eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także na dziedzińcu i na terenie wokół budynku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Warszawa: Wykonanie usługi utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także na dziedzińcu i na terenie wokół budynku
Numer ogłoszenia: 23078 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6232000, faks 22 6232315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minrol.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także na dziedzińcu i na terenie wokół budynku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi utrzymania czystości powierzchni użytkowych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a także na dziedzińcu i na terenie wokół budynku. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) realizowania przedmiotu zamówienia ze szczególną starannością, właściwą podmiotom profesjonalnym, zgodnie z zakresem i częstotliwością wykonywania usług wymienionych w załączniku do projektu umowy; 2) realizowania przedmiotu zamówienia przy użyciu własnych urządzeń i sprzętu oraz zakupionych przez siebie środków czystości i artykułów higienicznych koniecznych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia; 3) stosowania środków czystości posiadających stosowne atesty dopuszczające je do użytkowania na rynku polskim; 4) dostarczania pracownikom i innym osobom realizującym przedmiot zamówienia profesjonalnych materiałów i środków chemicznych oraz narzędzi i sprzętu niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia oraz dostarczenie im odzieży roboczej; 5) uwzględniania ewentualnych uwag i zastrzeżeń zgłaszanych podczas wykonywania zamówienia, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 11 ust. 2 projektu umowy; 6) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi; 7) oznakowania swojego sprzętu, urządzeń oraz odzieży roboczej pracowników i innych osób realizujących przedmiot zamówienia przez umieszczenie logo Wykonawcy; 8) zobowiązania pracowników i innych osób realizujących przedmiot zamówienia do dbania o estetykę stroju oraz profesjonalne i sprawne wykonywanie usług, w sposób nie powodujący zakłóceń w prawidłowym funkcjonowaniu Zamawiającego; 9) bezpośredniego uzgadniania z pracownikami Zamawiającego sposobu sprzątania ich pokoi biurowych (sprzątanie biurek, wycieranie urządzeń, itp.); 10) naprawienia szkody, w tym w szczególności do doprowadzenia do stanu poprzedniego lub wymiany uszkodzonego składnika mienia na nowy, bez dodatkowego wynagrodzenia, w przypadku zawinionego zniszczenia lub uszkodzenia mienia Zamawiającego przez pracownika Wykonawcy lub inną osobę realizującą przedmiot umowy; 11) bezzwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zauważonych usterkach i awariach w budynku Zamawiającego, na dziedzińcu lub na terenie wokół budynku..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.91.00 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi każda trwająca nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy, z których każda polegała na utrzymaniu czystości powierzchni nie mniejszej niż 15 000 m2 jednego budynku biurowego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 23 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) co najmniej 22 osobami, które będą sprzątać w tzw. serwisie dziennym, serwisie popołudniowym, serwisie porannym oraz w soboty i niedziele, posiadającymi co najmniej 10 miesięczną praktykę w zakresie sprzątania w budynkach biurowych oraz b) co najmniej 1 osobą, do koordynacji i nadzoru ww. czynności, posiadającą co najmniej 10 miesięczną praktykę w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Zatrudnienie przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 4 pkt 1 lit. b ustawy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego projektu umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadku gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, 2) nastąpi potrzeba zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minrol.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, Wydział Zamówień Publicznych (pok. 122).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2016 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy przesłać pocztą lub złożyć w Biurze Podawczym w siedzibie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, lub w Wydziale Zamówień Publicznych (pok. 122).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane przez okres 6 miesięcy, od dnia 01.03.2016 r. do dnia 31.08.2016 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.