eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem czystości w obiekcie Kaliskiego Parku Wodnego należącego do Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu przy ul. Sportowej 10



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Kalisz: Świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem czystości w obiekcie Kaliskiego Parku Wodnego należącego do Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu przy ul. Sportowej 10
Numer ogłoszenia: 229003 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "AQUAPARK KALISZ" sp. z o.o. , ul. Sportowa 10, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +48 62 5986700, faks +48 62 5986701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.park-wodny.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie kompleksowych usług związanych z utrzymaniem czystości w obiekcie Kaliskiego Parku Wodnego należącego do Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu przy ul. Sportowej 10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych obiektu Kaliskiego Parku Wodnego będącego własnością Spółki AQUAPARK KALISZ sp. z o.o. w Kaliszu, ul. Sportowa 10. 2) Umowa zostanie zawarta na czas określony od dnia 01.12.2014 r. do dnia 30.11.2015 r. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje: wewnątrz obiektu: utrzymanie czystości w całym obiekcie, czyszczenie, mycie niecek basenowych (ściany i dno), zjeżdżalni wewnętrznych, innych urządzeń hali basenowej urządzeń znajdujących się na fitnessie, czyszczenie i konserwację ciągów komunikacyjnych, mycie przeszkleń wewnętrznych i zewnętrznych, mycie okien, sprzątanie pomieszczeń biurowych, dezynfekcję ścian, podłóg i przybasenia, sprzątanie w toaletach, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie/piance i uzupełnianie środków zapachowych w toaletach, baseny zewnętrzne w okresie letnim: całodzienne utrzymanie czystości całego terenu na którym znajdują się baseny zewnętrzne, czyszczenie i mycie niecek basenowych, zjeżdżalni zewnętrznych, czyszczenie nogomyj, czyszczenie przeszkleń, uzupełnianie na bieżąco w papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie/piance i uzupełnianie środków zapachowych w toaletach zewnętrznych, bieżące usuwanie pozostawionych nieczystości przez klientów na całym terenie, bieżąca wymiana worków w koszach zewnętrznych 4) Ze względu na specyfikę sprzątania Kaliski Park Wodny został podzielony na osiem stref, które zostały opisane w SIWZ a szczegółowy harmonogram sprzątania każdej strefy stanowi załącznik do wzoru umowy. 5) Sprzątanie powinno się odbywać przy obsadzie osobowej, dla której określono minimalną ilość osób, przez cały okres trwania umowy obiekt Kaliskiego Parku Wodnego wewnątrz: serwis dzienny od godz. 06.00 do godz. 08.00 - min. 2 osoby, od godz. 08.00 do godz. 22.00 - min. 4 osoby (łącznie), serwis nocny od godz. 22.00 do godz. 06.00 - min. 9 osób, o ile będą w stanie prawidłowo zrealizować usługę; w okresie letnim od 01.06. do 31.08. teren basenów zewnętrznych: serwis dzienny od godz. 10.00 do godz. 20.00 - min. 2 osoby (łącznie), serwis nocny od godz. 22.00 do godz. 06.00 - min. 3 osoby, o ile będą w stanie prawidłowo realizować usługę. W innym przypadku liczba osób musi zostać odpowiednio zwiększona. Usługa będzie wykonywana w ciągu całego tygodnia na bieżąco, w taki sposób aby nie zakłócała funkcjonowania Kaliskiego Parku Wodnego oraz nie zagrażała bezpieczeństwu użytkowników. 6) Z dniem 01.02.2015 r. Zamawiający uruchomi dodatkowe pomieszczenia fitness wraz z zapleczem o powierzchni 372 m2. Zamawiający zastrzega sobie zmianę tego terminu. 7) Baseny zewnętrzne w Kaliskim Parku Wodnym są czynne sezonowo od dnia 01.06. do dnia 31.08. każdego roku. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tych terminów. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt i swoim staraniem personelu, sprzętu oraz środków czystości w ilości wystarczającej do prawidłowej, płynnej realizacji usługi(na poziomie nie niższym niż opisany w SIWZ). 9) Awarie i naprawy sprzętu, problemy kadrowe i inne Wykonawcy nie mogą mieć wpływu na realizację zamówienia. 10) Środki czystości, w tym worki na śmieci, papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło w płynie/piance, zapach do toalet oraz urządzenia i przybory do sprzątania dostarcza Wykonawca i winny być na bieżąco uzupełniane przez niego. 11) Rodzaj, jakość i wydajność sprzętu, musi gwarantować prawidłową i płynną realizację przedmiotu zamówienia. 12) Opakowania i odpady po zużytych środkach służących wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca - jako wytwórca tych opakowań i odpadów - usunie i zagospodaruje własnym staraniem i na własny koszt.13) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis wszystkich czynności wykonywanych przez Wykonawcę został określony w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 20%

