Rybnik: Usługi kompleksowego sprzatania obiektów Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach
Numer ogłoszenia: 233368 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku , ul. Reymonta 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4222600, faks 032 4224958.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi kompleksowego sprzatania obiektów Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi kompleksowego sprzątania obiektów Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Rybniku przy ul. Reymonta 2, ul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach z podziałem na zadania: ZADANIE 1: Wykonanie usługi sprzątania obiektów Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, przyul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach. Powierzchnia: ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2 - powierzchnia sprzątania 10327,71 m2, ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - powierzchnia sprzątania 5075,04m2, Inspektorat w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - powierzchnia sprzątania 1714,93m2, Inspektorat w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - powierzchnia sprzątania 2720,80m2, Inspektorat w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - powierzchnia sprzątania 4596,24m2, Inspektorat w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - powierzchnia sprzątania 3306,65m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. ZADANIE 2 Wykonanie usługi sprzątania przyległych terenów w granicach nieruchomości wraz z koszeniem terenów zielonych i odśnieżaniem w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, przy ul. Jankowickiej 13, w Inspektoracie ZUS Wodzisławiu Śl. oraz odśnieżania w Inspektoracie ZUS w Raciborzu, Tychach i Pszczynie Powierzchnia: ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2 - powierzchnia: - sprzątania placów i parkingów (zewnętrznego i wewnętrznego) 2673,00m2, - odśnieżania placów i parkingu (zewnętrznego i wewnętrznego) 2673,00m2, - koszenia 2154,00m2. ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - powierzchnia: - odśnieżania i sprzątania placów i parkingów 3664,50m2, - koszenia 2660,00m2. Inspektorat w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów 1324,00m2. Inspektorat w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów, schodów 561,00m2. Inspektorat w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - powierzchnia: - odśnieżania i sprzątania placów i parkingów 2346,00m2, - koszenia 2113,40m2. Inspektorat w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów 1254,00m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5, 90.91.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystepujący do postępowania jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: - Zadanie 1 - 13 000,00 zł (słownie: trzynaścietysięcyzł). - Zadanie 2 - 1 500,00 zł (słownie: tysiącpięćsetzł. )
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampubl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 w pokoju nr 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, w pokoju nr 25.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi sprzątania obiektów Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, przy ul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi sprzątania obiektów Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2, przy ul. Jankowickiej 13, w Inspektoratach ZUS: Raciborzu, Pszczynie, Wodzisławiu Śl. i Tychach. Powierzchnia: ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2 - powierzchnia sprzątania 10327,71 m2, ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - powierzchnia sprzątania 5075,04m2, Inspektorat w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - powierzchnia sprzątania 1714,93m2, Inspektorat w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - powierzchnia sprzątania 2720,80m2, Inspektorat w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - powierzchnia sprzątania 4596,24m2, Inspektorat w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - powierzchnia sprzątania 3306,65m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi sprzątania przyległych terenów w granicach nieruchomości wraz z koszeniem terenów zielonych i odśnieżaniem w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, przy ul. Jankowickiej 13, w Inspektoracie ZUS Wodzisławiu Śl. oraz odśnieżania w Inspektoracie ZUS w Raciborzu, Tychach i Pszczynie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi sprzątania przyległych terenów w granicach nieruchomości wraz z koszeniem terenów zielonych i odśnieżaniem w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku, ul. Reymonta 2, przy ul. Jankowickiej 13, w Inspektoracie ZUS Wodzisławiu Śl. oraz odśnieżania w Inspektoracie ZUS w Raciborzu, Tychach i Pszczynie Powierzchnia: ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Reymonta 2 - powierzchnia: - sprzątania placów i parkingów (zewnętrznego i wewnętrznego) 2673,00m2, - odśnieżania placów i parkingu (zewnętrznego i wewnętrznego) 2673,00m2, - koszenia 2154,00m2. ZUS Oddział w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13 - powierzchnia: - odśnieżania i sprzątania placów i parkingów 3664,50m2, - koszenia 2660,00m2. Inspektorat w Raciborzu przy ul. Łąkowej 28 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów 1324,00m2. Inspektorat w Pszczynie przy ul. Kopernika 22 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów, schodów 561,00m2. Inspektorat w Wodzisławiu Śl. przy ul. Witosa 30 - powierzchnia: - odśnieżania i sprzątania placów i parkingów 2346,00m2, - koszenia 2113,40m2. Inspektorat w Tychach przy ul. Gen. Ch. de Gaulle a 16 - powierzchnia: - odśnieżania placów i parkingów 1254,00m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 77.31.41.00-5, 90.91.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Rozbudowa ul. Śniadeckiego w Rybniku
- Dostawy artykułów spożywczych, mrożonek i gotowych produktów spożywczych
- Remonty chodników na terenie Miasta Rybnika
- Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
- Opracowanie projektu budowlanego dla budowy drogi od ul. Lipowej w kierunku ul. Majątkowej w Rybniku.
- Dostawa oleju napędowego i etyliny bezołowiowej do pojazdów, maszyn i urządzeń PGL LP Nadleśnictwa Rybnik
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie terenów zielonych oraz pielęgnacja żywopłotów na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
- Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni na obszarze parku Lasek Szubianki w roku 2024
- Koszenie terenów zielonych w gminie Krokowa
- Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2024 roku
- Koszenie nieruchomości na terenie Sołectw stanowiących własność gminy Kolbuszowa
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.