To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-11-03
Sieradz: Zakup sprzętu ratowniczego
Numer ogłoszenia: 230491 - 2014; data zamieszczenia: 03.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204841 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Sieradzu, ul. T. Grzesika i R. Piwnika 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 0-43 8281063, 8281070, faks 0-43 8281064.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu ratowniczego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu ratowniczego do ćwiczeń z zakresu katastrof drogowych, budowlanych, technicznych i infrastruktury komunalnej z elementami niezbędnymi do techniki ćwiczeń stabilizacji naruszonych konstrukcji, ścian i stropów budynków z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu technicznego oraz innego sprzętu umożliwiającego realizację zadań specjalistycznych na poziomie podstawowym z zakresu ratownictwa poszukiwawczo -ratowniczego, chemiczno-ekologicznego, wysokościowego i ochrony dróg oddechowych, w tym sprzętu do likwidacji skutków występowania żywiołów oraz katastrof budowlanych zwanego dalej sprzętem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAM Maciej Wacławik, Andrzej Kaczor, Maciej Dyba s.c, ul. Cypriana Kamila Norwida 14, 60-867 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 385000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 416801,40
Oferta z najniższą ceną: 416801,40 / Oferta z najwyższą ceną: 416801,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
- Remont parkingu Prokuratury Okręgowej w Sieradzu
- Remont oddziału 1 pawilonu A na potrzeby działu terapeutycznego w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-pożarniczego dla OSP Rycerka Górna (wóz strażacki 4x4 wraz z wyposażeniem)".
- Dostawa i zakup średniego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Milówce
- Dostawa aparatów powietrznych jednobutlowych ze sprężonym powietrzem i masek firmy MSA lub DRAGER dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 17/D
- Aparaty ucieczkowe.
- aparaty ucieczkowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.