Szczecin: Dostawa pakietów oprogramowania, urządzeń sieciowych projektorów, ekranu, sprzętu nagłaśniającego wraz z montażem na sali konferencyjnej Urzędu
Numer ogłoszenia: 229783 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie , ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4256100, faks 091 4256103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pakietów oprogramowania, urządzeń sieciowych projektorów, ekranu, sprzętu nagłaśniającego wraz z montażem na sali konferencyjnej Urzędu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pakietów oprogramowania, urządzeń sieciowych projektorów, ekranu, sprzętu nagłaśniającego wraz z montażem na sali konferencyjnej Urzędu oraz różnego asortymentu komputerowego w podziale na VI Części..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 38.65.21.20 - Projektory wideo 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne 39.51.54.40 - Żaluzje pionowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ. Dodatkowo, dla Części V, Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę z montażem odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 67 tys. zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których, dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz usług sporządzony wg propozycji stanowiącej Formularz nr 9 do SIWZ. Dowodami, o których mowa w punkcie 6.1.2. SIWZ należy rozumieć dowody zgodnie z § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 19.02.2013 r., poz. 231).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem oświadczenia stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularze od nr 1 do nr 6- Oferta cenowa dla Części od I do VI. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Tylko w sytuacjach określonych w Części II w Rozdziale I pkt 1.5 lub w przypadku składania oferty wspólnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Termin realizacji umowy - 30
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zmiana terminu realizacji dostaw spowodowane przedłużającymi się czynnościami prowadzącymi do wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu lub innymi czynnikami mogącymi opóźnić zawarcie umowy po okresie wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu. W przypadku zmiany terminu ustalony zostanie nowy termin, dogodny dla obu stron. - Inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania dostawy. - Zmiana będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego w szczególności: a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy i uniemożliwiającym jego pełną realizację. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. - Ustawowa zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. W przypadku gdy stawka podatku VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy, Wykonawca obniży wartość brutto stawek o różnicę VAT-u.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 039.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 10:30, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. A. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 036.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Dostawa i wdrożenie rutera brzegowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, biurowego, RTV i AGD na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Wielkopolskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA
- Wyłonienie Wykonawcy na wymianę systemu kontroli dostępu w budynkach INoŚ i IGiGP przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie.
więcej: Akcesoria komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.