eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Limanowskiego oraz brakującego odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Skłodowskiej w Radomiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-08

Radom: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Limanowskiego oraz brakującego odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Skłodowskiej w Radomiu
Numer ogłoszenia: 228478 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o. , ul. Filtrowa 4, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3831602, faks 048 3831601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodociagi.radom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji deszczowej w ul. Limanowskiego oraz brakującego odcinka sieci kanalizacji deszczowej w ul. Skłodowskiej w Radomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 BUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. LIMANOWSKIEGO W RADOMIU- dz. Nr 1, arkusz 95, ark. 55, obręb IX SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ na łącznej długości 126,00 mb w tym:- demontaż odcinków kanalizacji deszczowej O 450 mm, O 350 mm i 200 mm na łącznej długości 40,00 mb;- odcinek z rur PP O 400 mm na długości 12,00 mb;- odcinek z rur PP O 500 mm na długości 102,00 mb; - odcinki przyłączy z rur PP O 200 mm na długości 12,00 mb; - studnie kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych O 1200 mm - kpl 2; - studnie inspekcyjne z tworzyw sztucznych O 425 mm - kpl 1; - roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Uwaga: W przypadku zadania nr 1 w zaoferowanej cenie Wykonawca musi uwzględnić koszty nadzoru archeologicznego zgodnie z postanowieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 228/DR/13 z dnia 28.07.2013r. W/w inwestycja będzie realizowana wspólnie z Wykonawcą Kontraktu Nr 20 na Modernizację sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w wybranych dzielnicach i rejonach m .Radomia Wykonawca będzie zobligowany do przygotowania harmonogramu wykonywanych przez siebie robót w porozumieniu z Wykonawcą w/w Kontraktu Nr 20 oraz Zamawiającym. Zadanie 2 BUDOWA BRAKUJĄCEGO ODCINKA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SKŁODOWSKIEJ W RADOMIU- dz. Nr 125/2 i 132, arkusz 39, ark. 55, obręb IV/1 SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ na łącznej długości 235,00 mb w tym: - demontaż odcinków kanalizacji deszczowej O 400 mm i 200 mm na łącznej długości 50,00 mb; - odcinek z rur PP O 315 mm na długości 135,00 mb; - odcinki przyłączy z rur PP O 200 mm na długości 100,00 mb; - studnie betonowe z osadnikiem pod wpusty deszczowe O 500 mm - kpl 6; - studnie inspekcyjne z tworzyw sztucznych O 425 mm - kpl 7; - roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Uwaga: W przypadku zadania nr 2 w zaoferowanej cenie Wykonawca musi uwzględnić koszty nadzoru archeologicznego zgodnie z postanowieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 75/DR/14 z dnia 31.01.2014r. W/w inwestycja będzie realizowana wspólnie z Wykonawcą Kontraktu Nr 20 na Modernizację sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w wybranych dzielnicach i rejonach m .Radomia Wykonawca będzie zobligowany do przygotowania harmonogramu wykonywanych przez siebie robót w porozumieniu z Wykonawcą w/w Kontraktu Nr 20 oraz Zamawiającym..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 44.13.00.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zobowiązani są do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: Zadanie 1: 3.000,00 zł (trzy tysiące) Zadanie 2: 4.000,00 zł (cztery tysiące)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zadanie 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że: (i)wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę/remont/modernizację sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej. Wykazana robota musi charakteryzować się współudziałem z innymi zarządcami infrastruktury np. zarządcy dróg, rejonem gazowniczym, rejonem energetycznym czy telekomunikacją i musi być zrealizowana w terenie zurbanizowanym co zamawiający rozumie jako centrum miasta. Zadanie 2 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia zobowiązany jest wykazać, że: (i)wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą budowę/remont/modernizację sieci wodociągowej lub sieci kanalizacji sanitarnej lub sieci kanalizacji deszczowej o długości min. 200 mb. Wykazana robota musi charakteryzować się współudziałem z innymi zarządcami infrastruktury np. zarządcy dróg, rejonem gazowniczym, rejonem energetycznym czy telekomunikacją i musi być zrealizowana w terenie zurbanizowanym co zamawiający rozumie jako centrum miasta.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zadanie 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że:(i)do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:(a)Kierownik Budowy (w rozumieniu Prawa Budowlanego) - odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w zakresie sieci kanalizacji deszczowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia), Zadanie 2 Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że:(i)do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:(a)Kierownik Budowy (w rozumieniu Prawa Budowlanego) - odpowiedzialny za zagadnienia realizacyjne i techniczne - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane na podstawie aktualnie obowiązujących przepisów prawa lub uprawnienia w zakresie sieci kanalizacji deszczowej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie 1 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zadanie 2 Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    jw. w pkt III.3.2;;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, gdy nie można wykonać zamówienia w terminie, w tym w szczególności z uwagi na: 1) nieprzewidziane warunki pogodowe uniemożliwiające prowadzenie Robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów (np. intensywne opady deszczu, mróz).2) warunki geologiczne, terenowe, archeologiczne, wodne itp., w szczególności:a) wystąpienie osuwisk gruntu nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne lub występujących ponad normy oraz innych nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrogeologicznych pojawiających się w trakcie budowy; b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, poziom wód gruntowych, istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;c) wstrzymanie budowy przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np.: