eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej oraz przebudowa i wzmocnienie pochylni odstawczej - Pompownia Pstrowski Etap I - rok 2016 Przebudowa i usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej na odcinku ok. 25 mb oraz wzmocnienie pochylni odstawczej na łącznym odcinku ok. 175 mb. Etap II - rok 2017 Wzmocnienie pochylni odstawczej na odcinku ok. 195 mb - cd.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-02

Bytom: Usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej oraz przebudowa i wzmocnienie pochylni odstawczej - Pompownia Pstrowski Etap I - rok 2016 Przebudowa i usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej na odcinku ok. 25 mb oraz wzmocnienie pochylni odstawczej na łącznym odcinku ok. 175 mb. Etap II - rok 2017 Wzmocnienie pochylni odstawczej na odcinku ok. 195 mb - cd.
Numer ogłoszenia: 22854 - 2016; data zamieszczenia: 02.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej oraz przebudowa i wzmocnienie pochylni odstawczej - Pompownia Pstrowski Etap I - rok 2016 Przebudowa i usuwanie skutków obwału skał stropowych w pochylni odstawczej na odcinku ok. 25 mb oraz wzmocnienie pochylni odstawczej na łącznym odcinku ok. 175 mb. Etap II - rok 2017 Wzmocnienie pochylni odstawczej na odcinku ok. 195 mb - cd..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje : Opracowanie projektu technicznego wykonywanych robót oraz niezbędnych technologii lub instrukcji. Zakup i dostawa materiałów niezbędnych do wykonania robót. Rekonstrukcja wyrobiska poprzez wpinanie obudowy łukowej z rozstawem odrzwi max. 1,0 m. z opinką żelbetową układaną ażurowo w stropie na sztorc (w zależności od warunków geologicznych dopuszcza się stosowanie opinki innego typu lub sposobu układania po uzyskaniu zgody Zamawiającego) w tym: Etap I miejsce 1 wpinanie obudowy łukowej ŁP-V25/6, pod istniejącą obudową łukową na odcinku 50m wraz z wypełnieniem (wykasztowaniem) pustek powstałych pomiędzy starą a nową obudową. wykonanie pobierki spągu na długości prowadzonych robót w celu uzyskania gabarytów wymaganych obudową, demontaż i wytransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego zbędnych materiałów na długości prowadzonych robót, miejsce 2 wpinanie obudowy łukowej ŁP- V25/6 pod istniejącą obudową łukową na odcinku 125m wraz z wypełnieniem (wykasztowaniem) pustek powstałych pomiędzy starą a nową obudową ( nachylenie wyrobiska ok.30o ), demontaż i wytransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego rzędu zabudowanych w wyrobisku stojaków SV i innych materiałów na długości prowadzonych robót, wyspągowanie i wytransportowanie urobku i materiałów zalegających w wyrobisku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, miejsce 3 usunięcie obwału skał stropowych na odcinku ok.25m ( nachylenie wyrobiska ok.30o ) poprzez wytransportowanie urobku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. przebudowa wyrobiska do formatu ŁP- V25/6 na odcinku ok.25m z rozstawem odrzwi 0,7m z opinką żelbetową układaną ażurowo ( w stropie na sztorc ), wypełnienie pustki powstałej nad obudową ( rodzaj wypełnienia w uzgodnieniu z Zamawiającym. Może zaistnieć konieczność wypełnienia pustki środkami chemicznymi). dodatkowe wzmocnienie 25m odcinka przebudowy podciągami stalowymi lub stojakami SV w uzgodnieniu z Zamawiającym, demontaż i wytransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego zbędnych materiałów na długości prowadzonych robót, wyspągowanie wyrobiska na długości prowadzonych robót Etap II miejsce 1 wpinanie obudowy łukowej ŁP-V25/6, pod istniejącą obudową łukową na odcinku 110m wraz z wypełnieniem (wykasztowaniem) pustek powstałych pomiędzy starą a nową obudową. wykonanie pobierki spągu na długości prowadzonych robót w celu uzyskania gabarytów wymaganych obudową, demontaż i wytransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego zbędnych materiałów na długości prowadzonych robót, miejsce 2 wpinanie obudowy łukowej ŁP- V25/6 pod istniejącą obudową łukową na odcinku 85m od poz. 825m wraz ze skrzyżowaniem, wypełnieniem (wykasztowaniem) pustek powstałych pomiędzy starą a nową obudową ( nachylenie wyrobiska ok. 30o ), demontaż i wytransportowanie w miejsce wskazane przez Zamawiającego rzędu zabudowanych w wyrobisku stojaków SV i innych materiałów na długości prowadzonych robót, wyspągowanie i wytransportowanie urobku i materiałów zalegających w wyrobisku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, Załadunek materiałów na jednostki transportowe Zamawiającego na placu składowym i transport na zrąb szybu Gigant, Transport ręczny materiałów do miejsca prowadzenia robót od szybu Gigant w tym: ręczny kołowy z podszybia szybu Gigant poz. 575m do skrzyżowania z przekopem odstawczym poz. 575m ok. 60 m, ręczny przekopem odstawczym poz.575m wyrobisko o nachyleniu 5-7o ok. 300m (dopuszcza się inny uzgodniony z Zamawiającym sposób transportu