Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-09
Toruń: Zorganizowanie na terenie kraju siedmiodniowego wyjazdu integracyjno - wypoczynkowego dla 58 osób tj. dwóch trenerów oraz dla 10 rodzin (3 rodzin 6 osobowych, 4 rodzin 5 osobowych, 1 rodziny czteroosobowej, 2 rodzin siedmioosobowych objętych projektem Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, w trakcie którego prowadzona będzie terapia rodzinna (zajęcia o charakterze psychoterapeutycznym).
Numer ogłoszenia: 230198 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu , ul. Konstytucji 3 Maja 40c, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6508565, faks 56 6486447.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.torun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie na terenie kraju siedmiodniowego wyjazdu integracyjno - wypoczynkowego dla 58 osób tj. dwóch trenerów oraz dla 10 rodzin (3 rodzin 6 osobowych, 4 rodzin 5 osobowych, 1 rodziny czteroosobowej, 2 rodzin siedmioosobowych objętych projektem Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, w trakcie którego prowadzona będzie terapia rodzinna (zajęcia o charakterze psychoterapeutycznym)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie na terenie kraju siedmiodniowego wyjazdu integracyjno - wypoczynkowego dla 58 osób tj. 2 trenerów oraz dla 10 rodzin (3 rodziny 6 osobowe, 4 rodziny 5 osobowe, 1 rodzina czteroosobowa, 2 rodziny siedmioosobowe oraz 2 trenerów) objętych projektem Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu, w trakcie którego prowadzona będzie terapia rodzinna (zajęcia o charakterze psychoterapeutycznym). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy pzp, nie więcej jednak niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.Organizator wypoczynku zapewnia:bazę lokalową - zakwaterowanie w pokojach 2,3,4 osobowych z łazienkami, dopuszcza się możliwość zakwaterowania osób w domkach lub pawilonach tj. dla 3 rodzin 6 osobowych, 4 rodzin 5 osobowych, 1 rodziny czteroosobowej, 2 rodzin siedmioosobowych oraz 2 trenerów)salę wykładową konferencyjną na czas trwania turnusu na około 60 osób wyposażoną w komputer/laptop, rzutnik(projektor) oraz flipchart, wykonawca zapewni papier do flipcharta ( min.2 opak.) baza lokalowa wraz z wyposażeniem powinna być estetyczna, urządzenia sprawne; całodzienne wyżywienie - 4 posiłki dziennie, w tym jeden gorący: śniadanie, obiad składający się co najmniej z dwóch dań, podwieczorek i kolacja - do oferty wykonawca winien dołączyć jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury;codzienny serwis kawowy (kawa, herbata, cytryna, woda, sok oraz ciastka - min. 2 kg dziennie) podczas zajęć o charakterze psychoterapeutycznym,organizację wypoczynku w promieniu ok. 250 km od Torunia nad morzem lub nad jeziorem ( z możliwością kąpieli) dowóz do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu) ubezpieczonym/mi autokarem/ami (OC i NNW pasażerów) odbywa się na koszt Wykonawcy.Zamawiający wyklucza dowóz autokarami w godzinach nocnych tzn. między godz. 22.00 a 6.00. ubezpieczenie osób w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu (od chwili zbiórki przed wyjazdem do chwili powrotu z turnusu);opiekę pielęgniarską oraz lekarską;zorganizowanie co najmniej jednej jednodniowej autokarowej wycieczki, co najmniej jednego wieczorku tanecznego (integracyjnego) oraz ogniska z pieczeniem kiełbasek pokrywanie kosztów biletów wstępu;utrzymywanie porządku w miejscu zorganizowanego wypoczynku, w tym codzienne sprzątanie w miejscu zakwaterowania;charakter świecki organizowanego wypoczynku. Zamawiający zapewnia:Terapię rodzinną w postaci zajęć o charakterze psychoterapeutycznym w wymiarze co najmniej 2 godzin dziennie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty ( wg załączonego wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ)Wypełniony formularz wyliczenia kosztów (wg załączonego wzoru- załącznik nr 2 do SIWZ)Zaakceptowany projekt istotnych warunków umownych o udzielenie zamówienia publicznego (wg załączonej propozycji - załącznik nr 3 do SIWZ)Program pobytu wraz z wyszczególnieniem zajęć o charakterze integracyjnym Opis bazy lokalowej ( mile widziane zdjęcia, prospekty) Jadłospis wraz z wyszczególnieniem gramatury Oświadczenie, że oferowana usługa spełnia wymagania określone przez zamawiającego - według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ .Oświadczenie o terminie zorganizowania wyjazdu (podanie konkretnego terminu) - według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ.Upoważnienie do podpisania i złożenia oferty, chyba że wynika ono z odrębnych dokumentów.Oświadczenie wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od do stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. 2003 Nr 152 poz. 1503 ze zm.) i jako takie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania.Brak powyższego oświadczenia oznaczać będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa ( wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów).Oświadczenie wykonawcy jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych oferenta , wymienione w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - atrakcyjność programu - 50
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu
ul. Konstytucji 3 Maja 40c
87-100 Toruń p.110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Toruniu ul. Konstytucji 3 Maja 40c 87-100 Toruń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w związku z realizacja projektu Schematom STOP, Wspólne działania pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przebudowa części pomieszczeń budynku 510 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Rydygiera w Toruniu na potrzeby sal przeszczepowych Oddziału Hematologii
- Wykonanie badań geotechnicznych gruntu na potrzeby określenia warunków geologicznych dla nieruchomości gruntowych położonych przy ul. Prymasa Józefa Glempa w Inowrocławiu woj. kujawsko - pomorskie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów komputerowych z certyfikatem ECDL BASE dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!".
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie""
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zadnie pn.: Zmiana sposobu użytkowania wraz z przebudową budynku byłego spichlerza w Lubiczu Górnym.
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach wydarzenia CIVICA Sport and Culture Festival dla ok. 250 osób w dniach 14-16.06.2024
- HOTELARSKIE USŁUGI NOCLEGOWE
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów
- Świadczenie usług gastronomicznych oraz cateringowych na terenie Ośrodka w Rucianem - Nidzie wraz z prawem opcji
- Usługi hotelarskie i gastronomiczne wraz z wynajęciem sal konferencyjnych na potrzeby organizacji konferencji dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.