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.92.00.00 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 77.32.00.00 - Usługi utrzymania terenów sportowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą należyte wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch trwających nieprzerwanie przez okres minimum 12 miesięcy w ramach jednej umowy usługi sprzątania w budynkach o charakterze rekreacyjnym (np. parki wodne) i sportowym (np. hale sportowe), gdzie powierzchnia sprzątana wynosi co najmniej 3.500 m2,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia przynajmniej niżej podane narzędzia (urządzenia): 3 odkurzacze podwodne do sprzątania niecek basenowych (dno i ściany), w tym jeden o szerokości co najmniej 80 cm, ( o wydajności dostosowanej do wielkości basenów: baseny wewnętrzne ca 950 m2, baseny zewnętrzne ca 950 m2), 2 maszyny szorująco-czyszczące, 1 myjkę ciśnieniową, 2 odkurzacze do zbierania wody z podłogi, 1 pistolet ciśnieniowy do dezynfekcji, 2 specjalistyczne wózki do sprzątania (wielofunkcyjne), 1odkurzacz piorąco-czyszczący do podłóg z wykładziną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią dla celów realizacji zamówienia minimum 13 osób zdolnych fizycznie do wykonywania przedmiotu zamówienia, a w okresie letnim minimum 18 osób zdolnych fizycznie do wykonywania przedmiotu zamówienia, z tego przynajmniej 9 osób, zatrudnionych do sprzątania nocnego, musi być zatrudnionych na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie osób na umowę o pracę jest wymagane dla czynności wykonywanych przez serwis nocny od godziny 22.00 do godz. 06.00. Czynności sprzątania będące przedmiotem niniejszego zamówienia to czynności wykonywane w określonym miejscu i czasie, zgodnie z ustalonym harmonogramem. Ponadto wykonywane są pod kierownictwem koordynatora usług. Tym samym wypełnione są wszelkie przesłanki kwalifikujące powyższe czynności jako wykonywane w ramach stosunku pracy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających wyżej wymieniony warunek Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie usług objętych przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500.000,00 PLN

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony Formularz oferty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wszystkie załączniki do Oferty; 2) dowód wniesienia wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza -poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale). 5) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w ofercie w tym celu pisemnie (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie i w jaki sposób będzie wykonywane np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.park-wodny.kalisz.pl ( na dole strony zakładka BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o., 62-800 Kalisz, ul. Sportowa 10, II piętro, pokój 310.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2014 godzina 11:00, miejsce: AQUAPARK KALISZ sp. z o.o., 62-800 Kalisz, ul. Sportowa 10, II piętro, pokój 3.10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 598 67 01, z zastrzeżeniem pkt 4 i 5. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 2) Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema (przyjmuje), że pismo (dokument) wysyłany przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4) Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 5) W przypadku konieczności uzupełnienia przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 6) Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Mieczysław Trzęsowski tel. +48 62 598 67 08, Anna Bachor tel. + 48 62 598 67 05.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.