eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Projekt rozbudowy cmentarza komunalnego w Bartoszycach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-02-03

Bartoszyce: Projekt rozbudowy cmentarza komunalnego w Bartoszycach.
Numer ogłoszenia: 23184 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bartoszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt rozbudowy cmentarza komunalnego w Bartoszycach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1 wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego rozbudowy i zagospodarowania fragmentu cmentarza komunalnego przy ul. Leśnej w Bartoszycach, 1.2 przeprowadzenie badań charakteryzujących środowisko przyrodnicze oraz podłoże gruntowe, 1.3 uzyskanie pozytywnej decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego 1.4 uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień w tym ocenę oddziaływania na środowisko naturalne projektowanej rozbudowy cmentarza, 1.4 uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Uzyskanie pozytywnych wyników badań charakteryzujących środowisko przyrodnicze oraz podłoże gruntowe, wykonanych zgodnie z §2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959r. w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze, (Dz. U. z 1959r. Nr 52 poz. 315) oraz uzyskanie pozytywnej decyzji Powiatowego Inspektora Sanitarnego warunkuje przystąpienie Wykonawcy do dalszych prac projektowych. 3. Teren projektowanego cmentarza objęty jest obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Bartoszyce, uchwalonym uchwałą Rady Miasta Bartoszyce nr XXV11/2018/2013 z dnia 25 kwietnia 2013r., oraz położony jest na terenie obszaru specjalnej ostoi ptaków Natura 2000 Ostoja Warmińska a także na terenie obszaru chronionego krajobrazu rzeki Łyny. 4. Teren objęty zakresem przedstawia załączona mapka sytuacyjno- wysokościowa. Bartoszyce ul. Leśna dz. nr 5-56, 5-57, 5-58. Powierzchnia działek 9.20 ha, natomiast powierzchnia objęta opracowaniem to około 6 ha. 5. Rzeźba terenu projektowanego cmentarza charakteryzuje się dużym zróżnicowaniem wysokości terenu. Występują tu wzniesienia i dolina z ciekiem wodnym, przy czym różnica wysokości dochodzi do kilku metrów, a nachylenie skarpy do kilkudziesięciu procent. Ze względu na różnicę wysokości oraz nachylenie skarp, budowa poszczególnych kwater grzebalnych wymusza konieczność prowadzenia robót ziemnych, które w sposób zasadniczy wpłyną na obecną rzeźbę terenu. W wyniku tych prac pierwotna rzeźba ulegnie zasadniczym zmianom. Na skarpach mogą powstać poziome półki w układzie kaskadowym, które w połączeniu z ciągami komunikacyjnymi i pasami zieleni w naturalny sposób wyznaczą granice poszczególnych kwater grzebalnych. Należy również przewidzieć skanalizowanie istniejącego w dolinie cieku wodnego. 6. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie wymagane opracowania branżowe budowlane i wykonawcze (uzgodnione z rzeczoznawcami wszystkich wymaganych branż) wraz ze szczegółowymi przedmiarami, kosztorysami inwestorskimi i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 7. Projekt winien być opracowany wg. wytycznych projektowych dla tego typu obiektów tzn: 7.1 Ustawy z dnia 31 stycznia 1959r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U z 2011r. Nr 118 poz. 687 tj. z póź. zm.), 7.2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Komunalnej z dnia 25 sierpnia 1959 r. w sprawie określenia, jakie tereny pod względem sanitarnym są odpowiednie na cmentarze. (Dz. U. z 1959r. Nr 52 poz. 315), 7.3 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska t. j. (Dz. U z 2013r. Nr 1232 z późn. zm.), 7.4 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. -Prawo budowlane t. j. (Dz. U. z 2013r. poz. 1409, z późn. zm.), 7.5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 7 marca 2008r. w sprawie wymagań, jakim muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówków zwłok i