eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Część 1 zamówieniaUsuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówieniaUsuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Tarnów: Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski
Numer ogłoszenia: 230308 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzmiuw.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski Część 2 zamówienia: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie prawego wału rzeki Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - wytyczenie zakresu remontu wału - 0,55 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 6262,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 6262,00 m2, zagęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 z wycięciem schodków - 1804,70 m3, odbudowa korpusu wału Is większe od 0,92 zgodnie z technologią remontu wału wg rys. nr 8 z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3229,00 m3, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologii DSM o śr. 50cm - 4920,00 m2, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologi Jet Grounting o śr. 50cm - 560,00 m2, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 3836,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 4716,00 m2. Remont śluzy: Remont przyczółków - demontaż istniejących klap śluzy 2,00 kpl., skucie powierzchni betonowych o średniej grubości warstwy 3cm - 15,02 m2, wykonanie warstwy sczepnej materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi na powierzchni betonowej 15,02 m2, montaż siatki zbrojeniowej zgrzewanej z prętów o śr. 6mm z mocowaniem na kotwach z prętów zbrojeniowych fi 10mm - 15,02 m2, pokrycie siatki zbrojeniowej zgrzewanej warstwą pasywującą - 15,02 m2, wykonanie płaszcza z betonu C25/30 o gr. 15cm - 2,25 m3, zagruntowanie powierzchni betonu materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi - dwie warstwy 10,09 m2, udrożnienie przewodu śluzy o śr. przewodu 0,8m, zamulenie do 2/3 wysokości z rozplantowaniem 15,00 m, remont i montaż uprzednio zdemontowanych klap śluzy 2,00 kpl. Udrożnienie rowu wlotowego i wylotowego: wykoszenie traw z rowu wraz z wywozem na składowisko - 320,00 m2, udrożnienie koryta rowu - 42,00 m3, likwidacja osunięć skarp wraz z ich wyprofilowaniem - 320,00 m2, zabezpieczenie dna i skarp płytami betonowymi typu Jumbo z kotwieniem do podłoża palikami drewnianymi ułożonymi na podsypce piaskowo- żwirowej gr. 10cm - 362,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 362,00 m2, zabezpieczenie stopy skarpy krawężnikiem 20x30x100cm na podsypce piaskowo - cementowej gr. 20cm - 22,00 m. Remont schodów: rozkucie zniszczonych betonowych schodów skarpowych o szer. ok. 1,0m wraz z wywozem gruzu - 10,00 m , wykonanie podsypki żwirowej o gr. warstwy 40cm - 10,00 m2, wykonanie ławy żwirowo - cementowej - 0,40 m3, wykonanie schodów o obrzeżach betonowych i stopniach prefabrykowanych - 10,00 m. Nawierzchnie korony wału i ramp wałowych: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1644,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1644,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe od 0,95, gr. warstwy 20cm - 1644,00 m2. Remont ramp wałowych: wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 200,80 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 200,80 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 200,80 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr.. warstwy 20cm - 200,80 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 132,44 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3288,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3288,00 m2. Część 2 zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie lewego wału rzeki Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - 0,52 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 7250,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 7250,00 m2, dogęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 - 2190,0 m3, Odbudowa korpusu wału z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3607,00 m3, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 5764,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 5853,00 m2. Nawierzchnie korony wału, ramp wałowych oraz drogi tymczasowej: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1548,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 m2 - 1548,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe lub równe 0,95, gr. warstwy 20cm - 1548,00 m2. Remont ramp wałowych - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 311,44 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 311,44 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr. warstwy 20cm - 311,44 