eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Modernizacja leśniczówki Sosnowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-11

Gryfino: Modernizacja leśniczówki Sosnowo
Numer ogłoszenia: 233342 - 2014; data zamieszczenia: 11.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Gryfino , ul. 1 Maja 4, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4162259, 4163514, faks 091 4647552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: szczecin.lasy.gov.pl/gryfino

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów Państwowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja leśniczówki Sosnowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac modernizacji leśniczówki Sosnowo, położonej w miejscowości Dołgie 1a - koło Gryfina. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie terenu pod budowę; 2) prace demontażowe i rozbiórkowe; 3) wykonywanie otworów w istniejących ścianach murowanych; 4) wykonywanie schodów wewnętrznych drewnianych; 5) montaż elementów wentylacyjnych; 6) pokrywanie materiałami wykończeniowymi ścian i podłóg; 7) tynkowanie ścian wewnątrz budynku; 8) malowanie pomieszczeń; 9) wykonywanie nowych i remont istniejących przegród poziomych i pionowych; 10) instalowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej; 11) kładzenie izolacji termicznych i przeciwwilgociowych; 12) wymiana całej instalacji energoelektrycznej, wod-kan i c.o.; 13) prace wykończeniowe 14) prace porządkowe - uprzątnięcie placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [załącznik nr 1 do SIWZ] oraz w Projekcie technicznym [załącznik nr 2 do SIWZ]. Użyte w tych dokumentach nazwy, znaki firmowe dla materiałów i produktów mają na celu oznaczenie ich jakości i parametrów technicznych, które mogą być osiągnięte przez inne materiały i produkty, z zastrzeżeniem, że na Oferencie ciąży obowiązek wykazania w odrębnym zestawieniu, że są one równoważne. Nie wykazanie równoważności materiałów i produktów przez Oferenta oznacza, że Zamawiający ma prawo żądać zastosowania materiałów i produktów wskazanych w Dokumentacji Projektowej. Zamawiający przewiduje udostępnienie obiektu przeznaczonego do modernizacji dla wszystkich zainteresowanych złożeniem ofert Wykonawców. Udostępnienie celem przeprowadzenia wizji lokalnej odbędzie się w dniu 23.07.2014 o godz. 10:00. Innych terminów udostępniania budynku nie przewiduje się. Załączony Przedmiar robót [załącznik nr 3 do SIWZ] stanowi element pomocniczy w obliczaniu ceny ofertowej lecz może nie zawierać wszystkich elementów robót związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, a które Oferent zobowiązany jest przewidzieć w ofercie na podstawie dokumentów stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ, zasad sztuki budowlanej oraz przeprowadzonej wizji lokalnej. Zamawiający oświadcza, iż posiada wszystkie niezbędne dokumenty i pozwolenia wymagane do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem. Przedmiot zamówienia jest objęty pozwoleniem na budowę - Decyzja Starosty Gryfińskiego nr 317/2014 z dnia 05.06.2014..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, w stosunku do przedmiotu zamówienia, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego w sytuacji wystąpienia okoliczności uzasadnionych potrzebą gospodarczą. Zamówienia uzupełniające nie mogą obejmować prac, które Wykonawca mógł przewidzieć na etapie przygotowania oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.32.40 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 5560 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt zł 00/100) Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BGŻ S.A. O/Szczecin - 31 2030 0045 1110 0000 0099 0790. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (pok. nr 10) - Kasa Nadleśnictwa Gryfino czynna jest w środy i czwartki w godzinach od 7:00 do 14:00. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 29.07.2014 do godz. 08:30 tj. przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca: posiada doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie 5 lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres wykonywania działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 (trzech) prac odpowiadających charakterem przedmiotowi niniejszego Zamówienia, tj. prac budowlanych polegających na wykonywaniu kompleksowych remontów budynków, na kwotę nie mniejszą niż 250.000 zł każda [załącznik nr 6 - wykaz robót budowlanych]; Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w swojej ofercie poświadczenia wskazujące, iż roboty te były wykonane w sposób należyty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca: dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą z uprawnieniami do wykonywania zawodu w zakresie związanym z kierowaniem pracami budowlanymi [załącznik nr 7 - wykaz osób] oraz wykaże się średniorocznym zatrudnieniem kadry robotniczej i/lub technicznej w ilości minimum 5 osób. Na żądanie Zamawiającego w dowolnym momencie badania oferty i realizacji zamówienia udostępni dokumenty potwierdzające ten fakt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki udziału w postępowaniu jeżeli Wykonawca: posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 250 000 zł potwierdzone informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 250.000 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy zakres przedmiotu zamówienia nie zostanie zrealizowany przed jego upływem co nie było spowodowane przez przyczyny leżące po stronie Wykonawcy ani po stronie Zamawiającego. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Zamawiający z ważnych przyczyn jest uprawniony ograniczyć przedmiot umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu. Przez ważne przyczyny Strony rozumieją w szczególności przyczyny przyrodnicze takie jak szczególnie trudne warunki pogodowe uniemożliwiające wykonywanie prac objętych umową, klęski żywiołowe i katastrofy naturalne oraz inne przyczyny, które będą powodowały iż realizacja prac od których odstąpiono nie będzie korzystna dla Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy w stosunku do zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przetargu nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Zobowiązania wynikające z zawartej umowy nie mogą być przenoszone na podmioty trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szczecin.lasy.gov.pl/gryfino
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Gryfino 1.go Maja 4 74-100 Gryfino pok. nr 1 (Administracja).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2014 godzina 08:30, miejsce: Nadleśnictwo Gryfino 1.go Maja 4 74-100 Gryfino pok. nr 5 (Sektetariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.