eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana stropu w pomieszczeniach mieszkalnych pomiędzy mieszkaniem nr 6 i 8 w budynku wielorodzinnym przy ul. Mikołowskiej 46 w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Katowice: Wymiana stropu w pomieszczeniach mieszkalnych pomiędzy mieszkaniem nr 6 i 8 w budynku wielorodzinnym przy ul. Mikołowskiej 46 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 229625 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206935 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 20 21-25, faks 32 258 20 25, 41 63 167.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stropu w pomieszczeniach mieszkalnych pomiędzy mieszkaniem nr 6 i 8 w budynku wielorodzinnym przy ul. Mikołowskiej 46 w Katowicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego stropu pomiędzy lokalami 6 i 8, nad kuchnią, przedpokojem i łazienką, w budynku przy ul. Mikołowskiej 46 w Katowicach. Roboty budowlane polegać będą przede wszystkim na demontażu drewnianego stropu oraz wykonaniem nowego stropu pomiędzy lokalami mieszkalnymi (obecnie pustostany). Jednocześnie Zamawiający informuje, że: - w lokalach znajdują się urządzenia łazienki i instalacji elektrycznej, które przeznaczone są do demontażu; - nie przewiduje położenia wykładziny PCV - przyszły najemca wykona podłogę wg. własnego uznania. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 28.574,76 zł (brutto). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiar robót, projekt wykonawczy Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zabudowane materiały i urządzenia wynosi 3 lata i będzie biegł od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych - końcowego. 4. Minimalny wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady określonej zgodnie z Kodeksem Cywilnym wynosi 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru technicznego robót budowlanych. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiar robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy Pzp dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. 6. Tam gdzie w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej lub przedmiarze, przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, STWiORu, przedmiaru robót, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.26.24.20 - Wznoszenie konstrukcji obiektów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe M.J. Marcin Jasiński, ul. K. Miarki 36, 41-400 Mysłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26458,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24835,62

  • Oferta z najniższą ceną: 24835,62 / Oferta z najwyższą ceną: 28047,78

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.