eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 755 Ostrowiec Św. - Ożarów- odcinek od km 13+379 do km 18+800 (etap IIIA), - odcinek od km 18+800 do km 23+065,72 (etap IIIB) - (realizacja od km 16+246,00 do km 18+800,00)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-04

Kielce: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 755 Ostrowiec Św. - Ożarów: - odcinek od km 13+379 do km 18+800 (etap IIIA), - odcinek od km 18+800 do km 23+065,72 (etap IIIB) - (realizacja od km 16+246,00 do km 18+800,00)
Numer ogłoszenia: 229604 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szdw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 755 Ostrowiec Św. - Ożarów: - odcinek od km 13+379 do km 18+800 (etap IIIA), - odcinek od km 18+800 do km 23+065,72 (etap IIIB) - (realizacja od km 16+246,00 do km 18+800,00).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót Zakres opracowania obejmuje odcinek drogi wojewódzkiej Nr 755 od km 16+246,00 do km 18+800,00. Rozbudowywany odcinek drogi zaprojektowano o następujących parametrach: - ulica klasy G /główna/ - prędkość projektowa Vp=50km/h - prędkość miarodajna Vm=70km/h - kategoria obciążenia ruchem KR4 / o liczbie osi/pas/dobę 336 - 1000/ - jezdnia szerokości 7.0 m - chodniki szerokości 1.50 - 3.0 m bezpośrednio przylegające do jezdni oraz oddzielone od jezdni zieleńcem szerokości zmiennej - pobocza obustronne szerokości 1.25 m - ścieżka rowerowa z udziałem pieszych szerokości 2.50 m - zatoki autobusowe o szerokości 3.0 m, skosie wyjazdowym 1: 8 (24m) oraz skosie wjazdowym 1:4 (12m) - projektowany pas drogowy szerokości od 21,0 m do 30,0 m Konstrukcja nawierzchni: - warstwa ścieralna z masy SMA 11 grubości 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC WMS 22W grubości 9 cm - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P grubości 12 cm - warstwa przeciwspękaniowa z masy SMA 8 grubości 4 cm - warstwa podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem C ? grubości 25 cm wykonana w technologii głębokiego recyklingu MC Zakres robót obejmuje: - przebudowa istniejącej konstrukcji nawierzchni z wykonaniem poszerzenia podbudowy z kruszywa i destruktu stabilizowanego cementem C 3/4 w technologii głębokiego recyklingu MC - poszerzenia jezdni w rejonie skrzyżowań z wbudowaniem nowych warstw bitumicznych - budowy zatok autobusowych z kostki kamiennej granitowej grubości 16 cm na podbudowie z betonu cementowego C 16/20 (B-20) odpornego na oddziaływanie soli wraz z wiatami przystankowymi - budowy chodników z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 grubości 5 cm i podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - budowy drogi serwisowej - ustawienia krawężnika betonowego o wymiarach 20x30x100 cm na ławie betonowej z oporem - ustawienia krawężnika kamiennego granitowego o wymiarach 15x30x100 cm na ławie betonowej zwykłej na połączeniu nawierzchni jezdni z zatoką - ustawienia obrzeży betonowych o wymiarach 8 x 30 cm ograniczających chodnik na podsypce piaskowej grubości 3 cm i ławie betonowej z oporem. - wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - wykonanie zjazdów do pól z materiału kamiennego frakcja 0/31,5mm - ułożenie ścieków korytkowych - przebudowy rowów przydrożnych - umocnienie rowów przydrożnych - rowy szczelne oraz rowy trawiaste - wykonanie liniowego systemu odwodnienia o zmiennej wysokości dna (poszerzenia istniejącego przepustu pod drogami - wykonanie przepustów pod zatokami autobusowymi - wykonanie przepustów pod zjazdami z rur żelbetowych o średnicy 50cm - wykonanie przepustów pod zjazdami w postaci rowu krytego z korytek żelbetowych z pokrywą - ustawienie barier sprężystych - budowa kanalizacji deszczowej - budowa oświetlenia ulicznego - przebudowa przepustu w km 18+352,00 - przejście zespolone Typu A Zamówienie będzie realizowane zgodnie z Dokumentacją techniczną (projektową), Przedmiarami robót, Kosztorysami ofertowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym. Zadanie realizowane na podstawie Dokumentacji Technicznej (projektowej) pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 755 Ostrowiec Świętokrzyski - Ożarów na odcinku od km 1+897,36 do km 23+065,72. Etap III na odcinku od km 12+124,50 do km 23+065,72.