eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-03

Bolesławiec: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec
Numer ogłoszenia: 235338 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bolesławiec , Rynek-Ratusz 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 645 64 00, 645 64 01, faks 0-75 645 64 02.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Bolesławiec, określonego w zał. nr 1 do Ogłoszenia o wszczęciu postępowania w trybie licytacji elektronicznej, dostępnego na stronie internetowej Urzędu Miasta Bolesławiec..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.32.31 - 30.23.32.31 .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3 000,00 zł wnosi się przed terminem składania wniosków, tj. najpóźniej w dniu 10 sierpnia 2010 roku. Do wniosku o dopuszczenie do licytacji należy dołączyć kopię dokumentu o wniesionym wadium, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę Oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg formuły spełnia- nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę: opisu oferowanego przedmiotu zamówienia zawierającego parametry oferowanego sprzętu, z podaniem nazw producentów, modeli i typów oraz udzielonych okresów gwarancji jakości na dostarczony sprzęt - nie niższych niż określone przez Zamawiającego oraz wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 lat minimum 2 dostaw, zbliżonych do zakresu przedmiotu zamówienia, o wartości brutto, co najmniej 100 000 zł (słownie: sto tysięcy zł brutto), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców wraz z minimum 1 dokumentem potwierdzającym wykonanie 1 dostawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis przedmiotu zamówienia oferowanego przez wykonawcę

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji zał. nr 2 do ogłoszenia, oświadczenie rejestracyjne - zał. nr 3 do ogłoszenia, parafowany wzór umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://www.soldea.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=55017

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Minimalne wymagania techniczne urządzeń informatycznych, warunkujące udział Wykonawców w postępowaniu: komputer klasy PC system operacyjny: Windows98/2000/XP sprawne łącze internetowe dostęp do sieci Internet bez pośrednictwa serwera proxy. Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia rejestracji od momentu otrzymania poufnego identyfikatora. Po rozpatrzeniu wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej wraz z kompletem dokumentów i oświadczeń, dostarczonych Zamawiającemu w wymaganym terminie, Wykonawca otrzyma zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej, zawierające między innymi, poufny identyfikator, i komplet login-hasło, które zostanie przekazane Wykonawcy: drogą elektroniczną, osobie upoważnionej przez Wykonawcę na adres e-mail, wskazany w pkt. 4 oświadczenia rejestracyjnego, pocztą poleconą, za zwrotnym potwierdzeniem odbioru..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Cena wywoławcza wynosi: 369 000,00 zł brutto. Minimalna wartość postąpienia wynosi 1 000 zł brutto. Maksymalna wartość postąpienia wynosi 3 000 zł brutto. Postąpienie zawiera się w przedziale: od 1 000 zł brutto do 3 000 zł brutto włącznie. Zaproszeni Wykonawcy składają w trakcie licytacji kolejne, korzystniejsze oferty (postąpienia) za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej Elektronicznej Platformy Przetargowej pod adresem http://www.soldea.pl.

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja wieloetapowa
    etap nr czas trwania etapu
    1 Licytacja jest jednoetapowa z dogrywkami: czas trwania dogrywki- 5 minut, ilość dogrywek- nieograniczona. Czas trwania licytacji: wynosi 30 minut, jeżeli w okresie między 25 a 30 minutą nie zostanie złożona nowa oferta.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 11.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, Rynek 41 - Ratusz lub osobiście w Sekretariacie Urzędu Miasta Bolesławiec (adres ten sam), pokój 101.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 2010-08-20, godz.. 9:00.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

2010-08-20, godz.. 9:30 jeżeli w okresie między 25, a 30 minutą licytacji nie zostanie złożona nowa oferta,jeżeli w okresie między 25, a 30 minutą licytacji zostanie złożona nowa oferta, termin zamknięcia licytacji zostanie przesunięty o 5 minut

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zgodnie ze wzorem umowy -załącznikiem do ogłoszenia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.