eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzyżowice › Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - sieć wodociągowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-09-03

Krzyżowice: Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - sieć wodociągowa
Numer ogłoszenia: 228996 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji , ul. Orla 11, 43-254 Krzyżowice, woj. śląskie, tel. 32 724 12 72, faks 32 725 47 04, 725 05 93.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzwik.pawlowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - sieć wodociągowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania obejmuje budowę nowych odcinków sieci wodociągowej magistralnej wraz z siecią światłowodową, modernizację istniejących i budowę nowych komór wodomierzowych oraz budowę przyłączy elektroenergetycznych do istniejących i projektowanych komór. Długość sieci magistralnej wodociągowej: -Dn 160 mm = 1871,5m, -Dn 200 mm = 823,5m, -Dn 250 mm = 1171,5m, -Dn 315 mm = 1846,0m, -Dn 350 mm = 740m, -Dn 400 mm = 5066,0m. Sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur PE100RC SDR11 PN16 z naddanym płaszczem zewnętrznym oraz umieszczonymi pod płaszczem taśmami detekcyjno - kontrolnymi. Sieć światłowodowa: -Rury ochronne dla światłowodu 2xDn40mm o długości 11301,5m, tj. dwa przewody o łącznej długości 22603,0m + ok. 60m na każdą studzienkę SK-2 -Studnie teletechniczne SK-2: 12 sztuk. Rury ochronne dla sieci światłowodowej (kanalizacji teletechnicznej) zostaną wykonane z rur RHDPE PE100 SDR11 PN16 Dz40x3,7mm - przewody w różnych kolorach. Przyłącze elektroenergetyczne nN do komór wodomierzowych (zgodnie z projektami elektrycznymi): -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K2 o długości 115m (wzdłuż ulicy Gajowej) w wiązce przewiertowej Dn160mm, 2x40mm oraz Dn110mm), -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K4 o długości 36m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K5 o długości 25m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K6 o długości 78m (pod ulicą Pszczyńską w wiązce przewiertowej: Dn400mm, 2xDn40mm, Dn70mm), -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K7 o długości 55m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K8 o długości 60m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K9 o długości 160m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K11 o długości 84m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K12 o długości 58m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K13-1 o długości 37m, -Kabel YAKY 4x35mm2 do komory K13-2 o długości 36m. Projektowane bądź modernizowane obiekty: -Modernizacja komory wodomierzowej K1, -Modernizacja komory wodomierzowej K2, -Budowa komory wodomierzowej K4 (wymiana na większą), -Modernizacja komory wodomierzowej K5, -Budowa komory wodomierzowej K6, -Modernizacja komory wodomierzowej K7, -Budowa komory wodomierzowej K8, -Budowa komory wodomierzowej K9, -Modernizacja komory wodomierzowej K11, -Budowa komory wodomierzowej K12, -Modernizacja komory wodomierzowej K13-1, -Budowa komory wodomierzowej K13-2, -Budowa komory pomiarowej KP1, -Budowa komory pomiarowej KP2, -Budowa komory pomiarowej KP3, -Zabudowa studni odwadniających, zasuw, armatury odpowietrzająco - napowietrzającej..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego: 1. Budowa stacji uzdatniania wody w Gminie Pawłowice - Budowa stacji hydroforowej. 2. Aktualizacja programu GIS o model hydrauliczny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 250 000,00 zł wniesione wg SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 i 44 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać zakończenie co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu systemu telemetrycznego do zdalnego monitorowania obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej opartego o sieć światłowodową o łącznej wartości nie mniejszej niż 800 000 zł brutto. Należy wykazać roboty budowlane w zakresie: - wykonania realizacji projektu w systemie TelWin SCADA, - wykonania realizacji projektu systemu sterowania i monitorowania w oparciu o sterowniki PLC WAGO system, - wykonania realizacji projektu systemu telemetrycznego do zdalnego monitorowania w oparciu o sieć światłowodową. Ponadto wykazanie, wykonania robót budowlanych, polegających na: - budowie wodociągu z rur PE o długości min. 6km w tym o średnicy minimum 400mm i długości minimum 3km - i wykazanie się minimum 1km przewiertu sterowanego (rurą PE O400mm), - jedna praca potwierdzająca wykonanie przewiertów rurą ochronną o średnicy 630mm i długości 300m, - jedna praca potwierdzająca wykonanie przewiertu pod torami o średnicy minimum 400mm i długości minimum 150m.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia z art. 22 ust 1 i 44 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Należy wykazać osoby z uprawnieniami: -w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągów i kanalizacji - w specjalności elektrycznej i elektroenergetycznej - w specjalności kolejowej - osoby, co najmniej dwie, do opracowania i wykonania systemu sterowania PLC i systemu wizualizacji SCADA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnieniem warunku będzie wykazanie posiadania środków finansowych w wysokości minimum 3 mln zł. Należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 6

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Termin może ulec przesunięciu za zgodą Zamawiającego w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, -działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, -wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, - konieczności pozyskania dodatkowych uzgodnień lub decyzji administracyjnych, - powstania potrzeby przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gwpawlowice.peup.pl gzwik.pawlowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Orla 11, 43-254 Krzyżowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zakład Wodociągów i Kanalizacji - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.