eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Sokółka: Wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego
Numer ogłoszenia: 230704 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Sokólskiego , ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085 7112008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie inwestora zastępczego dla inwestycji pn. Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Przewidywany zakres prac modernizacyjnych: a) przy Termomodernizacji zespołu budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sokółce do wykonania: wymiana wewnętrznej instalacji c.o w oparciu o posiadaną dokumentację projektową, z planowanym terminem realizacji robót na rok 2016. b) przy Modernizacji budynku szkoły i internatu Zespołu Szkół im. Gen. Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej do wykonania: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana źródła ciepła z kotłowni węglowej na pompy cieplne oraz przebudowa instalacji c.o., z planowanym terminem realizacji robót na rok 2016. Zamawiający posiada wykonany w 2011r. projekt budowlany (do aktualizacji) budynku internatu i szkoły obejmujący prace dociepleniowe. c) przy Modernizacji budynku szkoły i warsztatów Zespołu Szkół Zawodowych im. Elizy Orzeszkowej w Sokółce do wykonania: 1) w budynku szkoły: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej. Zamawiający posiada wykonany w 2011r. projekt budowlany (do aktualizacji) budynku szkoły obejmujący prace dociepleniowe. 2) w budynku warsztatów: - opracowanie projektu budowlanego: przebudowa z modernizacją budynku warsztatów z dostosowaniem do obecnie obowiązujących standardów pomieszczeń warsztatowych. Projekt powinien obejmować projekt architektoniczny (do pozwolenia na budowę) oraz projekty branżowe: instalacje elektryczne, instalacje wod-kan, wentylację, instalację grzewczą (nagrzewnice), docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów i posadzek (posadzki przemysłowe), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej, - do wykonania: docieplenie ścian zewnętrznych i stropodachu, docieplenie fundamentów i posadzek, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż baterii fotowoltaicznej, wymiana instalacji elektrycznej, wymiana części instalacji c.o (na nagrzewnice). Planowany terminem realizacji robót na rok 2017. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Etap I- przygotowanie inwestycji- do 23 października 2015r. Termin ten może ulec zmianie w przypadku ogłoszenia przez Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego konkursu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. a) opracowanie audytów energetycznych budynków, dokumentacji projektowej, aktualizacja posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji (na własny koszt, za zgodą jej autora) zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 i dostosowanie do wymogów konkursu ogłoszonego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne, gwarantujących osiągnięcie jak najwyższych wskaźników efektywności energetycznej (powyżej 60%); b) uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami prawa; c) wykonanie wniosków do instytucji finansujących oraz Studium Wykonalności. Pomoc w pozyskaniu zewnętrznych źródeł finansowania: - skompletowanie i złożenie pełnej dokumentacji konkursowej i wniosków o finansowanie, - pomoc przy zawieraniu umów z instytucjami finansującymi i przyznającymi dotacje, w tym przy kompletowaniu i sporządzaniu załączników do umów oraz prowadzenie procedury wprowadzania zmian. Warunkiem niezbędnym przystąpienia do Etapu II,III i IV zamówienia jest uzyskanie dofinansowania projektu Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. Etap II- realizacja inwestycji: a) przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze pełnomocnika Zamawiającego (art. 15 ustawy prawo zamówień publicznych); b) przekazanie wykonawcy, przy współudziale Zamawiającego, terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy; c) ustanowienie na własny koszt inspektorów nadzoru we wszystkich branżach występujących w projekcie ze wskazaniem inspektora-koordynatora, zgodnie z przepisami prawa budowlanego; d) sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: - kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami bezpieczeństwa w toku robót budowlanych i przyszłego użytkowania; - sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń; - kontrola prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów dotyczących okoliczności mających znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót; - kontrola jakości wykonanych prac i wydawanie poleceń usunięcia usterek; - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, zgłaszanych przez Wykonawców lub Zamawiającego, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu, bądź opinii rzeczoznawców; - bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; e) zorganizowanie, przy współudziale Zamawiającego, odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia; f) bieżąca obsługa informacyjna z przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiająca Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej; g) kontrolowanie wykonywania robót pod kątem zgodności z umową o dofinansowanie projektu i obowiązującymi przepisami; h) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązania i lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów; i) sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z wykonawcą i aktualnym postępem prac w zakresie rzeczowym i finansowym (potwierdzonym w protokole); j) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji - zgodnie z wymogami instytucji finansujących; k) załatwianie spraw związanych z ewentualnymi zmianami w dokumentacji projektowej; l) uczestniczenie w odbiorach i rozruchu instalacji i urządzeń zamontowanych w budynkach; m) organizacja i uczestniczenie w naradach technicznych i koordynacyjnych; n) potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w dzienniku budowy; o) wyegzekwowanie od wykonawców kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego; p) uzyskanie niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację; q) pomoc w przygotowaniu wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie (o ile będzie taka potrzeba). Etap III Rozliczenia bieżące oraz rozliczenie końcowe inwestycji wraz z audytem projektu i rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi, w zakresie: a) przygotowania wniosków o płatność wraz z załącznikami; b) sporządzania sprawozdań do instytucji finansujących i przyznających dotacje; c) doradztwo i pomoc Zamawiającemu w zakresie przygotowania dokumentacji na potrzeby kontroli ze strony instytucji finansujących i przyznających dotacje; d) podejmowanie wszelkich innych czynności leżących w gestii Zamawiającego (występującego jako Beneficjent projektu) związanych z realizacją projektu, a także rozliczenia merytorycznego i finansowego projektu Modernizacja obiektów szkolnych Powiatu Sokólskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Działanie 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałanie 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. UWAGA: Wszelka dokumentacja sporządzana przez Inwestora Zastępczego winna być opatrzona niezbędnymi logotypami wymaganymi przy współfinansowaniu inwestycji ze środków zewnętrznych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020. Etap IV Opracowanie raportów ankiet z monitorowania inwestycji w okresie trwałości projektu. 4. Pozostałe obowiązki Inwestora Zastępczego 1) Sprawując obowiązki wynikające z niniejszej umowy Inwestor Zastępczy: a) powoła na swój koszt wskazanych w ofercie inspektorów nadzoru inwestorskiego odpowiednich specjalności, w branżach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacje i sieci elektryczne, instalacje i sieci sanitarne lub inne wynikające z zakresu przedsięwzięcia; b) powiadomi Zamawiającego na piśmie, podając w terminie umożliwiającym terminowe, planowane rozpoczęcie robót: dane osobowe, zakres umocowania, oświadczenia tych osób o podjęciu się obowiązków inspektorów nadzoru, uwiarygodnione kopie uprawnień osób o których mowa w pkt a); c) zapewni skuteczność nadzoru inwestorskiego, osób o których mowa w pkt a), dokonując w każdym czasie kontroli: jakości wykonywanych robót, materiałów, maszyn i urządzeń zabudowanych oraz postępu robót. W wypadku, gdy niezbędne jest podjęcie decyzji wykraczających poza zakres uprawnień inspektora nadzoru, wiążące jest ustalenie Zamawiającego, z wyjątkiem wypadków wyraźnie wskazanych w ustawie prawo budowlane. Inspektor nadzoru nie ma prawa zwolnienia wykonawcy z wykonania jakichkolwiek zobowiązań wynikających z dokumentów umownych. Zmiana inspektora nadzoru odbywa się wg przepisów prawa budowlanego i za zgodą Zamawiającego; Jeżeli w określonych okolicznościach inspektor nadzoru uzna za konieczne wydanie polecenia ustnego, wystawi w ciągu 24 godzin pisemne potwierdzenie wydania polecenia. Polecenia inspektora nadzoru nie mogą naruszać zakresu praw i obowiązków inspektora nadzoru wynikających z ustawy prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych do ww ustawy. 2) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego czynności faktycznych i prawnych dla wykonania zadania inwestycyjnego, nawet jeśli nie zostały one wymienione w treści SIWZ, a ich wykonanie jest w interesie Zamawiającego lub są konieczne dla zabezpieczenia interesów Zamawiającego; 3) nie ma prawa podpisywania w imieniu Zamawiającego umów i zaciągania zobowiązań finansowych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1) wykonanie minimum 2 zadań inwestycyjnych - w zakresie Inwestorstwa Zastępczego- w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z prowadzeniem inwestycji z zakresu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej z wykorzystaniem OZE, 2) wykonanie minimum 2 usług -w zakresie pozyskania dofinansowania - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych z pozyskaniem dofinansowania ze źródeł zewnętrznych oraz rozliczaniem (w tym jedno zadanie inwestycyjne dofinansowane z funduszy UE) inwestycji z zakresu termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej z wykorzystaniem OZE o wartości min. 2 mln PLN;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków z art.22 ust.1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał: 1) dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności; 2) dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności; 3) dysponowanie minimum jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą, co najmniej 3- letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w swojej specjalności

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500 tys. złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczących wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej) na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca wykaże w ofercie, że przy realizacji zamówienia będzie polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Wskaźnik procentowy kosztów poniesionych w Etapie I w całości kosztów usługi Inwestora Zastępczego - 30
  • 3 - Jakość obsługi inwestorskiej - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, noszących znamiona siły wyższej- uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji; b) zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy- skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia; c) wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń, uzupełnień, zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego; w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone; d) zmiana harmonogramu płatności podyktowana stopniem zaawansowania robót i możliwościami płatniczymi; e) zmiany wynikające z zastępowalności kluczowego personelu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokolka-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sokółce ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2015 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sokółce ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 16-100 Sokółka pokój 62 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.