eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-07

Katowice: Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Numer ogłoszenia: 234225 - 2014; data zamieszczenia: 07.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 211173 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie napraw urządzeń i instalacji domofonowych oraz prace nieprzewidziane a konieczne do wykonania podczas ich napraw w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach. Instalacje i urządzenia domofonowe znajdują się w 442 budynkach zarządzanych przez Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach. Łączna liczba abonentów wynosi 6960. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji umowy może nastąpić zmiana ilości zarządzanych budynków +/- 10%. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Wykaz budynków z instalacją domofonową (załącznik nr 8 do SIWZ), wzór umowy (załącznik nr 7 do SIWZ) wraz ze Specyfikacją Techniczna Wykonania i Odbioru Usługi (załącznik nr 1 do wzoru umowy). 3. Zakres czynności obejmuje przede wszystkim: 1) Sprawdzenie stanu technicznego i określenie miejsca awarii: a) sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia; b) sprawdzenie i pomiary elektryczne obwodów sygnalizacyjnych systemów kontroli dostępu; 2) Wymiana unifonu: a) demontaż starego unifonu, b) montaż nowego unifonu, c) zarobienie i podłączenie końcówek kabli i przewodów sterujących; 3) Wymiana kasety rozmownej z ramką: a) demontaż starej kasety, b) mocowanie nowej kasety, c) podłączenie przewodów kabelkowych; 4) Wymiana centrali z zasilaczem: a) demontaż starej centrali, b) mocowanie nowej centrali, c) podłączenie i zadławienie przewodów; 5) Wymiana elektrozaczepu: a) demontaż zamków, b) montaż elektrozaczepu, c) podłączenie przewodów; 6) Wymiana przewodów zasilania instalacji i elektrozaczepu: a) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, b) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich (przekrój żył do 7,5 mm2) układanych w tynku, c) wykonanie pasów tynku (szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 7) Wymiana przewodów komunikacji audio i kontroli dostępu; a) wymiana przewodów wtynkowych lub kabelkowych płaskich (o łącznym przekroju żył do 3x2x0,5 mm2) układanych w tynku, b) wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych, c) wykonanie pasów tynku (szerokości do 10 cm) pokrywających bruzdy z przewodami; 8) Wymiana samozamykacza: a) demontaż starego samozamykacza, b) montaż nowego samozamykacza; 9) Sprawdzenie instalacji po usunięciu awarii i uruchomienie systemu kontroli dostępu: a) praca próbna systemu kontroli dostępu - próby parametrów czytnika identyfikującego, b) praca próbna systemu kontroli dostępu - próby pomontażowe elektromechanicznych elementów blokujących (elektrozaczep, samozamykacz). Uwaga! Przy wycenie powyższych czynności należy uwzględnić koszt materiałów. W zasobach Zamawiającego znajdują się między innymi następujące typy urządzeń: - unifony - PC-255, URMET 1131, ABAXO RS - 31, RL - 2303-H; - kasety rozmowne - ELCRAC KEN 1-3, 1127/12 URMET, 925/108 URMET, OKR I-VID; - centrale - KE 9/5 LASKOMEX, IKA ZDI5PE. 4. UWAGA !!! W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje skorzystanie z instytucji PRAWA OPCJI w związku z brakiem możliwości precyzyjnego określenia: - ilości czynności wykonywanych w trakcie napraw urządzeń i instalacji domofonowych; - ilości roboczogodzin przeznaczonych na prace nieprzewidziane a konieczne do wykonania podczas naprawy, - kosztu materiałów użytych do wykonywania prac nieprzewidzianych a koniecznych do wykonania podczas naprawy . Zamawiający w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) określił minimalne ilości ww. elementów. Minimalne ilości stanowią gwarantowany zakres zamówienia jaki na pewno zostanie zrealizowany. Prawo opcji polega na możliwości rozszerzenia gwarantowanego zakresu zamówienia w okresie trwania umowy o dodatkowe ilości. Górną granicą zobowiązania (największym możliwym zakresem zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji) będzie kwota wynikająca z przemnożenia zaoferowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych netto, stawki roboczogodziny prac nieprzewidzianych i maksymalnych ilości wskazanych w poniższej tabeli oraz okresu 36 miesięcy powiększona o należny podatek VAT oraz kwota maksymalna przeznaczona na zabezpieczenie kosztu zakupu użytych materiałów. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Jednocześnie zamawiający zakłada, że koszty zakupów materiałów użytych podczas wykonywania innych czynności nieprzewidzianych podczas napraw urządzeń i instalacji domofonowych nie będzie przekraczać średnich cen według wydawnictwa SEKOCENBUD dla danego kwartału. Zamawiający przyjął 17.500,00 zł (netto) tj. 18.900,00 zł (brutto) jako wartość minimalną użytych materiałów (gwarantowaną do wykorzystania), a wartość maksymalną w wysokości 24.000,00 zł (netto) tj. 25.920,00 zł (brutto). Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe maksymalne zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie względem Zamawiającego. Przewidziane do wykonania czynności i ilości roboczogodzin przedstawia tabela zamieszczona w rozdziale III pkt 5 SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PILTECH KAMIL PILCH, ul. Stawowa 8, 41-103 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 541296,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302758,74

  • Oferta z najniższą ceną: 302758,74 / Oferta z najwyższą ceną: 319786,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.