Komprachcice: BUDOWA DWÓCH KORTÓW TENISOWYCH Z OGRODZENIEM I ODWODNIENIEM PRZY UL. ROLNICZEJ W POLSKIEJ NOWEJ WSI
Numer ogłoszenia: 229852 - 2014; data zamieszczenia: 09.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Komprachcice , ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, woj. opolskie, tel. 77 4031700-01, faks 77 4031725.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DWÓCH KORTÓW TENISOWYCH Z OGRODZENIEM I ODWODNIENIEM PRZY UL. ROLNICZEJ W POLSKIEJ NOWEJ WSI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: BUDOWA DWÓCH KORTÓW TENISOWYCH Z OGRODZENIEM I ODWODNIENIEM PRZY UL. ROLNICZEJ W POLSKIEJ NOWEJ WSI Zakres robót obejmuje budowę dwóch kortów tenisowych o nawierzchni syntetycznej na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z drenażem o wymiarach (wraz z obejściem z kostki betonowej) 41,56*41,46 konstrukcja nawierzchni kortu syntetyczna z granulatu gumowego i lepiszcza poliuteranowego spełniającego warunki i wymagania - Normy Pn-EN 14877 lub posiadającą aprobatę techniczną ITB dla nawierzchni syntetycznych na terenach otwartych - posiadają atest higieniczny PZH Zaprojektowano nawierzchnię syntetyczną o przekroju konstrukcyjnym: 0,7 cm - warstwa ścieralna z granulatu i lepiszcza - płyta kolor czerwony, linie koloru bialego 0,7 cm - warstwa dolna oskłądzie granulat i lepiszcze 3,5 cm - warstwa stabilizująca - mieszanka granulatu lepiszcza i kruszywa 5,0 cm - warstwa klinująca z kruszywa łamanego 0 - 31,5 mm 10,0 cm - warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego 31,5 - 63,0 mm 30,0 cm - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego Opadkę wokół nawierzchni syntetycznej kortu zaprojektowano z kostki betonowej o przekroju konstrukcyjnym 8 cm - warstwa nawierzchni z kostki betonowej grub. 8 cm w kolorze szarym wg PN-EN-1338:2005 3 cm - warstwa podsypki cementowo-piaskowa 1:4 5 cm - warstwa uszczelniająca z kluszywa łamanego 0/12,8 mm, kl. I stabilizowanego mechanicznie wg PN-S/97-06102 10 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0/63,0 mm, kl. I stabilizowanego mechanicznie wg PN-S/97-06102 10 cm - warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego wg PN-EN-13043:2004 36 cm - razem Po północnej stronie kortu za obejściem z kostki betonowej projektuje się ściek z prefabrykowanych elementów betonowych o wymiarach 50*60*15 cm. Konstrukcja ścieku 15 cm - betonowy prefabrykowany ściek 60*50*15 zm 5 cm - warstwa podsypki cementowo-piaskowa 1:4 15 cm - warstwa chudego betonu B-9 15 cm - warstwa odsączająca z piasku z piasku średnioziarnistego Ogrodzenie kortu i piłkochwyt Projektuje się ogrodzenie kortu na długości 160 mb. Ogrodzenie o wysokości 4,0 m z paneli ogrodzeniowych wypełnionych profilowanymi i zgrzewanymi prętami poziomymi i pionowymi o śred. 5 mm Słupy panelowe ogrodzenia o wymiarach 40*80 mm o ściankach grubości 3 mm. stalowe ocynkowane. W ogrodzeniu zaprojektowano bramę dwuskrzydłową o wymiarach: szerokość w świetle 3,65 m, wysokość 2,0 m- wypełnienie bramy prętami jak w ogrodzeniu Słupy przybramowe z profili 10*10 cm stalowe ocynkowane. Furtkę wejściową na teren kortu projektuje sie o wymiarach 1,35 m w świetle i wys. 2 m. Wypełnienie furtki panelem jak w ogrodzeniu i bramie. Piłkochwyt - projektuje się piłkochwyt łącznie dla obu kortów o długości 70 mbj. Piłkochwyty z siatki bezwęzłowej, polipropylenowej o wielkośco oczka 4,5 x 4,5 cm, grubość splotu linki 5 mm. Kolor siatki zielony. Siatka z obszyciem wzmacniającym na brzegach, odporna na warunki atmosferyczne, w tym na promienie UV. Siatka rozpięta na 3 linkach stalowych. Siatka musi posiadać świadectwo niepalności oraz być objęta fizjologicznie (atest PZH). Słupy piłkochwytu 80*80 mm o grubości ścianki profilu mni. 3 mm i wysokości 6,0 m, cynkowane ogniowo, malowane proszkowo na kolor zielony w rozstawie podawanej na rys nr 1. Słupy skrajne z zastrzałami wykonanymi z profilu kwaadratowego stalowego mni. 40*40*3 mm, ocynkowane ogniowo, malowane proszkowo na kolor zielony. Z jednej strony zastrzał mocowany do słupa skrajnego na wysokości ok. 5,5 m, z drugiej do słupa sąsiedniego. Zastrzał zabezpiecza skrajne słupy przed ugięciem. Wyposażenie kortów: Słupki do tenisa wraz z osprzętem - 4 szt. Siatka do tenisa biała wraz z ostrzętem - 2 szt. W celu wyeliminowania zagrożenia stabilności podbudowy płyty kortu projektuje się drenaż kortu z odprowadzeniem wód do projektowanej kanalizacji deszczowej. Drenaż projektuje się z sączków fi 50 mm i rur zbierających fi 100 mm z obsypaniem rur drenażowych żwirem w otulinie z geowłókniny. Drenaż z rur drenarskich karbowanych PVC. Na drenażu projektuje się 4 studzienki rewizyjne z fi 425 mm. Studzienki i pokrywa z PP. Powierzchnia kortów 1386,8 m2 Powierzchnia opaski kortu z kostki brukowej 317,0 m2 Powierzchnia wydzielonego chodnika - dojścia do kortu z kostki brukowej 12,8 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wskazać. Ocena na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej dwa boiska sportowe z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Oświadczenie potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu dokumentów, o którym mowa w pkt III.2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony po przedłożeniu dokumentów, o którym mowa w pkt III.2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych). Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz wykonanych robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż wykonał co najmniej dwa boiska sportowe z nawierzchnią poliuretanową, z podaniem dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- w przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania umowy i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (druk własny Wykonawcy), - w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (druk własny Wykonawcy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.komprachcice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Komprachcice, ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Komprachcice, ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, sekretariat I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROF oś. 4 Odnowa Wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOMPRACHCICE
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
więcej: przetargi KOMPRACHCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Chlebowie oraz Modernizacja PSZOK w Polanowicach w Gminie Wiejskiej Gubin
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Poprawa dostępności przestrzeni publicznej poprzez budowę ogólnodostępnego placu zabaw
- Rozbudowa i przebudowa budynku Ośrodka Zdrowia w Kurzynie
- Przebudowa obiektu stadionu sportowego w Myszyńcu
- Budowa ciągu pieszo - jezdnego pomiędzy ul. Saperów i ul. Czołgistów w Ząbkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.