Krzyżowice: Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - sieć wodociągowa
Numer ogłoszenia: 228996 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Orla 11, 43-254 Krzyżowice, woj. śląskie, tel. 32 724 12 72, faks 32 725 47 04, 725 05 93.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzwik.pawlowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - sieć wodociągowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje budowę nowych odcinków sieci wodociągowej magistralnej wraz z siecią światłowodową, modernizację istniejących i budowę nowych komór wodomierzowych oraz budowę przyłączy elektroenergetycznych do istniejących i projektowanych komór. Długość sieci magistralnej wodociągowej: -Dn 160 mm = 1871,5m, -Dn 200 mm = 823,5m, -Dn 250 mm = 1171,5m, -Dn 315 mm = 1846,0m, -Dn 350 mm = 740m, -Dn 400 mm = 5066,0m. Sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur PE100RC SDR11 PN16 z naddanym płaszczem zewnętrznym oraz umieszczonymi pod płaszczem taśmami detekcyjno - kontrolnymi. Sieć światłowodowa: -Rury ochronne dla światłowodu 2xDn40mm o długości 11301,5m, tj. dwa przewody o łącznej długości 22603,0m + ok. 60m na każdą studzienkę SK-2 -Studnie teletechniczne SK-2: 12 sztuk. Rury ochronne dla sieci światłowodowej (kanalizacji teletechnicznej) zostaną wykonane z rur RHDPE PE100 SDR11 PN16 Dz40x3,7mm - przewody w różnych kolorach. Przyłącze elektroenergetyczne nN do komór wodomierzowych (zgodnie z projektami elektrycznymi): -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K2 o długości 115m (wzdłuż ulicy Gajowej) w wiązce przewiertowej Dn160mm, 2x40mm oraz Dn110mm), -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K4 o długości 36m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K5 o długości 25m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K6 o długości 78m (pod ulicą Pszczyńską w wiązce przewiertowej: Dn400mm, 2xDn40mm, Dn70mm), -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K7 o długości 55m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K8 o długości 60m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K9 o długości 160m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K11 o długości 84m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K12 o długości 58m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K13-1 o długości 37m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K13-2 o długości 36m. Projektowane bądź modernizowane obiekty: -Modernizacja komory wodomierzowej K1, -Modernizacja komory wodomierzowej K2, -Budowa komory wodomierzowej K4 (wymiana na większą), -Modernizacja komory wodomierzowej K5, -Budowa komory wodomierzowej K6, -Modernizacja komory wodomierzowej K7, -Budowa komory wodomierzowej K8, -Budowa komory wodomierzowej K9, -Modernizacja komory wodomierzowej K11, -Budowa komory wodomierzowej K12, -Modernizacja komory wodomierzowej K13-1, -Budowa komory wodomierzowej K13-2, -Budowa komory pomiarowej KP1, -Budowa komory pomiarowej KP2, -Budowa komory pomiarowej KP3, -Zabudowa studni odwadniających, zasuw, armatury odpowietrzająco - napowietrzającej..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Do 50% wartości zamówienia podstawowego: 1. Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - Budowa stacji hydroforowej. 2. Aktualizacja programu GIS o model hydrauliczny.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 250 000,00 zł wniesione wg SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 i 44 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać zakończenie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu systemu telemetrycznego do zdalnego monitorowania obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej opartego o sieć światłowodową o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto. Należy wykazać roboty budowlane w zakresie: - wykonania realizacji projektu w systemie TelWin SCADA, - wykonania realizacji projektu systemu sterowania i monitorowania w oparciu o sterowniki PLC WAGO system, - wykonania realizacji projektu systemu telemetrycznego do zdalnego monitorowania w oparciu o sieć światłowodową. Ponadto wykazanie, wykonania robót budowlanych, polegających na: - budowie wodociągu z rur PE o długości min. 6km w tym o średnicy minimum 400mm i długości minimum 3km - i wykazanie się minimum 1km przewiertu sterowanego (rurą PE O400mm), - jedna praca potwierdzająca wykonanie przewiertów rurą ochronną o średnicy 630mm i długości 300m, - jedna praca potwierdzająca wykonanie przewiertu pod torami o średnicy minimum 400mm i długości minimum 150m.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 i 44 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać osoby z uprawnieniami: -w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągów i kanalizacji - w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej - w specjalności kolejowej - osoby, co najmniej dwie, do opracowania i wykonania systemu sterowania PLC i systemu wizualizacji SCADA.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Spełnieniem warunku będzie wykazanie posiadania środków finansowych w wysokości minimum 3 mln zł. Należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Gwarancja i rękojmia - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, - konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, - powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwpawlowice.peup.pl gzwik.pawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Orla 11, 43-254 Krzyżowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Biel
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę ulic w Przasnyszu (ulice: Nowowarszawska, Jana Kilińskiego) w formule "projektuj i buduj"
- Remont sal wykładowych nr 351, 353, laboratorium nr 268 oraz pokoi nr 225 i 227 w budynku Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska przy al. Piastów 50 A w Szczecinie
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.