eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Wykonanie termomodernizacji obiektów oświatowych dofinansowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Żory: Wykonanie termomodernizacji obiektów oświatowych dofinansowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014
Numer ogłoszenia: 22849 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji obiektów oświatowych dofinansowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie termomodernizacji obiektów oświatowych dofinansowanych w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a)dokumentacje projektowe, b)specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, c)przedmiary robót, d)decyzja Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach, e)ekspertyza ornitologiczna, f)Podręcznik komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogi dotyczące informacji i promocji. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie 1. Termomodernizacja Zespołu Szkół nr 5 ul. Wodzisławska 201 wraz z przystosowaniem budynku do przepisów ppoż. Roboty budowlane docieplenie dachów za pomocą styropapy (z przygotowaniem powierzchni i z pokryciem 2x papa termozgrzewalna), wymiana obróbek blacharskich, wymiana rynien, naprawa i docieplenie kominów, wymiana rur wentylacyjnych, docieplenie elewacji w systemie BSO w raz z wykonaniem bonii (zgodnie z przedmiarem robót budowlanych).Wskazane w dokumentacji projektowej obłożenie elewacji płytami HPL jest nieaktualne, wymiana okien i drzwi wejściowych, wymiana parapetów zewnętrznych, wymiana rur spustowych, remont zadaszeń nad drzwiami wejściowymi, remont schodów wejściowych, izolacja przeciwwilgociowa ścian cokołów i ścian piwnicznych (przed ociepleniem tych ścian), demontaże i montaże innych elementów elewacji, wymiana parapetów wewnętrznych, roboty malarskie wewnętrzne po wymianie drzwi i okien, wykonanie i montaż obudowy grzejników. Przystosowanie budynku do przepisów ppoż. budowa nowego wejścia do budynku i do kotłowni, montaż drzwi pożarowych aluminiowych w przejściach ewakuacyjnych wewnątrz budynku, przebudowa wejść istniejących wraz z przebudową (poszerzeniem) schodów zewnętrznych, wykonanie klapy dymowej, poszerzenie przejść ewakuacyjnych (demontaże ścianek działowych, przebudowa osłon grzejnikowych). Roboty sanitarne 1) wymiana instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników, w pozostałej części izolacja rur i wymianą zaworów termostatycznych, 2)wymiana gazowego źródła ciepła wraz z układem rozdzielaczy, 3)przebudowa instalacji gazowej, 4)izolacją rur c. w. u., 5)dostosowaniem ZS 5 do przepisów ppoż., 6)dostosowanie instalacji ppoż. do aktualnych wymagań, 7)wykonanie drenażu opaskowego istniejącego budynku. Roboty elektryczne 1)wymiana opraw oświetlenia podstawowego i nocnego, 2)wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego z systemem monitoringu, 3)rozprowadzenie przewodów instalacji oświetleniowej wraz z zabudową zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych, 4)zabudowa tablic rozdzielczych T0, T1, TP i tablicy wyłącznika głównego IP65, 5)wymiana instalacji odgromowej, 6)wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, 7)przebudowa wyłącznika pożarowego prądu, 8)wymiana tablicy rozdzielczej TK wraz z wyprowadzeniem zasilania dla urządzeń technologicznych, 9)wykonanie instalacji wykrywania wycieku gazu w kotłowni, 10)prace pomiarowe, 11) prace malarskie po robotach elektrycznych, 12)przeniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z robotami instalacyjnymi, 13)zabezpieczenie folią podłóg i mebli w trakcie robót instalacyjnych, 14)utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła. Zadanie 2. Termomodernizacja Zespołu Szkół nr 2 ul. Boryńska 2 Roboty budowlane: 1)docieplenie dachów za pomocą styropapy (z przygotowaniem powierzchni i z pokryciem 2x papa termozgrzewalna), 2)wymiana obróbek blacharskich, 3)wymiana rynien, 4) naprawa kominów, 5)wymiana rur wentylacyjnych, 6)docieplenie elewacji w systemie BSO 7)wymiana okien i drzwi wejściowych, 8)wymiana parapetów zewnętrznych, 9)wymiana rur spustowych, 10)remont zadaszeń nad drzwiami wejściowymi, 11)izolacja przeciwwilgociowa ścian cokołów i ścian piwnicznych (przed izolacją cieplną), 12)demontaże i montaże klimatyzatorów i innych elementów elewacji, 13)wymiana parapetów wewnętrznych, 14) roboty malarskie wewnętrzne po wymianie drzwi i okien. Roboty sanitarne 1)montaż nawietrzaków okiennych Roboty elektryczne 1) wymiana opraw oświetlenia podstawowego i nocnego, 2)rozprowadzenie przewodów instalacji oświetleniowej wraz z zabudową zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych, 3)wymiana instalacji odgromowej, 4)prace pomiarowe, 5)prace malarskie po robotach elektrycznych, 6)przeniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z robotami instalacyjnymi, 7)zabezpieczenie folią podłóg i mebli w trakcie robót instalacyjnych, 8)utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła. Zadanie 