odkrycie niewypałów i niewybuchów, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem;d) wykopaliska archeologiczne, nie przewidywane w SIWZ.3) wystąpienie nieprzewidywalnych warunków fizycznych;4) zwłokę w przekazaniu Terenu Budowy; 5) istnienie braków w dokumentacji projektowej lub technicznej o czas niezbędny na ich uzupełnienie;6) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub technicznej;8) opóźnienie w dostarczeniu przez Zamawiającego jakichkolwiek rysunków lub instrukcji Wykonawcy; 9)zastrzeżeń Zamawiającego co do podwykonawcy bądź zmiany podwykonawcy;11) konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych zawartych w Wycenionym Przedmiarze Robót. W przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, uzgodnione zostaną z Zamawiającym nowe ceny jednostkowe, ustalone w miarę możliwości na podstawie stawek zawartych w ofercie;12) konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie;13) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień;c) konieczność uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy; d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania Umowy; II. zmiana sposobu spełnienia świadczenia:1) zmiany technologiczne, w szczególności:a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w Ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu;b) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, poziom wód gruntowych, istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych;c) zmiana sposobu realizacji zamówienia wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;d) konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub niemożliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania Umowy;III. pozostałe zmiany: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ;2) konieczność zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w trakcie realizacji umowy, wynagrodzenie zostanie odpowiednio skorygowane przez strony umowy;3) wystąpienie istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;4) w przypadku stwierdzenia wad w wykonanych Robotach lub części robót, gdy wady usunąć się nie dadzą, albo gdy z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła ich poprawić lub usunąć w odpowiednim czasie, wynagrodzenie zostanie obniżone w odpowiednim stosunku;5) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasad dotyczących udzielania zamówień zgodnie z Ustawą Pzp;7) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego Umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;8) potrzeba zmian w przedmiocie umowy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, przy czym konieczna do wykonania praca nie stanowi zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów u.p.z.p a ewentualne wynagrodzenie wykonawcy z tytułu wykonania takich prac nie przekroczy łącznie 10% wartości zamówienia podstawowego. Wynagrodzenie to ustalone będzie w oparciu o stawki i ceny jednostkowe zawarte w Wycenionym Przedmiarze Robót. W przypadku zastosowania zamiennych rozwiązań, materiałów i urządzeń, uzgodnione zostaną z Zamawiającym nowe ceny jednostkowe, ustalone w miarę możliwości na podstawie stawek zawartych w ofercie;9) rezygnacja z części pracy w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia w oparciu o Wyceniony Przedmiar Robót (w powyższym przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.woda.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wodociągi Miejskie w Radomiu Sp. z o.o., Radom, ul. Filtrowa 4, Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2014 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Radom, ul. Filtrowa 4, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. LIMANOWSKIEGO W RADOMIU -dz. Nr 1, arkusz 95, ark. 55, obręb IX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ na łącznej długości 126,00 mb w tym:- demontaż odcinków kanalizacji deszczowej O 450 mm, O 350 mm i 200 mm na łącznej długości 40,00 mb;- odcinek z rur PP O 400 mm na długości 12,00 mb;- odcinek z rur PP O 500 mm na długości 102,00 mb; - odcinki przyłączy z rur PP O 200 mm na długości 12,00 mb; - studnie kanalizacji deszczowej z kręgów betonowych O 1200 mm - kpl 2; - studnie inspekcyjne z tworzyw sztucznych O 425 mm - kpl 1; - roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Uwaga: W przypadku zadania nr 1 w zaoferowanej cenie Wykonawca musi uwzględnić koszty nadzoru archeologicznego zgodnie z postanowieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 228/DR/13 z dnia 28.07.2013r. W/w inwestycja będzie realizowana wspólnie z Wykonawcą Kontraktu Nr 20 na Modernizację sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w wybranych dzielnicach i rejonach m .Radomia Wykonawca będzie zobligowany do przygotowania harmonogramu wykonywanych przez siebie robót w porozumieniu z Wykonawcą w/w Kontraktu Nr 20 oraz Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 44.13.00.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA BRAKUJĄCEGO ODCINKA SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W UL. SKŁODOWSKIEJ W RADOMIU -dz. Nr 125/2 i 132, arkusz 39, ark. 55, obręb IV/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SIEĆ KANALIZACJI DESZCZOWEJ na łącznej długości 235,00 mb w tym:- demontaż odcinków kanalizacji deszczowej O 400 mm i 200 mm na łącznej długości 50,00 mb; - odcinek z rur PP O 315 mm na długości 135,00 mb; - odcinki przyłączy z rur PP O 200 mm na długości 100,00 mb; - studnie betonowe z osadnikiem pod wpusty deszczowe O 500 mm - kpl 6; - studnie inspekcyjne z tworzyw sztucznych O 425 mm - kpl 7; - roboty ziemne i odtworzeniowe nawierzchni po robotach montażowych; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej Uwaga: W przypadku zadania nr 2 w zaoferowanej cenie Wykonawca musi uwzględnić koszty nadzoru archeologicznego zgodnie z postanowieniem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 75/DR/14 z dnia 31.01.2014r. W/w inwestycja będzie realizowana wspólnie z Wykonawcą Kontraktu Nr 20 na Modernizację sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej w wybranych dzielnicach i rejonach m .Radomia Wykonawca będzie zobligowany do przygotowania harmonogramu wykonywanych przez siebie robót w porozumieniu z Wykonawcą w/w Kontraktu Nr 20 oraz Zamawiającym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.11.13.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.21.30-2, 44.13.00.00-0, 45.23.24.52-5, 45.23.20.00-2, 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.