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 311,44 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 93,36 m2. Wykonanie drogi tymczasowej z płyt betonowych drogowych, z późniejszą ich rozbiórką - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1890,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1890,00 m2, nawierzchnia z tłucznia zagęszczonego do Is większe od 0,95 o gr. warstwy 20cm - 1890,00 m2, ułożenie i rozbiórka tymczasowej nawierzchni z płyt betonowych drogowych o szer. 3,0m i gr. 0,15m - 1890,00 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3096,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3096,00 m2. Szczegółowy zakres zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia określa opracowana w r. 2013 dokumentacja techniczna (oprac. Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowe AdEko s.c. Stanisław Wagner, Piotr Radzicki, Elżbieta Wagner - Radzicka) pn. - Prawy wał Uszwicy - usuwanie szkód powodziowych w km 11+000-11+540 w msc. Borzęcin, gm. Borzęcin - Lewy wał Uszwicy - usuwanie szkód powodziowych w km 8+500-9+000 w msc. Borzęcin, gm. Borzęcin (projekty wykonawcze, opinie geotechniczne, dokumentacje fotograficzne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiary robót, stanowiące załączniki do siwz). Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie zgłoszenia do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zamiaru wykonywania robót budowlanych z dnia 30.10.2014 (kopie zgłoszeń są załącznikami do SIWZ). Uwaga. 1) Zamawiający wymaga ustanowienia nadzoru przyrodniczego nad realizowanymi robotami. Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowania prowadzonych prac w formie comiesięcznego sprawozdania. Sprawozdanie końcowe z nadzoru należy przekazać do RDOŚ w Krakowie. Wykonawca wszelkie koszty związane z nadzorem przyrodniczym pokrywa we własnym zakresie. 2) W celu prawidłowej wyceny oferty, należy przed jej sporządzeniem dokonać wizji w terenie. 3) Wykonawca na swój koszt dokona aktualizacji uzgodnień i decyzji, jeżeli upłynął lub upłynie podczas realizacji zadania ich termin ważności, lub nastąpią inne okoliczności powodujące konieczność ich aktualizacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać stosowne zezwolenie na transport po przyległych drogach na czas realizacji inwestycji. Transport należy dostosować do nośności i klasy dróg. W przypadku zniszczenia dróg lokalnych w obrębie robót, po zakończeniu prac należy je przywrócić do stanu pierwotnego. Wszelkie koszty związane z transportem materiałów i sprzętu na teren budowy ponosi Wykonawca. 5) Wykonawca jest zobowiązany pokryć koszty wszelkich odszkodowań za szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych na terenie budowy i terenie przyległym, w tym szkody wyrządzone osobą trzecim. 6) Wykonawca przed przystąpieniem do robót winien uzgodnić z właściwym Zarządem Drogowym z których dróg powiatowych zamierza korzystać, powołać komisję i sporządzić protokół z aktualnego stanu dróg. 7) Zobowiązuję się wykonawcę do naprawy lub wypłaty odszkodowania za zniszczenia wszelkiego rodzaju dróg dojazdowych np.: prywatnych, gminnych, powiatowych i wojewódzkich wraz z uzgodnieniem warunków korzystania z powyższych dróg. 8) Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska niezbędne uzgodnienia i decyzję dotyczące wycinki drzew nieobjętych wydanymi decyzjami RZGW w Krakowie a niezbędnymi do prowadzenia robót budowlanych na terenie i poza terenem budowy wraz z wypłatą wszelkich odszkodowań. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia Zamawiającemu pisemnej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia w formie załącznika do oferty, stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy i robót budowlanych w szczególności od zdarzeń losowych (z klauzulą ubezpieczenia wartości kontraktu od następstw deszczów nawalnych, zalania, powodzi i obsunięć) oraz od odpowiedzialności cywilnej. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia dokumentu ubezpieczenia w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Prace geodezyjne należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 roku w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno - kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25 z 13.03. 1995 roku poz. 133). Zgodnie z treścią art.36a ust.1 Ustawy Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania w składanej ofercie części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do złożenia oświadczenia jako załącznika do umowy o treści: Oświadczam przedstawię Zamawiającemu do akceptacji umowy z podwykonawcami dotyczące wykonania części robót, które będą realizowali podwykonawcy i zobowiązuję się do przedstawienia Zamawiającemu oświadczeń podwykonawców, w których podwykonawcy zobowiążą się do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdorazowym opóźnieniu w zapłacie przez Wykonawcę za wykonane przez nich roboty. Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00-5, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: dla części 1 zamówienia - 50 000 PLN, dla części 2 zamówienia - 44 000 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium winno być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami) Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Tarnowie ul. Ostrogskich 5 sekretariat (I piętro). Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie -zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i)lub 5 Ustawy. - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Dla części 1 zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) o wartości co najmniej 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych), w zakresie budowy, odbudowy lub remontu ziemnych obwałowań przeciwpowodziowych lub ziemnych zapór czołowych i bocznych. Dla części 2 zamówienia Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona) o wartości co najmniej 700 000 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych), w zakresie budowy, odbudowy lub remontu ziemnych obwałowań przeciwpowodziowych lub ziemnych zapór czołowych i bocznych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: a) dysponuje w szczególności: Dla części 1 zamówienia: specjalistycznym sprzętem do wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej z zawiesiny twardniejącej 1 kpl, (sprzęt ten powinien posiadać komputerowy system rejestracji umożliwiający bieżącą kontrolę parametrów wykonawstwa oraz archiwizowania informacji na głębokość.), spycharka 1 szt., koparka 1 szt., walec 1 szt. Dla części 2 zamówienia: spycharka 1 szt., koparka 1 szt., walec 1 szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Dla części 1 zamówienia: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa Dla części 2 zamówienia: - kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji. Dla części 1 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2 000 000,00 PLN (słownie: dwa miliony złotych 00)100). Dla części 2 zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 500 000,00 PLN (słownie: jedem milion pięćset tysięcy złotych 00)100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 0.05

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi załącznik do siwz. 1. Nie przewiduje się wzrostu ceny przedstawionej w ofercie, jak również możliwości zmian składników cenotwórczych podanych w ofercie bez względu na zaistniałą w międzyczasie sytuację za wyjątkiem stawki podatku VAT, którego zmiana następuje z mocy prawa. 2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: -konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego -zdarzeń losowych tj. podtopienia placu budowy spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót. -zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego w sytuacji wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na harmonogram. 3.Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach: -zmiany kluczowego personelu wykonawcy, zamawiającego lub podwykonawcy, w wypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających dalsze pełnienie tych funkcji, -zmiany w KRS lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w trakcie realizacji zamówienia. -zmiany kont bankowych, -wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzmiuw.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 09:30, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w Tarnowie przy ul. Ostrogskich 5 w sekretariacie pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na prawym wale Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie prawego wału rzeki Uszwicy w km 11+000 - 11+540 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - wytyczenie zakresu remontu wału - 0,55 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 6262,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 6262,00 m2, zagęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 z wycięciem schodków - 1804,70 m3, odbudowa korpusu wału Is większe od 0,92 zgodnie z technologią remontu wału wg rys. nr 8 z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3229,00 m3, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologii DSM o śr. 50cm - 4920,00 m2, przesłona pionowa przciwfiltracyjna w technologi Jet Grounting o śr. 50cm - 560,00 m2, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 3836,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 4716,00 m2. Remont śluzy: Remont przyczółków - demontaż istniejących klap śluzy 2,00 