3. Termomodernizacja Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego os. Księcia Władysława. Roboty budowlane 1)docieplenie dachów za pomocą styropapy (z przygotowaniem powierzchni i z pokryciem 2x papa termozgrzewalna), 2)wymiana obróbek blacharskich, 3)wymiana rynien, 4)naprawa kominów, 5)wymiana rur wentylacyjnych, 6)docieplenie elewacji w systemie BSO 7)wymiana okien i drzwi wejściowych, 8)wymiana parapetów zewnętrznych, 9)wymiana rur spustowych, remont zadaszeń nad drzwiami wejściowymi, 10)demontaż blachy trapezowej z ścian szczytowych sali gimnastycznej, 11)izolacja przeciwwilgociowa ścian cokołów i ścian piwnicznych (przed ociepleniem tych ścian), 12)demontaże i montaże zewnętrznych rolet okiennych i innych elementów elewacji, 13)wykonanie logo i napisu z nazwą szkoły, 14)wymiana parapetów wewnętrznych, 15) roboty malarskie wewnętrzne po wymianie drzwi i okien.Roboty sanitarne 1)montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach, 2)wymiana rozdzielacza wraz z zaworami, 3)izolacja rur, 4)montaż nawietrzaków okiennych.Roboty elektryczne 1)wymiana opraw oświetlenia podstawowego i nocnego, 2)rozprowadzenie przewodów instalacji oświetleniowej wraz z zabudową zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych, 3)wymiana instalacji odgromowej, 4)prace pomiarowe, 5)prace malarskie po robotach elektrycznych, 6)przeniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z robotami instalacyjnymi, 7)zabezpieczenie folią podłóg i mebli w trakcie robót instalacyjnych, 8)utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła. Zadanie 4. Termomodernizacja Zespołu Szkół Specjalnych os. Pawlikowskiego. Roboty budowlane 1)docieplenie dachów za pomocą styropapy (z przygotowaniem powierzchni i z pokryciem 2x papa termozgrzewalna), 2)wymiana obróbek blacharskich, 3) wymiana wpustów dachowych, 4)naprawa kominów, wymiana rur wentylacyjnych, 5)wymiana balustrady na dachu tarasu (nowa o wys.1,10 m) 1.docieplenie elewacji w systemie BSO, 2.wymiana okien i drzwi wejściowych, 3.wymiana parapetów zewnętrznych, 4.montaż daszków nad drzwiami wejściowymi, 5.remont ewakuacyjnych schodów wejściowych prowadzących na taras nad parterem, 6.izolacja przeciwwilgociowa ścian cokołów i ścian piwnicznych, 7.demontaże i montaże rolet zewnętrznych i różnych elementów elewacji, 8.malowanie pod projektowany kolor elewacji północnej seg. B docieplonej w 2013r., 9.wymiana parapetów wewnętrznych 10.roboty malarskie wewnętrzne po wymianie drzwi i okien. Roboty sanitarne 1)montaż zaworów termostatycznych wraz z głowicami termostatycznymi na grzejnikach, 2)izolacja rur c.o. i c. w. u. 3)wydzielenie lokalu mieszkalnego -oddzielny obieg grzewczy wraz z wykonaniem opomiarowania, 4)montaż nawietrzaków okiennych. Roboty elektryczne 1)wymiana opraw oświetlenia podstawowego i nocnego, 2)rozprowadzenie przewodów instalacji oświetleniowej wraz z zabudową zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych,3)wymiana instalacji odgromowej, 4)prace pomiarowe, 5)prace malarskie po robotach elektrycznych, 6)przeniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z robotami instalacyjnymi, 7)zabezpieczenie folią podłóg i mebli w trakcie robót instalacyjnych, 8)utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła. Zadanie 5. Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3 os. 700-lecia Roboty budowlane 1)docieplenie dachów za pomocą styropapy (z przygotowaniem powierzchni i z pokryciem 2x papa termozgrzewalna), 2)wymiana obróbek blacharskich, 3)wymiana rynien, 4)naprawa kominów, 5)wymiana rur wentylacyjnych, 6)docieplenie elewacji, 7)wymiana okien i drzwi wejściowych, 8)wymiana parapetów zewnętrznych, 9) wymiana rur spustowych, 10)wykonanie zadaszeń nad drzwiami wejściowymi, 11)izolacja przeciwwilgociowa ścian cokołów i ścian piwnicznych (przed dociepleniem), 12)demontaże i montaże elementów elewacji, 13)malowanie (z przystosowaniem koloru do projektu elewacji) fragmentu elewacji zaplecza Orlika - docieplonej w 2013 r., 14)wymiana parapetów wewnętrznych 15)roboty malarskie wewnętrzne po wymianie drzwi i okien. Roboty sanitarne 1)wymiana instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników, 2) montaż nawietrzaków okiennych,3) instalacja wod-kan, Roboty elektryczne 1)wymiana opraw oświetlenia podstawowego i nocnego, 2)rozprowadzenie przewodów instalacji oświetleniowej wraz z zabudową zabezpieczeń w tablicach rozdzielczych, 3)wymiana instalacji odgromowej, 4)prace pomiarowe, 5)prace malarskie po robotach elektrycznych, 6)przeniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z robotami instalacyjnymi, 7)zabezpieczenie folią podłóg i mebli w trakcie robót instalacyjnych, 8)utylizacja zdemontowanych opraw i źródeł światła. Informacje dodatkowe 1)Wykonawca zobowiązany będzie do wypełnienia obowiązków wynikających z decyzji Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Katowicach stanowiącej załącznik nr 3 w tym: dostarczyć i zamontować budki lęgowe zgodnie z wytycznymi ww. decyzji i ekspertyzy ornitologicznej stanowiącej załącznik nr 3 zapewnić nadzór ornitologiczny nad pracami, o których mowa w decyzji RDOŚ, przygotować dla Zamawiającego sprawozdanie zgodnie z wytycznymi zawartymi w ww. decyzji, prowadzić roboty zgodnie z wytycznymi ww. decyzji. 