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.23.10 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 120 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej 1 zadanie w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi klasy technicznej min. G o wartości nie mniejszej niż 3.000.000,00 PLN (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować, w okresie przewidzianym na realizację zamówienia osobami legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi oraz doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) Kierownik robót w specjalności drogowej - osoba, która pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji min. jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi klasy technicznej min. G. Wartość nadzorowanego zadania nie może być niższa niż 3.000.000,00 PLN (brutto). Osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej. Kierownik robót drogowych będzie jednocześnie sprawował funkcję Kierownika budowy. 2) Kierownik robót w specjalności mostowej - osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania robotami w specjalności mostowej. 3) Kierownik robót w specjalności wodnokanalizacyjnej - osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 4) Kierownik robót w branży elektroenergetycznej - osoba przeznaczona na to stanowisko musi posiadać wymagane przepisami prawa uprawnienia budowlane w branży elektrycznej i elektroenergetycznej; Zamawiający określając wymogi dla potencjału kadrowego w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potencjał ekonomiczno-finanowy: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości minimum 2.000.000,00 PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy wykazywać będą spełnienie w/w warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - gwarancja - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w postanowieniach załączonego wzoru umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności, w szczególności przyznające prawo do jej zmiany uznawane będą: 1. Zmiany technologii wykonania danego zakresu robót określonego w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, iż nie spowodują one obniżenia jakości wykonania zamówienia. Zmiany te muszą zostać spowodowane uzasadniającymi je okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: a)pojawieniem się na rynku materiałów, sprzętu lub urzą dze ń nowszej generacji pozwalaj ą cych na zmniejszenie kosztów realizacji robót, kosztów eksp loatacji inwestycji lub umo ż liwiaj ą cych uzyskanie lepszej jako ś ci robót, b)pojawieniem si ę nowszej technologii wykonania robót, pozwalaj ą cej na skrócenie czasu realizacji robót, zmniejszenie kosztów realizacji robót lub ko sztów eksploatacji inwestycji, c) zmian ą przepisów prawa, powoduj ą c ą konieczno ść zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwi ą za ń technicznych lub http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie= show&pozycja=11... 6 z 9 2015-08-11 07:20 materiałowych. 2. Zmiany b ę d ą ce konsekwencj ą zastosowania innej technologii, w szczególno ś ci zmiana terminu realizacji zamówienia i wynagrodzenia umownego (zwi ę kszenie lub zmniejszenie) w niezb ę dnym zakresie i je ś li b ę dzie to konieczne i uzasadnione. 3. Rozliczenie zmi an technologicznych wymienionych w ust. l b ę dzie mo ż liwe po wykonaniu przez Wykonawc ę , zaakceptowanego przez Zamawiaj ą cego, kosztorysu ró ż nicowego, wykonanego zgodnie z nast ę puj ą cymi zało ż eniami: - Wykonawca wyliczy cen ę prac, jak ą nale ż ałoby przyj ąć przy zastosowaniu technologii, która miała by ć pierwotnie zastosowana; - Wykonawca wyliczy cen ę prac, jak ą nale ż y przyj ąć przy zastosowaniu technologii zamiennej; - Wykonawca wyl iczy ró ż nic ę mi ę dzy ww. cenami; Wykonawca dokona wyliczenia ww. cen wykonania prac w technologii pie rwotnej i zamiennej na podstawie nast ę puj ą