eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Modernizacja terenu Turzynka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Goleniów: Modernizacja terenu Turzynka
Numer ogłoszenia: 229607 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja terenu Turzynka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje: Branża ogólnobudowlana: 1) Ogrodzenie i zabezpieczenie placu budowy, 2) Demontaż i wywiezienie obiektu kontenerowego we wskazane miejsce przez Zamawiającego na odległość do 5 km, 3) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - rozebranie betonowej kostki brukowej ze złożeniem 50 % w obrębie placu budowy do ponownego wbudowania; wywiezienie i utylizacja pozostałych 50%, 4) Mechaniczne rozebranie nawierzchni betonowej i fundamentów - przyjęto średnią grubość 12 cm oraz jednego przęsła ogrodzeniowego - wraz z wywiezieniem gruzu. 5) Demontaż i wywóz słupów oświetleniowych o masie 100-300 kg, 6) Geodezyjne wyznaczenie obiektów i tras przyłączy, 7) Ręczne kopanie rowów dla ułożenia przyłącza kanalizacyjnego fi 160 mm o gł. do 1,20 m i szer. dna do 1,0 m w gruncie kat. III; kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm - piasek gruby, 8) Wykonanie przyłączy kanalizacyjnych: studzienki kanalizacyjne systemowe z PCV o śr. 425 mm, gł. 1,0 m - zamknięcie stożkiem betonowym, kształtki PCV kanalizacji zewnętrznej jednokielichowe, łączone na wcisk o śr. zewn. 160 mm - kolana, kanały z rur PCV, łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm - rury kl. S o sztywności nie mniejszej niż 8 kN/m2, 9) Ręczne zasypywanie i zagęszczanie piaskiem grubym rowów w gruncie kat. III, wykonywane dwuetapowo: pierwszy etap do wysokości 20 cm ponad rurę, drugi etap docelowo. 10) Ręczne kopanie rowów o gł. do 1,4 m i szer. dna do 1,0 m w gruncie kat. III - dla przyłączy wodociągowych: kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm - piasek gruby, 11) Wykonanie przyłączy wodociągowych: rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o śr. zewn. 25 mm, łączonych za pomocą złączek elektrooporowych - rura (PE80 SDR17 PN10); zawory kątowe o śr. 50 mm, montowane sprzętem ręczny, 12) Ręczne zasypywanie i zagęszczanie piaskiem grubym rowów w gruncie kat. III, wykonywane dwuetapowo: pierwszy etap do wysokości 20 cm ponad rurę (piasek), drugi etap docelowo (grunt rodzimy), 13) Ręczne kopanie rowów dla kabli o gł. do 1,0m i szer. dna do 0,6m w gruncie kat. III 14) Wykonanie przyłączy elektrycznych: ręczne układanie w wykopie kabli wielożyłowych YAKY 4x10 mm2 w rurach ochronnych z HDPE karbowanych o średnicy 50 mm. 15) Ręczne zasypywanie rowów dla kabli gruntem rodzimym o gł. 1,0 m i szer. dna do 0,6 m w gruncie kat. III, 16) Wykonanie posadzkowych płyt żelbetowych: podkłady betonowe na podłożu gruntowym - beton B-10, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - folia PE gr. 2 mm, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych poziome na wierzchu konstrukcji na sucho - jedna warstwa styroduru gr. 10 cm, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej szerokiej - folia PE gr. 2 mm, płyty fundamentowe żelbetowe (z wykorzystaniem pompy do betonu) - beton B-20, ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe szerokości do 0,6 m (z zastosowaniem pompy do betonu) - beton B-20, przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane fi 8 mm (ławy i płyta), 17) Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża z nadaniem prawidłowych spadków w gruncie kat. I-IV, 18) Ułożenie krawężników i obrzeży chodnikowych: ława pod krawężniki betonowa z oporem, krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo -piaskowej, 19) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej: schody na gruncie - betonowa kostka brukowa kolor szary grubość 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm kolor szary - 50% kostka z odzysku, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8cm - kostka kolorowa 50% kostka z odzysku na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z kruszywa łamanego, 20) Rozebranie ogrodzenia placu budowy i uporządkowanie terenu, 21) Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, Branża elektryczna: 1) Posadowienie słupów aluminiowych 4m anodowanych, posadowienie do ziemi z oprawami LED o mocy 55W, 2) Ułożenie kabla YAKY4x10mm2, 3) Ułożenie przewodu YDY 3x1,5mm2, 4) Ułożenie rur ochronnych, 5) Ułożenie drutu FeZn fi8, 6) Wykonanie uziemienia pogrążanego, 7) Wymiana podstaw bezpiecznikowych w istniejącej szafie oświetlenia.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Kosztorys ofertowy tak jak projekt budowlany określa w swych pozycjach rodzaj robót budowlanych, których zamawiający przewiduje, jako zamówienia uzupełniające. Wartości w kosztorysie ofertowym wykonawcy będą podstawą do negocjacji ceny zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: a) co najmniej jedną robotę budowalną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont kanalizacji sanitarnej lub/i deszczowej lub/i sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę, b) co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni asfaltowej lub/i kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę. c) co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub montaż lub rozbudowę oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót danej branży wymienionej powyżej o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie dysponowania, osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje: a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót konstrukcyjno budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót drogowych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, c) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, d) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie oraz załączenia do nich poświadczeń, zawierających informację o robotach budowlanych wykonanych należycie oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca ma się wykazać wykonaniem w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotą budowalną odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tzn. a) co najmniej jedną robotę budowalną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont kanalizacji sanitarnej lub/i deszczowej lub/i sieci wodociągowej o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę, b) co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub przebudowę lub remont chodników lub dróg o nawierzchni asfaltowej lub/i kostki betonowej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę, c) co najmniej jedną robotą budowlaną o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. obejmującą swoim zakresem budowę lub montaż lub rozbudowę oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł złotych łącznie z podatkiem VAT za każdą robotę. Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 3) jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponowała zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku, z którego korzysta wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 0.10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, c) konieczność realizacji zamówień dodatkowych, d) potrzeba realizacji zamówień uzupełniających, e) konieczność realizacji zamówień zamiennych. 1.3.Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 - 3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 2.1. Zmiany technologiczne, w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu ( w tym roboty zamienne) b) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. Zmiany wskazywane w lit b) będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit a - b) zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. 3. Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ, będzie wymagała również zaakceptowania przez zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez wykonawcę. b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) zmiana podwykonawcy po uprzedniej zgodzie zamawiającego. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok. 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok. 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.