eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynkuprojekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-09

Katowice: Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynku: projekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 230370 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184860 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej, ul. Tadeusza Kościuszki 138, 40-523 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2515186, faks 032 2515081.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynku: projekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: Miasto Ogrodów - Strefy Aktywnego Wypoczynku: projekt i budowa Stref Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza i przy ul. Miłej w Katowicach. Zamówienie obejmuje dwa odrębne zadania inwestycyjne, tj.: Zadanie 1: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza w Katowicach.Zadanie 2: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Miłej w Katowicach. Zadanie 1. obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę strefy aktywnego wypoczynku - terenu rekreacyjnego o powierzchni ca 983 m2, którego głównymi elementami są: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami dla maluchów (zestaw zabawowy, urządzenie linarne, huśtawki, bujaki, karuzela, zestaw piaskowy), siłownia z urządzeniami sprawnościowymi (wioślarz, motyl, ławka + prostownik pleców, twister, wyciskanie siedząc) oraz towarzyszące elementy małej architektury (ogrodzenie, ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem); przewiduje się co najmniej jedno urządzenie zabawowe dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych. Strefy bezpieczne wokół urządzeń zabawowych zostaną wykonane z nawierzchni syntetycznej (wylewanej), chodniki i alejki - z nawierzchni utwardzonej. Bardziej szczegółowy opis zadania zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9.1. do SIWZ). Zadanie 2. obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowę strefy aktywnego wypoczynku - terenu rekreacyjnego o powierzchni ca 4.394 m2, którego głównymi elementami są: plac zabaw ze strefą dla dzieci młodszych (wyposażenie: zestaw zabawowy, huśtawka, bujaki, karuzela, piaskownica) i strefą dla dzieci starszych (wyposażenie: urządzenie linarne piramida, mostek łańcuchowy, skałka do wspinaczki, huśtawka), siłownia z urządzeniami sprawnościowymi (wyciskanie siedząc, rower, jeździec, orbitrek) oraz towarzyszące elementy małej architektury (ogrodzenie, stolik do gry w szachy, ławki, kosze na śmieci, tablica z regulaminem); przewiduje się co najmniej jedno urządzenie zabawowe dostosowane do możliwości osób niepełnosprawnych. Strefy bezpieczne wokół urządzeń zabawowych zostaną wykonane z nawierzchni syntetycznej (wylewanej), chodniki i alejki - z nawierzchni utwardzonej. Bardziej szczegółowy opis zadania zawiera program funkcjonalno-użytkowy (załącznik nr 9.2. do SIWZ). Zakres i forma dokumentacji projektowej. Dokumentacja projektowa dla każdego z zadań określonych w ppkt. 10.2. niniejszego rozdziału musi być sporządzona zgodnie z polskimi normami, aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, w szczególności: 1)Ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. - tekst jednolity (Dz.U. 2013 poz. 1409); 2)Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 poz. 462); 3)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - tekst jednolity (Dz.U. 2013 poz. 1129); 4)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 nr 130, poz. 1389), oraz zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym i wiedzą techniczną. Wykonanie przedmiotu zamówienia w części dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej łączy się z obowiązkiem uzyskania przez Wykonawcę wszystkich wymaganych przepisami techniczno - budowlanymi opinii, warunków, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę (lub uprawomocnionego zgłoszenia robót budowlanych, jeżeli pozwolenie na budowę nie jest wymagane), warunkujących możliwość przystąpienia do wykonywania robót budowlanych. Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia składa się z: 1)projektu budowlanego, który powinien zawierać: -projekt zagospodarowania działki lub terenu, -projekt architektoniczno-budowlany z aktualną mapą do celów projektowych, -opinię geotechniczną określającą warunki gruntowo-wodne podłoża terenu, -warunki techniczne, uzgodnienia i opinie otrzymane od gestorów sieci i innych podmiotów, -informację dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (informacja BiOZ), -wizualizację (widoki stanu projektowanego z trzech charakterystycznych stron); 2)kart technicznych urządzeń zabawowych, urządzeń sprawnościowych oraz innych wyrobów i elementów małej architektury przewidzianych do zabudowy; 3)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 4)przedmiaru robót; 5)kosztorysu. Wykonawca przekaże Zamawiającemu całość dokumentacji projektowej w formie papierowej oraz w formie elektronicznej - na nośnikach CD (w formatach dwg i pdf), w ilości egzemplarzy określonej w umowie. Dokumentację projektową traktuje się jako wykonaną z chwilą dostarczenia Zamawiającemu kompletnej dokumentacji, o której mowa w ppkt. 10.3.3. i 10.3.2., wraz z uprawomocnionym pozwoleniem na budowę (lub wraz z uprawomocnionym zgłoszeniem robót, jeżeli nie zachodzi konieczność uzyskania pozwolenia na budowę). Wymagania dotyczące wyrobów budowlanych, materiałów i urządzeń. Wyroby budowlane, materiały i urządzenia stosowane do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać obowiązującym przepisom (w szczególności: Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. 2004 nr 92, poz. 881) oraz posiadać deklarację zgodności: 1) z normą zharmonizowaną lub z europejską oceną techniczną albo 2) z Polską Normą przenoszącą normę zharmonizowaną lub z aprobatą techniczną. Urządzenia zabawowe muszą spełniać kryteria techniczne, technologiczne i wymogi bezpieczeństwa określone w zintegrowanych polskich i europejskich normach: - PN-EN 1176-1 - ogólne wymagania dotyczące badań, - PN-EN 1176-2 - huśtawki, - PN-EN 1176-3 - zjeżdżalnie, - PN-EN 1176-5 - karuzele, - PN-EN 1176-6 - urządzenia kołyszące, - PN-EN 1176-7 - wyposażenie placów zabaw, - PN-EN 1176-11 - dodatk. wymagania bezpieczeństwa i metody badań przestrzennych konstrukcji sieciowych, - PN-EN 1177 - nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Zgodność urządzeń z obowiązującymi normami powinna być potwierdzona certyfikatami wydanymi przez jednostkę uprawnioną do przeprowadzania badań i certyfikacji, lub deklaracjami zgodności. Urządzenia zabawowe, sprawnościowe oraz inne wyroby i elementy (małej architektury) przewidziane do zabudowy powinny być wykonane z materiałów zapewniających ich estetyczny wygląd, bezpieczeństwo, trwałość i wytrzymałość, a także odporność na działanie niskich i wysokich temperatur, promieniowania UV i innych niekorzystnych czynników, w okresie co najmniej 10 lat ich użytkowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.21 - Elementy gotowe 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Adwentowicza w Katowicach.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma BUD-WOD-BIS s.c. Wodecki i Wspólnicy, ul. Krzyżowa 9A, 40-111 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 256774,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377610,00

  • Oferta z najniższą ceną: 372497,52 / Oferta z najwyższą ceną: 391140,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Projekt i budowa Strefy Aktywnego Wypoczynku przy ul. Miłej w Katowicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLOR-SPORT s.c. Adam Wilk, Waldemar Kosiorowski, ul. Warszawska 299, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 298930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 377502,87

  • Oferta z najniższą ceną: 377502,87 / Oferta z najwyższą ceną: 377502,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.