cych zało ż e ń : * Wykonawca przyjmie ceny jednostkowe robót, technolo gii nie wi ę ksze ni ż ś rednie ceny zawarte w zeszytach SEKOCENBUD dla kwartału poprzedzaj ą cego termin wykonania robót budowlanych, * Wykonawc a przyjmie jako podstaw ę do okre ś lenia nakładów rzeczowych Katalogi Nakładów Rzeczow ych (KNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach - Katalogi Norm Nakł adów Rzeczowych (KNNR), a w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNNR-ach dokonana zostanie w ycena własna Wykonawcy, podlegaj ą ca zatwierdzeniu przez Zamawiaj ą cego; - kosztorys ró ż nicowy nale ż y przedło ż y ć Zamawiaj ą cemu do akceptacji. Zamawiaj ą cy mo ż e wnie ść uwagi i sugestie, które po uzgodnieniu przez stron y powinny zosta ć uwzgl ę dnione w kosztorysie. 4. Zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku: a) zmian b ę d ą cych nast ę pstwem okoliczno ś ci zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia nieznanych w dniu pod pisania umowy, a w szczególno ś ci wyst ą pieniem niesprzyjaj ą cych warunków atmosferycznych, archeologicznych, ge ologicznych, hydrologicznych lub zaistnienia kolizji z sieciami infrastruktury, uniemo ż liwiaj ą cych terminowe wykonanie zamówienia, b) konieczno ś ci usuni ę cia bł ę dów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektow ej, je ż eli konieczno ść wprowadzenia zmian wynika z okoliczno ś ci, których Zamawiaj ą cy nie mógł przewidzie ć , c) konieczno ść wykonania robót dodatkowych, d) konieczno ś ci udzielenia zamówie ń dodatkowych niezb ę dnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP lub zamówie ń uzupełniaj ą cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, których wykonani e stało si ę konieczne na skutek sytuacji niemo ż liwej wcze ś niej do przewidzenia i które maj ą wpływ na termin zamówienia, e) ujawnienia niezinwe ntaryzowanych lub o odmiennym przebiegu niezgodnym z inwentaryzacj ą podziemnych sieci, instalacji lub urz ą dze ń obcych i konieczno ś ci wykonania robót zwi ą zanych z ich zabezpieczeniem lub usuni ę ciem kolizji, f) zawieszenia robót przez Zamawiaj ą cego z przyczyn niezale ż nych od Wykonawcy, g) działania siły wy ż szej (na przykład kl ę ski ż ywiołowe, strajki generalne lub lokalne), maj ą cej bezpo ś redni wpływ na terminowo ść wykonywania robót; h) wyst ą pienia okoliczno ś ci, których strony umowy nie były w stanie przewidz ie ć , pomimo zachowania nale ż ytej staranno ś ci; i) wykopalisk uniemo ż liwiaj ą cych wykonywanie robót; j) zmian b ę d ą cych nast ę pstwem działania organów administracji lub osób indywidualnych, w szczególno ś ci: - gdy pomimo wyst ą pienia Wykonawcy lub Zamawiaj ą cego o wydanie decyzji administracyjnej, warunków t echnicznych lub innego dokumentu niezb ę dnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno ś ci organ administracji publicznej lub inna upowa ż niona instytucja nie wyda stosownego dokumentu lub decyzji (przedłu ż enie terminu realizacji b ę dzie dopuszczalne jedynie o okres trwania czynno ś ci organów administracji publicznej lub instytucji przekraczaj ą cy termin ustawowo przewidziany dla danej czynno ś ci), - gdy pomimo dochowania nale ż ytej staranno ś ci Wykonawcy pozyskiwanie stosownych uzgodnie ń gestorów sieci, innych podmiotów lub osób, których http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie= show&pozycja=11... 7 z 9 2015-08-11 07:20 opinia lub zgoda b ę dzie wymagana przepisami prawa, przedłu ż y si ę w czasie ponad termin zwyczajowo przyj ę ty dla danej czynno ś ci (przedłu ż enie terminu realizacji b ę dzie dopuszczalne jedynie o okres trwania czynno ś ci wykraczaj ą cy poza zwyczajowo przyj ę ty), - w przypadku wyst ą pienia nieprzewidywanych w dniu podpisywania niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równoleg le prowadzonymi przez Zamawiaj ą cego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezb ę dnym do unikni ę cia lub usuni ę cia tych kolizji, w przypadku gdy wykonywanie robót nie b ę dzie mo ż liwe ze wzgl ę du na obowi ą zek skoordynowania robót z Wykonawc ą innych robót wykonywanych na terenie budowy (przedłu ż enie terminu realizacji b ę dzie dopuszczalne jedynie o okres wyst ę powania kolizji uniemo ż liwiaj ą cy prowadzenie prac), - niemo ż liwej do przewidzenia w dniu podpisania umowy konie czno ś ci przesuni ę cia terminu przekazania terenu budowy (przedłu ż enie terminu realizacji b ę dzie dopuszczalne jedynie o okres, o jaki nast ą piło przesuni ę cie). 