eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Warszawa: Dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu
Numer ogłoszenia: 233784 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, Biuro Administracyjne , ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 694 45 06, faks 22 694 52 68.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu, w podziale na następujące części: Część 1 Dostawa dwóch fabrycznie nowych, nienaprawianych samochodów, wyprodukowanych w 2014 roku i przystosowanych do przewozu 9 osób (kierowca i 8 pasażerów). Ww. samochody muszą zostać dodatkowo wyposażone m.in. w elementy łączności radiowej oraz zostać objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji został określony w Załącznikach D1 i E1 do SIWZ. Część 2 Dostawa sześciu fabrycznie nowych, nienaprawianych samochodów, wyprodukowanych w 2014 roku i przystosowanych do przewozu minimum 2 osób (kierowca i pasażer) oraz psa tropiącego. Ww. samochody muszą zostać dodatkowo dostosowane w zakresie przystosowania przestrzeni do przewozu psa i wyposażone m.in. w elementy systemu łączności radiowej oraz zostać objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji został określony w Załącznikach D2 i E2 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.50.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w niniejszym postępowaniu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) w przypadku składania oferty na część 1 przedmiotu zamówienia; 2) 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych) w przypadku składania oferty na część 2 przedmiotu zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 tej ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: Narodowy Bank Polski Okręgowy Oddział w Warszawie nr 29 1010 1010 0038 1213 9120 0000 z dopiskiem: Wadium - dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wymagane jest doręczenie oryginału dokumentu, a w przypadku wpłaty pieniężnej - kopii dowodu wykonanej operacji

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Niniejszy warunek - zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) - zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca: 1) składając ofertę na część 1 przedmiotu zamówienia wskaże w wykazie oraz złoży dowody, o których mowa w pkt III.4.1) i IV.4.16) niniejszego ogłoszenia, wykonania (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywania) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie co najmniej dwóch samochodów o łącznej wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto; 2) składając ofertę na część 2 przedmiotu zamówienia wskaże w wykazie oraz złoży dowody, o których mowa w pkt III.4.1) i IV.4.16) niniejszego ogłoszenia, wykonania (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonywania) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie co najmniej czterech samochodów o łącznej wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ww. ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Zużycie energii - 3
  • 3 - Emisja dwutlenku węgla - 3
  • 4 - Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3
  • 5 - Przystosowanie do spalania biopaliw ciekłych - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień niniejszej umowy wyłącznie w przypadku: 1) zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z poźn. zm.) wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania większonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni, prawidłowo wystawioną fakturę wraz z dokumentem potwierdzającym dokonanie odbioru przedmiotu umowy bez zastrzeżeń. 2) zmiany przedmiotu umowy - w przypadku, gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności: a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz b) niż określone dla zmienianego produktu w SIWZ, a w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług w tym gwarancyjnych pozostają bez mian. Wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone. 2. Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga: 1) zgodnej woli stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Administracyjne, Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 12:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Ministerstwie Finansów - Biuro Administracyjne, 00-916 Warszawa ul. Świętokrzyska 12, pokój 308.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane w 85 % ze środków Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy KIK/03 Przygotowanie mobilnych grup kontrolnych Służby Celnej do wykonywania zadań szybkiego reagowania i zarządzania kryzysowego. 2. Termin wykonania zamówienia, o którym mowa w pkt II.2) niniejszego ogłoszenia, dotyczy wyłącznie dostawy samochodów, stanowiących przedmiot zamówienia. Pozostałe terminy realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy, składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w Załącznikach E1 i D1 do SIWZ (w zakresie części 1) oraz Załącznikach E2 i D2 do SIWZ (w zakresie części 2). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do zawarcia umowy według właściwego dla danej części przedmiotu zamówienia Wzoru umowy, stanowiącego odpowiednio Załącznik D1 lub D2 do SWIZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy z oferty nie sprzeczne z zapisami SIWZ oraz nie ograniczające praw Zamawiającego. 3. Dowodami, o których mowa w pkt III.3.2) i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. 4. Szczegółowe warunki gwarancji na poszczególne elementy przedmiotu zamówienia zostały określone w Załącznikach E1 i D1 do SIWZ (w zakresie części 1) oraz Załącznikach E2 i D2 do SIWZ (w zakresie części 2). 