szczątków. Rocznie na terenie cmentarza odbywać się będzie średnio około 200 pogrzebów. Na projektowanym cmentarzu najczęstszą formą pochówku będzie pochówek w grobach ziemnych i grobowcach murowanych, a także pochówek w formie chowania urn w kolumbariach (po zaprojektowaniu). Cmentarz będzie obiektem uzbrojonym w niezbędną do jego funkcjonowania infrastrukturę techniczną, oświetlenie, a do każdego z sektorów grzebalnych doprowadzona będzie bieżąca woda. Ścieki deszczowe odprowadzane będą powierzchniowo i do sieci kanalizacji deszczowej. Na cmentarzu należy przewidzieć miejsce na kontenerowy szalet publiczny. Wewnętrzny układ komunikacyjny cmentarza należy zaprojektować w formie ciągów pieszo - jezdnych, o szerokości 5.0m, stanowiących główne osie komunikacyjne oraz ciągów pieszych pomiędzy sektorami grzebalnymi o szerokości 2-2.5m., z wierzchnią warstwą mineralną, składającą się z wysokiej jakości surowców takich jak grysy z twardych kamieni, wiążącego specjalnego żwiru i kamienia naturalnego. Dojazd do cmentarza odbywać się będzie od strony głównego wejścia przy ul. Leśnej. Dojścia piesze do części projektowanej z istniejącego cmentarza jak również z ulicy Leśnej. Zgodnie z obowiązującymi przepisami cmentarz otoczony będzie strefą ochrony sanitarnej, z czego dużą część stanowić będzie przyległy las oraz rzeka Łyna. 8. Program użytkowy cmentarza: W opracowaniu przewidzieć etapowanie wykonania inwestycji. W projekcie należy przewidzieć wykonanie: 8.1 Sektorów grzebalnych (należy uwzględnić możliwość dokonywania pochówków w następujących rodzajach mogił: groby ziemne, grobowce murowane, kolumbarium), przy założeniu maksymalnego wykorzystania dostępnego terenu. Z uwagi na ukształtowanie terenu budowa nowych sektorów wiązać się będzie z koniecznością niwelacji części terenu i budowy skarp, przy czym Zamawiający preferuje rozwiązania ograniczające konieczność budowy murów oporowych całkowicie lub do niezbędnego minimum. Sektory grzebalne należy projektować na 50 miejsc pochówku, (pojedynczych lub podwójnych). 8.2 Ciągów pieszo-jezdnych i pieszych, w powiązaniu z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi w istniejącej części cmentarza oraz z ulicą Leśną. 8.3 Parkingu na samochody osobowe, zlokalizowanego w miejscu określonym w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego miasta Bartoszyce. 8.4 Oświetlenia terenu cmentarza w powiązaniu z istniejącym. 8.5 Systemu odprowadzania wód opadowych (koryta, drenaż, kanalizacja deszczowa). 8.6 Skanalizowania istniejącego cieku wodnego. 8.7 Zasilenia w wodę. 8.8 Zieleni o charakterze izolacyjnym (strefa ochrony sanitarnej) i dekoracyjnym. 8.9. Małej architektury. 9. Zakres opracowania. 9.1 Wystąpienie o wypis z miejscowego planu zagospodarowania terenu oraz warunki przyłączeniowe do właścicieli mediów (energia elektryczna, woda, kanalizacja deszczowa). 9.2 Wystąpienie o uzyskanie warunków technicznych dowiązania komunikacyjnego. 9.3 Wyłączenie niezbędnego terenu z produkcji rolnej. 9.4 Pozyskanie map do celów projektowych. 9.5 Uzyskanie pełnomocnictwa do reprezentowania Zamawiającego 9.6 Przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko naturalne. Wykonawca zamówienia wykona projekt budowlany zawierający projekt zagospodarowania terenu składający się z: 1.Części opisowej uwzględniającej: 1.1 przedmiot inwestycji, zakres całego zamierzenia oraz kolejność realizacji obiektów, 1.2 istniejący stan zagospodarowania terenu z opisaniem przewidywanych w nim zmian, 1.3 projektowane zagospodarowanie terenu, w tym rozmieszczenie poszczególnych kwater grzebalnych (należy uwzględnić możliwość dokonywania pochówków w następujących rodzajach mogił: grób ziemny, grobowiec murowany, kolumbarium), układ komunikacyjny, sieci uzbrojenia terenu, ukształtowanie terenu i zieleni, mała architektura, place, parkingi, oświetlenie itd. 1.4 zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu (powierzchnia dróg, parkingów, ciągów komunikacyjnych, powierzchnia zieleni). 