eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Remont budynku mieszkalnego Leśniczówka Biadoliny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Dąbrowa Tarnowska: Remont budynku mieszkalnego Leśniczówka Biadoliny
Numer ogłoszenia: 234152 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, fax. 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego Leśniczówka Biadoliny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego Leśniczówka Biadoliny w następującym zakresie: - Wymiana pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na blachę trapezową powlekaną. - Wymiana elementów więźby dachowej. - Wzmocnienie drewnianych belek stropowych i docieplenie stropu wełną mineralną. - Przemurowanie kominów - 2 szt. - Wymiana przyłącza elektrycznego do budynku.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: . Złożą pisemne oświadczenia, że spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. . Złożą pisemne oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. . Wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. w ostatnich 3 latach, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy zamówienia publiczne tożsame lub zbliżone co do zakresu i wartości robót objętych zamówieniem, z należytą starannością. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące zapisy, dokumenty i oświadczenia: 1. cenę netto i brutto wyrażoną cyframi i słownie oraz wartość podatku VAT. 2. termin ważności oferty. 3. termin wykonania. 4. kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 5. Numer konta Wykonawcy, na które Zamawiający będzie mógł dokonać zwrotu wadium. 6. oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7. oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. wykaz zrealizowanych zamówień publicznych o podobnym zakresie zrealizowanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat wraz z podaniem nazwy inwestora i jego numeru telefonu, zakresu robót i ich wartości oraz datą i miejscem robót wraz z dołączonymi referencjami. Wymagane są co najmniej trzy realizacje zadań o podobnym zakresie. 11. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Kserokopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dotyczących osoby, która pełnić będzie obowiązki Kierownika Budowy. 13. oświadczenie Wykonawcy, że nie wnosi zastrzeżeń do kosztorysu. 14. oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do projektu umowy, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 15. oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z miejscowymi warunkami wykonania robót. 16. oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu warunków przetargu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 17. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dabrowa.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska pokój nr 11 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.