eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem WC na I i II piętrze w budynku użytkowym w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Świnoujście: Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem WC na I i II piętrze w budynku użytkowym w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4
Numer ogłoszenia: 228919 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem WC na I i II piętrze w budynku użytkowym w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie prac budowlanych związanych z remontem WC na I i II piętrze w budynku przychodni miejskiej w Świnoujściu przy ul. Dąbrowskiego 4 który został szczegółowo opisane w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w załącznikach w formacie PDF: a. Zakres prac NR 1- Dąbrowskiego 4 Łazienka ogólnodostępna pomieszczenie Nr 1 oraz łazienka dla personelu pomieszczenie Nr2 na pierwszym piętrze w budynku przychodni. b. Zakres prac NR 2- Dąbrowskiego 4 Łazienka ogólnodostępna pomieszczenie Nr 1 oraz łazienka dla personelu pomieszczenie Nr2 na drugim piętrze w budynku przychodni. c. Załącznik Nr 1- Rzut pomieszczenia łazienki na pierwszym piętrze w formacie PDF. d. Załącznik Nr 2- Rzut pomieszczenia łazienki na drugim piętrze w formacie PDF. Całość prac należy wykonać na podstawie zgody wydanej przez Urząd Miasta (WUA) i akceptacji Zgłoszenia robót budowlanych przez tą instytucję. Uwaga: 1) Zamawiający zapewni na placu budowy ujęcia wody oraz zasilania w energię elektryczną - Ujęcie wody z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. - Energia elektryczna z istniejącego poboru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, opomiarowane przez Wykonawcę. 2) Wykonawca w okresie prowadzenia budowy pokrywać ma koszty dotyczących zużycia, wody i odprowadzenia ścieków w porozumieniu z Zamawiającym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, nie objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, w przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tego typu prac tzn. Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonali roboty remontowe o wartości brutto min. 70 tys. zł każda. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych 2 robót z podaniem ich zakresu, wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający ich należyte wykonanie (zał. nr 2 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy dysponują osobami posiadającymi odpowiadające specyfice prac uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej instalacyjnej i sanitarnej Wykonawca powinien zapewnić nadzór w osobie kierownika budowy oraz osób, które będą sprawowały kontrolę budowy w odpowiednich branżach (sanitarnej, elektrycznej itp.), posiadających odpowiednie uprawnienia odpowiadające specyfice poszczególnych branż oraz posiadającymi co najmniej 2-letnią praktykę zawodową w tego typu pracach;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy, którzy udzielą co najmniej: - 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane prace, materiały i robociznę; - 60 miesięcznej gwarancji na stolarkę okienna i drzwiową; - gwarancji zgodnej z gwarancją producentów na wybudowane urządzenia. 2. Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 tys. zł. 3. Wykonawcy, którzy wypełnili oraz podpisali formularz ofertowy (zał. nr 5 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy - według zał. nr 1 do SIWZ, 5. Wykaz prac oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie na co najmniej 2 roboty remontowo - budowlane związane z wykonywaniem tego typu zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (wg zał. nr 2 do SIWZ), 6. Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty wg wzoru formularza oferty - zał. nr 5 do SIWZ), 7. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), 8. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg zał. nr 7 do SIWZ),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2014 godzina 08:10, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.