eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › DOSTAWA I MONTAŻ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWALNYCH W BIURACH POWIATOWYCH POMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-14

Gdynia: DOSTAWA I MONTAŻ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWALNYCH W BIURACH POWIATOWYCH POMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR
Numer ogłoszenia: 234698 - 2014; data zamieszczenia: 14.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (0-58) 668-60-00/01, faks (0-58) 669-68-44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ PRZESUWNYCH REGAŁÓW ARCHIWALNYCH W BIURACH POWIATOWYCH POMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARiMR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa i montaż przesuwnych regałów archiwalnych zwanych dalej regałami oraz szyn jezdnych do regałów przeznaczonych do pomieszczeń składnic akt Biur Powiatowych ARiMR zlokalizowanych w: 1)BP Bytów. 77-100 Bytów, ul. Miastecka 2 - pomieszczenie Nr 1; 2)BP Chojnice, 89-604 Chojnice, ul. Młodzieżowa 44 - pomieszczenie Nr 1 (z wykorzystaniem powierzchni istniejącego magazynku technicznego, który zostanie zdemontowany przez Zamawiającego); 3)BP Kwidzyn, 82-500 Kwidzyn, ul. Słowiańska 13a - pomieszczenie Nr 2. 2.Przedmiot niniejszego postępowania dodatkowo obejmuje: 1)dokonanie oględzin pomieszczeń i wykonanie pomiarów w zakresie niezbędnym do sporządzenia projektów technicznych układu, posadowienia i montażu regałów, 2)wykonanie projektów technicznych i wykonawczych posadowienia regałów na bazie opinii geotechnicznych dostarczonych przez Zamawiającego, 3)wykonanie posadowienia pod torowisko regałów, 4)dostarczenie zamawiającemu niezbędnych atestów i certyfikatów z uwzględnieniem polskich norm, przepisów p-poż oraz bhp, 5)udzielenie gwarancji producenta i wykonawczej oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego na dostarczone i zamontowane regały. 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0. 4.Wymagania konieczne: 1)Regały muszą zapewnić optymalnie największą liczbę metrów bieżących półek użytkowych w odniesieniu do istniejących w w/w lokalizacjach wymiarów pomieszczeń (rzuty - Załącznik Nr 8 do SIWZ), z podziałem: z podziałem: a)BP Bytów - minimum 850 mb półek składowania; b)BP Chojnice - minimum 860 mb półek składowania; c)BP Kwidzyn - minimum 390 mb półek składowania. 2)Regały podwójne (dwurzędowe) z blach stalowych, z dostępem z obu stron z ewentualną opcją regału jednostronnego ,stojącego wzdłuż ściany wynikającą z proponowanego rozmieszczenia. 3)Przy projektowaniu rozmieszczenia regałów w BP w Chojnicach należy przewidzieć miejsce na stanowisko pracy archiwisty, na które składają się: biurko 160x70cm oraz krzesło obrotowe (rzuty- Załącznik Nr 8 do SIWZ). 4)W BP w Bytowie i w BP w Kwidzynie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w najbliższej odległości od wejścia do składnicy akt, należy zamontować po dwa wysuwane blaty robocze na wysokości od posadzki 75-80 cm (wymiary blatu-szerokość ok. 100 cm, głębokość ok. 25 cm) w pionach sąsiadujących ze sobą półek. Zamawiający dopuszcza zmianę odległości między półkami regału tylko w sytuacji zamontowania w nim blatu roboczego. 5)Regały lakierowane proszkowo na kolor szary lub podobny (RAL 7035) z wykończeniami bez ostrych krawędzi i zadziorów, z odbojami gumowymi i blokadami. 6)Regały zabudowane od góry i po zewnętrznych bokach pełnymi płytami z blachy stalowej, na bocznych ścianach tabliczki z miejscem na informacje o aktach, oraz naklejoną informacją zgodną z certyfikacją o dopuszczalnym obciążeniu półek. 7)Ściany tylne regałów (pomiędzy rzędami) z usztywnieniem w postaci stężeń krzyżowych. 8)Zabezpieczenia przed wypadnięciem lub przesunięciem akt na sąsiednie półki. 9)W każdym regale zabudowany cichobieżny ręczny napęd korbowy z blokadą układu. 10)Regały montowane na rolkach jezdnych z zabezpieczeniami przed wykolejeniem na główce szyny oraz wyposażone w prowadnice górne zabezpieczające regały przed przechyłami. Prowadnice w kolorze jak regały (RAL 7035), zabezpieczone przed korozją metodą cynkowania ogniowego. 11)Szyny jezdne przy zastosowaniu wariantu torowiska montowanego na powierzchni podłogi powinny być wyposażone w najazdy, lub powinny być zamontowane między nimi podesty umożliwiające przejazd po szynach wózków z aktami. 12)Szyny prowadnic muszą być wypoziomowane przez wykonawcę. 13)Półki w kolorze jak regały (RAL 7035): 1)głębokość min. 25 cm; 2)odległość pomiędzy półkami co najmniej 34 cm (przestrzeń użytkowa), z możliwością przestawiania wysokości półek; 3)minimalna szerokość przejść między bocznymi ścianami regałów lub regałami i ścianami (z uwzględnieniem pokręteł): 80 cm; 4)minimalna odległość pomiędzy rozsuniętymi regałami: 80 cm; 5)odległość górnej półki zamykającej regał od stropu: uwzględniająca źródła oświetlenia - nie mniej niż 12 cm, odległość dolnej półki od podłoża nie mniej 10 cm; 6)nośność półek: nie mniej niż 70 kg na metr bieżący, potwierdzona atestem. 14)Minimalny okres gwarancji dla wszystkich regałów - 36 miesięcy. 5.Regały zostaną dostarczone i zamontowane w następujących terminach: 1)BP Chojnice - do dnia 31.08.2014 r. 2)BP Bytów - do dnia 30.09.2014 r. 3)BP Kwidzyn - do dnia 30.09.2014 r. 6.Adresy, gdzie zostaną dostarczone i zamontowane regały przedstawia Tabela Nr 1 na str. 4 SIWZ. 7.Dostawa i montaż regałów odbywać się będzie na koszt i ryzyko wykonawcy, w dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni wolnych od pracy) w godzinach od 7:30 do 15:30, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z pracownikiem zamawiającego. 8.Jakość przedmiotu zamówienia nie może być gorsza niż określona stosownymi przepisami prawa i winna odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 9.Zakazuje się jakichkolwiek zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Każda zmiana będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca wraz z ofertą składa: 1)szczegółowy opis proponowanych regałów (parametry techniczne) oraz rzuty rozmieszczenia regałów, z których wynika liczba mb półek, proponowanych przez Wykonawcę w ofercie, 2)niezbędne atesty i certyfikaty dotyczące proponowanych regałów z uwzględnieniem polskich norm, przepisów p-poż oraz bhp.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 316 (wejście na IV poziomie budynku MIR-PIB).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Pomorski Oddział Regionalny, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, pokój 230 - Kancelaria (wejście na IV poziomie budynku MIR-PIB).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.