eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Wrocław: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia
Numer ogłoszenia: 23534 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3200100, faks 71 3487991.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem na ZADANIA Nr 1, 2, 3, 4 i 5, ze względu na miejsce użytkowania samochodów: 1) ZADANIA nr 1 - 18 szt., miejsce użytkowania: 51-616 Wrocław, ul. Parkowa 30; 2) ZADANIE nr 2 - 11 szt., miejsce użytkowania: 60-594 Poznań, ul. J. H. Dąbrowskiego 174/176; 3) ZADANIE nr 3 - 1 szt., miejsce użytkowania: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sybiraków 10; 4) ZADANIE nr 4 - 1 szt., miejsce użytkowania: 98-300 Wieluń, ul. Graniczna 45; 5) ZADANIE nr 5 - 1 szt., miejsce użytkowania: 67-410 Sława, ul. Słoneczna 43, Radzyń. 3. Wykonawca może złożyć ofertę łącznie na wszystkie ZADANIA albo na dowolne jedno lub kilka ZADAŃ. 4. Szczegółowe wymagania i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku nr 9 do SIWZ - Wzór umowy. Wykaz samochodów objętych przedmiotem zamówienia z podziałem na ZADANIA Nr 1, 2, 3, 4 i 5, ze względu na miejsce użytkowania, zawiera Załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien udokumentować realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi obejmującej odpowiednio dla ZADANIA Nr 1, 2, 3, 4 i 5 przeglądy i naprawy minimum 18, 11, 1, 1 i 1 samochodów, realizowanej w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy, oraz załączyć dowody potwierdzające, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Zamawiający wymaga podania w wykazie informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie, w celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Ocena zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia weryfikująca jego rzetelność zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty wykazu. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia będzie oceniał także rzetelność podmiotów trzecich, na których potencjał powołuje się Wykonawca. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest zapewnienie przez Wykonawcę w pełni wyposażonego warsztatu serwisowego w odległości zapewniającej dojazd w czasie nie dłuższym niż do warsztatu odległego maksymalnie 20 km od miejsca użytkowania samochodów podanego dla każdego ZADANIA w Rozdz. II ust. 2 niniejszej SIWZ (odległość warsztatu od miejsca użytkowania samochodów jest rozumiana jako najkrótsza trasa samochodowa pomiędzy warsztatem, a miejscem użytkowania samochodów).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę dla każdego ZADANIA co najmniej 2 osób odpowiedzialnych za stałą współpracę z Zamawiającym posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. pracownicy merytoryczni posiadający wiedzę z zakresu przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien udokumentować wykonanie jednej usługi obejmującej odpowiednio dla ZADANIA Nr 1, 2, 3, 4 i 5 przeglądy i naprawy minimum 18, 11, 1, 1 i 1 samochodów, realizowanej w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy oraz przedstawić dowody, że została ona wykonana lub jest wykonywana należycie;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy - przeglądy okresowe (wzór stanowi Załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, Wszystkie pozycje formularza muszą zostać wypełnione; 2. Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ); 4. Wzór umowy parafowany przez Wykonawcę (Załącznik nr 9 do SIWZ); 5. Oryginał lub kopię pelnomocnictwa: a) dla osoby/(-ób) podpisującej/(-cych) ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. z odpisu z właściwego rejestru); b) dla ustanowionego pelnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, wykonawcy ubiegajacy się wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pelnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pelnomocnictwa właściwy dla poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem. 6. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okreśłonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia. Ponadto do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w sytuacji, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności pojawienia się: 1) zmiany przepisów lub wejścia w życie nowych przepisów prawa polskiego w zakresie przedmiotu Umowy; 2) zmian w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 3) zmian organizacyjnych Zamawiającego, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 4) zaistnienia innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z SIWZ; 5) konieczności doprecyzowania treści Umowy w przypadku pojawienia się rozbieżności lub niejasności w rozumieniu użytych w niej pojęć, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 6) zmiany ilości i marek samochodów służbowych objętych Umową spowodowanej zakupami lub sprzedażą w trakcie trwania Umowy. 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług Strony Umowy postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 8 pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: IMGW-PIB Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, pok. 18, I p., od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-14:00 lub na wniosek wykonawcy pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2016 godzina 10:00, miejsce: IMGW-PIB Oddział we Wrocławiu, ul. Parkowa 30, 51-616 Wrocław, pok. 18, I p.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia - ZADANIE Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia, w ilości 18 szt., użytkowanych we Wrocławiu (kod: 51-616), ul. Parkowa 30, wyszczególnionych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 2.1 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe - ZADANIE Nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia - ZADANIE Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia, w ilości 11 szt., użytkowanych w Poznaniu (kod: 60-594), ul. J. H. Dąbrowskiego 174/176, wyszczególnionych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 2.2 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe - ZADANIE Nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodu służbowEGO wraz z serwisem ogumienia - ZADANIE Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodu służbowego wraz z serwisem ogumienia w ilości 1 szt., użytkowanego w Gorzowie Wielkopolskim (kod: 66-400), ul. Sybiraków 10, wyszczególnionego w wykaziw stanowiącym Załącznik nr 2.3 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe - ZADANIE Nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodu służbowego wraz z serwisem ogumienia - ZADANIE Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodu służbowego wraz z serwisem ogumienia w ilości 1 szt., użytkowanego w Wieluniu (kod: 98-300), ul. Graniczna 45, wyszczególnionego w wykaziw stanowiącym Załącznik nr 2.4 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe - ZADANIE Nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodu służbowego wraz z serwisem ogumienia - ZADANIE Nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Okresowe przeglądy i badania techniczne, bieżące naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne samochodów służbowych wraz z serwisem ogumienia w ilości 1 szt., użytkowanego w Radzyniu (kod: 67-410 Sława), ul. Słoneczna 43, wyszczegolnionego w wykazie stanowiącym Załącznik nr 2.5 do SIWZ - Formularz cenowy - przeglądy okresowe - ZADANIE Nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1, 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Mycie nadwozia pojazdu po wykonaniu przeglądu okresowego - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.