eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-04

Wadowice: Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice
Numer ogłoszenia: 22871 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wadowice Urząd Miejski , pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. +48 33 873 18 11, faks +48 33 873 18 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a) sporządzenie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowic, z uwzględnieniem ustaleń zawartych art. 10 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r. poz. 199 z późn. zm.), zgodnie z: uchwałą nr VI/30/2015 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 24 marca 2015r. w sprawie przystąpienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice wraz z uchwałą nr XV/125/2015 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 30 grudnia 2015r. zmieniającą uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice; obowiązującymi przepisami: - ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015r., poz. 199 z późn. zm.), - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. z 2004r. Nr 118 poz. 1233) - ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 1235), - innymi przepisami odrębnymi dotyczącymi planowania i zagospodarowania przestrzennego; W przypadku zmiany przepisów regulujących problematykę przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dostosować go do tych zmian. Zamawiający oczekuje, że studium w szczególności określi kierunki zmian w strukturze przestrzennej gminy Wadowice w kwestii: - terenów dla zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, - terenów dla zabudowy produkcyjnej, - terenów dla zabudowy i zagospodarowania turystycznego oraz rekreacyjnego, - rozwoju systemów komunikacji, w tym ciągów pieszych, tras rowerowych, tras biegowych, tras wielofunkcyjnych itp., uwzględniając istniejące i projektowane systemy komunikacji oraz ich powiązanie z gminami sąsiednimi. b) wykonanie opracowania ekofizjograficznego dla obszaru Miasta i Gminy Wadowice zgodnie z wymaganiami wynikającymi z: - art. 72 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz. U. z 2013r., poz. 1232 z późn.zm.); - rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 roku w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002 roku Nr 155, poz. 1298). 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie prac określonych w poniższym harmonogramie rzeczowo - finansowym, 2) wykonanie elektronicznej wersji studium w oprogramowaniu EW-MAPA FB wersja 8 dla Windows (część graficzna) oraz Word (część opisowa). Zapis elektroniczny studium winien również umożliwiać zamieszczenie go w Systemie Informacji Przestrzennej, prowadzonym przez Urząd Miejski w Wadowicach; 3) pozyskanie map topograficznych, map ewidencyjnych i map zasadniczych, pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - niezbędnych przy sporządzaniu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, 4) wykonanie stosownych analiz oraz bilansów terenów, o których mowa w art.10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Analizy i bilanse powinny opierać się m.in. na wizji w terenie. 5) wykonanie wykazu powierzchni (w hektarach) terenów przeznaczonych w projekcie studium pod różnego typu zabudowę, z podziałem na tereny o różnym przeznaczeniu, z uwzględnieniem wszystkich przeznaczeń terenów, 6) oddelegowanie głównego projektanta m.in. do uczestnictwa w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, publicznej dyskusji nad przyjętymi w studium rozwiązaniami, w posiedzeniu odpowiedniej Komisji Rady Miejskiej oraz sesji Rady Miejskiej, na której uchwalane będzie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice, 7) wykonanie dodatkowych prac lub ponowienie zleconych czynności, w ramach wynagrodzenia umownego, o którym mowa w §6 ust.1 umowy, w przypadku nieuchwalenia przez Radę Miejską w Wadowicach studium uwarunkowań kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice, o którym mowa w §1 ust.1 umowy, a także w przypadku podjęcia rozstrzygnięcia nadzorczego przez Wojewodę Małopolskiego w stosunku do przedmiotowego studium, 8) uwzględnienie ustaleń, wynikających ze zmiany studium dla obszaru położonego w Choczni, a nie będących przedmiotem niniejszej procedury planistycznej (obowiązek wynika z uchwały nr XV/125/2015 Rady Miejskiej w Wadowicach z dnia 30 grudnia 2015r. zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wadowice)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące usługi: 1. co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejsko - wiejskiej o powierzchni minimum 7 000 ha, (pod warunkiem, że opracowania te zostały uchwalone przez właściwe Rady) - z podaniem tytułu studium lub zmiany studium, nazwy gminy, dla której studium lub zmiana studium została wykonana, numeru uchwały i daty uchwalenia, powierzchni studium lub zmiany studium oraz wartości brutto zamówienia, 2. co najmniej 2 usługi polegające na opracowaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejsko - wiejskiej lub gminy wiejskiej (każdy o powierzchni minimum 500 ha) - pod warunkiem, że opracowania te weszły w życie - z podaniem tytułu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, nazwy gminy, dla której miejscowy plan został wykonany, numeru uchwały i daty uchwalenia oraz daty wejścia w życie, powierzchni miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz wartości brutto zamówienia. Fakt wykonania takich usług musi być potwierdzony dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie. Za główne usługi zamawiający uzna usługi wymienione w powyższym pkt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej pięcioosobowym zespołem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, w tym: - jedną osobą odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, która pełnić będzie funkcję głównego projektanta studium. Główny projektant studium musi posiadać doświadczenie w wykonywaniu co najmniej dwóch opracowań studium u.i k.z.p. lub zmiany studium dla gminy miejsko-wiejskiej (które należy wymienić w załączniku nr 3 do Formularza Oferty - doświadczenie zawodowe głównego projektanta studium). Główny projektant studium musi wykazać spełnienie wymogu wskazanego w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym wraz z informacją na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, - co najmniej czteroosobowym zespołem (z wyłączeniem głównego projektanta), w skład którego winni wchodzić specjaliści w dziedzinach: komunikacji, ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony zabytków, ekonomii. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, które będą wchodzić w skład zespołu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz statusu i podstawy do dysponowania tymi osobami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Doświadczenie zawodowe głównego projektanta - wykaz wykonanych pod kierownictwem głównego projektanta studium, zgłoszonego do wykonywania niniejszego zamówienia, co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu studium lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla gminy miejsko-wiejskiej (pod warunkiem, że opracowania te zostały uchwalone przez właściwą Radę) oraz z załączeniem dowodów, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do Formularza Oferty; formularz oferty, Pisemne zobowiązanie innych podmiotów (np. umowa przedwstępna, umowa finalna, umowa warunkowa) do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do wykonywania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; wycenę ofertową sporządzoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kara za każdy dzień zwłoki w wykonaniu określonych w umowie prac - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy dotyczące: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (w tym poszczególnych etapów) w razie gdy: -konieczna będzie zmiana harmonogramu rzeczowo - finansowego, - zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy przedłużają się terminy procedur na etapie wydawania opinii, uzgodnień, - zachodzi konieczność ponowienia procedury planistycznej w niezbędnym zakresie, - nastąpiła niemożność rozpoczęcia realizacji umowy lub zaistniały przerwy w jej wykonaniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin wykonania prac ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac, - działania osób trzecich uniemożliwiają wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek za stron umowy; b) podwykonawcy; c) zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności lub zmiana danych teleadresowych określonych w umowie w razie zaistnienia takiej potrzeby; d) zmiany wynagrodzenia w przypadku: - zmiany ustawowej stawki podatku VAT (zmianie ulega kwota brutto wynagrodzenia przy niezmiennej kwocie netto tego wynagrodzenia), - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę w rozumieniu ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego pok. nr 41 II p..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Wadowicach, pl. Jana Pawła II 23, 34-100 Wadowice pok. nr 7- BOM.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy w przypadkach wymienionych w art. 24 ust. 2 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych. osoby do kontaktów- Anna Kalińska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.