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia. 6. Wzór umowy dla części 1 i części 2 stanowią odpowiednio Załącznik D1 i Załącznik D2 do SIWZ. 7. W przypadku, gdy wartości będą wyrażone w innych walutach muszą zostać przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiednio Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. 8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w niniejszym ogłoszeniu metodą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w sekcji III niniejszego ogłoszenia. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 10. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt III.3.2) i III.4.1) niniejszego ogłoszenia, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 11. Każdy z wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawców musi złożyć odrębne dokumenty określone w pkt III.4.2) tiret drugi niniejszego ogłoszenia. Ponadto oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.2) tiret pierwszy niniejszego ogłoszenia, winno być złożone w taki sposób, aby potwierdzało brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia każdego ze wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym wystarczające jest złożenie jednego oświadczenia łącznie dla wszystkich wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile zostało podpisane przez odpowiednio umocowane osoby. 12. Części oferty zastrzeżone przez Wykonawcę jako stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, powinny być przedstawione w ofercie w sposób umożliwiający Zamawiającemu udostępnienie jawnych elementów oferty innym uczestnikom postępowania. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie do charakteru zastrzeżonych w niej informacji. Uzasadnienie ma na celu udowodnienie spełnienia przesłanek określonych w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), tj. że zastrzeżona informacja: 1) to informacja techniczna, technologiczna, organizacyjna przedsiębiorstwa lub inna informacja posiadająca wartość gospodarczą, 2) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, a także 3) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby uzasadnienie, o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie po upływie terminu, o którym mowa poniżej. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, o którym mowa powyżej będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji objętych klauzulą. W powyższym przypadku Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę o stwierdzeniu bezskuteczności zastrzeżenia, o którym mowa w art. 8 ust. 3 zdanie pierwsze ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz ujawni zastrzeżone informacje po upływie terminu do wniesienia odwołania albo po ogłoszeniu przez Krajową Izbę Odwoławczą wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa na podstawie uzasadnienia, o którym mowa powyżej, w terminie 15 dni od terminu otwarcia ofert. Negatywna weryfikacja przez Zamawiającego wystąpienia niezbędnej przesłanki decydującej o skuteczności dokonania zastrzeżenia zakazu udostępniania informacji wywołuje konsekwencje w postaci wyłączenia przewidzianego w art. 8 ust. 3 zdanie pierwsze ww. ustawy zakazu ujawniania informacji, bezzasadnie zastrzeżonych przez Wykonawcę. 13. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Marta Stoga, fax (22) 694 52 68, informacyjnie: tel. (22) 694 36 98, e-mail: wzp@mofnet.gov.pl; Karolina Ostas-Jagodzińska, fax (22) 694 52 68, informacyjnie: tel. (22) 694 34 42, e-mail: wzp@mofnet.gov.pl. Wszystkie pytania dotyczące wyjaśnienia treści SIWZ należy kierować w formie pisemnej, faksem lub drogą elektroniczną do osoby uprawnionej do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami. 14. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. 15. Nie przewiduje się zwołania zebrania Wykonawców. 16. Przed zawarciem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (o ile występują). 17. W toku niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, z uwzględnieniem tego, że wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydawanych na podstawie art. 11 ust. 8 tej ustawy. Szczegółowe informacje w zakresie przysługujących środków ochrony prawnej zostały wskazane w SIWZ.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa dwóch fabrycznie nowych, nienaprawianych samochodów, wyprodukowanych w 2014 roku i przystosowanych do przewozu 9 osób (kierowca i 8 pasażerów). Ww. samochody muszą zostać dodatkowo wyposażone m.in. w elementy łączności radiowej oraz zostać objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji został określony w Załącznikach D1 i E1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zużycie energii - 3
    • 3. Emisja dwutlenku węgla - 3
    • 4. Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3
    • 5. Przystosowanie do spalania biopaliw ciekłych - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa środków transportu dla grup mobilnych w Izbach Celnych w Białymstoku, Białej Podlaskiej, Olsztynie i Przemyślu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sześciu fabrycznie nowych, nienaprawianych samochodów, wyprodukowanych w 2014 roku i przystosowanych do przewozu minimum 2 osób (kierowca i pasażer) oraz psa tropiącego. Ww. samochody muszą zostać dodatkowo dostosowane w zakresie przystosowania przestrzeni do przewozu psa i wyposażone m.in. w elementy systemu łączności radiowej oraz zostać objęte ubezpieczeniem komunikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji został określony w Załącznikach D2 i E2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Zużycie energii - 3
    • 3. Emisja dwutlenku węgla - 3
    • 4. Emisja zanieczyszczeń: tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów - 3
    • 5. Przystosowanie do spalania biopaliw ciekłych - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.