1.5 informację i dane o charakterze i cechach istniejących oraz przewidywanych zagrożeń dla środowiska, higieny i zdrowia użytkowników cmentarza i jego otoczenia w zakresie zgodnym z przepisami odrębnymi. 1.6 wyniki badań hydrogeologicznych gruntu. 2. Części rysunkowej uwzględniającej: 2.1 orientację położenia terenu w stosunku do sąsiednich terenów i stron świata, 2.2 granice terenu, usytuowanie, obrys i układ istniejących i projektowanych obiektów budowlanych, w tym urządzeń budowlanych z nimi związanych, charakterystycznych rzędnych, wymiarów i wzajemnych odległości projektowanych obiektów i urządzeń budowlanych oraz ich przeznaczenia, w nawiązaniu do istniejących terenów sąsiednich. Rodzaj i zasięg uciążliwości, układ komunikacji przedstawiony w powiązaniu z istniejącą i projektowaną komunikacją, określający układ dróg wewnętrznych, parkingu, placów i chodników, 2.3 ukształtowanie terenu, z oznaczeniem zmian w stosunku do stanu istniejącego, charakterystyczne rzędne i przekroje pionowe terenu, 2.4 ukształtowanie zieleni z oznaczeniem istniejącego zadrzewienia podlegającego adaptacji lub likwidacji, oraz układ projektowanej zieleni wysokiej i niskiej, a w razie potrzeby charakterystyczne rzędne i przekroje pionowe terenu, 2.5 małą architekturę, 2.6 układ sieci wodociągowej zaprojektowanej na terenie cmentarza wraz z włączeniem do miejskiej sieci, 2.7 sieci kanalizacji deszczowej wraz z określeniem sposobu odprowadzania wód opadowych i usytuowaniem przyłączy i urządzeń, 2.8 układ linii elektrycznych oraz związanych z nim urządzeń technicznych, przedstawiony w powiązaniu z istniejącą siecią wewnętrzną, 2.9 granice obszaru strefy ochrony sanitarnej cmentarza, Wykonawca wykona projekt wykonawczy składający się z: 1. Części opisowej (opis techniczny) uwzględniającej: 1.1 przeznaczenie i program użytkowy cmentarza, 1.2 formę architektoniczną i funkcję terenu objętego projektem, sposób jego dostosowania do krajobrazu i otaczającej zabudowy oraz sposób spełnienia wymagań dotyczących bezpieczeństwa ludzi i mienia, 1.3 rozwiązania techniczne i sposoby powiązania projektowanych instalacji (woda, kanalizacja deszczowa, linia oświetlenia zewnętrznego) z sieciami istniejącymi. Założenia przyjęte do obliczeń instalacji oraz podstawowe wyniki tych obliczeń, z uzasadnieniem doboru, rodzaju i wielkości urządzeń budowlanych, 1.4 technologię prowadzenia robót ziemnych związanych z niwelacją terenu i kształtowaniem skarp, zabezpieczeniem skarp, przemieszczeniem mas ziemnych, założenia przyjęte do obliczeń robót ziemnych oraz podstawowe wyniki tych obliczeń. 1.5 dane techniczne cmentarza charakteryzujące jego wpływ na środowisko, ludzi i obiekty sąsiednie pod względem: 1.5.1 zapotrzebowania wody, 1.5.2 odprowadzania wód opadowych, 1.5.3 emisji zanieczyszczeń gazowych (w tym zapachów) i płynnych, z podaniem ich rodzaju, ilości i zasięgu rozprzestrzeniania się, 1.5.4 rodzaju i ilości wytwarzanych odpadów, 1.5.6 wpływu rozbudowy cmentarza na istniejący drzewostan, powierzchnię ziemi, w tym glebę, wody powierzchniowe i podziemne, 1.6 przyjęte w projekcie rozwiązania przestrzenne, funkcjonalne i techniczne, które ograniczają lub eliminują wpływ cmentarza na środowisko przyrodnicze, zdrowie ludzi i obiekty budowlane, zgodnie z odrębnymi przepisami. 