Gdynia: 1. Ochrona obiektów sądowych
Numer ogłoszenia: 228162 - 2015; data zamieszczenia: 03.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy , Pl. Konstytucji 5, 81-969 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6996131, faks 058 6996109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Ochrona obiektów sądowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ochrona obiektów wg poniższego zestawienia wsparta dodatkowo grupą interwencyjną poruszająca się oznakowanym pojazdem mechanicznym(samochód) składającą się z 2 osób w tym co najmniej 1 posiadająca licencję pracownika ochrony. Sąd Rejonowy w Gdyni, ul. Plac Konstytucji 5 ochrona w dni robocze przez dwóch pracowników ochrony w godzinach 15.00-20.00 wzmocnionych w każdy poniedziałek jednym pracownikiem ochrony od godziny 15.00 do 18.00 oraz przez jednego pracownika ochrony od godziny 20.00 do 7.30 dnia następnego, oraz przez jednego pracownika ochrony od godziny 15.00 dnia poprzedzającego dzień wolny od pracy do 7.30 dnia następnego po dniu wolnym od pracy Sąd Rejonowy w Gdyni ul. Jana z Kolna 55 ochrona w dni robocze przez jednego pracownika ochrony w godzinach 15.00-7.30 dnia następnego wzmocnionego w każdy poniedziałek jednym pracownikiem ochrony od godziny 15.00 do 18.00 oraz przez jednego pracownika ochrony od godziny 15.00 dnia poprzedzającego dzień wolny od pracy do 7.30 dnia następnego po dniu wolnym od pracy 2. w chronionych obiektach Sądu Rejonowego w Gdyni, ul. Plac Konstytucji 5, Sąd Rejonowy w Gdyni, ul. Jana z Kolna 55 - w każdy poniedziałek trwają dyżury do godziny 18.00, 3. w budynku Sądu Rejonowego w Gdyni: przy ulicy Pl. Konstytucji 5 obsługa szatni dla interesantów w dni robocze od godziny 7.30 do 15.30 w okresie 01.10.2015 do 30.09.2017 roku, w poniedziałek obsługa szatni w godzinach 7.30-18.00 4. w godzinach 7.30-15.30 ( w poniedziałki 7.30-18.00) obsługa schodołazu służącego do transportu osób niepełnosprawnych ,, oraz podnośnika dla osób niepełnosprawnych znajdującego się przy wejściu głównym do budynku sądu., znajdujących się na wyposażeniu sądu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogu, art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1), 2.Koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie usług ochrony i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia ( Dz.U. z 2005 roku, Nr145, poz.1221 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych lub wykonywanych minimum 3 usług ochrony zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składani ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie z podaniem ilości i powierzchni chronionych budynków terminów wykonania (daty rozpoczęcia - zakończenia/kontynuacji) oraz nazwy instytucji zlecającej. Do wykazu należy dołączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. referencje (załącznik nr 2), Wykonane usługi muszą dotyczy obiektów użyteczności publicznej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogu, art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1),
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogu, art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu wymogu, art. 22 ust. 1 (załącznik nr 1),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela (przedstawicieli) formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym dla poszczególnych lokalizacji : załącznik nr 3 podpisany wzór umowy będący załącznikiem nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - Sąd Rejonowy w Gdyni Pl. Konstytucji 5 , pokój 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2015 godzina 13:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Gdyni Pl. Konstytucji 5 , pokój 238.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Przygotowanie scenariusza i zrealizowanie filmu promocyjnego dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo - historycznej" - etap III" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Sokółce oraz bieżący monitoring CCTV, SSWiN i ppoż. w lokalu archiwum przy ul. Pocztowej 3 w Sokółce.
- Roboty budowlane w systemie "zaprojektuj i wybuduj" w ramach realizacji projektu pn. "Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych i Geriatrii"
więcej: Usługi w zakresie nadzoru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.