eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego kombi w policyjnej wersji nieoznakowanej.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-10-31

Gorzów Wielkopolski: Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego kombi w policyjnej wersji nieoznakowanej.
Numer ogłoszenia: 229413 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 1 szt. samochodu osobowego kombi w policyjnej wersji nieoznakowanej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Dostawę 1 szt. samochodu osobowego kombi w policyjnej wersji nieoznakowanej. 2) Zapewnienie obsługi technicznej dostarczonego pojazdu w oparciu o autoryzowany serwis zlokalizowany na terenie administracyjnym województwa lubuskiego. 3) Szczegółowy opis wymagań taktyczno - technicznych, jaki musi spełniać pojazd będący przedmiotem zamówienia zawiera zał. nr 7 do SIWZ. 4) W opisie technicznym pojazdu Wykonawca musi odnieść się (punkt po punkcie) do Wymagań Taktyczno - Technicznych, przedstawionych w Tabeli zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia - Wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji nieoznakowanej (zał. nr 8 do SIWZ). 5) Rok produkcji pojazdu: bieżący 2014r. 6) Pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie przeznaczony do wykonywania przez Policję zadań operacyjnych. W jego wnętrzu planowane jest wykonanie podstawowych czynności służbowych, w szczególności obejmujących: - kontrolę dokumentów dotyczących osób i pojazdów, - sprawdzanie osób i pojazdów w bazach danych, - sporządzanie dokumentacji służbowej, - przewożenie osób. 7) Warunki eksploatacji pojazdu nieoznakowanego, pojazd będzie: - użytkowany we wszystkich porach roku i doby, w warunkach atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej, - jeździł po drogach twardych i gruntowych, oraz w miarę potrzeby pokonywał krawężniki, - przechowywany na wolnym powietrzu, - myty w myjni automatycznej szczotkowej. 8) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie: a. fabrycznie nowy, w pełni sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych, b. zgodny co do wymagań funkcjonalnych, konstrukcyjnych i parametrów technicznych, c. wolny od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem. d. ukompletowany w elementy zabudowy wnętrza oraz dodatkowe wyposażenie - zgodnie z WTT zał nr 7 do SIWZ. 9) Wykonawca gwarantuje, że pojazd będący przedmiotem zamówienia będzie wykonany zgodnie z: a) wymaganiami określonymi w WTT zał nr 7 do SIWZ, b) zasadami wiedzy technicznej, powszechnie obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów. 10) Wykonawca do pojazdu w dniu dostawy dołączy kompletną dokumentację sporządzoną w języku polskim zawierającą, w szczególności: a) książkę gwarancyjną pojazdu, b) kartę pojazdu, c) książkę przeglądów serwisowych, d) wyciąg ze świadectwa homologacji na pojazd bazowy, dopuszczającego pojazd do użytkowania na terenie RP lub świadectwo zgodności WE, e) wykaz wyposażenia, w tym wyposażenia dodatkowego. f) instrukcję obsługi pojazdu bazowego oraz elementów zabudowy i wyposażenia, która musi zawierać zagadnienia związane m.in. z bezpiecznym użytkowaniem i obsługą pojazdu, 11) Wykonawca dostarczy (wraz z pojazdem) katalog części zamiennych oferowanego pojazdu (dopuszcza się w formie elektronicznej). 12) Ostateczny Odbiór ilościowy-jakościowy będzie dokonany w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10. 13) Najpóźniej na 1 dzień kalendarzowy przed terminem dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie, pod rygorem bezskuteczności na adres: Komenda Wojewódzka Policja, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. faxem nr 95/ 738 14 55 lub e-mailem sekretariat.gmt@go.policja.gov.pl o planowanym terminie dostawy. 14) Odbiór przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru ilościowego i jakościowego, podpisanym przez przedstawicieli Stron (wzór protokołu stanowi zał. do projektu umowy) 15) Własność przedmiotu dostawy przechodzi na Zamawiającego z chwilą odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń 4. Miejsce dostawy: Komenda Wojewódzka Policja, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. 5. Termin płatności: 7 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej Faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca wystawi Fakturę VAT za odebrany pojazd w dwóch egzemplarzach, wskazując jako płatnika: Komendę Wojewódzką Policji, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Kwiatowa 10, NIP 599-10-07-312. Faktura VAT będzie zawierać, co najmniej następujące dane: przedmiot sprzedaży; rok produkcji przedmiotu sprzedaży; cenę jednostkową pojazdu, stawkę oraz wartość podatku VAT, wartość sprzedaży. 