1.7 sposób zapewnienia warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne w szczególności poruszające się na wózkach inwalidzkich, 1.8 sporządzenie planów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla inwestycji, 2. Części rysunkowej uwzględniającej: 2.1 projekt niwelacji (ukształtowania) terenu i prowadzenia robót ziemnych związanych z kształtowaniem terenu pod potrzeby cmentarza, 2.2 projekt układu komunikacyjnego wewnątrz cmentarza (ciągi pieszo-jezdne, piesze, drogi wewnętrzne, schody terenowe itp.), przekroje oraz profile elementów tego układu, charakterystyczne rzędne i wymiary, 2.3 projekt sieci wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej, przedstawiony z przyłączami do zewnętrznej lub wewnętrznej sieci wraz z określeniem sposobu odprowadzania wód opadowych, z podaniem niezbędnych profili podłużnych, spadków, przekrojów przewodów oraz charakterystycznych rzędnych, wymiarów i odległości, wraz z usytuowaniem przyłączy i urządzeń, 2.4 projekt instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz związanych z nią urządzeń technicznych, przedstawiony w powiązaniu z istniejącą siecią, 2.5 projekt parkingu obsługującego cmentarz wraz z organizacją ruchu, przekroje oraz profile elementów tego układu, charakterystyczne rzędne i wymiary, oświetlenie oraz odprowadzenie wód opadowych, 2.6 projekt nasadzeń zieleni urządzonej i ochronnej, 2.7 projekt kolumbariów, 2.8 projekt murów oporowych (jeśli wystąpią), 2.9 projekt ogrodzenia cmentarza wraz z bramą i furtką. Projekt wykonawczy winien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany wraz z przedmiarem robót, kosztorysem inwestorskim, pozwalającym na przygotowanie oferty przetargowej i etapowanie podczas realizacji robót budowlanych. Rysunki projektu wykonawczego należy wykonać w skali uwzględniającej specyfikę robót oraz dołączyć wyjaśnienia opisowe. Kompleta dokumentacja powinna zawierać: 1. niezbędne uzgodnienia dokumentacji budowlanej i wykonawczej, 2. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż, 3. przedmiary robót opracowane w oparciu o KNR-y, z podziałem na poszczególne branże i etapy, 4. kosztorysy inwestorskie z podziałem na poszczególne branże i etapy. 5. zbiorcze zestawienia kosztów, 6. wersję elektroniczną opracowania, 7. prawomocna decyzję o pozwoleniu na budowę. Sposób sporządzenia dokumentacji. 1. Wszystkie opracowania projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary, kosztorysy inwestorskie należy przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary wymagane są w wersji edytowalnej. 3. Dokumentacja budowlana i wykonawcza winna być opracowana w 5 egz.+ kopia na nośniku elektronicznym: 3.1 przedmiary robót w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej, 3.2 kosztorysy inwestorskie w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej. 3.3 specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym w formacie pdf, 3.4 zbiorcze zestawienie kosztów w 2 egz. + kopia na nośniku elektronicznym. Uzgodnienia i decyzje: Oryginały wszystkich uzgodnień i decyzji w oddzielnej teczce, a kopie w każdym egzemplarzu projektu. Przewiduje się spotkania robocze na każdym etapie opracowania dokumentacji projektowej, celem przedstawienia proponowanych rozwiązań..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 1500,00zł słownie: jeden tysiąc pięćset złotych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwu usług w zakresie projektowania w przestrzeni publicznej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustala warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez wykonawcę zespołu projektowego w składzie: 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - architektonicznej, 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji sieci wod - kan, 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności instalacji elektrycznych, 1 osobą posiadającą uprawnienia w specjalności architektury krajobrazu. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie ustala warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę a.2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - doswiadczenie zawodowe zespołu projektowego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu umownego realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bartoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 17A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 1 biuro obsługi interesantów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.