kpl., skucie powierzchni betonowych o średniej grubości warstwy 3cm - 15,02 m2, wykonanie warstwy sczepnej materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi na powierzchni betonowej 15,02 m2, montaż siatki zbrojeniowej zgrzewanej z prętów o śr. 6mm z mocowaniem na kotwach z prętów zbrojeniowych fi 10mm - 15,02 m2, pokrycie siatki zbrojeniowej zgrzewanej warstwą pasywującą - 15,02 m2, wykonanie płaszcza z betonu C25/30 o gr. 15cm - 2,25 m3, zagruntowanie powierzchni betonu materiałami hydroizolacyjnymi mineralnymi - dwie warstwy 10,09 m2, udrożnienie przewodu śluzy o śr. przewodu 0,8m, zamulenie do 2/3 wysokości z rozplantowaniem 15,00 m, remont i montaż uprzednio zdemontowanych klap śluzy 2,00 kpl. Udrożnienie rowu wlotowego i wylotowego: wykoszenie traw z rowu wraz z wywozem na składowisko - 320,00 m2, udrożnienie koryta rowu - 42,00 m3, likwidacja osunięć skarp wraz z ich wyprofilowaniem - 320,00 m2, zabezpieczenie dna i skarp płytami betonowymi typu Jumbo z kotwieniem do podłoża palikami drewnianymi ułożonymi na podsypce piaskowo- żwirowej gr. 10cm - 362,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 362,00 m2, zabezpieczenie stopy skarpy krawężnikiem 20x30x100cm na podsypce piaskowo - cementowej gr. 20cm - 22,00 m. Remont schodów: rozkucie zniszczonych betonowych schodów skarpowych o szer. ok. 1,0m wraz z wywozem gruzu - 10,00 m , wykonanie podsypki żwirowej o gr. warstwy 40cm - 10,00 m2, wykonanie ławy żwirowo - cementowej - 0,40 m3, wykonanie schodów o obrzeżach betonowych i stopniach prefabrykowanych - 10,00 m. Nawierzchnie korony wału i ramp wałowych: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1644,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1644,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe od 0,95, gr. warstwy 20cm - 1644,00 m2. Remont ramp wałowych: wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 200,80 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 200,80 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 200,80 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr.. warstwy 20cm - 200,80 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 132,44 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3288,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3288,00 m2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00-5, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 0.05

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie szkód powodziowych na lewym wale Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - usuwanie szkód powodziowych polegające na remoncie lewego wału rzeki Uszwicy w km 8+500 - 9+000 w m. Borzęcin, gm. Borzęcin, pow. brzeski. Zakres zamówienia obejmuje: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE roboty pomiarowe - 0,52 km, wykoszenie traw ze skarp wału wraz z wywozem na składowisko - 7250,00 m2. ROBOTY BUDOWLANE Remont wału: zdjęcie humusu ze skarp wału warstwa gr.15cm na odkład - 7250,00 m2, dogęszczenie istniejącego korpusu wału do Is większe od 0,92 - 2190,0 m3, Odbudowa korpusu wału z zakupem i dowozem gruntu wraz z wykonaniem i rozbiórką niezbędnych dróg technologicznych - 3607,00 m3, zabezpieczenie skarp z siatki stalowej ocynkowanej - 5764,00 m2, humusowanie korpusu wału warstwą o gr. 5cm z obsiewem mieszanką traw - humus z odkładu - 5853,00 m2. Nawierzchnie korony wału, ramp wałowych oraz drogi tymczasowej: Umocnienie korony wału - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1548,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 m2 - 1548,00 m2, nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm, Is większe lub równe 0,95, gr. warstwy 20cm - 1548,00 m2. Remont ramp wałowych - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 25cm - 311,44 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 311,44 m2, wykonanie podbudowy z zagęszczonego klińca, gr. warstwy 20cm - 311,44 m2, wykonanie podsypki piaskowej, gr. warstwy 5cm - 311,44 m2, ułożenie płyt betonowych typu Jumbo - 93,36 m2. Wykonanie drogi tymczasowej z płyt betonowych drogowych, z późniejszą ich rozbiórką - wykonanie korytowania pod nawierzchnię głębokość 20cm - 1890,00 m2, ułożenie geowłókniny g-250 - 1890,00 m2, nawierzchnia z tłucznia zagęszczonego do Is większe od 0,95 o gr. warstwy 20cm - 1890,00 m2, ułożenie i rozbiórka tymczasowej nawierzchni z płyt betonowych drogowych o szer. 3,0m i gr. 0,15m - 1890,00 m2. ZAGOSPODAROWANIE TERENU Wyrównanie, plantowanie i bronowanie terenu przyległego do wyremontowanego wału - 3096,00 m2, obsiew mieszanką traw - 3096,00 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.95
    • 2. Okres gwarancji i rękojmi - 0.05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.