eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-10

Bydgoszcz: 70/P/2014
Numer ogłoszenia: 230878 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.adm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 70/P/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej dla budynków zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy - w zakresie rozbiórki budynków, remontów oraz zmiany sposobu użytkowania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. WYKONAŁ: warunek dla zadania nr 1, 2, 3, 4 * 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego warunek dla zadania nr 5, 6, 7 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku warunek dla zadania nr 8 * 1 projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części. warunek dla zadania nr 9, 10 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej warunek dla zadania nr 11, 12, 13, 14 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku warunek dla zadania nr 15 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum : warunek dla zadania nr 1, 2, 3, 4 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 5, 6, 7 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 8 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 9, 10 * osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 11, 12, 13, 14 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa warunek dla zadania nr 15 *osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    dla zadania nr 1, 2, 3, 4 * 1 projekt budowlany dotyczący rozbiórki obiektu budowlanego dla zadania nr 5, 6, 7 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku dla zadania nr 8 * 1 projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części. dla zadania nr 9, 10 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla zadania nr 11, 12, 13, 14 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy/przebudowy lub remontu budynku dla zadania nr 15 * 1 projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące dokumenty : 1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale) 2. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.8. ust.1) niniejszej SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii ) 4. Formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.adm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. Dział Zamówień Publicznych 85-005 Bydgoszcz ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój 2 ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 1: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie rozbiórki pomieszczenia gospodarczego w budynku mieszkalnym przy ul. Produkcyjna 8A (oficyna), z uwzględnieniem robót towarzyszących w lokalu nr 5 przyległym do budynku oficyny. Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 2: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie rozbiórki budynku mieszkalnego położonego przy ul. Wojska Polskiego 6 oraz pozostałej zabudowy: budynek gospodarczy murowany i oficyna (OF1). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej (odrębnie na każdy budynek) 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej (odrębnie na każdy budynek) 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 70/p/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 3: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę budynku gospodarczego usytuowanego na nieruchomości przy ul. Grunwaldzkiej 109 w Bydgoszczy (działka nr 6/5, obręb 63). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej -3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 4: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbiórkę garażu blaszanego usytuowanego na nieruchomości przy ul. Gdańska 35 w Bydgoszczy (działka nr 248/4, obręb 128). Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 2) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 3) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót rozbiórkowych. 4) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej: - szkic usytuowania obiektu budowlanego, - opis zakresu i sposobu prowadzenia robót rozbiórkowych, - opis sposobu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, - pozwolenia, uzgodnienia lub opinie innych organów a także inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót: wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 70/p/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 5: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Chwytowo 5 (budynek będący pod ochroną konserwatorską) , obejmującej: - remont elewacji frontowej - docieplenie ścian od strony podwórza - docieplenie ścian szczytowych - wymianę stolarki otworowej - remont klatek schodowych (remont biegów schodowych, wymiana wykładziny podłogowej) Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, (w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych - rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót - w przypadku takiej konieczności). a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: remont elewacji frontowej, docieplenie ścian od strony podwórza, docieplenie ścian szczytowych, wymiana stolarki otworowej, remont klatek schodowych - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 6: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. Kordeckiego 19 w Bydgoszczy (budynek będący pod ochroną konserwatorską) , obejmującej: - remont elewacji frontowej - docieplenie ścian od strony podwórza - wymianę stolarki otworowej - remont klatki schodowej (remont biegów schodowych, wymiana wykładziny podłogowej) - remont schodów zewnętrznych od strony podwórza Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, (w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych - rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót - w przypadku takiej konieczności). a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: remont elewacji frontowej, docieplenie ścian od strony podwórza, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej, remont schodów zewnętrznych - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 7: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynku przy ul. MIEDZA 3 w Bydgoszczy (budynek będący pod ochroną konserwatorską) , obejmującej: - remont elewacji frontowej - docieplenie ścian od strony podwórza - częściowe docieplenie ściany szczytowej - wymianę stolarki otworowej - remont klatki schodowej Zakres zamówienia obejmuje : 1) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji przedsięwzięcia 2) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej 3) opracowanie ekspertyzy chiropterologicznej 4) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych (w tym uzgodnienie koncepcji z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzyskanie opinii MKZ i Plastyka Miasta) - potrzebnych do uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 5) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej, uwzględniające wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, (w tym: wystąpienie w imieniu Zamawiającego do właścicieli sąsiednich działek o zgodę na trwałe zajęcie terenu pod docieplenie oraz częściowe zajęcie terenu na czas przeprowadzenia robót budowlanych - rozstawienie rusztowania na terenie prywatnych posesji na czas prowadzenia robót - w przypadku takiej konieczności). a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na części: remont elewacji frontowej, docieplenie ścian od strony podwórza, częściowe docieplenie ściany szczytowej, wymiana stolarki otworowej, remont klatki schodowej - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z podziałem na części - jak kosztorys inwestorski) c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 8: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przekwalifikowanie lokali mieszkalnych nr 22 (parter) oraz nr 24 (piętro) usytuowanych w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Grudziądzkiej 18 na pomieszczenia gospodarcze. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych, oświadczeń od gestorów sieci gwarantujących możliwość korzystania z sieci lub zapewniających dostawy poszczególnych mediów i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 70/P/2017.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 9: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej (podłączenie) zasilającej lokal mieszkalny przy ul. Smoleńska 76/9, zgodnie z wydaną opinią kominiarską i warunkami przyłączenia do sieci gazowej. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 10: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej (podłączenie) zasilającej lokale mieszkalne nr 3 i nr 11 w budynku przy ulicy Smoleńska 86, zgodnie z wydaną opinią kominiarską oraz warunkami przyłączenia do sieci gazowej. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 11: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie wzmocnienia stropu na lokalem mieszkalnym nr 6a w budynku przy ul. Jagiellońskiej 60, zawierającej również inwentaryzację architektoniczną i konstrukcyjną budynku, opis zakresu i sposobu prowadzenia robót. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 70/p/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 12: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie wzmocnienia wychylonej z pionu ściany tylnej budynku gospodarczego przy ul. Kijowska 71, zawierającej również inwentaryzację architektoniczną i konstrukcyjną budynku, opis zakresu i sposobu prowadzenia robót. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 13: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie otworu drzwiowego w ścianie, celem usamodzielnienia gminnego lokalu mieszkalnego nr 11 w budynku przy ul. Dworcowej 33, zawierającej również opis zakresu i sposobu prowadzenia robót. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 14: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie nadproża w ścianie nośnej budynku - w lokalu mieszkalnym przy ul. Dąbrowskiego 33/1, zawierającej również opis zakresu i sposobu prowadzenia robót. Zamawiający zamierza zamurować otwór drzwiowy do lokalu nr 1 oraz wykonać otwór drzwiowy w ścianie nośnej pomiędzy lokalami nr 1 i 1A. Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: 70/P/2014.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE nr 15: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie wymiany wewnętrznych instalacji elektrycznych w lokalach mieszkalnych nr 9,9A,10,10A,13,15,19 w budynku przy ul. Gdańskiej 63 (Cieszkowskiego 2) oraz w lokalu mieszkalnym nr 17 w budynku Gdańska 63-OF1 (Cieszkowskiego 2). Zakres zamówienia obejmuje : 1) uzyskanie i skompletowanie przez Wykonawcę we własnym zakresie w ramach oferowanego wynagrodzenia - wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, map geodezyjnych i innych dokumentów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego oraz uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na realizację robót. 2) wykonanie dokumentacji (projektu budowlanego) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi, tj.: a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. b) dokumentacja kosztorysowa winna zawierać: - kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., - przedmiar robót (wersja papierowa: 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 3 egzemplarze oraz zapisana na nośniku elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz.,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.