7. Wykonawca dostarczy pojazd na własny koszt i ryzyko. 8. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego. 9. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, płatności, gwarancji, reklamacji itp. zawiera Projekt umowy - zał. nr 4 do SIWZ. 10.Termin wykonania zamówienia: a) nie dłużej niż do dnia 30.12.2014r. od dnia zawarcia umowy. Za termin wykonania zamówienia strony uważają dzień dostarczenia pojazdu do siedziby Zamawiającego, tj. Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, celem ostatecznego odbioru ilościowo-jakościowego pojazdu. b) forma odbioru przedmiotu zamówienia: bezusterkowy odbiór potwierdzony protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez przedstawiciela zamawiającego i wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.42.00 - Radiowozy policyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, kiedy Wykonawca wykaże, że należycie wykonywał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje; w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum jedną, jednorazową dostawę, w ramach jednego kontraktu, odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: dostawie pojazdu osobowego o wartości brutto minimum: 40.000,00 PLN W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, Spółka cywilna) powyższy warunek może być spełniony wspólnie przez członków Konsorcjum- wspólników Spółki cywilnej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego (Tabelę spełnienia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia wymagania taktyczno - techniczne (WTT) dla samochodu osobowego w policyjnej wersji nieoznakowanej) (wzór - zał. nr 8 do SIWZ); b) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu i zapewnieniu dostępu do autoryzowanego serwisu (wzór - zał. nr 6 do SIWZ); c) paleta oferowanych kolorów lakierów nadwozia (lakiery metalizowane lub perłowe) oraz pełną dostępną kolorystykę elementów wnętrza pojazdów (kolory oraz rodzaje materiałów zastosowanych do obicia siedzeń I-ego i II-ego przedziału oraz wszystkich elementów wykończenia wnętrza pojazdu znajdujących się poniżej linii szyb) z oficjalnej oferty handlowej producenta/importera pojazdów - zgodnie z WTT. Zamawiający dokona wyboru kolorów lakierów wraz z dostępnymi kolorami wnętrza na etapie zawierania umowy z Wykonawcą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wielkość zużycia energii - 3
  • 3 - Wielkość emisji dwutlenku węgla - 3
  • 4 - Łączna wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenków azotów, cząstek stałych oraz węglowodorów - 4
  • 5 - Termin realizacji dostawy pojazdu - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany postanowień umowy (wymienione poniżej) wymagają zgody obu Stron i formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności: a) istotne błędy pisarskie w treści umowy (np. w opisie przedmiotu umowy, w wysokości wynagrodzenia kwotowo lub słownie); b) zmiana zakresu realizacji zamówienia przez podwykonawcę na pisemny wniosek Wykonawcy, c) jeżeli z winy Zamawiającego albo w związku z zaistnieniem siły wyższej, klęski żywiołowej, innych przyczyn niezależnych od Stron umowy wystąpią jakiekolwiek opóźnienia realizacji zawartej umowy, termin realizacji umowy może zostać przesunięty za zgodą obu Stron; d) zmiana miejsca dostawy, jeśli dostawa w miejscu wskazanym jest utrudniona lub niemożliwa na pisemny wniosek jednej ze Stron; e) zmiana terminu realizacji umowy w związku z koniecznością usunięcia wad lub nieprawidłowości; f) zmiana terminu realizacji reklamacji, w przypadku gdy z przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie dotrzymać terminu umownego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych Komenda Wojewódzka Policji ul. Kwiatowa 10, 66 - 400 Gorzów Wlkp. Termin otwarcia ofert data: 10/11/2014r. godzina: 12:15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie prowadzi się w formie pisemnej (art. 9 ust. 1 ustawy P.z.p. w powiązaniu z art. 27 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p.) w języku polskim (art. 9 ust. 2 ustawy P.z.p.). szelkie zapytania dotyczące postępowania o udzielenie zamówienia należy kierować w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj: od godziny 7:30 do 15:30 w dni robocze, na adres Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych fax 95/7381495 lub e-mail: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.