnice, doniczki ceramiczne, gąbki piankowe, kosze itp. Nie dopuszcza się wielokrotnego używania tych samych materiałów do wykonywania prac, e) w przypadku kursu na Prawo jazdy kat. B- wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników danego kursu oraz co najmniej jeden sprawny samochód niezbędny do nauki jazdy. f) w przypadku kursu Kosmetyka oraz Stylizacja i wizaż- Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 łóżko lub fotel kosmetyczny na 2 uczestników, odpowiednią ilość preparatów, narzędzi i akcesoriów kosmetycznych do wszelkich zabiegów kosmetycznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wszystkich kursów dot. zadania 1 i-lub 2, będzie spełniony jeżeli: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, tj.: - posiadają odpowiednie wykształcenie bądź ukończone szkolenia, kursy - dające możliwość przeprowadzania poszczególnych kursów będących przedmiotem zamówienia, oraz posiadające doświadczenie jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały-wykonują co najmniej 2 usługi tożsame lub odpowiadające przedmiotowi zamówienia (każdego z kursów przedmiotu zamówienia). Jedna usługa oznacza wykonanie/wykonywanie grupowej usługi szkoleniowej dla co najmniej 5 osób lub dysponuje osobami z kwalifikacjami zawodowymi j.w., które jako trenerzy (wykładowcy, nauczyciele) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przez minimum 12 miesięcy wykonały-wykonują pracę (umowa-y o pracę, umowa-y cywilno-prawne), prowadzą-prowadziły działalność gospodarczą. Wykonana-wykonywana praca, prowadzona działalność gospodarcza musi być tożsama lub odpowiadająca przedmiotowi zamówienia (każdemu z kursów).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie liczby osób skierowanych na kurs ( w takim przypadku Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie przeszkolonych), przesunięcia terminu realizacji kursu - tylko za zgodą Zamawiającego, uzasadnioną zmianę miejsca organizacji kursu pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SIWZ, dokonanie zmiany wykładowcy po podpisaniu umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie równoważne do zmienianego wykładowcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul.Św.Antoniego 41
97-200 Tomaszów Mazowiecki
pokój nr 215.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul.Św.Antoniego 41 97-200 Tomaszów Mazowiecki pokój nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Nowa Szansa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Przeprowadzenie kursów od nr 1 do 9..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania nr 1 - jest przeprowadzenie następujących kursów: Kurs nr 1: obsługa kas fiskalnych - 14 osób(2 grupy - po 7 osób); Kurs nr 2: Pracownik administracyjno-biurowy - 10 osób (1 grupa) Kurs nr 3: Stylizacja i wizaż - 5 osób ( 1 grupa) Kurs nr 4: Bukieciarstwo i florystyka - 20 osób (2 grupy po 10 ) Kurs nr 5: Kosmetyka - 8 osób (1 grupa) Kurs nr 6: Operator koparko-ładowarki - 7 osób (1 grupa) Kurs nr 7: Prawo jazdy kat. B - 20 osoby (2 grupy po 10 osób) Kurs nr 8: Magazynier z obsługą wózków widłowych - 8 osób (1 grupa) Kurs nr 9: Grafika komputerowa - 10 osób (1 grupa).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Przeprowadzenie kursu nr 10..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania nr 2 - jest przeprowadzenie kursu nr 10: Kurs nr 10: podstawowy kurs języka angielskiego - 6 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dok. projektowej wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji szpitalnego oddziału ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR wraz z dostawą TK
- Remont DP 4332E ul. Piłsudskiego w Tomaszowie Mazowieckim
- Osprzęt do urządzeń medycznych stosowanych na bloku operacyjnym i zabiegów endourologicznych
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku A - ZSP nr 1" w Tomaszowie Mazowieckim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie kursu pn. Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z egzaminem UDT
- Wyk. usł. poleg. na usł. szkol.-szkol. cert. "Belbin Cert. Coach Młodz. (BCCM)" wraz z zakup. licen. narzędzi diagn. dla naucz./specj. ds. doradz. zawod. w szk. prac. z młodz. i doros. (rodz./ opiek)
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń kursowych dla osadzonych przebywających w Areszcie Śledczym w Lublinie
- Przeprowadzenie szkolenia pn.: "Podwyższenie kompetencji cyfrowych"
- Usługa przeprowadzenia szkolenia pn.: "Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach - kurs podstawowy".
- MODERNIZACJA OPROGRAMOWANIA KLASY HIS WAZ Z ROZBUDOWĄ O EDM
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.