eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Remont lokali socjalnych zlokalizowanych w Łodzi administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-04

Łódź: Remont lokali socjalnych zlokalizowanych w Łodzi administrowanych przez AZK Łódź - Polesie.
Numer ogłoszenia: 231407 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 213967 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie, Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali socjalnych zlokalizowanych w Łodzi administrowanych przez AZK Łódź - Polesie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont lokali mieszkalnych i pomieszczeń tymczasowych w celu ich ponownego przystosowania do zasiedlenia. Szczegółowe zakresy remontu poszczególnych lokali określają przedmiary robót stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ Zamówienie zostało podzielone na 4 części: Część I obejmuje remont następujących lokali: ul. A. Struga 52 m 33 ul. 28 Płk Strzelców Kaniowskich 49 m 32 6-go Sierpnia 25 m 18 A. Struga 40 m 7 Część II obejmuje remont następujących lokali: ul. śeromskiego 33 m 9 ul. 6-go Sierpnia 96 m 17 ul. Borowa 8 m 12 Część III obejmuje remont następujących lokali: ul. Mielczarskiego 7 m 3 ul. śeligowskiego 40 m 1 ul. Pogonowskiego 66 m 4 Część IV obejmuje remont następujących lokali: ul. Pogonowskiego 78 m 62 ul. Lipowa 78 m 24 ul. Radwańska 48 m 41 Remont lokali obejmuje swoim zakresem m.in.: - wymianę instalacji wod-kan - wymianę instalacji elektrycznej oraz osprzętu - wymianę urządzeń sanitarnych - likwidację części ścianek działowych - wykonanie nowych posadzek lub renowację istniejących - wykonanie nowych ścianek działowych murowanych oraz kartonowo - gipsowych - przygotowanie powierzchni pod malowanie - malowanie lokalu - wymianę kuchni gazowych, elektrycznych - przebudowę lub postawienie pieców kaflowych - wywóz gruzu - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej lub ich renowację Wymieniana stolarka okienna: Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę naleSy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeSnic naleSy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno naleSy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeSnicą a ościeSem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeSu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza naleSy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna naleSy wyposaSyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690). Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041 lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na okres 36 miesięcy licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 4. Wykonawca musi się liczyć z poniesieniem kosztów za zuSytą energię elektryczną. Wykonawca ma obowiązek wystąpić do zakładu energetycznego z wnioskiem o podpisanie ryczałtowej umowy na świadczenie usługi dystrybucji i sprzedaSy energii elektrycznej niezbędnej dla wykonania remontu lokalu. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo Sądania od Wykonawcy przedłoSenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 6. Roboty objęte zamówieniem naleSy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Remont lokali: A. Struga 52 m 33; 28 PSK 49 m 32; 6-go Sierpnia 25 m 18; A. Struga 40 m 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U. WAMOT Burblis Andrzej, ul. Maratońska 83/37, 94-007 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41851,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35451,79

  • Oferta z najniższą ceną: 35451,79 / Oferta z najwyższą ceną: 44529,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Remont lokali: Żeromskiego 33 m 9; 6-go Sierpnia 96 m 17; Borowa 8 m 12.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.I.B. HESBUD, Bechcice Kolonia 8, 95-083 Lutomiersk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30682,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32906,13

  • Oferta z najniższą ceną: 32906,13 / Oferta z najwyższą ceną: 32906,13

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Remont lokali: Mielczarskiego 7 m 3; Żeligowskiego 40 m 1; Pogonowskiego 66 m 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MESTER SERWIS s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29797,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24088,82

  • Oferta z najniższą ceną: 24088,82 / Oferta z najwyższą ceną: 33246,73

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Remont lokali: Pogonowskiego 78 m 62; Lipowa 78 m 24; Radwańska 48 m 41

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. MESTER SERWIS s.c. Krzysztof Michalski, Jadwiga Szrejner, ul. Służbowa 29 m. 43, 92-305 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43014,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33442,38

  • Oferta z najniższą ceną: 33442,38 / Oferta z najwyższą ceną: 46846,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.