eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Usługi w zakresie dostawy pojemników na odpady medyczne oraz odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-09

Międzyrzecz: Usługi w zakresie dostawy pojemników na odpady medyczne oraz odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia
Numer ogłoszenia: 234078 - 2015; data zamieszczenia: 09.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106733 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Międzyrzecki" Spółka z o.o. w Międzyrzeczu, ul. Konstytucji 3 Maja 35, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7428298, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie dostawy pojemników na odpady medyczne oraz odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi w zakresie dostawy pojemników na odpady medyczne oraz odbioru i transportu odpadów medycznych wraz z przekazaniem ich do termicznego unieszkodliwienia. 1)Przekazywane odpady: kod 18 01 - odpady z diagnozowania, leczenia i profilaktyki medycznej. 2)Odbiór i transport w/w odpadów Zamawiającego powinien odbywać się 3x w tygodniu, tj.: poniedziałek, środa, piątek, w godzinach 8.00 - 11:00. 3)Wykonawca zobowiązany jest wynająć Zamawiającemu, na czas trwania umowy, 6 szt. kontenerów o pojemności 600-800 litrów przeznaczonych do gromadzenia odpadów medycznych oczekujących na odbiór. Koszty wynajęcia pojemników powinny być wliczone w cenę jednostkową odbieranych odpadów. 4)Zamawiający zastrzega sobie możliwość okresowego zwiększenia lub zmniejszenia ilości wynajmowanych pojemników. 5)Pozostałe pojemniki na odpady medyczne zakaźne / ostre, odpady typu: chemikalia, w tym odczynniki chemiczne zawierające substancje niebezpieczne oraz na odpady będące pozostałościami z żywienia pacjentów, o których mowa w dodatku nr 2 do siwz (poz. 4-12) - Zamawiający zakupi od Wykonawcy. 6)Odpady medyczne Zamawiającego winny być po każdym odbiorze przekazywane (w ustawowym terminie) przez Wykonawcę do termicznego unieszkodliwienia do spalarni odpadów niebezpiecznych zlokalizowanej, zgodnie z zasadą bliskości, na terenie województwa lubuskiego i posiadającej wolne moce przerobowe umożliwiające unieszkodliwienie w/w odpadów Zamawiającego w wysokości co najmniej 3300 kg miesięcznie. 7)Transport odpadów medycznych z terenu Zamawiającego do spalarni odpadów niebezpiecznych odbywać się winien z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. 8)Odebrane od Zamawiającego odpady medyczne winny być przewożone samochodem dostawczym w zabudowie kontener-chłodnia, gwarantującym transport odpadów w temperaturze nie przekraczającej 10oC. 9)Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowego ważenia odbieranych odpadów na elektronicznej wadze posiadającej ważną legalizację, znajdującej się na wyposażeniu środka transportu. Dokument potwierdzający legalizację wagi Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu wejścia w życie umowy. 10)Wykonawca zobowiązany będzie prowadzić dokumentację związaną z obrotem odpadami zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z dnia 28 grudnia 2010r., nr 249, poz.1673 z późn. zm.). 11)Każdorazowe przekazanie odpadów medycznych potwierdzane będzie w oparciu o kartę przekazania odpadu sporządzoną w min. 3 egzemplarzach (2 dla Zamawiającego, 1 dla Wykonawcy), z czego: a)pierwszy egzemplarz (z czynności przekazania odpadów Wykonawcy) - zostanie u Zamawiającego, b)drugi egzemplarz - zawierający potwierdzenie przekazania odpadów medycznych Zamawiającego do termicznego unieszkodliwienia w spalarni odpadów niebezpiecznych - Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przy kolejnym odbiorze odpadów. 12)Zapłata za wystawioną fakturę dokonana będzie wyłącznie pod warunkiem przekazania Zamawiającemu wszystkich kart potwierdzających przekazanie odpadów medycznych Zamawiającego do termicznego unieszkodliwienia w spalarni odpadów niebezpiecznych. 13)Koszty unieszkodliwiania odpadów Zamawiającego winny być wliczone w cenę odbieranego odpadu. 14)Jeżeli Wykonawca odebrane od Zamawiającego odpady przekaże do termicznego unieszkodliwiania poza obszar województwa, na którym zostały wytworzone, powołując się na art. 20 ust. 6 ustawy o odpadach, zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnienie przesłanek odstąpienia od realizacji zasady bliskości. 15)Zamawiający zobowiązuje się do selektywnego gromadzenia odpadów medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2010r. w sprawie szczegółowego sposobu postępowania z odpadami medycznymi (Dz. U z dnia 4 sierpnia 2010r. nr 139, poz. 940)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Medison Sp. z o.o., ul. Puszkina 41, 42-530 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167411,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157567,56

  • Oferta z najniższą ceną: 157567,56 / Oferta z najwyższą ceną: 165442,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.