5. Zmiany wynagrodzenia za wykonanie zamówien ia w przypadku: -konieczno ś ci dokonania zmian, aktualizacji, korekt w dokument acji projektowej maj ą cych bezpo ś redni wpływ na wysoko ść wynagrodzenia; - w przypadku wyst ą pienia nieprzewidzianych warunków fizycznych defini owanych jako naturalne i wytworzone przez człowieka warunki fizy czne oraz inne fizyczne przeszkody, które napotyka Wykonawca na placu budowy przy realizacji robót, wł ą czaj ą c warunki podpowierzchniowe i hydrologiczne, ale wył ą czaj ą c warunki klimatyczne, maj ą cych bezpo ś redni wpływ na wysoko ść wynagrodzenia. 6. Zmiany niezb ę dne do prawidłowej realizacji zamówienia zwi ą zane z:- konieczno ś ci ą zapewnienia bezpiecze ń stwa lub zapobie ż enie awarii, - konieczno ś ci ą spowodowan ą zmian ą obowi ą zuj ą cych przepisów prawa powoduj ą c ą , ż e realizacja przedmiotu umowy w niezmienionej postaci stanie si ę niecelowa, - okoliczno ś ci powoduj ą ce, ż e przedmiot umowy nie mo ż e zosta ć zrealizowany zgodnie zasadami sztuki in ż ynierskiej, - w przypadku, gdy oferta Wykonawcy realizuj ą cego roboty budowlane nie zawierała wskazania cz ęś ci, któr ą na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzy ć podwykonawcy, Zamawiaj ą cy dopuszcza zmian ę postanowie ń zawartej umowy w stosunku do tre ś ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonaw cy, tj. powierzenia cz ęś ci zamówienia do realizacji przez podwykonawców, - je ż eli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał si ę wykazuj ą c spełnianie warunków udziału w post ę powaniu, Zamawiaj ą cy dopu ś ci zmian ę podwykonawcy pod warunkiem, ż e nowy podwykonawca wyka ż e spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym ni ż wskazane na etapie post ę powania o udzielenie zamówienia publicznego przez d otychczasowego podwykonawc ę , - zmiana formy zabezpieczenia nale ż ytego wykonania umowy, - zaistnienie okoliczno ś ci le żą cych po stronie Zamawiaj ą cego, w szczególno ś ci spowodowanych sytuacj ą finansow ą , zdolno ś ciami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno ś ciami, które nie były mo ż liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmia nie mo ż e ulec termin realizacji umowy; - gdy zaistnieje in na, niemo ż liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno ść prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr ą ż adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno ś ci, skutkuj ą ca brakiem mo ż liwo ś ci nale ż ytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacj ą Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiaj ą cy dopuszcza mo ż liwo ść zmiany umowy, w szczególno ś ci terminu realizacji zamówienia; -z uwagi na niezale ż ne od Stron umowy zmiany dotycz ą ce osób kluczowych dla realizacji umowy np. kierown ika budowy (robót), inspektora nadzoru, osób reprezentu j ą cych Strony (w szczególno ś ci choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne); - zmian tele adresowych Stron umowy okre ś lonych w umowie;- oznaczenia danych dotycz ą cych Zamawiaj ą cego i/lub Wykonaw

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szdw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kielce, ul. Jagiellońska 72,pok.5,6,7 lub otrzymać pocztą na wniosek Wykonawcy, płatne przelewem na konto 67156000132536247751660002, bezpłatnie strona internetowa ŚZDW.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 11:30, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach, ul. Jagiellońska 72, pok. 219 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007- 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.