materiału), ręczny pochylnią odstawczą (wyrobisko o nachyleniu 5-7o) ok. 490m na długości wpięcia i przebudowy. ręczny pochylnią odstawczą (wyrobisko o nachyleniu ok. 30o) ok. 150m na długości wpięcia i przebudowy. ręczny kołowy z podszybia szybu Gigant poz. 825m, przekopem północnym, przekopem równoległym poz. 825m ok. 400m, ręczny pochylnią odstawczą od poz. 825m ok. 85m (wyrobisko o nachyleniu ok. 30o) na długości wpięcia i przebudowy. (dopuszcza się wykonanie na koszt własny stosowanie innego sposobu transportu materiałów w uzgodnieniu i zaakceptowaniu z Zamawiającym), Zamawiający nie zapewnia sprężonego powietrza do wykonywania robót. Zamawiający zapewnia transport materiałów i ludzi szybem Gigant, Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do : dostarczenie certyfikatów zgodności oraz atestów na materiały i urządzenia użyte do wykonania zadania,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 90 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą budowlaną w ramach jednej umowy polegającą na: przebudowie wyrobisk korytarzowych, wpinaniu dodatkowych odrzwi obudowy chodnikowej i/lub na prowadzeniu prac polegających na rabunku starej obudowy chodnikowej i zabudowie nowej obudowy chodnikowej, wartości minimum 1 500 000,00 zł brutto wraz z dowodami dotyczącymi realizacji najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlane i prawidłowo ukończone. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych i ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie robót posiadających uprawnienia w zakresie: min. 3 osoby dozoru ruchu górniczego (min. 1 osoba na zmianę) stale nadzorujące prace związane z realizacją prac, muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2011r. (Dz. U. Nr 275) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego, min. 12 pracowników brygad (min. 4 osoby na zmianę), w tym min. 2 górników na zmianę, z których jeden będzie posiadał uprawnienia górnika - rabunkarza, a drugi będzie pełnił funkcję przodowego brygady

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA 2. 1. Wykonawca w druku OFERTA - załącznik nr 1 do druku SIWZ zobowiązany jest złożyć zobowiązanie z tytułu gwarancji zgodnie z pkt. III ppkt.1. załącznika nr 2 do SIWZ w zakresie każdej części. 2. Kopię certyfikatów - zgodnie z opisem zawartym w pkt. III ppkt. 2 załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do druku OFERTA 4. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ofercie Oświadczenia - załącznik nr 9 do druku OFERTA, iż nie będzie zatrudniał osób korzystających z urlopów górniczych albo urlopu dla pracowników zakładu przeróbki mechanicznej zgodnie z opisem w pkt. III ppkt 3 załącznika nr 2 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosowaniu do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, b) oraz aktualizacji harmonogramów rzeczowo - finansowych z zachowaniem niezmienności kwoty udzielonego zamówienia za całość zadania i terminu końcowego realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 16. PODWYKONAWSTWO Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 1. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Informacje dotyczące umowy o podwykonawstwo w przypadku zamówień na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy i usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu, a których wartość stanowi 0,5% wartości w sprawie zamówienia publicznego, jednak do wartości nieprzekraczającej 50 000,00 zł, 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy winien zawierać co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiązki generalnego Wykonawcy, d) obowiązki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokość wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiający w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany, niespełniającej wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie pisemnych zastrzeżeń do przedłożonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację projektu umowy przez Zamawiającego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiający, w terminie 7 dni zgłasza pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w przypadku niespełnienia wymagań określonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie pisemnego sprzeciwu do przedłożonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni, uważa się za akceptację umowy przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w SIWZ, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wyłączenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyżej, jeżeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia faktury lub rachunku potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiający informuje o tym Wykonawcę i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystąpienia o karę umowną. 12. Przepisy pkt. 3 - 12 powyżej stosuje się odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.