2)Wykonanie robót wewnętrznych możliwe w okresie: od 17.07.2015r do 21.08.2015r. w SP-3, CKZiU, ZS-2 i ZSS, od 26.06.2015 do 22.08.2015r. w ZS-5 3) Roboty wykonywać w sposób umożliwiający funkcjonowanie placówki oświatowej z zachowaniem przepisów bhp. I ppoż. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i zamontowania jednej tablicy informacyjnej i jednej tablicy pamiątkowej na każdym obiekcie. Obowiązkiem Wykonawcy jest ustawienie tablicy informacyjnej przed rozpoczęciem robót budowlanych w widocznym miejscu. Treść i miejsce montażu zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Wymagania techniczne tablic: a) Tablica informacyjna wykonana z tkaniny banerowej frontlit, gramatura min 450g/m2, wzmocniona konstrukcja z metalowymi oczkami umożliwiającymi zawieszenie, wymiary 100x200cm, b)Tablica pamiątkowa wykonana z pleksi gr 10 mm wymiary 30x20 cm mocowana na elewacji w sposób trwały za pomocą kołków rozporowych. Wymogi dot. tablic informacyjnych i pamiątkowych zawiera Podręcznik komunikacji i identyfikacji wizualnej oraz wymogi dotyczące informacji i promocji stanowiący załącznik nr 3. Koszt wykonania tablic należy uwzględnić w kosztach ogólnych. 5)Demontaż instalacji c.o. w szkole SP -3, ZS- 5 można rozpocząć po sezonie grzewczym tzn. od 15.05.2015 w czasie nie kolidującym z zajęciami szkolnymi. 6)Wykonawca udzieli gwarancji na źródła światła -zgodnie z ofertą przetargową (min. 5 lat), 7)Wykonawca uzyska decyzję o dopuszczeniu do użytkowania kotłowni przez Urząd Dozoru Technicznego. 8)Dopuszczalny jest system pracy wielozmianowej ze względu na konieczność umożliwienia prowadzenia zajęć szkolnych w trakcie całego roku szkolnego. Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/ materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej: a) trzy roboty budowlane obejmujące wykonanie docieplenia przegród budowlanych zewnętrznych budynku wraz z pracami towarzyszącymi o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł brutto każda b) jedną robotę obejmującą wykonanie instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto c) dwie roboty obejmujące wykonanie instalacji c.o. o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto każda oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za: a. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) - b. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) c. kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacji sanitarnych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień. W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami). Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji (60, 72, 84 miesięcy) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

I. Przyczyna/okoliczności Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu realizacji zamówienia o tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja wynikłe ze zmian projektowych II. Przyczyna/okoliczności Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń III. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót IV. Przyczyna/okoliczności Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług Skutek - zmiana w umowie/aneks zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT V. Przyczyna/okoliczności Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy VI. Przyczyna/okoliczności Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b Skutek - zmiana w umowie/aneks Wprowadzenie innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca) który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ VII. Przyczyna/okoliczności Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót zapisane w dzienniku budowy Skutek - zmiana w umowie/aneks Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót VIII. Przyczyna/okoliczności Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę. Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę IX. Przyczyna/okoliczności Znalezienie niewybuchów Skutek - zmiana w umowie/aneks Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów X. Przyczyna/okoliczności Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę Skutek - zmiana w umowie/aneks Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót XI. Przyczyna/okoliczności Wystąpienie zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5 Skutek - zmiana w umowie/aneks Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wykonanie zamówień dodatkowych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl menu przedmiotowe: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pok. INFORMACJA - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.