eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Dostosowanie budynków szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Górowo Iławeckie: Dostosowanie budynków szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 230952 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny , ul. Armii Czerwonej 24, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 762 7064, faks 89 762 7077.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgorowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie budynków szpitala do wymogów przepisów przeciwpożarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego wyjścia ewakuacyjnego z budynku szpitala celem spełnienia warunków określonych przepisami ppoż. W zakres robót wchodzą : a roboty rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, izolacje, murowe, podłoża i posadzki b konstrukcje drewniane i pokrycie dachowe, tynki, malowanie c Stolarka okienna i drzwiowa d Instalacje sanitarne i elektryczne e Roboty zewnętrzne 2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane instalacyjne polegające na wykonaniu : a wewnętrznej linii zasilającej b rozbudowy rozdzielnicy elektrycznej c instalacji oświetlenia awaryjno ewakuacyjnego 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych - instalacji wodociągowej przeciwpożarowej hydrantowej w istniejącym budynku szpitala. Zakres robót zawiera : a Demontaż istniejących hydrantów wewnętrznych b Montaż nowej instalacji wodociągowej hydrantowej; c Montaż stacji podnoszenia ciśnienia wody d Montaż nowych hydrantów wewnętrznych e Płukanie, próby szczelności i badania hydrantów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie obligatoryjnych, minimalnych wymagań technicznych / funkcjonalnych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna w skład której wchodzi : Projekt budowlany, Przedmiar robót i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych jako zbiór wymagań w zakresie właściwości materiałów, sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części A,B,C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części A,B,C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części A,B,C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część A Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz Zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Część B Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych. Część C Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Części A,B,C Zamawiający nie formułuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy 2. Kosztorys ofertowy szczegółowy z wykazem materiałów 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, na których wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany zostanie wybór Wykonawcy. 1. ograniczenia zakresu rzeczowego prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, 2. zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść zawartej umowy, 3. postępu techniczno - technologicznego dającego podstawę do zmiany/podniesienia parametrów zaoferowanego Przedmiotu umowy i zwiększenia funkcjonalności pozostających bez związku ze zmianą zaoferowanej ceny brutto. 4. zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ, 5. wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy, 6. Zmiany terminu wykonania zamówienia wynikające z : a przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 7. Wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych. 8. Zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy na innego legitymującego się takimi samymi kwalifikacjami/doświadczeniem zawodowym po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, 9. Wprowadzenie zamiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te nie spowodują obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń i będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to, przykładowo okoliczności: a powodujące poprawienie parametrów technicznych; b wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 10. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy. Zmiany będą dokonywane na piśmie w postaci aneksu do zawartej umowy po uprzednim wyrażeniu zgody na zmianę przez obie Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalgorowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny ul. Armii Czerwonej 24 11-220 Górowo Iławeckie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A Przebudowa części istniejących wyjść ewakuacyjnych budynku szpitala, jako dostosowanie do wymogów przepisów przeciwpożarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącego wyjścia ewakuacyjnego z budynku szpitala celem spełnienia warunków określonych przepisami ppoż. W zakres robót wchodzą : 1.roboty rozbiórkowe, ziemne, fundamentowe, izolacje, murowe, podłoża i posadzki 2.konstrukcje drewniane i pokrycie dachowe, tynki, malowanie 3.Stolarka okienna i drzwiowa 4.Instalacje sanitarne i elektryczne 5.Roboty zewnętrzne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.40.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjno ewakuacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane instalacyjne polegające na wykonaniu : 1.wewnętrznej linii zasilającej 2.rozbudowy rozdzielnicy elektrycznej 3.instalacji oświetlenia awaryjno ewakuacyjnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C Wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej hydrantowej wewnętrznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych instalacyjnych - instalacji wodociągowej przeciwpożarowej hydrantowej w istniejącym budynku szpitala. Zakres robót zawiera : 1.Demontaż istniejących hydrantów wewnętrznych 2.Montaż nowej instalacji wodociągowej hydrantowej; 3.Montaż stacji podnoszenia ciśnienia wody 4.Montaż nowych hydrantów wewnętrznych 5.Płukanie, próby szczelności i badania hydrantów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.