eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Szczecin: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia
Numer ogłoszenia: 235160 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 31.53.11.00-8, 44.19.15.00-0, 44.11.11.00-1, 44.41.10.00-4, 31.44.00.00-2, 31.51.11.00-0, 44.31.51.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości : dla części 1 postępowania 1 500,00 zł dla części 2 postępowania 2 400,00 zł dla części 3 postępowania 740 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP OSzczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem wadium w postępowaniu nr 52-ZP-07-14 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt.8.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca: a)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia c)zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, d)wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt.8.5

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    oświadczenie wykonawcy , że oferowane produkty posiadają niezbędne dopuszczenia do obrotu na terytorium RP, zgodnie z obowiązującymi przepisami - według załącznika nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiana umowy może nastąpić w przypadku: 1)Zmiany spowodowanej okolicznościami siły wyższej lub powstałej z winy osób trzecich. 2)Wycofania UiSW z eksploatacji będącego na zaopatrzeniu 15 WOG. 3)Wstrzymanie Zamawiającemu funduszy przez dysponenta wyższego strzebla. 4)Zamiany w przepisach ustawowych i aktach wykonawczych związanych z przedmiotem zamówienia , które nastąpi po dniu zawarcia umowy. 5)W przypadku wycofania z produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę towaru , przewiduje się zmianę na inny o równoważnych parametrach. 2.Wszystkie zmiany i uzupełnienie umowy dokonywane są w formie pisemnej pod rygorem nieważności aneksem i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 4340 ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, bud.nr 19 pok.nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego , kancelaria Jawna , bud.nr 18 pok.nr 5- parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów budowlanych i technicznych środków materiałowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. 3.2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.53.11.00-8, 44.19.15.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów sanitarnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. 3.2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.11.00-3, 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa baterii i akumulatorków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. 3.2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa elektrod spawalniczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. 3.2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.31.51.00-2, 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów zabezpieczenia szkolenia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych, sanitarnych , baterii akumulatorków , elektrod spawalniczych oraz materiałów zabezpieczenia szkolenia. 3.2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w załączniku nr 3, 3a, 3b, 3c, 3d, 3e - formularz cenowy do SIWZ odrębny dla każdej części..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4, 44.31.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.